Warmachine/Hordes Ropeconissa
Re: Warmachine/Hordes Ropeconissa
Coni järjestelyjen puolesta onnistuneesti takana. Isot kiitokset kaikille osallistumisesta ja erityisesti työpanoksensa antaneille. Mainitaan erityisesti Sampo kamojen roudaamisesta ja toki vielä ilmeisen armottomasta demotuksesta.
Muut tulokset saa joku muu julkaista, mutta tässä Mestarien turneen lopputulokset.
1. Tero Särkijärvi 3 voittoa
2. Sami Suikki 2 voittoa
3. Olli Reunanen 2 voittoa
4. Teppo Aro 2 voittoa
5. Mikko Posio 1 voitto
6. Teemu Aro 1 voitto
7. Jaakko Uusitupa 1 voitto
8. Henry Hyttinen 0 voittoa
Teron ja Samin finaalipeli oli melkoinen näytelmä. Teron pBaldur jumitti&ui Samin pSkarren baneja pois laudalta ilman lähes lainkaan omia tappioita, mutta aika alkoi käymään Terolla pahasti vähiin. Lopun kriittisillä hetkillä Sami pelasi oman vuoronsa nopeasti, mutta juoksi "varman päälle peluussa" Skarren reilusti ulos killboxista ja Tero sai ekat 2 control pointtiaan. Terolla oli reilut puoli minuuttia kellossa ja tämä sai kolmannen pisteen tuhoamalla Destructionissa objektiivin nopealla vuorolla. Sami pelasi jälleen erittäin nopean vuoron luultavasti tarkoituksena jättää Tero ilman miettimisakaa, kun tällä oli enää reilut 10s kellossa jäljellä, mutta ei juossut Skarrea riittävän lähelle takaisin kohti kentän keskustaa ja Killboxista Terolle vielä 2 pistettä lisää päättäen pelin. Teron olisi omalla vuorolla pitänyt tuhota toinen objektiivi ja yksi bane alueelta, jos tuota toista killboxausta ei olisi tapahtunut. Aika ei olisi siis ehkä riittänyt.
Muut tulokset saa joku muu julkaista, mutta tässä Mestarien turneen lopputulokset.
1. Tero Särkijärvi 3 voittoa
2. Sami Suikki 2 voittoa
3. Olli Reunanen 2 voittoa
4. Teppo Aro 2 voittoa
5. Mikko Posio 1 voitto
6. Teemu Aro 1 voitto
7. Jaakko Uusitupa 1 voitto
8. Henry Hyttinen 0 voittoa
Teron ja Samin finaalipeli oli melkoinen näytelmä. Teron pBaldur jumitti&ui Samin pSkarren baneja pois laudalta ilman lähes lainkaan omia tappioita, mutta aika alkoi käymään Terolla pahasti vähiin. Lopun kriittisillä hetkillä Sami pelasi oman vuoronsa nopeasti, mutta juoksi "varman päälle peluussa" Skarren reilusti ulos killboxista ja Tero sai ekat 2 control pointtiaan. Terolla oli reilut puoli minuuttia kellossa ja tämä sai kolmannen pisteen tuhoamalla Destructionissa objektiivin nopealla vuorolla. Sami pelasi jälleen erittäin nopean vuoron luultavasti tarkoituksena jättää Tero ilman miettimisakaa, kun tällä oli enää reilut 10s kellossa jäljellä, mutta ei juossut Skarrea riittävän lähelle takaisin kohti kentän keskustaa ja Killboxista Terolle vielä 2 pistettä lisää päättäen pelin. Teron olisi omalla vuorolla pitänyt tuhota toinen objektiivi ja yksi bane alueelta, jos tuota toista killboxausta ei olisi tapahtunut. Aika ei olisi siis ehkä riittänyt.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vuodatan kohta enemmän, mutta tarvitsisin tulokset kaikista turnauksista rankingiin, kiitos! Mulla on yksittäiset, pelit ja casterit, ei tartte kuin pelaajien keskinäisen järjestyksen.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kiitokset kaikille kanssapelaajille ja varsinkin järjestäjille. On se masiina vaan hieno peli hienossa seurassa.
Ah, suomiskenen kovin turnee "hävitään" tupla killboxauksella... :)
Ah, suomiskenen kovin turnee "hävitään" tupla killboxauksella... :)
Rats keep running!
