Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Mä meen kertsille maalailemaan puolen päivän aikoihin ja oon siellä siitä eteen päin.
Laitan vielä huomenna viestiä, kun lähden kertsille / oon siellä.
Laitan vielä huomenna viestiä, kun lähden kertsille / oon siellä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä tuun taas efeoran kanssa. Tero taisi ainakin vielä kaivata sitä peliä?
Henry: otatko zealotit mukaan, niin ei välttämättä tartte taas proxyttää nappeja jotka omistaa?
Henry: otatko zealotit mukaan, niin ei välttämättä tartte taas proxyttää nappeja jotka omistaa?
Tulossa. Voisin vaikka tuoda omia ukkoja kassikaupalla (tai no, laukku-), joten Zealotitkin tarttuvat mukaan.
Paikalla puolen tunnin päästä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä lähen siirtymään sinnepäin...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Geenivaras
Hei! Kyseltyäni warmachinen aloituksesta, minut komennettiin tänne kyselemään demopeliä. Eli olisiko joku halukas antamaan peliporukalleni hiukan maistiaisia masiinasta. Entuudesta olemme pelanneet hammeria joten osaamme periaatteessa heittää noppaa, mitata, yms.
(ps. haittaako jos emme ole n&t:n jäseniä?)
Tuuri on on asia, jota ei ole olemassa, mutta jota ihmiset syyttävät kaikesta.
-
Der Dexter
itse en ole demotuksessa kauhean hyvä, olen sen verta liian kauan tätä turnaustasolla pyörittänyt, mutta on meillä kertsillä kyllä porukkaa, jotka ovat uusista pelaajista mielellään ottaneet koppia, ja meillä onkin kourallinen kevään värväyksiä tällä hetkellä semiaktiivisia.
Nyt torstaina meillä on alkamassa journeyman liiga, jossa aloitetaan alusta uusi faktio, jossa mukana vanhoja konkareita sekä uusia ihmisiä, ja onkin melkoisen hyvä pohja uusille pelaajille?
Mutta ei se ole ennenkään estänyt tulla pelejä N&T testailemaan, ihan mielellään uusia naamoja(=>mahdollisia jäseniä) siellä kattellaan.
Nyt torstaina meillä on alkamassa journeyman liiga, jossa aloitetaan alusta uusi faktio, jossa mukana vanhoja konkareita sekä uusia ihmisiä, ja onkin melkoisen hyvä pohja uusille pelaajille?
Mutta ei se ole ennenkään estänyt tulla pelejä N&T testailemaan, ihan mielellään uusia naamoja(=>mahdollisia jäseniä) siellä kattellaan.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kerhon jäsenyyden perään aletaan kysellä sitten, kun suuri osa aktiivi-masinisteista alkaa tuntemaan sut nimeltä. Tai jotain sinnepäin. Mutta siis ehdottomasti on tervetullut tutustumaan.
Journiman liigaa varten: Jaakko; oisko sulla eNemoa ja jotain jaskoja kertsillä, koska mun omat figut ei ole vielä edes lähteneet briteistä. Ja jos sulla oli se ylimääräinen stormstrider, niin ota mukaan niin voin ostaa sen sulta pois.
Journiman liigaa varten: Jaakko; oisko sulla eNemoa ja jotain jaskoja kertsillä, koska mun omat figut ei ole vielä edes lähteneet briteistä. Ja jos sulla oli se ylimääräinen stormstrider, niin ota mukaan niin voin ostaa sen sulta pois.
Pistä tänne vaan päiviä milloin teille sopii, niin eiköhän joku sinne tuu demottamaan? Torstait on parhaimpia, ja nyt ku pelataan pienillä pistemäärillä ni pelit pysyy lyhyinä ni ehtii varmaan demottamaankin illalla.Geenivaras kirjoitti:Hei! Kyseltyäni warmachinen aloituksesta, minut komennettiin tänne kyselemään demopeliä. Eli olisiko joku halukas antamaan peliporukalleni hiukan maistiaisia masiinasta. Entuudesta olemme pelanneet hammeria joten osaamme periaatteessa heittää noppaa, mitata, yms.
