Jaa-a. Ehkä nopeammin kun osaat arvatakkaan... :Dsyrja kirjoitti: Niin ja ps. Nyt kun olet kharon taas palannut foorumille. Niin koskas saadaan seuraavaa kurpitsa gobbo päivitystä? Niitä on tässä jo ehtinyt kaipaamaan. Samoin se beastman alku näytti hyvältä....
Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
-
rauhanmies-
Mä nyt huutelen tänne näitä maalauskilpailun tuloksia:
1. Syrjä (17 ääntä)
2. Kardinaali (9 ääntä)
3. Furinji (8 ääntä)
Muitten ääniä en muista ja laput kotona, minä töissä =(
kaikkien äänestäjien kanssa arvottiin myös lahjakortti ja se napsahti tällä kertaa arkkierrorille :)
ja pikamaalauskilpailu och lautapelieventtiä samaan aikaan.
https://www.facebook.com/events/223008341198047/
1. Syrjä (17 ääntä)
2. Kardinaali (9 ääntä)
3. Furinji (8 ääntä)
kaikkien äänestäjien kanssa arvottiin myös lahjakortti ja se napsahti tällä kertaa arkkierrorille :)
- ArkkiError
rauhanmies- kirjoitti:Mä nyt huutelen tänne näitä maalauskilpailun tuloksia:
1. Syrjä (17 ääntä)
2. Kardinaali (9 ääntä)
3. Furinji (8 ääntä)
:DD ooo. Täytyy tullakkin huomen hakemaa. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
No viime pikamaalauskisan kuvat löytyy kaupan facesta ja figuseuran blogista, mutta villinä veikkauksena saatatkin tarkoittaa elokuun maalauskisaa niin niit taidettii sillon kuukaus sitten kisan alkaessa laittaa niitten faceen kans.Hapid kirjoitti:no missä on pikamaalauskisan kuvat?
Mites noissa yleensä, onko sallittua a)pohjamaalata figu (spray tjms.) ja b)hiekottaa beissi? Eli toisinsanoen valmistella figu siihen kuntoon mitä se muutenkin olisi kun sutimisen meinaa aloittaa?rauhanmies- kirjoitti: ja pikamaalauskilpailu
Viime kerralla pohjamaalaus oli sallittua mutta basetus ei (kai?).
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Joo viimeks myös basetettiin paikanpäällä kokonaan, mutta pohjamaalattu figu sai olla.
- Kardinaali
- Viesti:
Pitäiskö sitä valmiiksi basettamista kokeilla ens kerralla vuorostaan? Ei siinä kai muuten mitään, mutta itteä ei kiinnostais arvostella mitään kallion vuoria jonka nokassa kiekkuu joku pieni tonttu. Se on lähinnä ainoa miinuspuoli tossa valmisbasettamisessa.
Sinäänsä ihan sama, mutta kyseessä on nimenomaan pikamaalauskilpailu, niin pitäisi olla ihan sama missä se figu keinuu, kun sen maalausta väen kuitenkin pitäisi arvostella. Siltikin musta on ihan kiva, että basetus myös kuuluu siihen kilpailuun, että sekin pitää samassa ajassa tehdä. Figu on kuitenkin suht nopeaa viimeistellä viskaamalla baseen jotain ruohosirotetta, niin ei kenenkään maalaus siihen pitäisi kaatua.
Taka-ajatuksena ei ole mahtailla beissin kanssa ennakkoon - vaan kun itse aina figun rakentamisen yhteydessä myös hiekotan alustat jotta saan niihinkin pohjamaalisprayn päälle. Tietää vaan sitten jos osallistuu että miten valmistautuu. Tykkään beissaamisesta - mutta vihaan tehdä sitä jälkikäteen sitten kun figu on jo maaleissa :o)
Joo suurin osa muistakin tekee samalla tavalla itseni mukaanlukien. Se oli vaan se pieni ylimääräinen haaste keksiä jotain muuta viime kisassa. Itse ihan vaan ekana kisan alettua liimasin pari korkin palasta "kiviksi" baseen ja kun kuivuivat kiinni maalasin ne samaan tapaan kuin ne etukäteen liimatut sorat normaalisti ja viskasin ruohot ympärille. Ei minkäänlaista rakettitiedettä ja silti sopii ihan hyvin niitten normaalilla kaavalla tekemieni joukkoon pelipöydälle. Ei siis ole millään tapaa varsinainen ongelma mielestäni. Joka tapauksessa eihän tuossa häviä mitään muuta kuin "pohjamaalin" niihin kiviin basessa, kun ne pistää vasta sen jälkeen :D (isoin ongelma on odottaa basetuksen liiman kuivumista)Kharon kirjoitti:Taka-ajatuksena ei ole mahtailla beissin kanssa ennakkoon - vaan kun itse aina figun rakentamisen yhteydessä myös hiekotan alustat jotta saan niihinkin pohjamaalisprayn päälle. Tietää vaan sitten jos osallistuu että miten valmistautuu. Tykkään beissaamisesta - mutta vihaan tehdä sitä jälkikäteen sitten kun figu on jo maaleissa :o)
Mutta joo basetus on tosiaan sen verran pieni seikka tätä kisaa, että itselle aika sama miten se toteutetaan, kunhan on selvät säännöt etukäteen tiedossa.
Hei mulla olis tuo lauantai vaihteeksi vapaakin, nyt tulee fragia ja Formulaa(Mall of dead vain jos yleisö haluaa uusintaa)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Lautapelipuolella oli taas rentoa ja kivaa. Ja taas uusi peli hankintajonoon.
Pikamaalauskisaa ei nyt sitten pidetty kun ei maalaajia ollut. Ei tämä nyt kauhea yllätys ollut, kun niin monet ilmoitti olevansa töissä tai muualla. Olisko siellä nyt sitten figuttajia ylipäätään ollut neljä.
Pikamaalauskisaa ei nyt sitten pidetty kun ei maalaajia ollut. Ei tämä nyt kauhea yllätys ollut, kun niin monet ilmoitti olevansa töissä tai muualla. Olisko siellä nyt sitten figuttajia ylipäätään ollut neljä.
ainaki yks innokas maalaaja olis ollu paikalla, ei vaan tunnu natsaavan noi ns. kisat ku hyvin vähäistä joukkoa osallistumassa
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Kyl mullakin kaikki kamat oli mukana juu, mutta minkäs teet, jos väki joutuu olemaan töissä. Maalauskisoista on tietty muutenkin jäänyt vähän se yksi kaistale porukkaa pois verrattuna muutamiin ekoihin kisoihin, että jos joku näkee piston kaverin sydämessä, niin potkikaa sitä takaisin ruotuun :D
Pelikauppaan oli tullut jostakin toisesta liikkeestä GW kamaa, nurkissa lojui laatikoita joissa ainakin mm. FB blistereitä. En uskaltanut sen tarkemmin plärätä läpi mitä kaikkea löytyi kun piti maalejakin ostaa...
moi kaikki. onko tuolla pelikaupalla minkä verran tota gw roinaa nykyään et kannattaako nähdä vaivaa lähtee sinne. gw:n omia pensseleitä tarvis saada ja toki jos noita uudempia lizardmeneja olis myös hyllyssä, oon niin tympääntyny nykyään tilaamaan enää mitään.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Kyllä sinne ainakin kaikki liskot tuli julkaisun yhteydessä ja nimenomaan niitä GW:n sutejahan siellä on pitkä rivi, kun kaikki muut haluaa ei-GW-suteja ;)