Sitä se paine, rajallinen aika ja väsymys teettää. Taas ymmärtää paremmin noita endgaming.netin videoita Jenkkilän isoista turnauksista, joissa kaikenmoisia derppailuja näkee sikäläisiltä huippupelaajilta.Charad kirjoitti: Ah, suomiskenen kovin turnee "hävitään" tupla killboxauksella... :)
Samin lohdutukseksi selvennetään, että aika ei todellakaan olisi riittänyt. Ehdin siis Megalithin ja stone skinin kanssa objektiiviin kiinni ja aloin hutkimaan kun tajuttiin että olin jo voittanut. Mutta itse en edes tohinassa huomannut, että aluetta klippasi vielä yksi bane, joten olisin kyllä hävinnyt, jos Sami ei olisi antanut voittoa tarjottimella. Yllättävää kyllä 38 banen murhaamiseen ilman tappioita menee reilusti aikaa. Oli siellä tosin vielä nelisen banea hengissäkin.Celebdae kirjoitti:Teron olisi omalla vuorolla pitänyt tuhota toinen objektiivi ja yksi bane alueelta, jos tuota toista killboxausta ei olisi tapahtunut. Aika ei olisi siis ehkä riittänyt.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
No niin laitetaan nyt se isompikin avautuminen:
Kiitos kaikille osallistujille hienosta conikokemuksesta. Tällä kertaa en tosin itse oikeastaan ehtinyt muuta kuin masinoimaan, mutta hyvin sekin meni. Kaksi aika noloa voittoa Jaakkoa ja Samia vastaan, mutta voitto kuin voitto jne..
Kiitos kaikille järjestelyihin osallistuneille, joita oli iso joukko. Parhaiten tämänkin kokoiset tapahtumat menee kun suuri osa tekee pikkusen asian eteen eikä pari tyyppiä tee kaikkia. Mulla jäi ainakin hyvä fiilis tosta (nakitin tosin itse kaikki isommat vastuuteni pois!).
Kiitokset Ernolle ja Hermannille omalta mukavuusalueeltaan poistumisesta. Hienosti teidän vetämät turnaukset meni. Kasuaaliin tuli kai hieman yleisökatoa. Olikohan vähän turnausväsymystä conisunnuntaina.
H-P veti hienosti Iron Arenan. Näkyvyyttä olisi ehkä suonut enemmän. Nyt osallistuminen taisi jäädä vähän pieneksi osin sen takia, että formaatti on hiukka tuntematon Suomessa. Ideana pelata siis yksittäisiä pelejä joista kirjataan tuloksia ja tsemppailusta ja ansioista saa sitten palkintoja. Näitä jaeltiinkin lopulta melko avokätisesti. Ainakin kaikki enemmän kuin yhden pelin Iron Arenaa pelannneet saivat palkintoja.
Lopuksi pitää kiittää Sampoa, joka on aina apuna, kun tarvitsee. Tänäkin vuonna Sampo taisi osaltaan auttaa kaikkia noppakerhon häppeninkejä 'conissa. GW-puolesta en ole varma. Muutenkin aika moni Suomiskenen turnaus saa Sampolta ainakin jotain apua ja tätä on pakko arvostaa. Joko se paku ilmestyy juuri sinne missä tarvitsee, tarvitseville löytyy kyytejä tai Sampo on muuten vaan aamutuimaan jossain Turussa asti järjestelemässä maastoja kun muut Hesalaiset vasta herää. Tänä vuonna kyytiä sai ilmeisesti maastot, Virolaiset, suomen masiinaskene ja satunnaiset 'conikävijät. Mä luulen, että Sampo ei vaatimattomana miehenä kuule tarpeeksi kiitosta näistä lukuisista, melko huomaamattomista, mutta tärkeistä teoista, mutta itse ainakin huomaan ja arvostan ihan rajattomasti. Iso kiitos Sampo!
EDIT: ja tietty Teemu ja Jaakkokin veti vahvat turnaukset..
Kiitos kaikille osallistujille hienosta conikokemuksesta. Tällä kertaa en tosin itse oikeastaan ehtinyt muuta kuin masinoimaan, mutta hyvin sekin meni. Kaksi aika noloa voittoa Jaakkoa ja Samia vastaan, mutta voitto kuin voitto jne..
Kiitos kaikille järjestelyihin osallistuneille, joita oli iso joukko. Parhaiten tämänkin kokoiset tapahtumat menee kun suuri osa tekee pikkusen asian eteen eikä pari tyyppiä tee kaikkia. Mulla jäi ainakin hyvä fiilis tosta (nakitin tosin itse kaikki isommat vastuuteni pois!).
Kiitokset Ernolle ja Hermannille omalta mukavuusalueeltaan poistumisesta. Hienosti teidän vetämät turnaukset meni. Kasuaaliin tuli kai hieman yleisökatoa. Olikohan vähän turnausväsymystä conisunnuntaina.
H-P veti hienosti Iron Arenan. Näkyvyyttä olisi ehkä suonut enemmän. Nyt osallistuminen taisi jäädä vähän pieneksi osin sen takia, että formaatti on hiukka tuntematon Suomessa. Ideana pelata siis yksittäisiä pelejä joista kirjataan tuloksia ja tsemppailusta ja ansioista saa sitten palkintoja. Näitä jaeltiinkin lopulta melko avokätisesti. Ainakin kaikki enemmän kuin yhden pelin Iron Arenaa pelannneet saivat palkintoja.
Lopuksi pitää kiittää Sampoa, joka on aina apuna, kun tarvitsee. Tänäkin vuonna Sampo taisi osaltaan auttaa kaikkia noppakerhon häppeninkejä 'conissa. GW-puolesta en ole varma. Muutenkin aika moni Suomiskenen turnaus saa Sampolta ainakin jotain apua ja tätä on pakko arvostaa. Joko se paku ilmestyy juuri sinne missä tarvitsee, tarvitseville löytyy kyytejä tai Sampo on muuten vaan aamutuimaan jossain Turussa asti järjestelemässä maastoja kun muut Hesalaiset vasta herää. Tänä vuonna kyytiä sai ilmeisesti maastot, Virolaiset, suomen masiinaskene ja satunnaiset 'conikävijät. Mä luulen, että Sampo ei vaatimattomana miehenä kuule tarpeeksi kiitosta näistä lukuisista, melko huomaamattomista, mutta tärkeistä teoista, mutta itse ainakin huomaan ja arvostan ihan rajattomasti. Iso kiitos Sampo!
EDIT: ja tietty Teemu ja Jaakkokin veti vahvat turnaukset..
Mestareista heti kaksi kyssäriä Teemu vs Olli -pelistä:
-Olli pelas pGorea (?), eikä eeppistä?!
-Teemu pelas eVyrosta? (toisen kerran samassa turnauksessa. Johtaa sun huipputuloksen diskaamiseen rankingistä jos näin on. Treenimielessä kyllä ymmärrän jos vikan pelin halusit kokeilla sitä...)
EDIT: Sain. Joku oli aidosti merkannut pGore - eVyros. Toi pGore oli näistä se yllättävin valinta, kun tiedetään et Olli on hionut tota eGorea ja toisaalta pGore on pGore. Ainakin 50 pisteessä.
-Olli pelas pGorea (?), eikä eeppistä?!
-Teemu pelas eVyrosta? (toisen kerran samassa turnauksessa. Johtaa sun huipputuloksen diskaamiseen rankingistä jos näin on. Treenimielessä kyllä ymmärrän jos vikan pelin halusit kokeilla sitä...)
EDIT: Sain. Joku oli aidosti merkannut pGore - eVyros. Toi pGore oli näistä se yllättävin valinta, kun tiedetään et Olli on hionut tota eGorea ja toisaalta pGore on pGore. Ainakin 50 pisteessä.
Viimeksi muokannut Prkl, Ma 29.07.2013 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Egore-rahn me pelattiin. En tiedä onks joku sit derpannu sen merkkaamisen ylös :). Coniväsy jne...
Kiitos kaikille. Tarkempia höpinöitä ja tuloksia myöhemmin.
Kiitos kaikille. Tarkempia höpinöitä ja tuloksia myöhemmin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Cryx ei voittanut yhtään turnausta. Se on oikein.
Mestareiden turnauksessa ja pääturnauksessa ne tosin vei sijat 2 ja 3.
Mestareiden turnauksessa ja pääturnauksessa ne tosin vei sijat 2 ja 3.
Olikos Tepolla toinenkin lista pääturnauksessa? Täälä merkattu, että pelasi kaikki pelit harpilla.
EDIT: Selvä, ei tartte diskaa.. :)
EDIT: Selvä, ei tartte diskaa.. :)
Viimeksi muokannut Prkl, Ma 29.07.2013 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos järjestäjille turnauksista! Hauskaa oli, vaikka selkä meni kipeäksi seisomisesta ja pää pehmeäksi 15+ tunnin pelaamisesta. Kirjoittelen tarkempaa rapsaa kääpiöideni edesottamuksista lähipäivinä. Jos kääpiöiden takapuolet kiinnostavat, niitä voipi tiirailla osoitteesta: http://www.flickr.com/photos/82413188@N ... 844288016/
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Jees, kiitokset pääturnauksesta järkkäreil ja vastustajil. Krokot tuntu ihan jepalta, pelaaja oli vaan hieman pönttö.
