"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grindhouse Games: Incursion

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Grindhouse Games: Incursion

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

West Wind Miniaturesilta tuttu Secrets of the Third Reich on näköjään saanut liittolaisen Grindhouse Gamesin lautapelinomaisen (vrt. Space Hulk) alt-WWII -pelin Incursion muodossa.

Pelissä jenkkien väkihaarniskoitu jalkaväki ja brittien erikoiskommandot ottavat yhteen sakemannien zombilaumojen ja niitä eteenpäin piiskaavien fetissifräuleinien kanssa. Kekseliäistä? No ei, mutta harvoin on. Ihan siistin näköisiä malleja kuitenkin näyttäisi peliin olevan tarjolla.

Ja nettiosoitehan on
http://www.incursiongame.com/
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Re: Grindhouse Games: Incursion

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Oi.. tää vaikuttaa niin typerältä ennakkoasetelmalta, ettei voi olla muuta kuin erinomainen peli. Pointsit kotiin tosta Gretel von X:n sculptista. Se on vain sanoinkuvaamattoman hieno kaikessa järjettömyydessään.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Itselle saapui juuri tänää postissa kolme noita APE mötiköitä. Noista säännöistä ei ole mitään hajua, mutta on kyll hemmetin siistei figui. 40k:hon nuo kuitenkin on menossa... ellei jollakin ole jotain parempaa ehdotusta niiden käyttöön....
Lahti pilaa tunnelman.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Voisi jopa harkita tätä peliä, tunnustaa sen verran iloiselta peliltä. Mitenkä peli voi olla huono, jos siinä on isotissisiä natsimuijia piiskoilla, power armoureita ja zombeja???

Saako tätä peliä Suomesta..?
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Immeli

Epäilen että ei. Itse tilasin täältä
Lahti pilaa tunnelman.
tnjrp
Viesti:

Nyt saatan kyllä olla väärässä, mutta käsittääkseni itse peli ei ole vielä myyntikunnossa. Miniatyyrejä saa ostaa juurikin mm. WestWindiltä. Grindhousen saitilta löytyy tosin figujen statit Secrets of the Third Reich -peliä varten.
Immeli

On kyl tullu törkeen siistei figui lisää valikoimaan, esim parkouraava natsi-ihmissusi
Lahti pilaa tunnelman.
tnjrp
Viesti:

Jaa no niin, Incursionin säännöt ja pelilauta ovat nyt sitten ladattavissa (ilmaiseksi) Grindhousen saitilta:
http://www.incursiongame.com/pages/downloads

Ei vissiin vielä ole ihan selvää saako tuosta koskaan kunnollista paketoitua peliä tai edes "esipainettua lomaketta". Joskus viime kuussa arvuuttelivat, ettei ainakaan tuota ensinmainittua.
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Tää ois kiva saada pakettituotteeksi hyllyyn.. ei oikein kiinnosta pelata printatulla / pahville liimatulla kartalla... Space Hulk tyylinen tai sitten Zombies! tyylinen ratkaisu olisi toimivampi. Idea on juuri niin korni, että pelata pitäisi jo siitä syystä.
tnjrp
Viesti:

Space Hulkin uudelleenjulkaisuhan juurikin tuon Incursionin pelipakettisuunnitelmat pisti vähän niinkuin jäihin. Grindhousen blogin mukaan boxi on nyt kuitenkin tulossa, tai ainakin näin maailma makasi vielä viime kuussa.
Relic

Aa ok, no toivottavasti homma etenee suht nopeasti :) Pitää seurata tilannetta.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Jos pelillä on hienot figut ja hyvät säännöt, voin kyllä mielelläni rakentaa laudat ym itse...

