Pikkujoulut 2013 (Marraskuussa?)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Sör-Skaven
Pikkujoulut 2013 (Marraskuussa?)
Hou hou hou!
Sori mä tiedän että tämä on ehkä hieman liian aikasta, mutta halusin muistutella teitä tänä vuonna jo hyvissä ajoin!
Tosiaan, viime vuoden pikkujoulut pidettiin hieman pienemmällä porukalla kun aikataulut meni ihmisillä hieman ristiin joulukiireiden takia.
Tämän takia ajattelin olla tänä vuonna ajoissa jo liikkeellä asian tiimoilta ja ehdottaa ajankohtaa, joka ei olisi liian lähellä joulua ja loppuvuoden kiireitä.
Ehdottaisin siis Marraskuun alku-/ puoliväliä.
Mielestäni tilat (Vetrean Hoviritari) voitaisiin vuokrata koko viikonlopulle, että saisi rauhassa pelailla pikku-ukoilla ja nauttia mukavasta yhdessäolosta!
Mitä enemmän porukkaa saadaan tulemaan sitä vähemmän joituu per osallistuja maksamaan. Yleensä se hinta on liikkunut 8-12e luokkaa / nenä.
Kun ajankohta saadaan lukittua niin saadaan laitettua varausta Vetrean suuntaan jo hyvissä ajoin.
Haluaisinkin kuulla teidän mielipiteenne asiasta ja ehdotuksia tarkemmasta ajankohdasta! :)
Terveisin, Joonas
Sori mä tiedän että tämä on ehkä hieman liian aikasta, mutta halusin muistutella teitä tänä vuonna jo hyvissä ajoin!
Tosiaan, viime vuoden pikkujoulut pidettiin hieman pienemmällä porukalla kun aikataulut meni ihmisillä hieman ristiin joulukiireiden takia.
Tämän takia ajattelin olla tänä vuonna ajoissa jo liikkeellä asian tiimoilta ja ehdottaa ajankohtaa, joka ei olisi liian lähellä joulua ja loppuvuoden kiireitä.
Ehdottaisin siis Marraskuun alku-/ puoliväliä.
Mielestäni tilat (Vetrean Hoviritari) voitaisiin vuokrata koko viikonlopulle, että saisi rauhassa pelailla pikku-ukoilla ja nauttia mukavasta yhdessäolosta!
Mitä enemmän porukkaa saadaan tulemaan sitä vähemmän joituu per osallistuja maksamaan. Yleensä se hinta on liikkunut 8-12e luokkaa / nenä.
Kun ajankohta saadaan lukittua niin saadaan laitettua varausta Vetrean suuntaan jo hyvissä ajoin.
Haluaisinkin kuulla teidän mielipiteenne asiasta ja ehdotuksia tarkemmasta ajankohdasta! :)
Terveisin, Joonas
Viimeksi muokannut Sör-Skaven, Ti 15.10.2013 19:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Re: Pikkujoulu 2013
Jees, pikkujoulut vähä aiemmi ois ihan ok kun tosiaan viime vuonna oli vähän hiljaista sen osallistumisen suhteen. Itte oon kyl kiinnostunu tulemaan paikalle, voin napata FoW, 40k ja Warmachine armeijat messiin niin saa pelailtua sit monipuolisesti :). Itte ehdottaisin, että joskus marraskuun puolenvälin tienoilla vois pitää noi pikkujuulet. Ei olis liian myöhään, eikä myöskään liian aikaseen pikkujouluiksi.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
- Sör-Skaven
Re: Pikkujoulu 2013
Hei hei hei Ihmiset!
Miten sän pikkujoulu tsydeemin laita??
Onko vielä innostusta asiaa kohtaan? itellä ainakin olisi. :)
Ostium on 23.-24.11 joten ennen sitä tai sen jälkeen jonakin viikonloppuna vois yrittää vuokrata hoviritaria figupelaajien käyttöön.
Joten miten olisi? Milloin teille parhaiten käy? Päivämääriä kiitos! :D
- Joonas
Miten sän pikkujoulu tsydeemin laita??
Onko vielä innostusta asiaa kohtaan? itellä ainakin olisi. :)
Ostium on 23.-24.11 joten ennen sitä tai sen jälkeen jonakin viikonloppuna vois yrittää vuokrata hoviritaria figupelaajien käyttöön.
Joten miten olisi? Milloin teille parhaiten käy? Päivämääriä kiitos! :D
- Joonas
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Re: Pikkujoulut 2013 (Marraskuussa?)
Hohoo, käväisen täälläkin! \o/
Tosiaan, soittakaa vaan miulle niin voin kysellä viikonlopuksi vuokralle Hoviritaria. Tällä kertaa porukkaa olisi tosiaan siistiä saada enemmältikin paikalle, kun esim. 40k-porukkaa on niin paljon kuitenkin Joensuussa. Why not, mates?
Itselläni toisaalta aikaa pelata ja olla paikalla on vasta joulukuun puolella. Silloinkin vähän epävarmaa. :) Mutta voin hoidella tilan vuokraamista kyllä. Mutta sanotaan nyt jo heti alkuun: en rupea jos ei saada ensin kymmentä ihmistä rahallisesti sitoutuneena paikalle! Näin saadaan tilavuokrat varmasti hoidettua ettei se jää järkkärien harteille.
Mie oon tässä lueskellut Dark Omenin innoittamana kutos- ja seiskaedikan kirjoja. Tykkäilen niistä paljon. Jos pääsen pelaamaan niin jokin tällainen vintage-pelaaminen olisi aika nastaa.
Tosiaan, soittakaa vaan miulle niin voin kysellä viikonlopuksi vuokralle Hoviritaria. Tällä kertaa porukkaa olisi tosiaan siistiä saada enemmältikin paikalle, kun esim. 40k-porukkaa on niin paljon kuitenkin Joensuussa. Why not, mates?
Itselläni toisaalta aikaa pelata ja olla paikalla on vasta joulukuun puolella. Silloinkin vähän epävarmaa. :) Mutta voin hoidella tilan vuokraamista kyllä. Mutta sanotaan nyt jo heti alkuun: en rupea jos ei saada ensin kymmentä ihmistä rahallisesti sitoutuneena paikalle! Näin saadaan tilavuokrat varmasti hoidettua ettei se jää järkkärien harteille.
Mie oon tässä lueskellut Dark Omenin innoittamana kutos- ja seiskaedikan kirjoja. Tykkäilen niistä paljon. Jos pääsen pelaamaan niin jokin tällainen vintage-pelaaminen olisi aika nastaa.
-
Dark Servant
Minä ilmoittaudun, jos tämä järjestetään marraskuussa. Joulukuukin käy, mutta silloin on vähän nihkeästi viikonloppuja vapaana.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Mie oon mukana jos pelataan ennen Ostiumia. Sen jälkeen lähden pois paikkakunnalta.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Olen mukana. Voisin pelailla tuota faban seiskaa, kun nyt siihen on muillakin ollut innostusta. Aika on aikalailla mulle sama, kunhan on ennen 21.12.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.