"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Teemun metanurkkaus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Prkl

Re: Teemun metanurkkaus

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Sul on tullu joku näppisvirhe, siellä näyttäis olevan neljä goraxia kolmessa listassa. lol.

Mut tosissaan.. Eiku venaa, ravagerit? Oikeesti, eihän tommosilla kukaan tee yhtään mitään. Sitä paitsi mä oon ettiny, myy mulle ne! ;)

Mut tosissaan. Toi rushilista näyttää oikeesti ihan solidilta. Ravagerit on vähän target tossa listassa, koska muita ei saa ampua, koska stealth. Listana noi juoksee helvatan pitkälle ja on ikäviä kaikki. Tosin ravagerit on kaikkein ikävimpiä, mut toisaalta helpoimpia poistaa. Jos niitä pystyis jotenkin jemistelemään ja pitämään hengissä ni toi lista voisi olla ihan hyvä. Sit ku ne on meleessä ni niille voi taikoa metsän ja ne on siellä DEF 15 ei knockdownia (joka haittaa paljon enemmän meleessä kuin ampuessa).

Listan ongelmana on, että Baldur ei ite pysy mukana ton rushilistan vauhdissa SPD 5:llä. Mä en ikinä oo varmaan ite tehnyt sillä advancea, mutta tossa listassa ei oo aina kahta metsää minkä välillä se forestwalkkaa. Siksi mulla on aina warden mukana et se voi taikoa RNG SELF metsän.

Shamaania vähemmän kans käytetään ton yksikön kanssa. Normisti ravager on ~1,5 pinnaa (ja kehnohko?) ja toi on kahden pinnan ravager electro leapillä.

Mä en oo sikavakuuttunu Mohsarin pilareista strategiana. Aina ku mä pelaan sitä ni taion niitä neljä vuorossa, mutta yllättävän helposti ne poistuu.

JATKAN KOHTA....
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Prkl

Mä tykkään noista Mohsarlistoista.

Tosin tierlistassa ei ole mitään fiksua kohdetta apparitionille, joka on parhautta, ja lisäksi tieristä ei vissiin saa mitään erityisen hyvää.

Noi sentry stonet on sillain kivoja et vaikkei ne blokkaa LOSia wrathiin, ne blokkaa LOSin pilareihin (?), jotka blokkaa LOSin wrathiin. Onko liian säätöä? Dunno.. Mut tokasta listasta puuttuu shiftarit, ja vaikkei niitä aina tartte ni wrathin kanssa kyllä, koska muuten sitä ei saa healata millään ikinä, mikä on yllättävän nihkeetä.

GG:itä ei sinänsä vältsy tarvii, koska usein Mohsar ei paljon taio offensiivisesti (ainakaan mulla), mut onhan ne ihan kivoja curse of shadowia heittäessä. Mohsar saa tietty käydä kääntymässä 18" lähempänäkin jos se käyttää siihen 4 furya ja kaksi modelia, mut plääh.

Propsit jos teet listan jossa sekä mohsar että WW loistaa, koska ne olis molemmat kivoja nappeja käyttää enemmän.

Mä oon kanssa miettiny paljon druidien ja woldwrathin yhteistyötä, mut siihen tarttisi musta casterin, joka saisi rynnäkködruidit pysymään hengissä. Muutenkin en oo ihan varma et onko paras combo, jos se maksaa pakosti 31 pinnaa (WW20, Dr+UA 9, sh.st.2) ja generoi tosiaan 5 osumaboostattua pow 10 hyökkäystä. Plus tietty yhden hyvän wrathiltä. Mut en oo lannistumassa. Wrath ja sentry stone on kanssa kuulostanut yllätyshyvältä combolta. WW knockaa kaiken ympärillään hakatessaan jotain fiksua kohdetta ja sit noi RAT5 sprayt voi tulla lunastamaan niitä KD troopereita sen jälkeen.

