Ihan kyselen vain että ovatko ihmiset saaneet tämän jo käsiinsä? Itse olen jäänyt ilman vaikka kyllähän tämän numeron jo pitäisi olla perillä jopa täälä Suomessa. Jos nyt olen jäänyt välistä tästä numerosta, onko teillä tietoa käytännöstä mitä pitäisi tehdä/kehen ottaa yhteyttä jotta saisin lehteni?
- Arttu
NQ #50
Re: NQ #50
Ei ole näkynyt.
Edit: Löint just niiden asiakaspalveluun postia. ([email protected]) Kerron jahka vastaavat.
Edit: Löint just niiden asiakaspalveluun postia. ([email protected]) Kerron jahka vastaavat.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- Ihme_apina
Tänään tuli meikäläiselle
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- The Captain
- Valvoja
Samoin. Jonkin aikaa lehti sentään tuli ihan ajallaan, tämä ja edellinen taas matkustivat vissiin ylimääräisen kerran maailman ympäri 40 päivässä. Onneksi PP Digitaliin saa uuden lehden ajoissa, vaikka tykkäänkin enemmän paperiversiosta. Voi mennä jatkossa siihen, että maksan molemmista - sähköisestä siksi, että saa luettua jutut ajantasaisina, ja paperisesta, koska tykkään pitää kokoelman täydellisenä.Ihme_apina kirjoitti:Tänään tuli meikäläiselle
(Ja kyllä, murmutan PP:lle lehden myöhästelystä.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.