Kysely: Laadukkaan 3D printterin "kerho"
- Lord of Carcassonne
Re: Kysely: Laadukkaan 3D printterin "kerho"
Mikäli hanke onnistuu niin onko mahdollista tehdä esim jostain isommasta keräily hahmosta 28mm luokkaa oleva figu?Ite tahtoisin Megaman X:n ja Zero Omegan malleina jotta vois vaikka kehitellä säännöt ja kokeilla 40k:ssa :)
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Kaapelikala
Jos on 3D-malli, niin joo.Lord of Carcassonne kirjoitti:Mikäli hanke onnistuu niin onko mahdollista tehdä esim jostain isommasta keräily hahmosta 28mm luokkaa oleva figu?Ite tahtoisin Megaman X:n ja Zero Omegan malleina jotta vois vaikka kehitellä säännöt ja kokeilla 40k:ssa :)
Kopiointiin tarttee skannerin, jota ei OP maininnut.
- Lord of Carcassonne
Voi harmi. Noh, ainahan sitä voi unelmoida :)...Kaapelikala kirjoitti:Jos on 3D-malli, niin joo.Lord of Carcassonne kirjoitti:Mikäli hanke onnistuu niin onko mahdollista tehdä esim jostain isommasta keräily hahmosta 28mm luokkaa oleva figu?Ite tahtoisin Megaman X:n ja Zero Omegan malleina jotta vois vaikka kehitellä säännöt ja kokeilla 40k:ssa :)
Kopiointiin tarttee skannerin, jota ei OP maininnut.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
-
Pauli Suuraho
Jos hanke onnistuu, niin 3d skanneri ei ole mikään huono vaihtoehto lisäinvestoinnille. Itselläni ei ole tarvetta sellaiselle, enkä tiedä yhtään hyvää sellaista, enkä niiden hintoja. Sen näkee ajan kanssa kuinka moni sellaisesta olisi kiinnostunut. Vähän on ollut kysyntää laserleikkurista. Onko siitä kenelläkään mielipiteitä?Lord of Carcassonne kirjoitti:Mikäli hanke onnistuu niin onko mahdollista tehdä esim jostain isommasta keräily hahmosta 28mm luokkaa oleva figu?Ite tahtoisin Megaman X:n ja Zero Omegan malleina jotta vois vaikka kehitellä säännöt ja kokeilla 40k:ssa :)
Kiinnostusta kyllä on, mutta printtimäärät jäänevät niin pieniksi, ettei musta olisi kuin satunnaiseksi kävijäksi ja toisaalta mun käyttöön varmaan jokin HackLab tyyppinen ratkaisukin on ihan riittävä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hei Pauli,
Mua kiinnostais printata maastoja, mutta osaamista mallintamiselle ja laitteen käytölle ei ole. Ei ole myöskään aikaa opetella. Jos hommaat laitteen ja teet/tiedät mistä saa hankittua maastoblueprinttejä, niin mielellään voisin niitä kanssasi tulostaa ja vaikka maksaa myös extraa ajastasi.
Mua kiinnostais printata maastoja, mutta osaamista mallintamiselle ja laitteen käytölle ei ole. Ei ole myöskään aikaa opetella. Jos hommaat laitteen ja teet/tiedät mistä saa hankittua maastoblueprinttejä, niin mielellään voisin niitä kanssasi tulostaa ja vaikka maksaa myös extraa ajastasi.
-
Pauli Suuraho
Moi finmirage,finmirage kirjoitti:Hei Pauli,
minkälaisia maastoja ajattelit printata? Luulisin, että maastot saa halviten/helpoiten foamcoresta tehtyä. Onko sulla heittää jotain kuvaa minkälaista etsit?
Kannattaa myös kysellä Head Hunter storesta:
http://headhunterstore.weebly.com/displ ... ments.html
Scenic base: 14.5cm x 14.5cm - 30e
Tota halvemmalla ton kokosia maastoja et kyllä printtaamalla saa :)
Teen maastoa jatkuvasti näillä perinteisemmillä metodeilla. Lähinnä printtausta ajattelin ei-luonnollisiin projekteihin kuten esimerkiksi rakennuksiin, mutta tämä tietenkin vaatisi sitä, että jostain löytyisi valmiita CAD tiedostoja. Jos printtaaminen on liian kallista, niin sitten pitää selvitä olemassaolevalla tarjonnalla.Pauli Suuraho kirjoitti:Moi finmirage,finmirage kirjoitti:Hei Pauli,
minkälaisia maastoja ajattelit printata? Luulisin, että maastot saa halviten/helpoiten foamcoresta tehtyä. Onko sulla heittää jotain kuvaa minkälaista etsit?
Kannattaa myös kysellä Head Hunter storesta:
http://headhunterstore.weebly.com/displ ... ments.html
Scenic base: 14.5cm x 14.5cm - 30e
Tota halvemmalla ton kokosia maastoja et kyllä printtaamalla saa :)