WHFB Liiga 4
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: WHFB Liiga 4
:D
Tunne on vahva ja metsästetään unelmaa..... Toisaalta ehkä huijaan ehkä en....
Tunne on vahva ja metsästetään unelmaa..... Toisaalta ehkä huijaan ehkä en....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Mites muuten on. Toteutuiko aiemmin kuulemani huhu? Eli ratkottiinko tänään empirelle vastustaja? Piti vissiin ainakin, vai onko viel kesken?
Eipä tuo henkka ainakaan mitään maininnut kun soittelin joten luulempa että peli on taas kertaalleen peruuntunut syystä tai toisesta. Mieluusti tuon liigan toki saattaisi jo päätökseensä niin jäisi sitten hieman enemmän aikaa BB-liigalle sun muulle mitä nyt on käynnissä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Menkööt henkka jatkoon, ei tästä tuu vinturaakaan tällä menolla, ens liigaan sit aikarajat tai jotain.
tä? henkalla on pelipöytä kotona ja maastot ja kaikki. äijä ajaa varmaan monta kertaa päiväs noormarkusta ruosniemen kautta poriin ja ei kerkee??
NÖSSÖ!
NÖSSÖ!
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Normaalina päivänä en kertaakaan :DHapid kirjoitti: äijä ajaa varmaan monta kertaa päiväs noormarkusta ruosniemen kautta poriin ja ei kerkee??
No jos Antti nyt on tota mieltä niin menköön Henkka jatkoon vaikkakin mielelläni revanssin olisin kääpiöitä vastaan ottanut.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Henkka1986
voittajan on helppo hymyillä =) no ei vaiskaa , ehkä tää o se nopeempi ja varmempi tapa jatkaa pelit loppuun , millai ville koskas empire haluu ottaa kuonoo =)
Ens viikolla voitais jollain päivää pelailla, pitää vähän katsoa mitä toi lukkari lupailee..
-
Henkka1986
heit pari tippiä mikä on empiren heikoin lenkki =)
Poistat tankit niin voitat varmasti ;) Tai sitten poistat ritariboxini sankareineen ja pysyt kaukana kaikesta muusta säästellen pisteitä. Onhan noita vaihtoehtoja kyllä miten pelata tota empireä vastaan. Paikoilleen tuskin kannattaa jäädä koska tykinkuulaa lentään hivenen liikaa. Eipä tossa mun listassa ole juuri muuta kuin 2*tankki, ritariboxi, demit ja tykit, noista sitten pitäis sun jotenkin hakea ne pisteet ja pitää omat modelit elossa.
Viime kerralla ainakin opittiin että älä ota fleetä sauruksilla =D Ei ihan koko boxia kannata riskillä uhrata, vaikka sulla olikin todella hyvä todennäköisyys fleessä.
Viime kerralla ainakin opittiin että älä ota fleetä sauruksilla =D Ei ihan koko boxia kannata riskillä uhrata, vaikka sulla olikin todella hyvä todennäköisyys fleessä.
Crossarit on se empiren heikoin lenkki... Mitään muuta heikkoa ei armeijassa sitten ole olemassakaan...heit pari tippiä mikä on empiren heikoin lenkki =)
-
Henkka1986
täytyy siis keskityy crossareihin =)
Jokos pojjaat on pian selvittäny välinsä?
Huomenna olis tarkoitus ottaa mittaa miehistä, kellon ajasta yms tosin ei viellä ole tietoa kummallakaan osapuolella mutta eiköhän tuo peli huomisen aikana saada pelatuksi. Saadaan sitten tämäkin liiga jollain aikaa loppumaan.
-
Henkka1986
Jarkko LISKOT TULEE OLETKO VALMIS =)
:D missä vain milloin vain.....Rapsaa ja tapahtumaa kiitos. Te teitte tämän sit helpoks....buahahaaaa
Mites ens lauantai?
Mites ens lauantai?
-
Henkka1986
täytyy kattoo nuo työ vuorot millai ne menee . oli täpärä peli , en alkanut pakittelee ja hakee voittoa vaan riskillä pelattiin kunniasta ja se tuotti tulosta =) ville jaksaa varmaan laittaa tulemaan settiä siis liskot - empire 11-9
Ok. Jatka samaan malliin. Älä pakittele. Mut ilmottel miten lauantai sopii. Mut heitä vaan ehdotuksia jos joku muu parempi. Ens pe ja su ei käy
-
Henkka1986
itellä on vapaata :ma,ti,ke ,to ja mul on lauantaina töitä 7-15 .
Juu liskot tosiaan veivät voiton tasaisessa taistossa.Pelin alamäki alkoi kun 3 vuorolla henkka pisteli poskeensa temppeleillään minun grand masterin, jolloin velhoni joutui astumaan eturiviin ja vuoroa/kahta myöhemmin iso maagini oli myös syötynä. Tankki ajelivat saurusboxit nurin (toiseen boxiin jäi vain 1 saurus, pitämään 25% pisteistä). Viimeisellä vuorollani kahdella tankilla, yritin tuhota toista jäljellä olevista saurusboxeista ja tapoinkin 6/7 saurusta. Toinen tankkin sai slannin breikkaamaan, mutta valitettavasti tuo yksi saurus ja stegadon pysyivät kombatissa joka takasi henkalle 200.p erotuksella voiton.
Kaiken kukkuraksi henkka teki viimeisellään vuorollaan (ja minun viimeisellä) takkeihin woudeja (minun avustuksella kun höyrykattilat eivät kestäneet) niin että sai molemmista tankeista 50% pisteistä.
Pakko kyllä sanoa että henkka ei kyllä lähtenyt voittoaan varmistelemaan vaan toi slanninsa tarkottimella tankkiini kiinni. Mutta olipahan tiukkaakin tiukempi peli tämä ja hyvät fiilikset jäivät vaikken vielläkään päässyt finaalipöytään asti, no ensikerralla sitten.
Katsotaan jos saan postattua kuvaa tuosta pelin loppu kohdasta, pöydällä siis 2*Tankki, 1 saurus, Stega ja Scar....
Kaiken kukkuraksi henkka teki viimeisellään vuorollaan (ja minun viimeisellä) takkeihin woudeja (minun avustuksella kun höyrykattilat eivät kestäneet) niin että sai molemmista tankeista 50% pisteistä.
Pakko kyllä sanoa että henkka ei kyllä lähtenyt voittoaan varmistelemaan vaan toi slanninsa tarkottimella tankkiini kiinni. Mutta olipahan tiukkaakin tiukempi peli tämä ja hyvät fiilikset jäivät vaikken vielläkään päässyt finaalipöytään asti, no ensikerralla sitten.
Katsotaan jos saan postattua kuvaa tuosta pelin loppu kohdasta, pöydällä siis 2*Tankki, 1 saurus, Stega ja Scar....