Ja hei, 15 ! pelaajaa journeymanissa ilmoittautuneena... Odotan innolla uusia ja palaavia naamoja ! (eli siis itteeni ja muita ;) )
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Geenivaras
Mulle torstait on vähän hankalia, ehk korkeintaan joskus puol yheksän jälkeen, mut lähtee olemaan jo aika myöhä silloin (paitsi ehkä ensviikol kävis). Parhaimpia päiviä ois ehkä lauantait ja sunnuntait, maanantain, tiistain ja keskiviikkona onnistuis kanssa joskus seittemän jälkeen.
Tuuri on on asia, jota ei ole olemassa, mutta jota ihmiset syyttävät kaikesta.
- GreenMeanie
Nimimerkki petskules on tosiaan julkaisijan nimittämä Press Ganger joka on lupautunut kouluttamaan uusia pelaajia internetfamen toivossa. On se myös yks Suomen parhaimpia pelaajia. Jos torstait näyttää pahoilta, kannattaa kysellä suoraan häneltä tai vaihtoehtosesti ehdottaa tänne (ajoissa) niitä päiviä jolloin demotus kelpaisi niin joku noista vanhoista parroista voisi innostua opettamaan.Geenivaras kirjoitti:Mulle torstait on vähän hankalia, ehk korkeintaan joskus puol yheksän jälkeen, mut lähtee olemaan jo aika myöhä silloin (paitsi ehkä ensviikol kävis). Parhaimpia päiviä ois ehkä lauantait ja sunnuntait, maanantain, tiistain ja keskiviikkona onnistuis kanssa joskus seittemän jälkeen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joo siis sen lisäksi että mä oon Suomen ja maailman paras pelaaja, niin mä oon tosi hyvä tyyppi.
Nyt torstaina alkaa journeyman-liiga, jossa pelataan luonnostaan pienempiä pelejä, joten seuraavan kymmenen viikon aikana on erittäin hyvä aika tulla tutustumaan (ei tarkoita etteikö minä tahansa muuna hetkenä olisi). Voin luvata journeyman liigaan ylimääräisiä pisteitä jos joku sattuu vetämään demopeliä! :)
Mä voin kanssa yrittää, mä voin olla demottamisessa tosi hyvä tai tosi huono. Parasta on tulla porukalla pelaamaan toisiaan vastaan niin voin sitten opastaa sääntöihin ja kertoa mitä kaikkia optioita niillä jaskoilla sit on (mm. käsilukkoja, heittoja, taklauksia ynnä muuta kivaa voi tehdä).
Pikasäännöt aloitukseen voi downloadata vaikka tuolta:
http://privateerpress.com/warmachine/the-game
Tai Hordesiin (warmachinen sisarpeli, näitä kahta on tarkoitettu pelattavan täysin sekaisin turnauksissa):
http://privateerpress.com/hordes/the-game
Niin tervetuloa vaan kerholla jonain peli-iltana niin sieltä löytyy säännöt ja figut ja kaikki. Mulla on perhettä ja muuta joiden pääasiallinen tehtävä on rajoittaa mun hauskanpitoa, joten mä en voi muina aikoina kuin torstaisin lupautua tonne, mutta muut voi saada muinakin aikoina kerholle pelaamaan ja demoamaan.
Nyt torstaina alkaa journeyman-liiga, jossa pelataan luonnostaan pienempiä pelejä, joten seuraavan kymmenen viikon aikana on erittäin hyvä aika tulla tutustumaan (ei tarkoita etteikö minä tahansa muuna hetkenä olisi). Voin luvata journeyman liigaan ylimääräisiä pisteitä jos joku sattuu vetämään demopeliä! :)
Mä voin kanssa yrittää, mä voin olla demottamisessa tosi hyvä tai tosi huono. Parasta on tulla porukalla pelaamaan toisiaan vastaan niin voin sitten opastaa sääntöihin ja kertoa mitä kaikkia optioita niillä jaskoilla sit on (mm. käsilukkoja, heittoja, taklauksia ynnä muuta kivaa voi tehdä).
