"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kardinaali
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Harkkari, riippuu ihan onko mun tilaus tullut Pelikaupalle. :) Otan kirjaa mukaan jos siltä näytttää.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Kardinaali kirjoitti:
jyri87v kirjoitti:Jee. Uus space marine codexin tiedot on vuotanut. Hienon näkösiä.
"Codexin tiedot vuotanut". Mees laittaa toi tuonne huhuketjuihin niin katotaa kuinka monta slaagia tulee tämmösestä väittämästä. Kuvia ehkä, mutta missä säännöt.. :P
Harkkari senkus tuut hakee vaikka huomenna meiltä lainaan illalla.
Voin mä sulle ne säännöt hakea jos niitä tahdot. Mutta Google toimii muillakin.
jyri87v

http://natfka.blogspot.fi/2013/08/massi ... -info.html
http://www.heresy-online.net/forums/sho ... p?t=127007
Siinä oli vähän. En löytänyt alkuperästä lähdettä jotai luin.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Korjatkaa joku nyt mua jos oon väärässä, mutta ollaanko me noustu eniten spämmiväksi Peliporukka ryhmäksi?
Seuraava etappi 10k viestiä?
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Ookami_Tez kirjoitti:Korjatkaa joku nyt mua jos oon väärässä, mutta ollaanko me noustu eniten spämmiväksi Peliporukka ryhmäksi?
Joo-o näköjään viis viestiä joensuuta edellä tätä viestiä kirjoitettaessa. En mä silti tiedä onko se ylpeilyn aihe, kun suurin osa johtuu tosta spämmibotista, joka flamebaittaa muita postaamaan.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Furinji kirjoitti:
Ookami_Tez kirjoitti:Korjatkaa joku nyt mua jos oon väärässä, mutta ollaanko me noustu eniten spämmiväksi Peliporukka ryhmäksi?
Joo-o näköjään viis viestiä joensuuta edellä tätä viestiä kirjoitettaessa. En mä silti tiedä onko se ylpeilyn aihe, kun suurin osa johtuu tosta spämmibotista, joka flamebaittaa muita postaamaan.
Asiaan 'mitenkään' liittymättä, paljos Halffis kirjoittelee Turun puolella?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Antrax kirjoitti:
Furinji kirjoitti:
Asiaan 'mitenkään' liittymättä, paljos Halffis kirjoittelee Turun puolella?
About 0 viestiä vuodessa.
Antrax

Onkos Gera muuten vielä ilmoittautunut siihen 40k turneeseen? Siis käynyt siellä kaupalla maksamassa sen osallistumismaksun?
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Ei ole.

Antti on juustottajakorvapiirakkalusmu.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Gerazu kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Asiaan 'mitenkään' liittymättä, paljos Halffis kirjoittelee Turun puolella?
Turun puolella ei tarvi puida blindingly obvious juttuja mitä täällä pitää (Ai spelli joka osuu kaikkiin yksikössä ja tappaa laakista jos mokaa testin jonka maagit mokaa keskiarvoisesti 50 % ajasta on rikki?!), niin siellä ei tarvi kirjoitella enempää kuin pelejä sopiessa, tai liigoihin osallistuessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Furinji
Viesti:

Half-breed kirjoitti:
Gerazu kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Asiaan 'mitenkään' liittymättä, paljos Halffis kirjoittelee Turun puolella?
siellä ei tarvi kirjoitella enempää kuin pelejä sopiessa, tai liigoihin osallistuessa.
Eli pelimäärälläsi about 0 viestiä vuodessa kuten olemme rakkailta kohtalotovereiltamme turusta kuulleet.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

:D
Mites Furre meinasitko julkistaa jotain juttua/suunnitelmaa tms eilisistä puheista? Et muutkin tietää mitäs ois tapahtumas. Sulla nyt on kuitenkin selkee suunnitelma/visio aiheesta. Ja sellainen tuli mieleen, et koskas noi kirjaston tilat/vitriinit varmistuu? Vois mennä porukalla ihmettelemään paikanpäälle. Multa saa kyllä ukkoja ja tulen itekin kyl. Ellei työnantaja anna toista mielipidettä asiaan. Mut pystys hiukka suunnittelemaan hommaa. Lähinnä jos se faba puoli menee enempi näyttely touhuks. Niin niihin vois koittaa rakentaa jotain dioraamaa jos armeijat kohtaa.
Ja se ensvuoden homma onnistuessaan. Niin vois olla järkevämpää lähtee vaan 1 pv:n ja 1 tapahtuman pohjalta liikkeelle. Ettei tule haukattua liian isoa palaa. Ja kattoo sit kokemusten pohjalta jne jatkossa jos suunnittelis sitä 2 tapahtuman juttua.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

syrja kirjoitti:Meinasitko julkistaa jotain juttua/suunnitelmaa tms eilisistä puheista? Et muutkin tietää mitäs ois tapahtumas. Sulla nyt on kuitenkin selkee suunnitelma/visio aiheesta. koskas tilat/vitriinit varmistuu?
Kuhan suinkin ehdin istua rauhassa naputtamaan niin joo toki. Mitä ennakkoon tietämiseen tulee, niin olen tässä vajaassa viidessä vuodessa muodostanut sellaisen kokemuksen ja käsityksen, että niiden vitriinien suhteen ei todellakaan kannata odottaa kuulevansa mitään varmaksi eikä varsinkaan reilusti etukäteen. Siellon näyttelyitä niin pirusti koko ajan ja jatkuvasti.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Muuten olisin taas viikonloppuna tulossa poriin joten kiinnostaisko ketään(tiedän että petteriä aibnakin) Kokeilla Only waria´(eli sitä roolipeliä missä kuolette... siis taistelette kaarttilaisina) lauantai iltana(veneen nosto aamupäivällä) ja sunnuntaina rostinkimiekkailu varauksella.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

:D
Huomasin just et kyllähän meen iloinen itkijäkin osallistuu viewtopic.php?f=67&t=106253
Sitä vaan ihmettelen et mikä noissa säännöissä on sit jees ja meidän liigassa ei ollu? Samaa sääntökirjaa näytetään noudatettavan. Ainoa ero et listoja saa muuttaa! Siinäpä vasta erotellaan jyvät akanoista, kun saadaan aina optimit jotain vastaan. Ei silti, itsessään tuollainen sääntö on ihan hauskan oloinen ja mielenkiintoinen kokeilla. Tulis testattua eri vaihtoehtoja.
Mutta niitä muita eroavaisuuksia???? Miksi asiat on siellä niin paljon paremmin kuin täällä? Toisaalta emmehän me täällä mitään ymmärräkkään....

Niin ja maalausporkkanakin näyttää nyt olevan ihan jees juttu. Faban puolelle täällä, kun sitä yritin ehdottaa, et saatais porukkaan maalaus motivaatioita. Niin mikäs haloo siitä nousikaan. Ja tuossa annetaan vielä pisteitä, eli vaikutetaan melkoisesti tuloksiin. Täällä ei sentään siihen lähdetty, koska olisi vaikuttanut mielestämme liikaa tuloksiin. Vaan annettu pienen pieni etu, eli se +1 aloitus heittoon....Ja kuinka kamalaa juustoa se olikaan... Ei HELV..... Ei voi taas kun nauraa!
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Antrax

Nerokasta, vaikka onkin edikan tai pari vanha

http://imgur.com/gallery/V0gND
Spoonyone
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Antrax kirjoitti:Nerokasta, vaikka onkin edikan tai pari vanha

http://imgur.com/gallery/V0gND
Toi on kyllä mahtava. :DD
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
jyri87v

Eihän reserveihin saa laittaa kuin 50%
Furinji
Viesti:

Mutta 5.edikassa sai. Tuo on yli kaksi vuotta vanha turnaus. I was in the internets when it happened.

Huomaaks:
Antrax kirjoitti:Nerokasta, vaikka onkin edikan tai pari vanha
jyri87v

Juu en lukenut kuin linkin. Hyvä juttu, sitten. Näköjään white scarssit oli tuolloin ihan käypä armeija.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”