"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM/H Sipoo Sausage Fest 30.8. - 1.9.2013

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
MaSSacRe

Re: WM/H Sipoo Sausage Fest 30.8. - 1.9.2013

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Ei... Tänään mitä ilmeisemmin jatketaan muuttamista. Tuun sit herättelee lauantaina.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

HP haluis pelata tänään meidän BB-liigan vikan kierroksen matsin (jossa sen joukkue pistetään palasiksi). Kaippa tuon pelaaminen kohtalaista humalatilaa vaatii =) Oon siis tulossa miehen kyydissä.

Ottakaa kertsiltä mukaan mun figut, jotka pakkasinkin jo eilen (Henry tietää). eMorghoul tekee paluun turnausskeneen vielä edellistäkin paskemmalla listalla!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Jos jollain on kyyti vielä avoinna niin voi soitella. O4o 77ö5633.. Ku tuutte sinne ni tuutte ekana hotelli siikarannan pihaan. Ajakaa eteenpäin niin heti oikealla on tie "kesärantaan". Uskokaa tai älkää se on meidän mökki. (valkokellertävä mökki ei oo muiya sillä tiellä..)

ovi on auki ja olutta jääkaapissa. Käyn nyt ite kaupassa ja sit haen henryn sinne. Oon siellä vähän kuuden jälkeen.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Stana, onnistuin si jättään Forsakenin kyydistä.. jos jollai o ylimääränen ni ottakkee mukkaa, muuten proxytään
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Meinas käydä pikkunen virhe pakkaamisessa. High command oli, saunomis ja nukkumiskamat oli ja oluetki hollilla. Viime metreillä muistin ett oisko joku figulaukku ollu iha jees kans...

No, täst se pikkuhiljaa lähtee. Näkyy vähän ajan pääst sipoossa!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Huikee viikonloppu, niinkuin saattoi toki arvataki. Kiitos osallistuneille, ja erityisesti Terolle, että jaksat kaitsia muksulaumaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Oli kyl hauskaa... Nukuttua ei kyl saanu, mut se ei onneks ollj tarkoituskaan. Retri on rikki.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Stab it, stick it, PROFIT!

Jees kiitti Terolle et järkkäsit ja ruokakin oli hyvää sillon kun sitä riitti =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Näinpä!

Kivaa oli mullakin. Turnauksen ja ohjelman järjestämiseen tuntui ittellä riittävän tänä vuonna poikkeuksellisen vähän paukkuja, kun olin jo vähän ennalta väsynyt, mutta toivottavasti kaikki viihdyttivät sen verran itseään.

Ensi vuodeksi mietittiin vähän sitä, jos mä hoitaisin infrastruktuurin ja ylläpidon ja joku muu keskittyisi tohon ohjelmapuoleen (vetäisi sen turnauksen).

Siivouksestakin selvisin kymmeneen mennessä, joskin tölkit on vielä viemättä. Tänä vuonna ekaa kertaa ei löytynyt mitään yllätystyhmäilysotkuja, joita sitten itse siivoaa siellä. Kaikki oli aika nätisti. Ne on sit varmaan vaan ne Ruottarit jotka ei osaa käyttäytyä! (vaikka nylkytettiin me yksi pöytä rikki..)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”