Pikasäännöt aloitukseen voi downloadata vaikka tuolta:
http://privateerpress.com/warmachine/the-game
Tai Hordesiin (warmachinen sisarpeli, näitä kahta on tarkoitettu pelattavan täysin sekaisin turnauksissa):
http://privateerpress.com/hordes/the-game
Niin tervetuloa vaan kerholla jonain peli-iltana niin sieltä löytyy säännöt ja figut ja kaikki. Mulla on perhettä ja muuta joiden pääasiallinen tehtävä on rajoittaa mun hauskanpitoa, joten mä en voi muina aikoina kuin torstaisin lupautua tonne, mutta muut voi saada muinakin aikoina kerholle pelaamaan ja demoamaan.
Stormstrider on mukana. eNemo pitäis löytyä kertsiltä muistaakseni maalaamattomana. Ja toki kaikenmoisia warjeckeja on.JArrow kirjoitti: Journiman liigaa varten: Jaakko; oisko sulla eNemoa ja jotain jaskoja kertsillä, koska mun omat figut ei ole vielä edes lähteneet briteistä. Ja jos sulla oli se ylimääräinen stormstrider, niin ota mukaan niin voin ostaa sen sulta pois.
Ite tähtään mestoille klo 17 jälkeen ja tarkoituksena törkeästi hyödyntää Tatun legioonaa, kun omat on vasta oottelemassa lähtöä kohti Suomea.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Itse paikalla n. klo 17.00. Lähden aikaisin tänään, mutta ehkä te pärjäätte.
-
Der Dexter
mulla menee aikatalun kanssa vähän jännäks, mutta isken mestoille varmaan kuuteen mennessä, että pelin tai 4 ehtii journeilemaan varmaan.
mutta ilmestyn kun ilmestyn, mutta kyllä liiganalotukseen on tulossa kuitekin.
mutta ilmestyn kun ilmestyn, mutta kyllä liiganalotukseen on tulossa kuitekin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Mä totesin et butcher3 15 pinnassa on vaan liian mulkku niin pelaan possui. Vaik Midas on varmaan aika kovis.
Haen avaimet kohta terpalta niin oon neljält kertsil avaamas ovet jos jotakuta kiinnostaa tulla jutteleen mun kanssa vaikka synnytysvalmennuksesta.
Haen avaimet kohta terpalta niin oon neljält kertsil avaamas ovet jos jotakuta kiinnostaa tulla jutteleen mun kanssa vaikka synnytysvalmennuksesta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mitä mä nyt taas luinkaan?
Synnytysvalmennus. Miehille varmaan kädessä pitämistä ja tukemista, naisille hengitystekniikoita jne... Mä tuun kertsille ku pääsen täältä seminaarista....
Joo ymmärrän käsitteen. Sen sijaan en varsinaisesti miksi keskustella aiheesta HP:n kanssa.MaSSacRe kirjoitti:Synnytysvalmennus. Miehille varmaan kädessä pitämistä ja tukemista, naisille hengitystekniikoita jne... Mä tuun kertsille ku pääsen täältä seminaarista....
Sä et oo kokenu ku H-P pitää kädestä ja hengittää raskaasti. ..ja sä yrität samalla työntää, vaikka reikä vuotaa jo vertaCelebdae kirjoitti:Joo ymmärrän käsitteen. Sen sijaan en varsinaisesti miksi keskustella aiheesta HP:n kanssa.MaSSacRe kirjoitti:Synnytysvalmennus. Miehille varmaan kädessä pitämistä ja tukemista, naisille hengitystekniikoita jne... Mä tuun kertsille ku pääsen täältä seminaarista....