Btw, aikooko taistelu tarvike ottaa pelin figuja myyntiin..?
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Relic

ainahan niitä voisi mutta kysyntä taitaa olla niin pientä, että koko rangen pitäminen ei oikein kannata... tilausmyyntinä ehkä voisi ajatella.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No mites olisi noi starterit? 2-3 kumpaakin hyllyyn? Valikoima kuitenkin olisi siinä. Ei liene ihan katastrofaalinen menetys jos eivät menekään kaupaksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

No joo kylhän noita starttereita voisi ostaa vai onko tästä joku ihan peliloota olemassa. Kyllä itseänikin kuitenkin kiinnostaisi.
Modern cars - they all look like electric shavers.
tnjrp
Viesti:

West Wind on nyt laittanut Incursionin ennakkotilattavaksi. Kokonaista peliä on ilmeisesti tuotettu (ainakin tässä vaiheessa) rajoitettu 1 000 kpl:een erä, joten saatavuus Suomesta jääneen 0:n tietämille. Tässä ote tiedotteesta + linkki WW:n kauppaan:
The Incursion board game is now up for pre-order on the West Wind website, RRP £35.00. The game will be ready to ship mid Jan 2010. Pre-order your copy now to avoid disappointment as the run is limited to 1000 copies and they are selling fast. Each copy of the board game pre-ordered from the West Wind website will receive a FREE pack of Bomberzombies or a Grunt APE (our choice) that will ship with the game. Check out the great Package Deal on offer too.

Europe and UK, order here:

http://www.westwindproductions.co.uk/catalog/
tnjrp
Viesti:

Nythän on siis niin, että Incursion ei aikoinaan kun tätä ketjua availtiin lähtenyt oikein lentoon, niin sanoakseni. Nyt on tullut uuden yrityksen aika, vähemmän yllättäen se tapahtuu KickStarterin muodossa alkaen 7.8. tämänhetkisen tiedon mukaan.

Muokkausta on tapahtunut mm. siten, että pelin mukana tulee valmiiksi kaiketi Dust-tyyppisestä muovista valetut figuurit aikaisempien pahviläpysköjen sijaan. Kaiketi on tarkoitus julkaista sekä jenkkien väkihaarniskajalkaväen ja natsizombien kähinöintiin keskittyvä peruspaketti että brittikommandot tms. mukaan tuova lisäosa Snafu hyvin nopeassa tahdissa.

Keskustelua aiheesta ja previkkaa löytyy mm. täältä
http://www.tabletopgamingnews.com/tag/incursion/
ja täältä
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=54845.0
tnjrp
Viesti:

Lisätietoja Incursionin uudelleenjulkaisusta, mm. laatikoiden sisällöt värikuvina (joiden näkeminen vaatii Facebookissa käymisen):
http://www.tabletopgamingnews.com/2013/07/30/76604/
tnjrp
Viesti:

Ja sitten lähti KS käyntiin. Mitään halvalla mukaan -juttuja ei tunnu olevan tarjolla tyyliin "pelkät miniatyyrit ilman mitään krääsää" tms. Pelilaatikko itsekään ole ihan halvin mahdollinen ja rokottaa $130, eikä paljon halvemmalla pääse vanhoille parroille suunntulla upgrade packilläkään. Eikä eurooppalaista toimittajakaan ole eikä tule, joten tullin kanssa saa varautua asioimaan jos tähän leikkiin lähtee. Mutta ei WWWII-juttu nyt meikäläiseen niin kauheasti iske muutenkaan, joten henkilökohtainen vahinko on pieni.
http://www.kickstarter.com/projects/144 ... /incursion

ETA: hinnoista huolimatta tämäkin on jo yli tavoitteestaan. Kivat Grindhouselle!
tnjrp
Viesti:

Sen verran tätä vielä pitää korjata, että EU-toimittaja on vastoin aikaisempia tietoja sittenkin etsitty ja myös löydetty, joten tuo tullin maksaminen jättipaketista jää sitten pois -- toki taas kerran sitä korkeampaa postmaksua vastaan, mutta se on tietysti ihan ymmärrettävää koska Linnake Eurooppaan tuojan pitää pulittaa välirahaa vapaakauppa-alueemme rajalla.

Projekti on toki kehittynyt muutenkin rahan alkaessa voidella Grindhousen konetta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”