WARMACHINE/HORDES pelaajat ja pelipaikat Suomessa MkII
Re: WARMACHINE/HORDES pelaajat ja pelipaikat Suomessa MkII
Warmachinen pelaaja Jyväskylästä ilmoittautuu!
Khadoreja maalattuna noin 100p, aika paljon pelejä viimeisimmässä leaguessa Kouvolassa! Mercenaryjä tulossa postissa ja toinen "oikea" faktioni suunnitteilla.
edit: Voi laittaa nimen perään *demo*!
Yst.terv.: Wompat78
Khadoreja maalattuna noin 100p, aika paljon pelejä viimeisimmässä leaguessa Kouvolassa! Mercenaryjä tulossa postissa ja toinen "oikea" faktioni suunnitteilla.
edit: Voi laittaa nimen perään *demo*!
Yst.terv.: Wompat78
Philosophiae Magister
btw missä kouvolan masiinaskene kokoontuu? oon ite muuttanut kaupunkiin ja pelailemaan ois kiva päästä...eli mut voi vaihtaa tonne kouvolan suunnalle. khadoria on joku 100p(ei tosin maaleis) ja merkkui löytyy semmonen 50p
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Kaipa mäkin voisin tännekkin todetta että olen muuttanut Riihimäelle. Eli yks vihainen haltia niillä main pyörii, junalla pääsen varmaankin aika kätevästi Keravalle, Stadiin ja ehkä jopa tampereelle, kuhan aikaa ja innostusta tarpeeksi löytyy.
Hän on puhunut.
hehahhaha. Mä muutan tossa ens kuuksi Janakkalaan/Tervakoskelle. Eli lähelle veripalloa :) Koulussa tosin oon hesassa et mut vois oikeastaan lisätä sinne ku varmaan N&T tiloissa eniten pelaan.
Kandi TJ 16
Kandi TJ 16
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Tervetuloa ja nähdään torstaisin! Keravallakin pelaavat toki.MaSSacRe kirjoitti:hehahhaha. Mä muutan tossa ens kuuksi Janakkalaan/Tervakoskelle. Eli lähelle veripalloa :) Koulussa tosin oon hesassa et mut vois oikeastaan lisätä sinne ku varmaan N&T tiloissa eniten pelaan.
Kandi TJ 16
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- The Captain
- Valvoja
Puolenkuun Peleissä pääasiassa. Kannattaa väijyä PKP:n foorumin Kouvola-osiota, jossa ilmoitellaan tapahtumista ja muuten vain huhuillaan pelikavereita.santso kirjoitti:btw missä kouvolan masiinaskene kokoontuu? oon ite muuttanut kaupunkiin ja pelailemaan ois kiva päästä...eli mut voi vaihtaa tonne kouvolan suunnalle. khadoria on joku 100p(ei tosin maaleis) ja merkkui löytyy semmonen 50p
Tervetuloa Kouvostoliittoon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jees kiitoksia, olin jo niin tottunu sotavasaran käyttöön et meinas seinä nousta vastaan ku kouvola osio tuol peliporukoissa oli melko suppea.The Captain kirjoitti:Puolenkuun Peleissä pääasiassa. Kannattaa väijyä PKP:n foorumin Kouvola-osiota, jossa ilmoitellaan tapahtumista ja muuten vain huhuillaan pelikavereita.santso kirjoitti:btw missä kouvolan masiinaskene kokoontuu? oon ite muuttanut kaupunkiin ja pelailemaan ois kiva päästä...eli mut voi vaihtaa tonne kouvolan suunnalle. khadoria on joku 100p(ei tosin maaleis) ja merkkui löytyy semmonen 50p
Tervetuloa Kouvostoliittoon.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Ilmoittaudutaanhan tännekkinpäin siinä toivossa että jyväskylän wm/h pelaajat huomaavat täällä postin ennemmin kun jkl peliporukka forumilla :). Elikkäs yksi pelistä erittäinkin kiinnostut ilmoittautuu ja haluaa tietää onko pelillä minkäänlaista pelaajakuntaa jyväskylän seudulla?
Täältä yksi pelaaja lisää Jyväskylään. 15p löytyy Cygnareita tällä hetkellä, mutta eiköhän tuo pistemäärä tuosta pian jo nouse :P
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Mut voinee jälleen lisätä pelaajaksi, tällä kertaa Helsinkiin. 25p kasassa, kunhan tilaus saapuu.
-
Cacophonic
Skorne ja Ruotsin Turuust.
Muutan Jkylästä Tampereelle, joten...
...minut voisi vaihtaa Tampereen WM/H pelaajien listalle. Edelleen voin järjestää *demon*, joten sen voi edelleen merkitä! :)
-Wompat
...minut voisi vaihtaa Tampereen WM/H pelaajien listalle. Edelleen voin järjestää *demon*, joten sen voi edelleen merkitä! :)
-Wompat
Philosophiae Magister
Meikäläistä voi varmaan haukkua Kouvolan pelaajaksi, kun se on lähin suhtaktiivinen yhteisö.
Yksi Lahtelainen pelaaja ilmoittautuisi listalle.
Kovin yksinäiseltä vaikuttaa, mutta ehkä joku muukin yksinäinen Lahtelainen huomaa minut.
Itselläni on cygnareja, cryxejä ja circleä. Pelitilaa löytyy omasta kodista tai sitten voi mennä pelaamaan paikalliseen puolenkuunpeleihin.
Hulenius
Kovin yksinäiseltä vaikuttaa, mutta ehkä joku muukin yksinäinen Lahtelainen huomaa minut.
Itselläni on cygnareja, cryxejä ja circleä. Pelitilaa löytyy omasta kodista tai sitten voi mennä pelaamaan paikalliseen puolenkuunpeleihin.
Hulenius
- Kaapelikala
Vois varmaan tuon Kaisaniemen puokin heittää pois. Samalla multa vois jättää tuon demon pois.
Moro,
mut varmaan voi lisätä Helsinkiin vaikka suurimmaksi osaksi käyn pelaamassa Keravan Pelikerholla. Cryxillä pelailen.
-Markku
mut varmaan voi lisätä Helsinkiin vaikka suurimmaksi osaksi käyn pelaamassa Keravan Pelikerholla. Cryxillä pelailen.
-Markku
Joensuussa kohta pelaillaan ja kovat on yritysket saada siellä sitten kunnolla pelejä pystyyn
Yks Joensuulainen pelaaja lisää ilmottautuu! Mercenaryt on se itse faktio. :P
- Meganiikko
Joensuu, opettelen vielä pelaamaan, sitten Menothia.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
En tiedä onko tuoreempaa ketjua mutta laitetaan tänne.
Aloitteleva Cygnar pelaaja Pyhtäältä (Etelä-kymenlaaksossa) kaipais peliseuraa joltain suunnalta, et meneekö liene sit Kouvolan alueelle :)
Aloitteleva Cygnar pelaaja Pyhtäältä (Etelä-kymenlaaksossa) kaipais peliseuraa joltain suunnalta, et meneekö liene sit Kouvolan alueelle :)