Mulla on vähän circlemeta vaiheessa nyt, kun oon metannut enemmän cryxiä, mut WTC:n jälkeen tuun unleashaamaan mun kaikki supertechit kaapista (eli pelaan Fionaa)....
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Kiitti kommenteista, näitä odottelinki!
petskules kirjoitti:Sul on tullu joku näppisvirhe, siellä näyttäis olevan neljä goraxia kolmessa listassa. lol.
Kyllä, ajattelin just sua varsinki tossa tupla-Gorax-kohdassa ;)
petskules kirjoitti:Mut tosissaan.. Eiku venaa, ravagerit? Oikeesti, eihän tommosilla kukaan tee yhtään mitään. Sitä paitsi mä oon ettiny, myy mulle ne! ;)

Mut tosissaan. Toi rushilista näyttää oikeesti ihan solidilta. Ravagerit on vähän target tossa listassa, koska muita ei saa ampua, koska stealth. Listana noi juoksee helvatan pitkälle ja on ikäviä kaikki. Tosin ravagerit on kaikkein ikävimpiä, mut toisaalta helpoimpia poistaa. Jos niitä pystyis jotenkin jemistelemään ja pitämään hengissä ni toi lista voisi olla ihan hyvä. Sit ku ne on meleessä ni niille voi taikoa metsän ja ne on siellä DEF 15 ei knockdownia (joka haittaa paljon enemmän meleessä kuin ampuessa).
Tossa on ihan validi pointti, että Ravagerit on ainoa mitä saa ampua, mutta toisaalta musta tuntuu että vaikka pumppaisin mitä muuta herkkukohdetta tarjolle, niin aina vastustaja haluaa noita pyssytellä. Tietty jos vaihtais molemmat Bloodweaver-yksiköt Wolf Ridereihin, tulisi vähän edes vastustajalle pohdittavaa mitä ampuu (ja oisin nopeemmin naamalla), mutta kaikenkaikkiaan Weaverit vakuuttaa aika paljon enemmän kuin susiratsastajat.
petskules kirjoitti:Listan ongelmana on, että Baldur ei ite pysy mukana ton rushilistan vauhdissa SPD 5:llä. Mä en ikinä oo varmaan ite tehnyt sillä advancea, mutta tossa listassa ei oo aina kahta metsää minkä välillä se forestwalkkaa. Siksi mulla on aina warden mukana et se voi taikoa RNG SELF metsän.
Oikeastaan Balduria varten mulla on tossa noi tuplashiftarit viskomassa eteenpäin, mutta en tiedä sitten eikö se riitä. Varsinaisesti mitään muuta teleportattavaa tossa listassa ei taida olla. Tietty jos droppais toisen kivijengin ja LOTFin (joka oli vähän randomheitto sisään, kun en keksinyt muuta viimisillä pisteillä), sais kaks jengiä Sentry Stonea tuottamaan maailman täyteen metsää. Pakko olla pelkkää voittoo?

Toinen vaihtoehto metsäntuottoon ois toki päivittää toinen Gorax WWardeniksi. LOTFin droppaamalla oltais jo aika lähellä, mutta en oo ihan hirveen vakuuttunut normi-Wardenista muuten. FUR3, P+Stosipieni, ARMvähän ja ääh. Maksan viis pinnaa enemmän ku Gorax ja menetän yhen furypinnan :(
petskules kirjoitti:Shamaania vähemmän kans käytetään ton yksikön kanssa. Normisti ravager on ~1,5 pinnaa (ja kehnohko?) ja toi on kahden pinnan ravager electro leapillä.
Vähän sama fiilis, että ei toi mikään maailman paras nappi oo, mutta kun kerta Ravagereihin on lähetty, niin lähettiin täysillä.
petskules kirjoitti:Mä en oo sikavakuuttunu Mohsarin pilareista strategiana. Aina ku mä pelaan sitä ni taion niitä neljä vuorossa, mutta yllättävän helposti ne poistuu.
Luulen ett pilarien kanssa on tosi paljon perspektiivistä kiinni. Circlepelaajasta tuntuu että Pilarit vaan trivialisoidaan pois vaikka vihusta tuntuu että menee elintärkeitä attackejä ihan hukkaan. Totuus lienee sitten jossain tuolla välillä.
petskules kirjoitti:Mä tykkään noista Mohsarlistoista.

