Äännestyssäännöt:
Samat huppelispuppelis-säännöt kuin viimeksikin. Kaikista töistä on kerrottava jotain suullisesti, mitä enempi sitä parempi, ja kaikki työt saavat pisteitä. Pisteitä jaetaan töille sen perusteella, kuinka paljon osallistujia on. Mikäli osallistujia on 10, annetaan 9:n pistettä omasta mielestä kauneimmalle työlle, 8p seuraavaksi ja 7p sitä seuraavalle aina kunnes rumin ja tyhmin ja homoin ja Anton-nimen alla oleva työ saa sen 1p:een.Jokaisesta työstä annetaan myös pieni perustelu ja selitykset, mitä mieltä oli kyseisestä työstä ja miksi antoi niin paljon pisteitä kun nyt sattui vain antamaan.
Omaa työtään ei voi äännestää. Hän, joka on jättänyt antamatta vaaliäänensä, tulee saamaan ilkeää mulkoilua loppuelämänsä ajan. Diskaus on myös mahdollista käydä toteen. Äännestys tapahtuu tähän aiheeseen viestittämällä.
Äännestyksen deadline:
Su 11.8.2013.
Tulosten julkistaminen:
Joku tosi söpö etupulpetin poika voisi toimia pisteiden laskijana, sillä mie itse olen koko ensi viikon 4H:n kansainvälisellä leirillä ohjaajana. Mikäli odotatte minun matikkapäätäni, saattee odottaa lopputulosta hirveee kaua.
Runt

syrja
Figuna siis metallinen Dark Elffien Witch Elf. Jolta leikattu käsistä aseet pois ja asentoa hieman väännelty. Nykyisin siis on bloodbowl catcher Lucy. Amazon joukkue Lustria 69ers:sta. Figu on loppuviimeksi melko yksinkertainen joten kokonaisaika tekemiseen oli n 2t. Base on tälläkertaa myös yksinkertainen ruoho+hiekka yhdistelmää. Koska sellainen kuuluu käyttötarkoitukseen BB-kentille. Hieman sitä basea olisi voinut ehkä hifistellä. Maalaamalla jotain kalkkiviivaa nurmeen mut näin nyt.
Maalit: elf flesh, skull white, black, blood red, ironbreaker (metalli), genesteeler purple, scorpion green, shining gold ja devlan mud washi. Ja basessa tietty goblin green (+ valkoisella pelipaikka+numero), static grass ja takapihan hiekkaa.

Toinen kuva, kasvot ja takaa.
Ookami_Tez
Kun käsky tulevat warpin demoneilta voi oman päänahan pitäminen ehjänä olla vaikeaa.

Javyrus
Figu on GW:n muovinen gor Fabasta. Petomiehen miekka on käännetty ympäri, jotta asento olisi hieman rennompi. Toiselta gorilta on taas pöllitty hiustupsu pukinparraksi ja kaulaan on lisätty jämeryyttä greenstuffilla. Alustan kivi on männyn kaarnaa (maasta noukittu, ei elävästä puusta revitty!) ja tappiosa on lyhennetty viinipullon korkki. Basetustauhka koostuu parin valmistajan puskista, sirotteista ja pihalta löytyneistä kuivuneiden kasvien osista. Pääkallo on Sciborilta. Omana kritiikkinä sanottaneen, että sammaleet/puskat olisivat hyötyneet kovasti pienestä varjostuksesta washeilla tai korostuksista kuivaharjaten.

Henkka1986

Edestä, takaa ja ratsastajat.
El Capitan
Kisaan tarkoitettu B-suunnitelma. Palkkamaalattu Stegadon Henkalle, joka on niittänyt mainetta ja kunniaa pelipöydillä kuin katsojien silmissä vähintään kahdella eri paikkakunnalla. Lopputulokseen niin maalaaja kuin omistajakin oli varsin tyytyväinen. Maalaja itse olisi preferoinut kultaisen sekaan muitakin arvometallin värejä ja loppujen lopuksi omaan silmääni erivärinen priesti paistaa silmääni ilkeästi. Diggaan niin paljon tuosta vihreästä vaikka kovan tuskan ja työn takana se onkin. Base ei ole tehty loppuun, koska se ei olisi ollut minun tekosiani lähinnä kiinnostuksen ja laiskuuden vuoksi, vihaan basetusta. Mikäli Henkka olisi basettanut, ei työ olisi ollut taattua jumbosija-laatua.

Edestä, takaa ja toinen sivu
Half-Breed

Takaa, viistosta ja vielä toisesta viistosta