"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Oulu] 'Machinepelit

Oulun ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Tanan

Re: [Oulu] 'Machinetorstai

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Walz kirjoitti:Tai sitte et ole testannu vaa matchuppia. Gorteniin tippuva parasite tekee siitä tapettavan. Feattivuorolla heitetään siis se, lämitään jackeihin vahinkoo sen herran ko tulee. Ne on nyt arm 17, niin sitä tulee.
En ole kohdannut tätä matchuppia, joten nähtäväksi jää miten homma menis käytännössä. Feattivuorolla rockrameillä on ARM18. Sen puhkominen jollain hikisillä RNG10 POW10 laakeilla on työn ja tuskan takana. Pistol wraithit on jo vähän pahempia POW12 laakeillaan, mutta niistäkin pitää varoa lähinnä sitä chain attackkiä.
Walz kirjoitti:Ensin tosiaan tapetaan def 11 arm 15 bokurit. Pistol wraithit tekee tän melkee yksinään.
Aika hyvin saat pelata, että saat ammuttua Bokurin kääpiöjaskojen keskeltä. Arkkinoodattu Venom on jo pahempi, mutta niitäkin tarvitaan todennäköisesti 2 ennenkuin Bokurista aika jättää.
Walz kirjoitti:Ihan sama tippuuko gorteniin parasite vai graspi, niin ahdistaa. Feattivuorolla ei tarvi poistaa ko yks jacki, sen jälkeen croetkin tappaa gortenin!
Epäilemättä. Mää en vieläkään tajua miten tuo lista sen oikein tekee, koska meleeseen se ei pääse.
Walz kirjoitti:Battlegrouppis ei kiinnosta listaa, paitsi sen verran että lossi pitää vetää.
Niin, kaikilla mun vastuksilla tuntuu olevan tämä sama ongelma...
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Tanan

Ääh. Menipä taas inttämiseksi. Nyt hävettää :(. Oikeesti toi pDenny lista on tottakai kova kuin mikä. Henkilökohtaisesti pidän pahimpana uhkana ghostwalkattua sikaduota.
Walz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walz »

Paljolti toi menee varmaan siihen että kumpi vetää sen hyvän feattivuoron. Crippling Grasp Gortenissa laskee sen threatin ilman buffeja 17 tuumasta (charge+control) 12 tuumaan, mikä on jo hallittavissa. Feattivuorolla tietenkin vielä vähemmän. Yhdelle rockramille on mahdollista saada arm 15 parasitella, mutta jos vetää boostatun Graspin niin sen jälkeen menee parasite ilman boostia. Tosin def 7 rockramia ei paljon edes walli auta. Mutta venomeja ei saa sitten ollenkaan feattivuorolla.

Spd 2 Gorten ei vaan minusta tunnu erityisen pahalta vaikka se featvuorosta selviäis. Kääpiöt ei taida tätä saada edes pois?

Tuo nimenomainen lista ei ole niin paha kuin mitä vois olla. Mutta kyllähän sieltäkin löytyy Tartarus joka lyö wallin yli, Nightwretchit jotka ampuu pow 14:sta ja kaikkea voidaan ghost walkata. Mitä powia noi withershadowit ampuu, 12 vai 13? Sitä on minun vaikea arvioida kuinka helposti pääsee sinne jackien sivustaan, eteen ei rockrameja pääse ilman reachia kun on walli.

Jos toinen vetää Baneilla niin aika paljon kai vaikuttaa onko Knightit vai Thrallit. Thrallit saa pelattu walleilla etc pois, mutta reachilliset ja pathfinderittavat knightit on hanurista. Itestä tuntu Dennyä vastaan muutenkin Knightit pahemmilta kui Thrallit. :) Meleeseen tosiaan pääsis niillä Knighteillä, mutta niitähän ei tossa ole. :P

Ei toi mun mielestä ole Dennylle helppo voitto, mutta lähinnä olenkin eri mieltä siitä että se ois sun Gorten-listallekaan helppoa. Molemmat joutuu mun mielestä olemaan tossa matchupissa ihan pirun tarkkana. Musta vaan tuntuu että jos sen Graspin saa perille Gorteniin niin melko perseestä on peli siitä eteenpäin. 14" juokseva ja skarlockilla ghost walkattu arccinoodi ei ole helposti estettävä vaikka kuinka olis kääpiöjackeja edessä. Tää on taas matsi jossa se 0.5" ratkaisee, saadaanko muutamalla poistolla nodi täydelliseen paikkaan feattivuorolla? Nodin juoksu kun pitäs tehdä ennen fiittiä, niin ne poistot on vaikeampia ja "kalliimpia" jos niitä joudutaan arccaamista varten tekemään. Dennyllä on kuitenkin olemassa melkein inhottavimmat työkalut Gortenia vastaan, eli spd miinusta, arm miinusta ja ainoana casterina kai koko pelissä pienentää Control-alueenkin kokoa kierrokseksi... Tuo olis mielenkiintoinen matsi nähdä pöydällä. Aiemmin puhuin parasitesta Gorteniin, mutta tottahan Graspi on siihen parempi. Oot kyllä oikeassa että yhden vuoron assassinaatio on vaikee saada aikaan. Mutta fuckaako Graspi tarpeeksi tuota Gortenia ja Featti+Parasite auttaa tarpeeksi nappien poistelussa? Vaikea sanoa.

Huomenna selviää miten pelataan torstain pelit.
Puhutaanko politiikkaa?
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Haa, mä löysin Shangri-Lan, eli Oululaisten metanurkan... :)

Toi pDennylista on mun mielestä vähän huono. Mut kyllä siinäkin saa ARMia tiputettua 7:llä (ml. dark shroud). Jos ois Gorman ni sais vielä -2. Ja sit saa poistettua defensiiviset upkeepit. Oon joskus himotellut, että otan kaikki noi ARMia laskevat jutut samaan listaan, tiputan stormwallin ARMia -12 ja ammun sen täydellä yksiköllä nyssejä.

