Pori 'Eavy Metal
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pori 'Eavy Metal
Tale of the wolfgamer.....VALMIS!!!!
Jees, Nyt on sitten linnoitus tykkeineen myös valmis. Huh mut oli urakka. Kelasin tos taaksepäin ja 26.6 homma pyörähti käyntiin. Tavoitteena oli siis saada space wolveseja 2000p edustuskuntoon tuonne Härski cuppiin. Lista eli hiukan tässä matkan varrella, parien testipelien ja analisointien myötä. Mutta suurta muutosta tuo ei varsinaisesti maalauksiin tuonut. Täytyy sanoa, et olen enemmänkuin tyytyväinen suoritukseeni. Homma pakettiin alle 4 viikossa. Ja vaikkei maalausjälki nyt olekkaan (ihan) 'eavy metal tasoa. Niin kuitenkin sellaista, et kehtaan hyvillä mielin armeijaa esitellä. Ja tarvittaessa viedä "maailmallekin". Varmaan sitä tulee vielä jossain vaiheessa noita ukkoja viimeistelyä ja ehostettua lisää. Mutta se on sit ehkä joskus.
Ainoa asia mikä nyt harmittaa. On (osaltani) turnauksen peruuntuminen. Turnausjärjestäjän jouduttua muuttamaan päivää. Muutos tuli sen verran myöhään, et en enää pystynyt vaikuttamaan työvuoroihini. No toinen kerta sitten. Vaikka itselle selvisikin jo jonkin aikaa sitten, että en pysty osallistumaan. Niin halusin silti jatkaa ja katsoa olisinkos onnistunut tavoitteessa. Ja olisin, vaikka hiukan kyllä sit lepsuilin lopussa. Alunperin tuon turnauksen siis piti olla huomenna. No Antti sai päivän lisäaikaa laittaa possujaan valmiiksi. Muistahan ottaa sit vähintään se voitto sunnuntaina :D
Sen verran nyt päätin et maalaan vielä ne muutamat ekstra ukot ja susiratsastajatkin. Ennen sutien polttamista. Sitten olis pyöreesti 2300p wolffeja valmiina. Ja kivasti vaihtoehtoja listojen rakenteluun.
Niin niitä kuvia joku kohta vinkuu kuitenkin. Hetken joudutte nyt odottamaan. Nyt en jaksa ja huominen menee pelaillessa. Ensiviikolla sitten. Mutta tämä taru alkaa olemaan päätöksessään. Jatkakaa te muut....
Jees, Nyt on sitten linnoitus tykkeineen myös valmis. Huh mut oli urakka. Kelasin tos taaksepäin ja 26.6 homma pyörähti käyntiin. Tavoitteena oli siis saada space wolveseja 2000p edustuskuntoon tuonne Härski cuppiin. Lista eli hiukan tässä matkan varrella, parien testipelien ja analisointien myötä. Mutta suurta muutosta tuo ei varsinaisesti maalauksiin tuonut. Täytyy sanoa, et olen enemmänkuin tyytyväinen suoritukseeni. Homma pakettiin alle 4 viikossa. Ja vaikkei maalausjälki nyt olekkaan (ihan) 'eavy metal tasoa. Niin kuitenkin sellaista, et kehtaan hyvillä mielin armeijaa esitellä. Ja tarvittaessa viedä "maailmallekin". Varmaan sitä tulee vielä jossain vaiheessa noita ukkoja viimeistelyä ja ehostettua lisää. Mutta se on sit ehkä joskus.
Ainoa asia mikä nyt harmittaa. On (osaltani) turnauksen peruuntuminen. Turnausjärjestäjän jouduttua muuttamaan päivää. Muutos tuli sen verran myöhään, et en enää pystynyt vaikuttamaan työvuoroihini. No toinen kerta sitten. Vaikka itselle selvisikin jo jonkin aikaa sitten, että en pysty osallistumaan. Niin halusin silti jatkaa ja katsoa olisinkos onnistunut tavoitteessa. Ja olisin, vaikka hiukan kyllä sit lepsuilin lopussa. Alunperin tuon turnauksen siis piti olla huomenna. No Antti sai päivän lisäaikaa laittaa possujaan valmiiksi. Muistahan ottaa sit vähintään se voitto sunnuntaina :D
Sen verran nyt päätin et maalaan vielä ne muutamat ekstra ukot ja susiratsastajatkin. Ennen sutien polttamista. Sitten olis pyöreesti 2300p wolffeja valmiina. Ja kivasti vaihtoehtoja listojen rakenteluun.
