Keskustelua Podcasteista
- Ihme_apina
Re: Keskustelua Podcasteista
OIkeesti? Mä en pystyny kuuntelee itteeni oikeestaan ollenkaan ni ei hirveesti käryä mitä mä oon siin horissu..
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Hauska se oli. Hajoilin autonratis. Vähän ehkä myötähäpeääkin mut sitä sattuu ku läträä. :D
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- GreenMeanie
Siis ei kumpikaan ees sanonu mitään niin pahaa, maailma ei vaan oo semmonen paikka jossa on ok että Hermannin normaali jatkometa on edustavin esitys suomalaisista aiheen varmaan laajimmalti seuratussa mediassa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
Heh, Tatu julistettu ruotsalaiseks Jenkkien puolesta :)
En näin päivää myöhemmin tietty muista enää mikä podcasti se oli :P
En näin päivää myöhemmin tietty muista enää mikä podcasti se oli :P
Kai videobattlereportit on vähän niinku podcastit ett voi laittaa samaan kasaan? Anyway, perus GenConin finaali: Arkkienkeli vs Tharn Ravagerit:
http://endgamegaming.net/2013/10/21/gen ... morvahna2/
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Circle-foorumeilta tuosta raportin jo lueskelinkin, mutta oli aika mielenkiintonen turnee turneevoittajalla, ei ihan ne geneerisimmät listat.TheEmu kirjoitti:Kai videobattlereportit on vähän niinku podcastit ett voi laittaa samaan kasaan? Anyway, perus GenConin finaali: Arkkienkeli vs Tharn Ravagerit:
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Sama. Mä etsiskelinkin ton jätkän videoraportteja mut ei löytynyt. Kiitti!Sopuli kirjoitti:Circle-foorumeilta tuosta raportin jo lueskelinkin, mutta oli aika mielenkiintonen turnee turneevoittajalla, ei ihan ne geneerisimmät listat.
Uusin Road to War on muuten paskin ikinä. Se kestää liian pitkään, ne ei pääse asiaan, Tatu julistetaan Ruotsalaiseks ja jos tota tunnin kuultuaan ei haluu kuristaa Will Pagania ni ei kyl sit millään. Tota kuunnellessa aloin metaamaan circlelistaa ihan vaan sen pohjalta et siin on kaikki napit mitä se vihaa (Cassius, pureblood, woldwyrd, druidit, ooh yeah). Niin ja se on väärin et Euroopassa pelataan druideja, mut kyl sen ymmärtää ku jenkkien meta on kaks vuotta edellä ja ne käyttää niin paljon hunter-nappeja. Hohhoijaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Oon kuunnellu mommin backlogia kiinni ja jossain ~95n paikkeilla oli hyvä episodi, kuinka Paganilla ja kumppaneilla kaikki on niin mustavalkoista. Mommissa on kyllä muutenkin parempi meno kun kaikki on vaan harmaan eri sävyjä eikä pelkkää mustaa tai valkoista.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Joo, mutta niillä on ihan järjettömästi paskanjauhntaa ennenkuin päästään asiaan. Olisi kuningasta jos jostain löytyisi episoidit, joista olisi leikattu kaikki roska pois.TheEmu kirjoitti:Mommissa on kyllä muutenkin parempi meno kun kaikki on vaan harmaan eri sävyjä eikä pelkkää mustaa tai valkoista.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- GreenMeanie
Joo. Ei tajuu vaikka kaikki sanoo aika suoraan et oo nyt vaan hiljaa.petskules kirjoitti:jos tota tunnin kuultuaan ei haluu kuristaa Will Pagania ni ei kyl sit millään.
''Softly spoken'' ''really blonde'' ''Teemu The Emu''. Mä en oo varma kuin puolueettomana sun mielipidettä voi pitää.TheEmu kirjoitti:Mommissa on kyllä muutenkin parempi meno kun kaikki on vaan harmaan eri sävyjä eikä pelkkää mustaa tai valkoista.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Unohdit tärkeimmän:GreenMeanie kirjoitti:''Softly spoken'' ''really blonde'' ''Teemu The Emu''. Mä en oo varma kuin puolueettomana sun mielipidettä voi pitää.
