WTC lopputreeni
WTC lopputreeni
Kisojen alkuun on nyt reilut kolme viikkoa ja nyt on aika vikalle treenikaudelle. Jokainen tiimin jäsen voi halutessaan koota tähän mitä haluaisi vielä itse treenata.
"Yhteisiä" treenejähän meillä on Turun tiimiturnee 21.-22.9.
Tästä seuraavana viikonloppuna (28.-29.9.) voisi pitää vielä jonkinmoisen kunnon lopputreenauksen jossain. Lauttasaaressa on ikävä kyllä joku hammeriturnaus viemässä kaiken tilan, mutta hätätapauksessa voidaan pelata vaikka mun luona. Kyl sinne kolme pöytää saa pystyyn.
Ja sitten onkin jo itse kisat (5.-6.10.).
Aivan ehdoton vaatimus jokaiselle (ainakin ykköstiimissä) on, että tiimimeta on täytettynä 30.9. mennessä, mieluummin aiemmin. Vikalla viikolla voi sitten vielä tarvittaessa hienosäätää.
Tiimimetaa ite alkuun tehdessäni oon huomannut joitain aukkoja omassa tietämyksessäni. Näitä haluaisi ehdottomasti saada paikattua. Näkisin, että joka pelipäivänä pitäisi itse kunkin pelata ainakin yksi tällainen kysymysmerkkimatsi (jos sellaisia on). Eli käytännössä joku muu WTC-tiimiläinen pelaa vihulaisen listaa sua vastaan, ellei sitten tiimin ulkopuoliset halua jeesata. Kun väki pelaa ei-omaa listaa ja ei-omaa faktiota, niin varmasti pelin aikana kannattaa yhdessä pohtia miten matsia kannattaisi pelata.
Mulle suurin kysymysmerkki on yllättäen Cygnarin sisäiset pelit. Tajusin, että en ole _ikinä_ pelannut Cygnarilla matsia, jossa vastassa on ylipäätänsä Stormwall (saati sitten osaavissa käsissä). Teorioita miten tuota pitäisi lähestyä toki on, mutta käytännön kokemus on tasan nolla. Toinen Cygnarin kysymysmerkkimatsi on tämä nykyinen standardi-eCaine; kummalle mun listalle se on parempi? Tähän lisäksi eVaylin tier-lista on jonkinmoinen kyssäri. Kukas pelaa jonkun näistä mua vastaan vaikka tänään? Voin luonnollisesti pelata jollekulle muulle kysymysmerkkipelin kanssa. Saa buukata vuoroja =)
Ja muita kommentteja erityisesti treeniviikonlopusta tulemaan!
"Yhteisiä" treenejähän meillä on Turun tiimiturnee 21.-22.9.
Tästä seuraavana viikonloppuna (28.-29.9.) voisi pitää vielä jonkinmoisen kunnon lopputreenauksen jossain. Lauttasaaressa on ikävä kyllä joku hammeriturnaus viemässä kaiken tilan, mutta hätätapauksessa voidaan pelata vaikka mun luona. Kyl sinne kolme pöytää saa pystyyn.
Ja sitten onkin jo itse kisat (5.-6.10.).
Aivan ehdoton vaatimus jokaiselle (ainakin ykköstiimissä) on, että tiimimeta on täytettynä 30.9. mennessä, mieluummin aiemmin. Vikalla viikolla voi sitten vielä tarvittaessa hienosäätää.
Tiimimetaa ite alkuun tehdessäni oon huomannut joitain aukkoja omassa tietämyksessäni. Näitä haluaisi ehdottomasti saada paikattua. Näkisin, että joka pelipäivänä pitäisi itse kunkin pelata ainakin yksi tällainen kysymysmerkkimatsi (jos sellaisia on). Eli käytännössä joku muu WTC-tiimiläinen pelaa vihulaisen listaa sua vastaan, ellei sitten tiimin ulkopuoliset halua jeesata. Kun väki pelaa ei-omaa listaa ja ei-omaa faktiota, niin varmasti pelin aikana kannattaa yhdessä pohtia miten matsia kannattaisi pelata.
Mulle suurin kysymysmerkki on yllättäen Cygnarin sisäiset pelit. Tajusin, että en ole _ikinä_ pelannut Cygnarilla matsia, jossa vastassa on ylipäätänsä Stormwall (saati sitten osaavissa käsissä). Teorioita miten tuota pitäisi lähestyä toki on, mutta käytännön kokemus on tasan nolla. Toinen Cygnarin kysymysmerkkimatsi on tämä nykyinen standardi-eCaine; kummalle mun listalle se on parempi? Tähän lisäksi eVaylin tier-lista on jonkinmoinen kyssäri. Kukas pelaa jonkun näistä mua vastaan vaikka tänään? Voin luonnollisesti pelata jollekulle muulle kysymysmerkkipelin kanssa. Saa buukata vuoroja =)
Ja muita kommentteja erityisesti treeniviikonlopusta tulemaan!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: WTC lopputreeni
Mä ajattelin tätä ihan samaa. Toi viikonloppu on mulla alustavasti auki, mut voin olla vaan rajallisesti ku muuten mulla on neljänä viikonloppuna peräkkäin figupelejä ja vaimo alkaa nalkuttaa.
Tässä vaiheessa tiimimetasta pitäisi olla noin 40/160 pelaajaa metattuna, jos metausaikaa on neljä viikkoa ja siitä viikko on jo mennyt.
Mulla kanssa jotain kyssärimatchuppeja joita mulle saa tarjota koska tahansa:
perus-eLylyth vs. eGaspy
eVayl tier 4 vs. eGaspy
Saeryn vs. eGaspy !
