Mutta,mutta ideoita otetaan vastaan, esim. Mitä käyttökelpoisia osia itse kullekin tulisi mieleen, ajattelin itse käyttää alkuperäistä avataria aihiona ja siihen sitten hieman sitä wood elffien keijukuningatarta sekaan ja kenties vielä hieman Inqvisiittori osia kaupan päälle
Misu Avatari...
-
Brother Jonathan
Misu Avatari...
Elikkäs sain tossa aivan sairaan/rankan tuuman: Siis konvertata tyttöpuolisen avatarin, omasta mielestäni mikään ei noin backroundillisesti sodi ideaa vastaan joten...
Mutta,mutta ideoita otetaan vastaan, esim. Mitä käyttökelpoisia osia itse kullekin tulisi mieleen, ajattelin itse käyttää alkuperäistä avataria aihiona ja siihen sitten hieman sitä wood elffien keijukuningatarta sekaan ja kenties vielä hieman Inqvisiittori osia kaupan päälle
mutta niin elikkä ideoita ja mielipiteitä ilmoille vaan veljet niin ja siskotkin
Don`t fear the reaper...
Laita sille hiukset kypärän alta, poista se tupsu&tappi, tee jotaki sen kamalalle virneelle, tee "rinnat" gs:stä ja peitä ne kaavulla. Sen lannevaatteenki vois tehä kaavuksi, sellaseksi niinku dark angeleillaki.
Viimeksi muokannut zaruman89, Ke 28.05.2003 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
-
Brother Jonathan
Joo, toi Arielin käyttö on kyllä mielessä mutta sitä pitää kyllä saada astetta rankemmaksi... :x ehkä se miekka Avatarilta ja jostain pitäisi saada neidolle hiukka panssaria päälle, niin ja siivet hittoon (voisi olla nimittäin peliporukalle hiukka shokki kun tulis lentävä Avatarityttö päälle) mutta jeps katsotaan mitä sitä saakaan aikaan sairaalla mielikuvituksella...
Don`t fear the reaper...
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Jollakulla oli GT Heatissa (lähes) pelkistä Bansheista koostuva armeija. Mukana mm. Banshee-Avatar. Miklulla voisi olla siitä kuvia, mene ja tiedä (tai käy katsomassa http://www.pbase.com/migsula ja sieltä GT Heat -kuvat).
/tube
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
-
Brother Jonathan