"I love you Teemu."
t. Chad.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
0-5.TheEmu kirjoitti:Unohdit tärkeimmän:GreenMeanie kirjoitti:''Softly spoken'' ''really blonde'' ''Teemu The Emu''. Mä en oo varma kuin puolueettomana sun mielipidettä voi pitää.
"I love you Teemu."
t. Chad.
GreenMeanie kirjoitti:0-5.

(Täysin puolueeton mielipide.)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Teemul hullu hoverhand menossa :D
Miten suomalaiset näyttäytyvät podcastien perusteella:
-hauskoina, mutta ehkä vähän rasittavina kännianalysoijina
-ruotsalaisina(?) (tätä en ite oo kuullu)
-reiluina, mutta nopeina häviäjinä
Hyvin meni siis!
-hauskoina, mutta ehkä vähän rasittavina kännianalysoijina
-ruotsalaisina(?) (tätä en ite oo kuullu)
-reiluina, mutta nopeina häviäjinä
Hyvin meni siis!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
http://handcannononline.com/blog/2013/1 ... s-podcast/
Tuolla jossain 1:50 kohdalla spekuloidaan tota meidän kakkostiimin matsia jenkkejä vastaan. Tai siis match uppeja, jotka podcastin mukaan olivat meikäläisten mielestä kaikki hyviä. En sit tiedä miten toi pitää paikkansa ja lopputuloshan oli 0-5.
Tuolla jossain 1:50 kohdalla spekuloidaan tota meidän kakkostiimin matsia jenkkejä vastaan. Tai siis match uppeja, jotka podcastin mukaan olivat meikäläisten mielestä kaikki hyviä. En sit tiedä miten toi pitää paikkansa ja lopputuloshan oli 0-5.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Ihme_apina
En muitten matseista tiä mut itelle se oli kyl pal pahempi matsi ku olin kuvitellu vaik loppuki ennen ku ehin sen todeta kokeilemalla.
Ihan puhtaasti pelikokemuksen puutetta, noita peikkoja ei hirveesti turussa nää nyt kun Mikalla on ollu kaikkee muuta niin paljon ja hesankin peikkopelaajat pelaa jotain ihan omia techejään >:)
edit*
Nyt ku kuuntelin ton ni vähän liiottelee kuin hyvinä me niitä parituksii pidettiin, enemmänkin taidettiin olla tyytyväisiä et vältettiin tosi pahoina pidettyjä.
Ihan puhtaasti pelikokemuksen puutetta, noita peikkoja ei hirveesti turussa nää nyt kun Mikalla on ollu kaikkee muuta niin paljon ja hesankin peikkopelaajat pelaa jotain ihan omia techejään >:)
edit*
Nyt ku kuuntelin ton ni vähän liiottelee kuin hyvinä me niitä parituksii pidettiin, enemmänkin taidettiin olla tyytyväisiä et vältettiin tosi pahoina pidettyjä.
Kuuntelin nyt vasta tän. Muuten aika samoilla linjoilla Teron kanssa, mutta täytyy lisätä että jumaleissön Mikko on saanut Paganille kunnon pelon Terapheja kohtaan! :)petskules kirjoitti:Uusin Road to War on muuten paskin ikinä. Se kestää liian pitkään, ne ei pääse asiaan, Tatu julistetaan Ruotsalaiseks ja jos tota tunnin kuultuaan ei haluu kuristaa Will Pagania ni ei kyl sit millään. Tota kuunnellessa aloin metaamaan circlelistaa ihan vaan sen pohjalta et siin on kaikki napit mitä se vihaa (Cassius, pureblood, woldwyrd, druidit, ooh yeah). Niin ja se on väärin et Euroopassa pelataan druideja, mut kyl sen ymmärtää ku jenkkien meta on kaks vuotta edellä ja ne käyttää niin paljon hunter-nappeja. Hohhoijaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Uusimmassa Road to Warissa heti alussa hieno kännipeli aiheena Retrin uusi thane. Kauanko itse pysyisitte mukana pelissä?
Muuten aika kännistä ja väsynyttä messuläppää, mutta kuunnelkaa ekat viisi minuuttia.
Muuten aika kännistä ja väsynyttä messuläppää, mutta kuunnelkaa ekat viisi minuuttia.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”