Mazikainen kirjoitti:Ja tähdennetään vielä hyvissä ajoin suunnittelemisen tärkeyttä. Muutama kuukausi etukäteen sovittu vapaa coniviikonloppu on helpompi järkätä vapaaksi kuin se kolmen tunnin spontaani arkipeli kaverin luona. Meillä sovituin ajoin vaimo ja lapset menevät pelin hengen tietäen viikonlopuksi anoppilaan ja minulla on vapaus sitten huoletta kestitä kavereita ja pelata niin paljon kuin ehtii. Tietysti vapaita sinkkuja tällainen puhe hykerryttänee, nautiskelkaa pois vapaudestanne. Näillä eväillä se kuitenkin meille ukkomiehillekin järjestyy :)
Aika pitkälti samoja kokemuksia. Aikaa välillä olis ollu mutta ei energiaa. Muksulla aika paha atoppinen iho oli joten vaati paljon hoitoa, eikä nukkunut..
Nyt about 10kk mennyt ja homma alkaa luistaa. Joillakin helpottaa jo 3kk jälkeen, kun pahimmat vatsavaivat katoaa. Mutta kyllä tästä kai selviydytään.. Aina seuraavaan " vaiheeseen"
Sitte tuo, että miten tyttöystävälle kertoa harrastuksesta. No ihan suoraan olen kertinut. Jos se on ongelma niin ei ole oikea valinta. Kaikki on aina ymmärtänyt. Vaimoa ei ukot kiinnosta mutta ei urputa minulle asiasta. Enpähän laita uhkapeliin ja viinaan rahoja.
Vaimo puhui toisesta muksusta... Sanoin, että odotellaas pari vuotta. Jos saisin vaikka epic armeijan valmiiks eka.. :p