Peli-illat Lauttasaaressa
- GreenMeanie
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
*BaDumTsh*
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Legioona on ihan rikki, mutta RASK on vielä enemmän!
Tero sun kertsin avain on muuten sit Henryllä.
Tero sun kertsin avain on muuten sit Henryllä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Geenivaras
Haluaisiko joku vetää demo- /opetuspeliä masiinaan jos tulisimme peliporukkamme katsomaan paikkoja huomenna?
Tuuri on on asia, jota ei ole olemassa, mutta jota ihmiset syyttävät kaikesta.
Mä olin tulossa antamaan Terolle rahaa, joten voinen olla virallisten demottajien varalla.Geenivaras kirjoitti:Haluaisiko joku vetää demo- /opetuspeliä masiinaan jos tulisimme peliporukkamme katsomaan paikkoja huomenna?
Onko teillä figuja vai tuodaako koko setti?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- Geenivaras
Joo figuja ei vielä kenelläkään ole..
Ei tuottane ongelmia. 'Kenelläkään' viittaisi vähän siihen, että teitä olisi enemmän kuin yksi. Monelleko vartaaan matskuja?Geenivaras kirjoitti:Joo figuja ei vielä kenelläkään ole..
“Common sense is not so common.” -Voltaire
- Geenivaras
Meitä on tulossa ainakin kolme, mahdollisesti neljä
-
Der Dexter
Varmaan suht aikasin, arviolta varmaan viimeistään kolmen aikoihin pääsen tuleen paikalle. Pistän sit viestii ku tiiän tarkemmin.
-
Der Dexter
pistän kasaan fanatikkiin tarvittavii nappeja himassa, ja oon autolla, eli melko nopeesti pääsen kyl lähteens kun tietää millon ovet aukee, ja ois magee vaiks pelaa sitä liigaaki tai jotai...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pääsen lähtee nyt koululta, tuun kertsille noin yheks avainten kanssa.
-
Der Dexter
oon puoli kahteen mennessä varmaan lauttasaaressa.
lähden nyt kaupan kautta matkaan.
lähden nyt kaupan kautta matkaan.
mä lähen mäkkärin kautta nyt matkaan :D Oon varmaan joku vartin yli kolme siellä.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Ihme_apina
Siihen Fanatikkiin vois ilmottautuukkin ku huome o viimine (pankki)päivä...Der Dexter kirjoitti:pistän kasaan fanatikkiin tarvittavii nappeja himassa, ja oon autolla, eli melko nopeesti pääsen kyl lähteens kun tietää millon ovet aukee, ja ois magee vaiks pelaa sitä liigaaki tai jotai...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Eiks me tänään pelata eiks je?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Eikös tänään pääsisi Keravalla pelaamaan Kurryn tiloissa?MaSSacRe kirjoitti:Eiks me tänään pelata eiks je?
Mutta siis jos noppakerholla on joku tänään pelaamassa, niin kyllä mä voin tulla ainakin yhden pelin pelaamaan. Ajattelin käyttää illan lähinnä nappien kasaamiseen, mutta asun ihan siinä kertsin vieressä, niin pääsen nopeasti paikalle. Saa soitella, jos on avaimet ja kaipaa peliseuraa... 0408405157
Mä oon ainaki vapaalla ja avaimetkin löytyy. Lisäksi ihan mielellään pelaisin vaikka millä.
Mä vein sinne jääkaappiin eilen vähän tuplapukkia (true story) ja tänään jätkät on innoissaan menossa "pelaamaan". Coincidence?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Juuh, lähtisin Keravalle jos Firestorm ois jaksanu toimittaa mulle figuja. EI oikeen pärjää pelkällä Xerxiksellä ja krealla....Ilmoittelen kuhan pääsen koulusta kerholle päin...
-
Der Dexter
Mä tuun kanssa leikkiins, paikalle jahka avaimet saapui