Cassius druideilla, nysseillä ja slaughterhousereilla vs. pDenny !
skilltin Kromac vs. eGaspy
se nykyään standardi eCaine vs. pDenny
Huutomerkillä merkitty eniten kiinnostavat, lista varmaan päivittyy sen mukaan mitä saan noista pelattua ja mitkä matsit alkaa kiinnostaa.
Tässä vaiheessa tiimimetasta pitäisi olla noin 40/160 pelaajaa metattuna, jos metausaikaa on neljä viikkoa ja siitä viikko on jo mennyt.
Mulla kanssa jotain kyssärimatchuppeja joita mulle saa tarjota koska tahansa:
perus-eLylyth vs. eGaspy
eVayl tier 4 vs. eGaspy
Saeryn vs. eGaspy !
Cassius druideilla, nysseillä ja slaughterhousereilla vs. pDenny !
skilltin Kromac vs. eGaspy
se nykyään standardi eCaine vs. pDenny
Huutomerkillä merkitty eniten kiinnostavat, lista varmaan päivittyy sen mukaan mitä saan noista pelattua ja mitkä matsit alkaa kiinnostaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Vaikka kakkosesta tulenkin, niin ensi viikolla ja sitä seuraavilla olisi kyllä mukava saada jokunen ylimääräinen peli pelattua.
Voidaan tero ottaa peliä, mieluusti pelaisi tiukkaa eGaspytreeniä. Kutina olisi, että Saeryn toimii paremiin eGaspyä vastaan kuin lyly ja niitä tulee maailmalla vastaan myös useampia.perus-eLylyth vs. eGaspy
eVayl tier 4 vs. eGaspy
Saeryn vs. eGaspy !
Rats keep running!
- Ihme_apina
Kyl, featil, BBringeril ja Breathstealeril saa Cryx listan yllättävän hyvin jumiin, jos löytyy viel vähän mettää tai vettä hyväst paikkaa pöytää ni parempi vaa.
Sul ei Mikko ollu scythiksii siin? :(
Sul ei Mikko ollu scythiksii siin? :(
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Ei ollu ei. :(
Fiittibanet vaan joutuu ottaan nassuun.
Mut kyl ne ravat on hoitanu tonttinsa aika mukavasti kaikissa testeissä. Helpottaa oman fiitin peluuta todella hyvin.
Fiittibanet vaan joutuu ottaan nassuun.
Mut kyl ne ravat on hoitanu tonttinsa aika mukavasti kaikissa testeissä. Helpottaa oman fiitin peluuta todella hyvin.
Rats keep running!
- Ihme_apina
Juu ja ampuu Tartarin veke ni def14(15) enkelit v+tuttaa banei..
Toisaalt jo pari-kolme bilee sattuu enkelii ja siel o nii pal kaikkee muut et bileihi ei saerynin listas riitä huomioo niihin asti ihan alkuvuoroil.
Toisaalt jo pari-kolme bilee sattuu enkelii ja siel o nii pal kaikkee muut et bileihi ei saerynin listas riitä huomioo niihin asti ihan alkuvuoroil.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mua kiinnostaa ainaki ecaine vastaan egore, sit kaikki cryxmirrorit on jotain mitä vois pelata.
Circlen supercountterilistan vois kattoo viel kerran et kuseeks se goree liikaa.
Ja muutenki jos joku keksii jonku ultimaattisen egorecountterin ni sanokaa ääneen.
Circlen supercountterilistan vois kattoo viel kerran et kuseeks se goree liikaa.
Ja muutenki jos joku keksii jonku ultimaattisen egorecountterin ni sanokaa ääneen.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Feora2:n AOE tulispämmi?The_Edge kirjoitti:Ja muutenki jos joku keksii jonku ultimaattisen egorecountterin ni sanokaa ääneen.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Ehkä. En tiiä miten paljon parempi se on ku se henryn pseve jossa on pow10 blastit JA ashes to ashes. Pow9 autofirellä ei vältsisti oo turhan paha. Fire on kuitenki 1/3 ei tee mitään ja 1/3 toughaan. Fire tulee ennen death riseä.Merimetsä kirjoitti:Feora2:n AOE tulispämmi?The_Edge kirjoitti:Ja muutenki jos joku keksii jonku ultimaattisen egorecountterin ni sanokaa ääneen.
Pitää kokeilla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ei se eFeora muakaan oo sikana jännittänyt. Ehkä pitäisi?The_Edge kirjoitti:Ehkä. En tiiä miten paljon parempi se on ku se henryn pseve jossa on pow10 blastit JA ashes to ashes. Pow9 autofirellä ei vältsisti oo turhan paha. Fire on kuitenki 1/3 ei tee mitään ja 1/3 toughaan. Fire tulee ennen death riseä.Merimetsä kirjoitti:Feora2:n AOE tulispämmi?The_Edge kirjoitti:Ja muutenki jos joku keksii jonku ultimaattisen egorecountterin ni sanokaa ääneen.
Pitää kokeilla.
Bondattu Judicator jakaa siis siinä autofirelättyjä, pari muuta vissiin kanssa. Featissä Feora sytyttää itse juttuja palamaan (voi ampua esim. omat minifeatatut zealotit tuleen ja siirtää niistä pois). Feoran controllissa tulet ei tietty sammu.
Mut mun mielestä pSeve poistaa enemmän juttuja. Oli tuolla joku eFeora joka jännitti, mut aika vähän niissä oli nappeja, Feora ei lisäksi buffaa judicatoria mitenkään kestävämmäksi, eli se häviää sieltä heti kun sitä pääsee lyömään.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Todennäköisesti en pääse treenivkloppuun vaikka tarvetta ja kiinnostusta olisi. Sunnuntai saattaisi onnistua jos saan asiat järjestykseen siihen mennessä.