Niin niitä kuvia joku kohta vinkuu kuitenkin. Hetken joudutte nyt odottamaan. Nyt en jaksa ja huominen menee pelaillessa. Ensiviikolla sitten. Mutta tämä taru alkaa olemaan päätöksessään. Jatkakaa te muut....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sitä vartenhan tämä topikki alkaa ranskaksi olevalla virkeellä. Suomeksi se tarkoittaa: "Kuin hius keitossa.".syrja kirjoitti: Ja vaikkei maalausjälki nyt olekkaan (ihan) 'eavy metal tasoa.
Mites, kuinka paljon maalausmotivaatiota auttoi tämä aihe?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Noniin Syrjä. Sitten vaan alkamaan saman tien Tale of the krautgamer.
Kalat meni kotio...
- Half-breed
No kaksi figua tossa maalattavana on ja ihan hyvin edenneet. Katotaan kumpi noista saa kunnian mennä maalauskisaan.El Capitan kirjoitti:Mites, kuinka paljon maalausmotivaatiota auttoi tämä aihe?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tale of palkkamaalari

- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hei, tyhmät. Te kaikki. Minäkin. Ei tämä saa tippua toiselle sivulle. En anna. En en en.
Omalla pöydälläni tapahtuu taas kummia. Harmi vain, että valokuvaus on taitolaji ja omat taitoni että resurssit ovat hyvin rajalliset. Aurinkokaan ei ole tuomassa lissää valoa kuviini saatika aika riitä mihinkään hifistelyyn. Ehkä jonain kauniina ja aamupullantuoksun täyttyneellä päivällä saatan pyytää näistä parempia kuvia, mutta menkööt kuitenkin. Pakokauhua tänne ollaan kuitenkin tultu luomaan.
Henkan kaaos etenee taas muutaman hassun pisteen verran. Kaikki haasteita uskaltavat varautukaa kohtaamaan awsm fivesome ja mr. big daddy.
http://i1357.photobucket.com/albums/q74 ... 4dcc39.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q74 ... 7d5039.jpg
Paras saavutus aikoihin on kuitenkin tämä:
http://i1357.photobucket.com/albums/q74 ... 1dd9e5.jpg
Päätimme, että tämän armeijan demonisuus ilmenee punaisuudella. Ei ole mitään tekemistä Khornen suhteen. Stereotypinen väriajattelu on niin helmikuun yhdeksättä.
Omalla pöydälläni tapahtuu taas kummia. Harmi vain, että valokuvaus on taitolaji ja omat taitoni että resurssit ovat hyvin rajalliset. Aurinkokaan ei ole tuomassa lissää valoa kuviini saatika aika riitä mihinkään hifistelyyn. Ehkä jonain kauniina ja aamupullantuoksun täyttyneellä päivällä saatan pyytää näistä parempia kuvia, mutta menkööt kuitenkin. Pakokauhua tänne ollaan kuitenkin tultu luomaan.
Henkan kaaos etenee taas muutaman hassun pisteen verran. Kaikki haasteita uskaltavat varautukaa kohtaamaan awsm fivesome ja mr. big daddy.
http://i1357.photobucket.com/albums/q74 ... 4dcc39.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q74 ... 7d5039.jpg
Paras saavutus aikoihin on kuitenkin tämä:
Päätimme, että tämän armeijan demonisuus ilmenee punaisuudella. Ei ole mitään tekemistä Khornen suhteen. Stereotypinen väriajattelu on niin helmikuun yhdeksättä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Älä enää ikinä tuhlaa hyviä bittejä noin uskomattoman hyödyttömien kuvien postaamiseen.
Kiitos.
Hankkisit edes lamppuja. Edes. Vaikka värit vähän vääristyisivät sekin on parempi KUIN PIKIMUSTA HYÖDYTÖN TYHJYYS JOSTAIN Ö-LUOKAN KAUHULEFFASTA!!!!