Tosin tierlistassa ei ole mitään fiksua kohdetta apparitionille, joka on parhautta, ja lisäksi tieristä ei vissiin saa mitään erityisen hyvää.
Sama fiilis taas itelläkin. Kaks druidijengiä AD:lla on ihan cute eikä katkarapui varsinaisesti haittaa re-deplo, mutta jää ehkä liiaks herkkui pois että kannattais.
petskules kirjoitti:Noi sentry stonet on sillain kivoja et vaikkei ne blokkaa LOSia wrathiin, ne blokkaa LOSin pilareihin (?), jotka blokkaa LOSin wrathiin. Onko liian säätöä? Dunno..
Mind=Blown. En ees tullu ajatelleeks että metsät blokkaa LOSia tolppiin, mutta eiköhän. Tarvii ehkä kyllä varmistaa vielä. Kyllä tätä varmaan testata kantsii ainakin.
petskules kirjoitti:Mut tokasta listasta puuttuu shiftarit, ja vaikkei niitä aina tartte ni wrathin kanssa kyllä, koska muuten sitä ei saa healata millään ikinä, mikä on yllättävän nihkeetä.
Joo niin siinä kävi. Meinasin vaan ettei listassa ole mitään oikeen teleporttaamisen arvosta niin käytin pinnat muualle, mutta onhan toi ihan totta ettei WWrathiä voi pelaa ilman kiviä. Jos raaskis luopua toisesta Sentrystä ja yhdestä nodista, niin sais sekä kivijengin (ilman UAta, mutta ei varmaan haittaa jos lojuu vaan WWn takana) ja Nualan. Tuntuu että yks nodi on vähän vähän, ettei kehtaa suoraan kahta GGtä vaihtaa kivijengiksi.

Eikö kahdella shiftarijengillä muuten saa healata kaks kertaa samaa modelia samalla vuorolla? Yhdellä jengillä ei tietenkään pysty koska Healing Field sanoo "...within 1" of one or more of them...", mutta en keksi mikä kieltäisi. Ei tossa samaa efektiä stäkätä moneen kertaan, vaan triggeröidään peräkkäin. Mieluummin vaan ottaisin varman onnistumisen, enkä heittäis 3+:aa jos WWrathiltä on kaksi systeemiä rikki.
petskules kirjoitti:GG:itä ei sinänsä vältsy tarvii, koska usein Mohsar ei paljon taio offensiivisesti (ainakaan mulla), mut onhan ne ihan kivoja curse of shadowia heittäessä. Mohsar saa tietty käydä kääntymässä 18" lähempänäkin jos se käyttää siihen 4 furya ja kaksi modelia, mut plääh.
Musta tuntuu, että Curse of Shadows on sen verran kiva spelli, ainakin Trackerien ja WWrathin kanssa, että nodeista kannattaa maksaa. Jostain geneerisestä masiinapuolen 6p nodista en ehkä ois valmis maksamaan, mutta pari-kolme pinnaa menee vielä kivasti.
petskules kirjoitti:Propsit jos teet listan jossa sekä mohsar että WW loistaa, koska ne olis molemmat kivoja nappeja käyttää enemmän.

Mä oon kanssa miettiny paljon druidien ja woldwrathin yhteistyötä, mut siihen tarttisi musta casterin, joka saisi rynnäkködruidit pysymään hengissä. Muutenkin en oo ihan varma et onko paras combo, jos se maksaa pakosti 31 pinnaa (WW20, Dr+UA 9, sh.st.2) ja generoi tosiaan 5 osumaboostattua pow 10 hyökkäystä. Plus tietty yhden hyvän wrathiltä. Mut en oo lannistumassa. Wrath ja sentry stone on kanssa kuulostanut yllätyshyvältä combolta. WW knockaa kaiken ympärillään hakatessaan jotain fiksua kohdetta ja sit noi RAT5 sprayt voi tulla lunastamaan niitä KD troopereita sen jälkeen.

Mulla on vähän circlemeta vaiheessa nyt, kun oon metannut enemmän cryxiä, mut WTC:n jälkeen tuun unleashaamaan mun kaikki supertechit kaapista (eli pelaan Fionaa)....
Mä luulen ett oikee lähtökohta on vaan pistää Druidit ja WWrathi samaan listaan, mutta sen enempää ressaamatta että animuksen synergiasta ois pakko ottaa tehoja irti. Ampuu niitä boostattuja laasereita kun paikka tulee, muttei heti rynnäköi kuolemaan.