Pointtini, et pDennyllä saa tehtyä yllättävän paljon vahinkoa kun kasaa noita debuffeja. Mut ei toi kyl silti ole paras lista siihen.

Yksi vaihtoehto tossa on juosta kana, kaksi warwitchiä ja skarlock battlegroupin eteen ja taikoa 6 venomia battlegroupin läpi casteriin. Tai kolme normia ja kaksi damageboostattua. Ton takia oon miettinyt omaan listaani kaikkea joka ignoraa LOSin, niin kuin rengrave ja cephalyx overseerit.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Hyi-yäk, Mekassamme on vakooja >:[
Mitenkä ne pelit, olivatko keskiviikkona?
Walz
Viesti:

Pelit selvisi, huomenna klo 16 lähtien.

EDIT: Pelit peruttu. Sekaannusta, force majorista osallistujilta ja suo. Eli ei pidetä Möllin kaa kahdestaan pelejä. :)
Puhutaanko politiikkaa?
Tanan

Onko jengillä innostusta tulla demottamaan masiinaa ensi Maraconiin (27.9-29.9) Kaijonharjun nuorisotalolla?
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

Tanan kirjoitti:Onko jengillä innostusta tulla demottamaan masiinaa ensi Maraconiin (27.9-29.9) Kaijonharjun nuorisotalolla?
Mua kiinnostaisi mutta 29.9 on mulla töitä.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
vherne

Viesti Kirjoittaja vherne »

Tanan kirjoitti:Onko jengillä innostusta tulla demottamaan masiinaa ensi Maraconiin (27.9-29.9) Kaijonharjun nuorisotalolla?
Saan työvuorot tänään käteen. Pitää kattoo miten on illat vapaana. Jos alkaa vasta myöhään vuorot nii vois tulla.
Walz
Viesti:

Mä voin todnäk tulla sinne hillumaan ja lainata figuja/maastoja jos tarvii. Mutta en aio kolmee päivää kyllä demottaa, voin auttaa päädemottajaa jossain vaiheessa.
Puhutaanko politiikkaa?
Walz
Viesti:

Hoi! Tänä torstaina voitaisiin aloittaa pelit vasta kuudelta. Ääntä kuuluviin, tahdotteko pelata torstaina vai vasta perjantaina sitten rennommalla aikataululla?

Wootwoot!
Puhutaanko politiikkaa?
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Walz kirjoitti:Hoi! Tänä torstaina voitaisiin aloittaa pelit vasta kuudelta. Ääntä kuuluviin, tahdotteko pelata torstaina vai vasta perjantaina sitten rennommalla aikataululla?

Wootwoot!
Perjantaiki kävis iha passelisti, iha sillä rennommalla aikataululla.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

Tanan

Kaikki käy. Perjantai ehkä vähän parempi. Viikonlopun demotus maraconissa jäänee väliin ylitöiden takia.
Mölli

Viesti Kirjoittaja Mölli »

Ja minulle käy miten vain.

Ah, joo - mainitsin siitä cryxin ostamisesta kun oli tilaisuus. Laitoin sitten tulemaan pienehkön setin convergenceä maalattavaksi/luettavaksi näin alkuun :3
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Mölli kirjoitti:Ja minulle käy miten vain.

Ah, joo - mainitsin siitä cryxin ostamisesta kun oli tilaisuus. Laitoin sitten tulemaan pienehkön setin convergenceä maalattavaksi/luettavaksi näin alkuun :3
Pirsnales Mölli, mun piti olla Oulun eka Cyrissi pelaaja, heh ei vaineskaa, siitäs sain ku olin hiras ;D

Mutta juu, nyt VOI olla että en ole HETKEEN painotan sanaa EHKÄ hommailemassa masiinaa figuja, sillä innostuin maalaamaa mun Space Marineita, Imperial Fistejä en enempää maalaa, vaan sellainen sinine kärpäne taisi puraasta mua jossain vaiheessa nii aloin maalaamaan Ultramarineita omalla väriteemalla... Näitä keskellä yötä tulevia ihmevisioota alkaa tulla näköjää useammanki...

Tanan

Tanan kirjoitti:Viikonlopun demotus maraconissa jäänee väliin ylitöiden takia.
Paitsi, että ei jääkkään! Työkaverini halusi jäädä ylitöihin mua enemmän ja foldasin :). Lähettelen viestiä järjestäjälle yksityiskohdista.
vherne

Viesti Kirjoittaja vherne »

Perjantaina alkaa duunit klo 17. Torstai passais mulle paremmin. Vaikka sitten kuuden jälkeen.
Walz
Viesti:

Pelit torstaina klo 18 alkaen.
Puhutaanko politiikkaa?
Tanan

Pitäskö tänä torstaina harjoitella tiimiturnausta varten? Tiimikapteenit heittää noppaa, vaihdetaan listoja, mietitään 10 min, valitaan parit jne.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Tanan kirjoitti:Pitäskö tänä torstaina harjoitella tiimiturnausta varten? Tiimikapteenit heittää noppaa, vaihdetaan listoja, mietitään 10 min, valitaan parit jne.
Sounds good.
Nyt joudun vaan rikkomaan "play with painted only" periaatetta, sillä pieni osa turnausta varte olevat nappulat eivät ole vielä maaleissa. Yksi destroyer, 4 iron fangia, mortat team ja mekaanikko officer viel maalaamatta +basetus. Mutta viel o hyvi aikaa saada ne maaleihi enne turnausta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulu”