Missä vaiheessa olen puhunut todennäköisyyksistä?? Sanon vain että esiintymistodennäkisyys ei ole mikään peruste yleistää jotain termiä tarkoittamaan juuri jotain tiettyä, esimerkiksi vaikka juuri tuota "perus maatiaista". Sinä olet yleistämässä, että jos sanon että minulla on kissa, tarkoittaa että minulla on "perus maatiainen" ja jos minulla olisi "maine coon" joutuisin lisäämään ettei se tavallinen kissa....sanoo että hänellä on kissa niin ensimmäinen ajatukseni ei ole "maine coon" vaikka logiikkasi perusteella sen pitäisi olla sitä yhtä todennäköisesti kuin "perus maatiainen" joka nyt on kuitenkin moninkertaisesti todennäköisempi vaihtoehto kahdesta.
Paha sanoa, kun en ole nähnyt yhtään laskutoimitusta.Olenko väärässä laskutoimituksessani siitä miten todennäköisesti sen haastamisen pystyy väistämään?
Haluat siis ihan oikeaa videomateriaalia peleistä? Minun sana ei siis riitä? Luuletko tosiaan, että jaksaisin ruveta keksimään hatusta juttuja osoittaakseni jonkun olevan väärässa internetissä. Katso turnaustilastoja, ja kysy miten kaaospelaajien pelit ovat menneet ja ovatko spawnit olleet hyviä. Todistajia pitäisi olla pilvin pimein jos välttämättä haluat kylmää dataa. En niitä jaksa sinulle etsiä, saat joko itse etsiä tai luottaa aikuisen miehen sanaan.Ok. Missä on data joka osoittaa väitteesi todeksi?
Minä väitän että spawnit on hyviä, sinä väität että spawnit on huonoja. Ristiriita saattaa olla kehno sanavalinta, tarkoitin tällä minun teoriani kanssa ristiriidassa olevaa teoriaa. Toivottavasti selvensi.Missä niissä on ristiriita?
Anteeksi, luulin että puhuttiin todellisuudesta.Se voi toki olla sitä todellisuudessa...
Saisiko tähän vähän numeroita? se että otin huomioon tämän ja tämän ei kerro vielä mitään. Miten otit huomioon vastustajan armeijan, maaston, skenun? Millä kertoimilla ja lukuarvoilla olet tätä pyöritellyt? Miten ne näkyy laskuissasi?Olen tehnyt tuon itse asiassa aika moneen otteeseen. Jääköön tämä viimeiseksi tässä asiassa. Muuttujina ovat ne säännöt joita voidaan oletusarvoisesti pitää voimassa olevina. Spawni on spawni, lordi on edelleen se paljon puhuttu kirveslordi, kaikki CSM-codexin ja sääntökirjan säännöt ovat käytössä ja vastustajina olen käyttänyt geneeristä MCia
Tyrantti on näille KAMALA kohde. järkevän vastakohta. Kyllä ne spawnit on huonoja jos pelaa huonosti.Tyranttia ja liutaa muita teoreettisesti järkeviä kohteita
Olisiko ihan pelaaminen? vai onko se liian alkukantainen ja epätieteellinen keino todeta yksikön käytetävyys?Oli tai ei, sellainen on pakko ottaa käyttöön koska mitään muuta järkevää vaihtoehtoa ei ole tarjolla.
Muttakun taistelukentällä ON muuttujia ja buffeja ja debuffeja jotka tekevät spawnit hyviksi. Jos unohdat ne, menettää ne kovasti tehoaan ja teoriasi ei päde juurikaan siinä todellisuudessa missä ne pelit tapahtuu.(eli ei taistelukentän muuttujia tai muiden yksiköiden de- ja buffeja tmv. "mutku jos"-juttuja mukana).
Olet oikeassa, se ei silti muuta sitä todellisuutta, ettei sääntötuntemuksesi ole kovin hyvä, ja että et ole ollut tietoinen monistakaan spawniloordia koskevasta erittäin vitaalista säännöstä.Käsityksiäni saa korjata. Sillähän minä opin ne säännöt tuntemaan paremmin. :) Rehellisesti sanottuna pelaisin mieluusti enemmän jos olisi aikaa ja/tai sattuisin olemaan sellaisessa tilanteessa että voisin lähteä jonnekin missä pelejä on enemmän tarjolla. Varmaan muistuisi ne säännötkin paremmin silloin kun tulisi rutiinia.
Ei. ne argumentit perustuvat kymmenien ja satojen pelien kokemukseen. Oikeisiin tilanteisiin todellisuudessa. Siinä saa aika kattavan käsityksen yleisimmistä pelitilaneteisa jotka on aivan mahdollista ottaa huomioon.Ne argumentit pohjaavat oletuksiin asioista joita ei voida uskottavasti olettaa osaksi yhtälöä
Mitään ei voi luotettavasti toistaa pelistä toiseen. Koska pelissä on *drumroll* muuttujia.Epäilen sitä että ne voisi toistaa luotettavasti pelistä toiseen.
argumenttiesi taso on nyt vajonnut sille tasolle, että rupeat epäilemään minun sanaani. Luulet siis että minä valehtelen sinulle kiusallani ja muut ketjua kommentoivat peesaavat minua koska ne on mun kavereita ja meistä on kiva kiusata sinua.
Väittelyn on voittanut shiwan argumentilla: "Sä kuiteski vaan huijaat. Todista!"
Minä uskon sinun sanaasi, uskon että oikeasti luulet, että spawnit on huonoja. Uskon että oikeasti luulet, että jokaisessa armeijassa on lukuisia str10 iskuja ja että jokaisella characterilla on istakillaava ase, uskon että oikeasti luulet ettei lordi voi ralistisesti väistää haastetta, uskon että oikeasti luulet, että jokainen turnauslista on spämmilista, uskon että oikeasti luulet olevasi oikeassa. Tässä muutama oletus, johon uskon sinun uskovan, mutta jotka on yhtälailla vääriä.