Tietysti jos jotain halutaan pitää elossa, niin pMorvahna. Ammutaan boostitut laaserit, kuollaan ja ens vuorolla uudestaan uudella elämällä. En tiedä kilpaillaanko tossa siltikään samassa kategoriassa kuin Bloodtrackerit...?

(Fionalle peukku.)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti: Toinen vaihtoehto metsäntuottoon ois toki päivittää toinen Gorax WWardeniksi. LOTFin droppaamalla oltais jo aika lähellä, mutta en oo ihan hirveen vakuuttunut normi-Wardenista muuten. FUR3, P+Stosipieni, ARMvähän ja ääh. Maksan viis pinnaa enemmän ku Gorax ja menetän yhen furypinnan :(
Ota woldwatcher ja ammu oma öllimölli metsäksi, maksaa pinnan enemmän kuin gorax ja menetät KAKSI furypinnaa.

Mind=Blown. En ees tullu ajatelleeks että metsät blokkaa LOSia tolppiin, mutta eiköhän. Tarvii ehkä kyllä varmistaa vielä. Kyllä tätä varmaan testata kantsii ainakin.
Mulla oli sama juttu ku luin sun metaa et metsät blokkaa LOSia ja pilarit kans ja tuli heti mieleen et metsäthän blokkaa itse pilarit. Siinä on kyl melkonen roadblock jo. Pitää vaan olla yksiköitä jotka ite voi hyökätä sen jälkeen ku joutuu jokaisella omalla vuorollaan jättämään 6" ittensä ja vihun väliin tolle roadblockille.

Tän takia näitä on kiva metailla porukalla ja miettiä ihan pölöltäkin tuntuvia juttuja ku tässä pelissä löytyy ihan mielettömiä helmiä paikoista mistä ei aina luulis (Karchev + assaul kommandot!)
Mä luulen ett oikee lähtökohta on vaan pistää Druidit ja WWrathi samaan listaan...
Ja tähän saa yllättävän hyvin selviytyviä rynnäkködruideja kyllä eri castereille. pMorvahnan kanssa kävi mielessä itselläkin. Kyllä ne alkaa kilpailemaan bloodtrackerien kanssa kun tekee koko yksiköllisen boostattuja hyökkäyksiä vuorossa. pMorvahnalle vois kanssa rakentaa semmosen peto / ARM-skew -listan (woldwrath + ghetorix on hyvä alku), jonka tarkoitus on vaan druideille vetää jokainen kovaa lyövä heavy murhattavaksi druidien 16" threatillä ja vastustaja ei voi tälle juur mitään (ellei oo spellimmuuni), koska tapetut druidit tulee ens vuorolla takaisin onkimaan.

Toinen hyvä on pBaldurilla, ja ajattelinkin joskus syksyllä miettiä tota mun rakastamaa tierlistaa uusiksi. Rynnäkködruidit on kovia siinä vaiheessa ku niillä ryntää eteenpäin feattivuoron coverissa ja paukuttelee menemään kaksi vaparivuoroa putkeen, lisäksi ne on immuuneja elementeille ja blast damagelle.

Ja sit jos jollekin tulee yllätyksenä ni heti kun mä näin ton sun rushilistan ni ajattelin taas eMorvahnaa. Sen tier on haukuttu kehnoksi, mut siinä on tasan noi elementit (nopeita tharneja rushaamassa), joita on tosi vaikea ampua ekalla vuorolla pois, koska niillä kaikilla on stealth ja /tai concealment. Tokalla vuorolla ne on kaikki kiinni ja tappelet niiden kanssa sun depolla tai heti sen edessä jos oot tullut vastaan ottamaan niiltä alphan (ja eMorvahna istuu zoneilla scoraamassa). Kolmosvuorolla eMorvahna feattaa takaisin koko armeijansa ja on täysissä voimissa valmis aloittamaan pelin (ja sun pitää vielä yrittää päästä sinne zonelle). Tähän mulle saa myydä ne ravageritkin (muuten joudun käyttämään kaikki PG-pisteet ikinä muovisiin semmosiin). Lisäksi eMorvy on tietty koko maailman paras caster.

