Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Lähen puol neljältä kerholle, elikkäs oon siellä viimeistään neljältä. Otan mukaan kans High Commandin.
Jep jep. Tähtäilen varmaan neljän jälkeen sinne...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
mul menee viideks, mutta tulossa ollaan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Jaakko: onko sulla kaapissa Storm-bladejä? Jos vaikka testaisi tänään N3moa.
Taitavat olla maalaamattomina himassa, jos en ihan väärin muista. Tai maalaamattomia ovat ainakin satavarmasti.JArrow kirjoitti:Jaakko: onko sulla kaapissa Storm-bladejä? Jos vaikka testaisi tänään N3moa.
Mä oon tulossa tänään viiden pintaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä tuun joskus puoli viiden aikaan, jos joku avaa mulle oven.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Jos ketään kiinnostaa alotella aikasemmin, pistäkees viestiä, muuten tuun avaamaan ovet puol viideks.
Juu, kahesta eteenpäin voin tulla, en mä näitä hex hunttereita maaleihin saa kun ei oo ollut aikaa edes sprayata. Yritän tätä Scytheania saada.
-
Der Dexter
Mestoilla heti kun ovet aukeaa, ja otan mukaan kans high commandin, hordesin si
is...
is...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä ja Ilari ollaan ny kertsil.
Ota fanaticciinki mukaan plx.Der Dexter kirjoitti:high commandin, hordesin
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
mult jää tää ilta välii.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
aattelin ottaa jo fanaticciin, oisko joku joka ehtis käydä ostaans kortinpäälyset tohon, mulla on töitä sillain ikävästi, etten ehdi keskustassa käydä, niin voin sitten lunastaa ne kortinsuojukset fanan jatkoilla.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Ihme_apina
Voi H-P.. pettymys.. Suuri pettymys.. mies ei osaa kukistaa tauteja viinalla ja vitamiinella :/
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- GreenMeanie
Tuun sun luo pelaa kahen viikon pääst.Ihme_apina kirjoitti:Voi H-P.. pettymys.. Suuri pettymys.. mies ei osaa kukistaa tauteja viinalla ja vitamiinella :/
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä pääsen tänään vasta seiskan aikaan kerholle. Tulossa kyllä oon siis.
Jos tänään tulee paljon jengiä niin voisin koota jotain väliaikapisteitä journeymanistä nettiin. Viimeistään ensi viikolla.
Jos tänään tulee paljon jengiä niin voisin koota jotain väliaikapisteitä journeymanistä nettiin. Viimeistään ensi viikolla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä tuun tuttuun tapaan jossain puoli kuuden- kuuden tienoilla. Pitää varmaan sitten ruveta proksyttämään, niin pääsee N3moakin testaamaan, kun stormbladet jäi edelleen britteihin odottelemaan...
Jaakko: laitatko tilinumeron, niin voin maksaa sen storm-striderin sulle.
Jaakko: laitatko tilinumeron, niin voin maksaa sen storm-striderin sulle.
Meillä on yhen projektin palautus duunissa ja en osaa sanoa millon pääsen mestoille. Jos avaimen kanssa on ongelmia, niin saa noutaa täältä Ruoholahdesta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Mulla on kans tässä yks projekti kesken enkä tiiä milloin pääsen. Mut varmasti pääsen ennen kuutta kerholle.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- GreenMeanie
Mä käyn tos viel kaljal tai kahel, mut viimestään viideks voisin tähtää (haen avaimet tarvittaessa matkalta). Laitan viel viestin ku lähen kertsille.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.