Jouduin lyömään ton kuvaeditoriin nähdäkseni että ilmeisesti niitten panssari on vihreä ja ilmeisesti iho on punainen.
Kiitos.
Hankkisit edes lamppuja. Edes. Vaikka värit vähän vääristyisivät sekin on parempi KUIN PIKIMUSTA HYÖDYTÖN TYHJYYS JOSTAIN Ö-LUOKAN KAUHULEFFASTA!!!!
Jouduin lyömään ton kuvaeditoriin nähdäkseni että ilmeisesti niitten panssari on vihreä ja ilmeisesti iho on punainen.
juma hellstridereita ja demoniprinssi!!! mitä helkkarii se henkka oikeen meinaa? voittaa tulevat fabaliigat vai? perhana millai tommosille pystyy enää millään laittaa kampoihin
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
-
Henkka1986
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Don't hate the picture. Hate the photographer.Furinji kirjoitti:Älä enää ikinä tuhlaa hyviä bittejä noin uskomattoman hyödyttömien kuvien postaamiseen.
- Sinitähti
- Sinitähti
Salaman ylivaloittama kuvakin olisi hyödyllisempi. Nyt järki käteen.
Meen kisu yrittää elää pimeässä nörttiluolassa nykyään (kenties) mutta heikolla menestyksellä sekin. Kannattaa varmaan panostaa jompaan kumpaan valoon/pimeyteen, nykyisellään olet vain väliinputoaja ;)
MB 9/2013 lehtisessä oli juuri energiasääntölamppu vertailu, kannattaa lukaista läpi. Voipi olla että helpottaa kuvien valaistuksissa jatkoa ajatellen, pysyy myös tämä kommenttien tulva siten hieman pienempänä tai ainakin komenttien sisältö arvo on jotain ihan muuta.
MB 9/2013 lehtisessä oli juuri energiasääntölamppu vertailu, kannattaa lukaista läpi. Voipi olla että helpottaa kuvien valaistuksissa jatkoa ajatellen, pysyy myös tämä kommenttien tulva siten hieman pienempänä tai ainakin komenttien sisältö arvo on jotain ihan muuta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
No joo. Kyllä Tolkienin saaminen kirjahyllyysi on aika saavutus kun verrataan mitä muuta siellä on.El Capitan kirjoitti:Paras saavutus aikoihin on kuitenkin tämä:
Kyllä se sellaisessa elää. Käytti ainakin viimeisten tietojen mukaan maalaukseen ja kuvaukseen lamppua joka oli porukoilla jo silloin kun olin vielä alle kouluikäinen, niin ei Antonilla todellakaan ole mitään kunnon valaistusta luolassaan.Runt kirjoitti:Meen kisu yrittää elää pimeässä nörttiluolassa nykyään (kenties) mutta heikolla menestyksellä sekin. Kannattaa varmaan panostaa jompaan kumpaan valoon/pimeyteen, nykyisellään olet vain väliinputoaja
te ootte vaan kateellisia ku anton jaksaa painaa pitkää päivää palkkamaalauksen suhteen sekä ohessa maalaa omiakin armeijoitaan toisin kuin te kaksi laiskimusta :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jeps. Miekin vähän alan pikku hiljaa taas ihmettelemään, että mikä ihme tässä Sotussa on, kun kuvaa laittaessa voi jo arvata kaikki tulevat kommentit. Pitäisi olla joku Picasso ja Peter Parker, että säästyy miljoonilta kommenteilta miten kuvat eivät näy tai ovat tärähtäneet ja miten itse taideteos pitää heittää roskiin vaikka kyseessä olisi pelkkä harjoittelutyö.Hapid kirjoitti:te ootte vaan kateellisia ku anton jaksaa painaa pitkää päivää palkkamaalauksen suhteen sekä ohessa maalaa omiakin armeijoitaan toisin kuin te kaksi laiskimusta :D
Kyllä minä tiedän, että tuo on tumma kuva. Kyllä minä tiedän, että kuvasta tulisi parempi, jos en kameraa juovuksissani käsieni varassa pitelisi. Kyllä minä tiedän, että kommenttien laatu paranisi, jos kuva olisi hyvä ja maalaus jotain tähtitieteellistä. Kyllä minä tiedän, että kuvasta tulee parempi, jos kohdistan siihen enemmän valoa. Kyllä minä tiedän, että ukkelista tulee muunkin värinen kuin punainen iholtaan ja ruskea haarniskaltaan, jos lisään lisää värejä ja teen smoothimmat blendit. Kyllä minä tiedän sitä ja tätä ja olen lukenut lävitse meidän hienon aiheemme.