Oon aika vakuuttunu että toi sen tier on aika törkeä.

Prkl

Toi Baldur voi olla ihan jees rushaamaan, mut sen on pakko forestwalkata ekalla vuorolla muut kiinni, eli joku keino sulla pitää olla ainakin yhden metsän tuottamiseen. Muuten se siis kävelee 5" ja taikoo upkeepit päälle (voi se toki chargata 8" mut whoopdidoo), lisäksi sen solid groundista ei oo mitään hyötyä jos se ite ei ehdi messiin.

En mäkään woldwardenia oikein mihinkään käytä, mut pBaldurilla se rokkaa (heh..). Se voi esim. chargata ilmaseksi, castata stone skinin itteensä ja ratkaista sillä sekä ARM, että P+S, ongelmansa (ja pahentaa DEF-ongelmaansa!). Baldurin kanssa ilmanen charge auttaa siis myös tohon sen furyongelmaan. Eli Baldurilla se on käytännössä +2 STR, +2 ARM ja +1 FUR, eli alkaa wörkkiä. En mä tiedä laittasinko paljon rahaa tohon silti jos voi ostaa vaikka Megalötkön.

TheEmu

petskules kirjoitti:Toinen hyvä on pBaldurilla, ja ajattelinkin joskus syksyllä miettiä tota mun rakastamaa tierlistaa uusiksi. Rynnäkködruidit on kovia siinä vaiheessa ku niillä ryntää eteenpäin feattivuoron coverissa ja paukuttelee menemään kaksi vaparivuoroa putkeen, lisäksi ne on immuuneja elementeille ja blast damagelle.
pBaldurin tieristä sais näköjään WWrathillekin ADn, ootko siihen suuntaan tota miettinyt?
petskules kirjoitti:Ja sit jos jollekin tulee yllätyksenä ni heti kun mä näin ton sun rushilistan ni ajattelin taas eMorvahnaa. Sen tier on haukuttu kehnoksi, mut siinä on tasan noi elementit (nopeita tharneja rushaamassa), joita on tosi vaikea ampua ekalla vuorolla pois, koska niillä kaikilla on stealth ja /tai concealment. Tokalla vuorolla ne on kaikki kiinni ja tappelet niiden kanssa sun depolla tai heti sen edessä jos oot tullut vastaan ottamaan niiltä alphan (ja eMorvahna istuu zoneilla scoraamassa). Kolmosvuorolla eMorvahna feattaa takaisin koko armeijansa ja on täysissä voimissa valmis aloittamaan pelin (ja sun pitää vielä yrittää päästä sinne zonelle). Tähän mulle saa myydä ne ravageritkin (muuten joudun käyttämään kaikki PG-pisteet ikinä muovisiin semmosiin). Lisäksi eMorvy on tietty koko maailman paras caster.

Oon aika vakuuttunu että toi sen tier on aika törkeä.
Luulen kanssa, että tuolta eMorvahnan tieristä vois löytyä aika kultakimpale. Miltä se lista sitten näyttäis? Jotain tämmöstäkö?

Morvahna the Dawnshadow (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Nuala the Huntress (1pts)
Tharn Bloodweavers (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Tharn Ravagers (Leader and 5 Grunts) (9pts)
* Tharn Ravager Chieftain (1pts)
* Tharn Ravager Shaman (1pts)
Blackclad Wayfarer (2pts)
Druid Wilder (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)

