Niitä ei tarvii enää dominoida että tulee efekti, ts. casteri voi pyöriä toisaalla ja hyötyjät hyötyä objektiiveista kunhan sitä ei kontestoida. Efektit näytti aika pitkälti suunnilleen samoilta (light artillerylle boostia ja fearlessia ja semmosta), mutta Destructionissa oli nykyään self-sacin tyyppinen setti ja Rallying Pointin objektiivi ei enää hypi.Celebdae kirjoitti:Pakko palata mun lempiaiheeseen, mut eikö tästä ois voinu tehä (taas) uuden otsikon?
Onkos jotain muutoksia noihin teoriassa interaktiivisiin, mutta käytännössä täysin merkityksettömiin objektiiveihin?
SR2014
SR2014
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: SR2014
Ja kaikki objektiivit on 18/15.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Kai sitä täytyy taas aloittaa taistelu sen puolesta että saatais meiän deathclocki variantiksi SRään. Tällä kertaa aseena on sentään ett WTCssäki. :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Erittäin hyvä pointti. Ja ei tainnut tulla mistään suunnasta mitään valituksia.TheEmu kirjoitti:Kai sitä täytyy taas aloittaa taistelu sen puolesta että saatais meiän deathclocki variantiksi SRään. Tällä kertaa aseena on sentään ett WTCssäki. :)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jaha. Se siitä sitten.MoM forum kirjoitti:"Unfortunately, there are confirmed leaks of the document in its entirety being distributed. "
Hungerford.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
No kauanpa sitä kestikin.Merimetsä kirjoitti:Jaha. Se siitä sitten.MoM forum kirjoitti:"Unfortunately, there are confirmed leaks of the document in its entirety being distributed. "
Hungerford.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ei tullut yllärinä, mut ihme pelleilyä toi salailu joka tapauksessa on. Tänkin vuoden versiosta olisi alun objektiivit&continuous effectit -ongelmat varmasti huomattu, jos dokkaria olisi kunnolla tarkastellut laajempi määrä ihmisiä. Toki nyt muutokset aiempaan on pienempiä ja mitään kovin dramaattista tuskin on luvassa, mut aika vaikeeta ostaa noita perusteluita mitä on keksitty salaamista puolustamaan.
- Ihme_apina
Emt, eivät vaan haluu laittaa keskeneräistä tuotetta yleiseen levitykseen.
Steamroller ollu yleisesti niin hyvä setti että eivät haluu pilaa sen "imagoo"
Steamroller ollu yleisesti niin hyvä setti että eivät haluu pilaa sen "imagoo"
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Jep jep. Mitenköhän vaikka parin viime version "imago" on kärsinyt siitä, että dokkarin näki ennakkoon? Eihän sitä nyt tartte PP:n itsensä jakaa ja jos pelkää keskeneräisen version aiheuttavan ongelmia, voihan tohon dokkariin laittaa vaikka vesileimalla ison teksti DRAFT, jolloin jokainen näkee helposti ettei se ole lopullinen. Ikään kuin sillä jotain väliä olisi.
Ehkä teoriassa tällä tavalla voidaan rajata palautetta vähän jäsennellympään suuntaan, mutta saman asian ajaisi, jos virallisesti palautetta otetaan vastaan vain Press Gangereilta. Kukin peluri voisi sitten pistää omat terveisensä PGn kautta ja tämä toimii suodattimena välissä (kuten siis tässä nykyisessäkin salailumallissa paitsi että itse palaute on heikompaa ja saattaa helposti perustua vaillinaiseen tietoon ts. skenu on mahdollisesti pelattu väärin tai ainakaan sitä ei ole hyvin mahdollisesti pelattu "optimaalisesti").
Ehkä teoriassa tällä tavalla voidaan rajata palautetta vähän jäsennellympään suuntaan, mutta saman asian ajaisi, jos virallisesti palautetta otetaan vastaan vain Press Gangereilta. Kukin peluri voisi sitten pistää omat terveisensä PGn kautta ja tämä toimii suodattimena välissä (kuten siis tässä nykyisessäkin salailumallissa paitsi että itse palaute on heikompaa ja saattaa helposti perustua vaillinaiseen tietoon ts. skenu on mahdollisesti pelattu väärin tai ainakaan sitä ei ole hyvin mahdollisesti pelattu "optimaalisesti").
- The Captain
- Valvoja
Yksi teoria on, että Press Gangia kaavailtiin potentiaaliseksi betatestiryhmäksi johonkin muuhun tarkoitukseen, ja luotettavuutta testattiin tällaisella suhteellisen turvallisella tuotteella. Ja jos odottivat jotain muuta tulosta kuin tämän, niin reality checkin paikka kai se sitten olikin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mulla on vähän sama fiilis kuin parrakkaalla herrasmiehellä edellä. Jos beta olis oikeesti haluttu pitää salaisena, niin kyllä siihen kai joku vesileimasysteemi tms olisi ollut, millä pystyisi ainakin identifiomaan leakkerin, jos ei sitten itse salaisuutta pysty varmistamaan.
Enkä kyllä ole varsinaisesti yllättynyt minäkään että paketti leakattiin. Jos se haluttais pitää salaisuutena, niin ainakin sitä pitäis jotenkin perustella miksi, eikä vaan "tää on salaista koska sanotaan niin". Jaakonki visioima "avoin mutta PGeitten filtteröimä" betasysteemi tuntuis vaan joka tavoin paremmalta kuin tää.
Enkä kyllä ole varsinaisesti yllättynyt minäkään että paketti leakattiin. Jos se haluttais pitää salaisuutena, niin ainakin sitä pitäis jotenkin perustella miksi, eikä vaan "tää on salaista koska sanotaan niin". Jaakonki visioima "avoin mutta PGeitten filtteröimä" betasysteemi tuntuis vaan joka tavoin paremmalta kuin tää.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "