"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Noniin Runt Ja Rauhis. Pelatkaapa matsinne, niin saisi edes toisen joukkueen pelit pelattua jo. Sitten voisi keskittyä Suky-Mika-Fu:n painostamiseen.
Kalat meni kotio...
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

harkkari kirjoitti:Noniin Runt Ja Rauhis. Pelatkaapa matsinne, niin saisi edes toisen joukkueen pelit pelattua jo. Sitten voisi keskittyä Suky-Mika-Fu:n painostamiseen.
Mitä todennäköisemmin tällä viikolla pelaillaan. Kokeillaan tässä vähän hakea yhtenäistä kellonaikaa?
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

harkkari kirjoitti:Noniin Runt Ja Rauhis. Pelatkaapa matsinne, niin saisi edes toisen joukkueen pelit pelattua jo. Sitten voisi keskittyä Suky-Mika-Fu:n painostamiseen.
Juu pelejä kovasti rauhiksen kanssa tässä olemme yrittäneet sopia, aikataulut vain ei ihan ole kohdanneet. Mutta jos hyvin käy niin saatan olla jo lauantaina valmis kohtaamaan sinut.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

saapi nähdä miten käy ton bb- pelin kanssa, lauantaille se oli suunniteltu/ sovittu, kaipa sen siellä mätkyttelijöiden joukossa onnistuu
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Melena Tsunami ja PoP pelaajille laitettu viestiä ja kyselty pelien onnistumis mahkuja ensi viikolla, ei vastausta vielä.Pasin haltijat vuorossa viimeisinä, tai aikaisemmin jos ei noista kahdesta kuulu.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Boogeyman

Viesti Kirjoittaja Boogeyman »

ManAtArm kirjoitti:Melena Tsunami ja PoP pelaajille laitettu viestiä ja kyselty pelien onnistumis mahkuja ensi viikolla, ei vastausta vielä.Pasin haltijat vuorossa viimeisinä, tai aikaisemmin jos ei noista kahdesta kuulu.
Je. Heitä mua sit YV:llä, kun olet valmis meidän peliin.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

vielä olis ainaki yks peli pelaamatta, ja sekin humaneita vastaan.
odotellaan koska pääsee nuijimaan ne maanrakoon
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
harkkari

Jes! Mikäkin saanut pelattua Suky Fulla kaikki pelinsä. Huikatkaa sille, että saataisiin sovittua pelit. Voi antaa mun numeron tms.

Pari viikkoa aikaa ja pari peliä pelaamatta.
Kalat meni kotio...
ManAtArm

Noniin, sain pasia vastaan pelattua, takkiin tuli... Nyt niitä kahta viimeistä hakemaan. Tämä viikko ei onnistu mutta ensi viikolle tiistaista eteenpäin onnistuu.

edit: jaa että ei ole kuin yksi peli ja siinäkin tarvitsisi saada 3 syöttöä aikaan. Ottaa päähän tuo pasin peli, heitin peräkkäiset ykköset 3 kertaaja kerran perättäiset kakkoset, mikä maksoi kaksi syöttöä(toinen ei lähtenyt ja toista ei saatu kinni), yhden pallon noston ja yhden maalin. Mun tarvinnee uhrata uudelleen noppa jumalille... varmaan noi bretit, hitto jos olisin menyt aloittamaan Space Marinet ja nimennyt ne Bretonnian mukaan saisin varmaan nilläkin pataan, Lady of the lake ei ilmeisesti tykkää meikäläisen touhuista.
harkkari

Minä ja Runt kohtaamme tiistaina klo 11 pelikaupalla. Raivokasta mättöä ja nopealla tahdilla, että ehdin duuniin.
Kalat meni kotio...
harkkari

Saimme Mikan kanssa lisäaikaa pari päivää, ja kohtaamme maanantaina 21.10. klo 11. Pelikaupalla. Sitten on runkosarja minunkin molempien joukkueiden osalta taputeltu. Tänään otin pataan Runtilta 1-0
Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No no. Ville kiskoi sitten ainoana runkosarjan läpi ilman tappiota.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Opein jo viimekerrasta että liigaa ei voi vottaa jos häviää pelin ;) Eipä silti suhteellisen helppoahan noita tasureita on noilla örkeillä tahkota, joten nyt mikään suurempi saavutus kuitenkaan ole.
Tästä onkin sitten hyvä lähteä seuraavaan peliin, katsotaan kenet sieltä jumbo sijoilta saan vastaani, veikkaan että vastustaja on todella tyytyväinen kun saa örkit vastaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
rauhanmies-

Viesti Kirjoittaja rauhanmies- »

Sen verta joustoa, että ensi maanantaina pelataan blood bowlin viimeiset lohkopelit kaupalla kello 11:00. Spluuga pelaa parhaillaan rottarallia vastaan ja tänään myöhemmin Spluuga kohtaa rauman

Shub-Niggurath vs Suky Fu
Melena Tsunami vs RNK
harkkari

Jaahas!

Näyttäisi siltä, että tarvisi saada Petteri houkuteltua pelikentälle Shub -niggurathia vastaan!
Sopisiko ensiviikolla päiväsellä joku päivä? Tää kuluva viikko vähän kiireinen. Tai no, silloin sunnuntaina ennen miittiä vois käydä kyllä kanssa.

Sitten toisaalta Unrestille tulossa kai Mika ja Suky-FU vastaan, kun PoP on lopettanut tän liigan etuajassa.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Näin äkkiseltään lukkaria vilkaistuna tiistai tai perjantai on päiviä jolloin saattaisi onnistua ensi viikolla eli 5. ja 8. päivä. Täytyy vähän varmistella vielä.
harkkari

Joo, kyllä kumpikin näyttäisi nyt sopivan alustavasti. Jos sillain ajoissa silloin perjantaina vaan, niin olisi bueno. Tiistaina ei sitten ajalla niin kauheasti väliä. Mieluusti ei ihan heti klo 11, ehkä klo 12 aikaisintaan, kun oon yövuoroissa.
Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin kiskokaahan pleijareita käyntiin. Varsinkin mausillonit ja vixenit sai pian pelata pelinsä, et mäkin pääsen taas pitkästä aikaa pelaamaan. Ja koska olen itsevarma niin mielenkiinnolla odotan kumpi tulee sitten aikanaan vastaan parista brienne/shub-niggurath. Hmm ollaanko me muuten furre kohdattu viel kertaakaan? Vai juoksinko susta läpi viimekaudella norseilla. Nyt ei pysty muistamaan. No jokatapauksessa pelejäkäyntiin!!!

Edit piti oikeen tarkistaa vanhoista rapsoista. Kyllähän mä näköjään olen Furrea tylyttänyt :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Pelataan ensi perjnataina, pahoittelut, toisella on aikaa vain iltapäivisin ja toinen on iltapäivät sorvin ääres :D
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Pro Bros - My Lizard Is Hanging, 9.11 Porin Pelikaupalla 10:00-> (Eli tulen kirjastolle hieman myöhempää)
The Jaquars - Rottaralli, XX.11 Porin Pelikaupalla XX:XX->
Viimeksi muokannut Ookami_Tez, To 07.11.2013 08:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”