Mielenkiintoinen kommentti. Kuitenkin ETC porukka koostuu pitkälti tuosta war head jengistä. Eli siis heidän juttunsa on "omalukunsa" mutta kuitenkin se on yhtä kuin etc joka sun mielestä puoltaa komppeja. Isoissa turneissa ei tarvi komppeja kun saa kaikkea kamaa. Mut kuitenkin tarvii. Eli siis mitenpäin....oli miten oli. Selailin muuten tuossa noita menneitä ja tulevia turnauksia. Valtaosa tietty oli 1750+ turneita. En kyl kauheasti niistä komppeja löytänyt. Jos jotain oli niin lähinnä rajoitti laskeutumisalustan ja isomman linnoituksen käyttöä. Parissa oli allykielto. Sitä vastoin löytyi myös turneita jossa forge kama oli sallittua. Et mistäköhän turneista puhut jossa on niitä järkeviä komppeja. Muumimaailman turnauksista en tiedä, siellä kun en itse elä.Half-breed kirjoitti: War Headilla on vähän oma hommansa noissa turneissa ja niissä käy eniten niiden emoporukka joka tietää mikä on homman nimi. Täten niihin turneihin ei tarvi laittaa mitään kovia komppeja, etenkin kun isomman pisteluokan peleissä komppeja ei niin paljon tarvita, kun mahista ottaa kamaa on enemmän.
Toisin on sitten noissa isommissa turneissa ja muissa pienemmän pistekoon turneissa. Isoissa turneissa on vähän pakko komppia pöljimpiä juttuja pois, ja meillä on syystä ETC-kompit. Pienessä pistekoossa ei ole taas varaa varautua kaikkeen, joten pöljimmät jutut on pakko komppia, tai sitten siellä tulee peli jossa toinen pelaa Puolalaisella ratsuväellä ja toinen Saksalaisilla panssarijoukoilla ja kaikillahan on siinä hauskaa.
Hauskaa et taas vedettiin mukaan jotain ihan muuta. Tuo Puola vs natsitankit asetelma kuuluu Fowiin, ei tänne. Vaikkei sitäkään ole siinä pelissä kompattu. Mut se siitä.
[quote="Half-breedWard osaa kirjoittaa sääntöjä ja GW:n säännöt on kaikki järkeviä.[/quote]
Kyllä.
No niin olipas taas hauskaa. Mutta asiaan. Mikäs asia tuossa mun listassani Timoa jännittää? Vaikka nyt arvonkin hiukan örkkien kanssa. Niin todennäköisesti tulen noilla wolffeilla osallistumaan. Listahan muotoutuu siis: runepriest johtaa, 2-3 yksikköä greyhunttereita, 2 yksikköä longfangeja tukemassa. Varustelupuoli tuo vielä hieman eloa tuohon "hiomiseen". Käytännössä siis et onko mulla 2 vai 3 greyhunter yksikköä. Sitä vielä mietin ja arvon, kun noita skenaarioita miettii. Ja miten varustelut kompensoi jos otan vähemmän ukkoja ja toimii skenaarioissa...Eli kauhee viilaus käynnissä :D
Mutta mites muut, tuleeko savu korvista kun listoja väkerräte. Harmi et Lassi ei ehdi saamaan uutta mariini kirjaa turneeseen. Vähän tos kuulin juttuu, et voisit saada sen kirjan aikasintaan turnaus vkl lauantai iltana....... :D
Ja Timo tuskin kannattaa noihin lentokone missileihin satsata. Ihmettelen jos jollakin on lenturit tässä systeemissä jossain merkittävässä roolissa. saati edes mukana. Mut tämä nyt mun mielipide.