Mutta tiedättekö te, että minä halusin vain nostaa tämän aiheen, että se ei vain suinkaan kuolisi ja näyttää teille kaikille, miten armeijat edistyy täällä Porin maaperällä? Voisin ihan yhtä hyvin laittaa näitä kuviani tuonne Galleriapuolelle, jolloin mahdollisten kommenttien määrä kasvaisi räjähdysmäisesti, mutta vielä toistaiseksi jossain kuopassa oleva rakas pieni aiheeni ei ole vielä ponnahtanut takaisin ylös. Siellä tosin haetaan kommentteja ja niitä ei selvästi saa näillä pikselimössökuvilla. Siksi se on nähtävissä täällä, jossa sen tarkoitus on jokin muu.
Kiitos Hapid. Pyh ja ylimielekäs elitisti-ilme teille muille.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ota se herne-maissi-paprika-pussi pois nenästä ja suuntaa lamppuja niihin figuihin ja ota uusi kuva. Aurinkokin siellä paistaa parhaillaan. Kuvien ja kuvaajan on aika aikuistua. Päiväkoti on ohi nyt annetaan koulua kovalla kädellä ;)
- Half-breed
Perus Antonia. Tehdään jotain päin helvettiä, ja sitten kun väki nostaa esiin sen miksi koko juttu piti tehdä, jos lopputulos on päin helvettiä, niin Anton vetää herneen nenäänsä ja märisee miten väki ei kommentoi sitä kunnolla, vaikka itse kuvista ei voi paskaakaan nähdä ja täten kommentoida järkevästi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Paskojen kuvien paluu! Kaaos kasvaa entisestään. Musta alkaa tuntumaan, että Henkka saa turneeseen täysin maalatun armeijan. Huvin vuoksi myös laskin kuinka paljon kaaosta onkaan nyt tullut maalattua ja kokonaissummaksi tulikin 1650p alastomalla dempalla. Käheet. Koskahan joku mun oma armeija menee noin pitkälle maalatuilla fikuilla? Noh, hitaasti mutta varmasti nuo Helffit ja käävät tulevat maalatuiksi. Ei vain ihan tällä vauhilla.
Paska kuva #1 ja vielä kamalempi. Emmää tii mitä mieltä te ootta, mutta miusta 4 päivää well spend.
Kun pojat kotiutuvat, Henkka voisi ottaa perhekuvan.
El edit: Nii joo, unohdin ihan tärkeimmän. Koska joillain teillä ei ole buukkia, niin pitää täällä kuvaviidakossa hehkuttaa jotain. Tää kuva on kuitenkin paljon koolimpi kuin mikään, mitä koskaan tulen tänne änkemään.
Hapidi, myy mulle Ocarina.
Paska kuva #1 ja vielä kamalempi. Emmää tii mitä mieltä te ootta, mutta miusta 4 päivää well spend.
Kun pojat kotiutuvat, Henkka voisi ottaa perhekuvan.
El edit: Nii joo, unohdin ihan tärkeimmän. Koska joillain teillä ei ole buukkia, niin pitää täällä kuvaviidakossa hehkuttaa jotain. Tää kuva on kuitenkin paljon koolimpi kuin mikään, mitä koskaan tulen tänne änkemään.
Hapidi, myy mulle Ocarina.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä Anton! Löysit valoa!
Hyvännäköistä settiä. Vaikka kaikki periaatteessa ovatkin saman laisia niin heino nähdä että värisävyissä löytyy eroja modeleiden välillä. Tuota kun ei omassa empirestäni löydy lainkaan niin ovat hieman yksilöttömiä modeleita jokainen perus jantteri.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.