Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
sain eilen postia, jolla olli sisältöä jota kasailen...
figure out yourself...
figure out yourself...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Hieno sanaleikki... Tuun sit varmaan kans puol kuudeks...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Lähenkin tästä nyt liikkeelle. Viiden pintaan siis mestoilla... tai vähän ennen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Makselkaa jäsenmaksunne! Katsoin, että harvinaisen vähän on kerhossa masiinapelaajia, jopa torstain vakikävijöistä..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ei varmaan haittaisi, jos näitä maksuja perittäisiin jotenkin, esim. sähköpostilla. Mä tosin stalkkaan kerhon nettisivujakin aina välillä ja oon maksanut.petskules kirjoitti:Makselkaa jäsenmaksunne! Katsoin, että harvinaisen vähän on kerhossa masiinapelaajia, jopa torstain vakikävijöistä..
Justhan mä perin. Voishan niitä jotenkin kootumminkin kokeilla. Noppien sivuilla ollut etusivulla aika näkyvästi, tosin masiinaporukka tuskin seuraa noppien sivua kovin aktiivisesti muuhun noppailijaan verrattuna.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä en ainakaan oo saanu kerholta mitään maileja varmaan ikinä, mut ehkä laitoit vaan maksamattomille? Mut joo mä luulisin, että väki ei jaksa noita kerhon sivuja hirveesti katella, kun ei siellä oikein oo mitään annettavaa pelkkää masiinaa pelaaville ja siksi ois kiva, jos tärkeimmät uutiset tms. tulisi maililla.petskules kirjoitti:Justhan mä perin. Voishan niitä jotenkin kootumminkin kokeilla. Noppien sivuilla ollut etusivulla aika näkyvästi, tosin masiinaporukka tuskin seuraa noppien sivua kovin aktiivisesti muuhun noppailijaan verrattuna.
- GreenMeanie
Kiinnostaisko jotakuta tulla huomen vähä aiemmin esim. 14 pelailee?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
-
Der Dexter
Kikkailin vuoroja ja tuulen mestoille. Auto varmaan iltapäivällä käytössä, joten voin tulla kaiketi melko aikaisin paikalle...
Liittykää Kerhon Facebook ryhmään :)Celebdae kirjoitti:Mä en ainakaan oo saanu kerholta mitään maileja varmaan ikinä, mut ehkä laitoit vaan maksamattomille? Mut joo mä luulisin, että väki ei jaksa noita kerhon sivuja hirveesti katella, kun ei siellä oikein oo mitään annettavaa pelkkää masiinaa pelaaville ja siksi ois kiva, jos tärkeimmät uutiset tms. tulisi maililla.petskules kirjoitti:Justhan mä perin. Voishan niitä jotenkin kootumminkin kokeilla. Noppien sivuilla ollut etusivulla aika näkyvästi, tosin masiinaporukka tuskin seuraa noppien sivua kovin aktiivisesti muuhun noppailijaan verrattuna.
Mailin lähetys on kannatettavaa, ei vaan ole just nyt välttämättä kaikkien meiliosoitteita. Mutta kaivetaan ne meiliosoitteet, ja laitellaan muistutusta.
TÄÄLLÄ SIIS OHJEET MITEN TOIMIA : http://www.nopat.fi/2013/yhdistys-tiedo ... tullut-on/
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Kyllä mulle on ainakin tullut maili viime perjantaina, mutta pitäisi muistaa lukea se kotona, kun noppien webbisivut on niin epäilyttävät, että firman palomuuri blokkaa ne.
Mä tuun tänään neljän jälkeen. Pitäisi treenailla Tampereen superturnausta varten. Siellä on kuulemma jotain juustopekonipelaajia..
Meillä on siis kerholla kaksi masiinapelaajaa, minä ja Jaakko. Muut voi tosiaan maksella niitä ihan omaan vapaaseen ripeään tahtiinsa. Ei tää kerho hyvällä tahdolla pyöri.
Meillä on siis kerholla kaksi masiinapelaajaa, minä ja Jaakko. Muut voi tosiaan maksella niitä ihan omaan vapaaseen ripeään tahtiinsa. Ei tää kerho hyvällä tahdolla pyöri.
Tulossa kunhan kerkiän.
Pistin syksyn jäsenmaksun eilen, jossei vielä näy niin syyllisenä lienee eri pankkien väliset suoritukset ja niiden viiveet...
Pistin syksyn jäsenmaksun eilen, jossei vielä näy niin syyllisenä lienee eri pankkien väliset suoritukset ja niiden viiveet...
Tuun heti kun ehin, mut varmaan viiden paikkeilla.
Kukas pelaa Cygnaria mua vastaan?
Kukas pelaa Cygnaria mua vastaan?
Ainiinjoo, voitko Tero (tai kuka vaan muukin) lähettää mulle sähköpostilla WTC -tiimien lista/metapaketit?
Haluutsä printattuna? Voin tuoda tänään kertsille.Drakthar kirjoitti:Ainiinjoo, voitko Tero (tai kuka vaan muukin) lähettää mulle sähköpostilla WTC -tiimien lista/metapaketit?
Käy toki printattunakin.petskules kirjoitti:Haluutsä printattuna? Voin tuoda tänään kertsille.Drakthar kirjoitti:Ainiinjoo, voitko Tero (tai kuka vaan muukin) lähettää mulle sähköpostilla WTC -tiimien lista/metapaketit?
-
Der Dexter
Mää voisin kans arvostaa printattua wtc- listapakettia, niin saisi metailut viksummin suoritettua...
Mä pyrin neljäks kerholle...onk siel joku silloin?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mä oon joskus kahtakymmentä yli neljä. Multa saa hakea avaimetkin (Rautatientorilta), jos jo(t)ku(t) haluaa pelata aikaisemmin.MaSSacRe kirjoitti:Mä pyrin neljäks kerholle...onk siel joku silloin?