Ei missään oo vielä lopullisia tuloksia?
Ei missään oo vielä lopullisia tuloksia?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Komeita kuvia Tanan! Erityisesti pääturnauksen toisen kierroksen vastustajan napit teki vaikutuksen ^^
Hauskaa oli vaikkei ne hurjimmat kasterit osunukkaa kouraan Who's the Bossissa ja Mokasin kahessa päturneen matsissa melko varmat assassinaatiot.... noh ehkä tästä opitaan (tuskin).
Vihaan Gatorman Possea.
Lopuksi meikältäkin isot kiitokset järjestäjille ja osaallistujille!
Hauskaa oli vaikkei ne hurjimmat kasterit osunukkaa kouraan Who's the Bossissa ja Mokasin kahessa päturneen matsissa melko varmat assassinaatiot.... noh ehkä tästä opitaan (tuskin).
Vihaan Gatorman Possea.
Lopuksi meikältäkin isot kiitokset järjestäjille ja osaallistujille!
Hän on puhunut.
Hyvä Sampo ! Olis Sampo auttanut GW -turnauksessakin, mutta sain roudattua omat kamat ilmankin, viime- tai toissa vuonna Sampo tais roudata jotain Kaaospoikain romppeita fabaturnaukseenkin.petskules kirjoitti:Lopuksi pitää kiittää Sampoa, joka on aina apuna, kun tarvitsee. Tänäkin vuonna Sampo taisi osaltaan auttaa kaikkia noppakerhon häppeninkejä 'conissa. GW-puolesta en ole varma. Muutenkin aika moni Suomiskenen turnaus saa Sampolta ainakin jotain apua ja tätä on pakko arvostaa. Joko se paku ilmestyy juuri sinne missä tarvitsee, tarvitseville löytyy kyytejä tai Sampo on muuten vaan aamutuimaan jossain Turussa asti järjestelemässä maastoja kun muut Hesalaiset vasta herää. Tänä vuonna kyytiä sai ilmeisesti maastot, Virolaiset, suomen masiinaskene ja satunnaiset 'conikävijät. Mä luulen, että Sampo ei vaatimattomana miehenä kuule tarpeeksi kiitosta näistä lukuisista, melko huomaamattomista, mutta tärkeistä teoista, mutta itse ainakin huomaan ja arvostan ihan rajattomasti. Iso kiitos Sampo!
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Ei niit tuloksii sais? :D Jostain traumaattisesta syystä en muista Lauantain tapahtumia. Saatika kuinka monella rölli casterilla voitin...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Ne tulee sit ku ne on tarpeeks pyllynlämpimiä. Teemu ja Hermanni istuu parhaillaan niiden päällä. 3-4 päivän lämmityksellä ne alkaa kypsyä pikkuhiljaa.
(Mä luulen et mul on varaa sanoa koko mun 'conin särmän toiminnan perusteella.. )
(Mä luulen et mul on varaa sanoa koko mun 'conin särmän toiminnan perusteella.. )
Likewise. Onhan tuo ohjelman järkkääminen oma hommansa, eikä ihan pientä.petskules kirjoitti:Kiitos kaikille osallistujille hienosta conikokemuksesta.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mulla ongelmana on että pääsen nettiin vaan töissä, ja tällöin oon kännykän varassa, mikä tekee tulosten muokkaamisesta vaikeaa (finaali ei ollu vielä tuloksissa mukana). Odotelkaa rauhassa, kyllä ne tulossa on... Hebelläkin on varmaan omat syynsä, miksei tuloksia ole näkynyt...?
Laittoiko Erno jo "Teron turnauksen" tulokset johonkin esille?
Laittoiko Erno jo "Teron turnauksen" tulokset johonkin esille?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Vastaisuuden varalle infoksi, että Dipolissa on (ilmainen) wlan, joten ne tulokset voi postata vaikka välittömästi turnauksen päättymisen jälkeen conissa. Ja kun kerta SoS laskettiin ilman finaalipeliä, niin kai tuloslistan postaaminen sellaisenaan 4. kierroksen jälkeen riittää, kun mainitsee lisäksi Tepon voittaneen finaalipelin?