Wolf Ridereista sais lisää vauhtia ja kivoja fiittikohteita, mutta ei oikeen tuntunut mahtuvan enää Stalkkerien, Ravagerien ja Trackerien jälkeen. Tietty jos droppais Goraxin ja Weaverit niin oltais jo aika lähellä, mutta ite en vihaa vielä tarpeeks ehkä Goraxia :)
petskules kirjoitti:Toi Baldur voi olla ihan jees rushaamaan, mut sen on pakko forestwalkata ekalla vuorolla muut kiinni, eli joku keino sulla pitää olla ainakin yhden metsän tuottamiseen. Muuten se siis kävelee 5" ja taikoo upkeepit päälle (voi se toki chargata 8" mut whoopdidoo), lisäksi sen solid groundista ei oo mitään hyötyä jos se ite ei ehdi messiin.
Tuplashiftauksen 16" ei riitä ekalle vuorolle? Tuplashiftauksessa ois se kiva (sen lisäks ettei tarvii ottaa mitään romuja), että jää kaikki furyt taikomiseen, ts. jos pistää metsän Ravagereille ja Solid Groundin niin jää vielä pari transferiä. Tai jos Ravagerit ei alkuun tarvii metsää niin voi jemmaa neljäkin transferiä jos vastustaja meinaa yllättää.

Mut onhan pBaldur varmaan aika hyvä paikka Wardenille, voi olla että tarvii testata semmostakin, jahka testaamaan päästään.

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Edit:

Gargossali ei ADsta hydy, koska predepo
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Niinpäs oliki :(

TheEdit: Sen verran tarvii nussia pilkkua, että toi ei johdu pre-deposta vaan Great Beast (kolossaleilla Great Machine) -säännöstä.

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

No molemmat sen estää, toinen estää sen käytön ja toinen sen saamisen :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Mitä jos katkarapuyksikölle antaa krokotohtorin? Onko ongelma jos unit on samaan aikaan undead ja construct?

Ei kai? Molemmista säännöistä saa melkeen samat efektit mutta sitten keywordinä mulla on molemmat päällä. Vai?

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Mitä jos katkarapuyksikölle antaa krokotohtorin? Onko ongelma jos unit on samaan aikaan undead ja construct?

Ei kai? Molemmista säännöistä saa melkeen samat efektit mutta sitten keywordinä mulla on molemmat päällä. Vai?
Eihän krokolla sattus lukemaan "target living.."?

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

petskules kirjoitti:
TheEmu kirjoitti:Mitä jos katkarapuyksikölle antaa krokotohtorin? Onko ongelma jos unit on samaan aikaan undead ja construct?

Eihän krokolla sattus lukemaan "target living.."?
Sacrificial Strikellä ei voi Circleläisiä puukottaa koska friendly faction, mutta toughia ja undeadia saa kyllä jaettua hipeille ja constructeillekin.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
TheEmu

Joo, eihän toi kroko mikään huono oo että sais vaan livingejä targetoida. Hmm, entäpä jos saisikin vaan livingeihin, kun siinä unitissä on kuitenkin se yksi elävä törppö?

Regards, Scissors. "
TheEmu

Mitä jos Mohsarin gunlinessä ei olekaan WWrathiä?

Mohsar the Desertwalker (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Sentry Stone (Leader and 3 Manikins) (3pts)
Sentry Stone (Leader and 3 Manikins) (3pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Stoneward and 5 Woldstalkers (5pts)
Stoneward and 5 Woldstalkers (5pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Nuala the Huntress (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)

Visiona pistää oman ja vastustajan armeijan väliin mahdollisimman paljon metsää, kiveä ja suolaa, ja ammuskella niin maan perkeleesti.

Mitä sit jos vastustajalla onki stealth tai vähä deffiä...? Varmaan pelataan sitä pKruuugeria sit...

Regards, Scissors. "
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

TheEmu kirjoitti:Mitä jos Mohsarin gunlinessä ei olekaan WWrathiä?
...
Visiona pistää oman ja vastustajan armeijan väliin mahdollisimman paljon metsää, kiveä ja suolaa, ja ammuskella niin maan perkeleesti.
Pillow fisted. Jos vastassa on infantryä, niin sitten pKruegeri, ok. Mutta mites sitten pelti? Ammuksia riittää, mutta ei toi POW 9 weapon master oikein tee mitään jos on vähääkään pelitä tai joku anti shooting buffi.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Prkl

Merimetsä kirjoitti:Pillow fisted. Jos vastassa on infantryä, niin sitten pKruegeri, ok. Mutta mites sitten pelti? Ammuksia riittää, mutta ei toi POW 9 weapon master oikein tee mitään jos on vähääkään pelitä tai joku anti shooting buffi.
Curse of Shadows antaa -2 ARM. Eli POW 11 weapon master. POW 13 preytä vastaan. Lisäksi noi woldshrimpit ampuu sillon poweilla 14-18.

Puhumattakaan goraxeista, jotka voi lyödä ihannetilanteessa P+S 16:a. (whoop di doo, vaihda johonkin..)

Sentry stonetkin rupee lyömään yllätyskovaa.. ;)

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

petskules kirjoitti:Curse of Shadows antaa -2 ARM.
Joo. Yhdelle kohteelle/unitille. (Jolla, ei ole mitään antimagia juttuja.)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Prkl

Merimetsä kirjoitti:
petskules kirjoitti:Curse of Shadows antaa -2 ARM.
Joo. Yhdelle kohteelle/unitille. (Jolla, ei ole mitään antimagia juttuja.)
Se kai oli silti Teemun idea tässä.

Mut ei se oo ton listan silmiinpistävin heikkous, on siinä myös kaksi Goraxia.

TheEmu

Nii, kyllä musta tuntuu että pari-kolme jakkelia saa hoideltua ihan kivasti veke. Ei tällä toki mitään kahdeksan khadorjakinlistaa varmaan haasteta, mutta ei musta muutama ropo mitään varsinaista ongelmaa vielä tuota. Tietty sitten jos Cursea ei saakaan sisään niin ollaankin jo enemmän kusessa, mutta sen kanssa tosta irtoo tosiaan kuitenkin P+S13 weaponmaster ranged attackejä, P+S11 weaponmasterchargeja ja POW14-18 ampumista, minkä kuvittelis jo riittävän aika pitkälle.

Mimmosen Goraxlistan sitä oikein keksis Teron iloksi...?

Regards, Scissors. "
TheEmu

Mietin, lähinnä toki Teron kiusaks, että kuinka monta Goraxia vois listaan saada, ja mikä casteri niitä ajais parhaiten. Kromacilta sais Wild Aggressionin ja Warpathin, pKruegerilta Reachin ja ei tarvis ressaa jalkaväestä tai eKayalta Stealthin ja voimaa. Eli esim

Kromac the Ravenous (*4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Gorax (4pts)
* Megalith (11pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)

Megalith swäppäilee WAta ja tankkailee armorispellillä, shiftarit shiftaa Goraxeja meleeseen (ja korjaa Megaa), ja Goraxit murhaa kaikki. Eiks je?

Toinen mitä oon mietiskellyt, että jahka Gastone julkaistaan, niin eHaleyn kanssa vois pelata Galleonia. Niinku ollaan varmaan kaikki samaa mieltä että eHalen Stormwall on vähän mweh, mutta oiskohan Galleon kuumuutta? Halelle jäis battlegrouppiin vain Thorni/norminode, mikä mahdollistais spellslingingin ihan eri tavalla kuin jos Stormwall on siinä syömässä fokusta. Temporal Accelerationin ja Bondin putoamin (/siirtyminen Thornille) on toki sitten taas isoja puutteita, mutta saa siinä jotain neljän osumanopan Drageja ja semmoista. Eli jotain tän suuntaista:

Major Victoria Haley (*5pts)
* Lancer (6pts)
* Squire (2pts)
Arcane Tempest Gun Mages (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Arcane Tempest Gun Mage Officer (2pts)
Black 13th Gun Mage Strike Team (4pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Journeyman Warcaster (3pts)
Master Gunner Dougal MacNaile (2pts)
Gastone Crosse (3pts)
* Galleon (18pts)

Tai sitten all the journeymen!

Major Victoria Haley (*5pts)
* Thorn (8pts)
* Squire (2pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Journeyman Warcaster (3pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
Lt Allison Jakes (3pts)
* Hunter (6pts)
Goblin Tinker (1pts)
Master Gunner Dougal MacNaile (2pts)
Gastone Crosse (3pts)
* Galleon (18pts)

Nojoo, tää junnuhässäkkä alkaa mennä jo vähän läpän puolelle mutta oisko tossa ekassa listassa ihan testattavan arvoinen idea...?

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”