"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GreenMeanien vanha ja huono metaketju

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
GreenMeanie

Re: Kuha palaa kotiin Khadorilla

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Joo-o. Vastauksia on sadellu taas siihen tahtiin, että ihan kaikkea en oo ees kerenny lukemaan. Pelailin eilen yhen 50p ja pari pienempää pSorschal ja on se kyl niin maukas kun vaan voi. Sylys kävelee sorsan etuviistoon, antaa arcane secretsin ja reinholdtilta tulee lisäkuti niin pelkkä sorssa heittää 24'' threatilla 2 buustattua ja yhen S&P pow 12 (tai S&P ja 3 buustaamatonta) fiitistä jäätyneeseen vastustajaan. Sit aiyanalt tulee viel 19'' harmi ja holtti pamauttaa kahesti 21'' tuumaan. Sit mul on viel koko muu armeija kanssa.
Lista näyttää nyt tältä:
Kommander Sorscha (*5pts)
* Spriggan (10pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Alexia Ciannor & the Risen (Alexia and 9 Risen Grunts) (5pts)
Doom Reavers (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Doom Reavers (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Greylord Outriders (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
* Koldun Kapitan Valachev (2pts)
Reinholdt, Gobber Speculator (1pts)
Mut 10 pinnaa puuttuu, pari viikkoo aikaa pelailla ennen puolaa ja en oikeesti tiiä mitä haluisin tohon. Tosiaan cryxiä vastaan pitäis voittaa aina, mut sit retribuutio (Inf. spam), khador (jos ei oo butcheria vastassa) ja circle (jos vastustajalla on kromac tai vaik tupladruidit). Mun vaihtoehdot ois:
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Nää varmaan lähtee mukaan Puolaan, kuitenkin pelaillu ihan tarpeeks nyssei elämässäni. Ampumathreat 19''.
+CRA!
+Pathfinder
+Ainoo ees vähän kovaa lyövä yksikkö
+def 15 + Fog of war on kai ihan hyvä.
-Arm 11.
-Valachevi tarvii olla Aiyanal täs listas.
Winter Guard Rifle Corps (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Näist mä oisin lähössä. Ampumathreat 20''.
+Fearlessina ei pelkää doomiksii
+Osuu ilman stationaryakin
+Meleessä lyö pov 11 tarvittaessa.
-12/13. 'Nuff said.
-Nää ei oo ikinä oikeen tehny mitään mulle.
Assault Kommandos (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* 3 Assault Kommando Flame Throwers (3pts)
Iron Fang Kovnik (2pts)
Ostin kännis ja läpäl, ois tavallaan kiva saada kentälle. Ampumathreat 18''.
+arm 18 shield wallissa, joka kyl on varmaan aina.
+Immuuni bileille yms.
+Sytyttää kamaa palamaan.
+Räjähtää.
+assault & batterylla 3 hyökkäystä!
-def 12.
-vaan 6 noit pitkii range hyökkäyksii. Toisaalt spreilläkin on 16'' threat.
Gun Carriage (9pts)
Goblin Tinker (1pts)
Mul ei oo mitään idistä miten saisin tän kuskattuu puolaan, mut toisaalt; chargeemalla 22'' ampumathreat.
+2x pow 14 tykki.
+Isot blastit tappaa magehuntereit ja bloodtrackereit jne.
-...mut ei satyxiksii ja banei.
+Raffi häiritsee banei ja satyxiksii
-...mut ei magehuntereit, circlee tai bane knightei.

Kertokaa mulle oikeesti et minkä näist ottaisin.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Oi gun carriage ei oikeen ratkaise ongelmia... Jotenkin noi assault kommandot vaikuttaa paperilla hyvältä. Ite vähän katsastaisin nyssejä, koska ne kuolee blasteihin aika keposeen. Et jäljelle jää wg riflet ja assault kommandot... Ja jotenkin ois seksikästä kuulla miten assauöt kommandot pärjää.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
GreenMeanie

MaSSacRe kirjoitti:Oi gun carriage ei oikeen ratkaise ongelmia... Jotenkin noi assault kommandot vaikuttaa paperilla hyvältä. Ite vähän katsastaisin nyssejä, koska ne kuolee blasteihin aika keposeen. Et jäljelle jää wg riflet ja assault kommandot... Ja jotenkin ois seksikästä kuulla miten assauöt kommandot pärjää.
Mul on vähän sama, mut tuntuu tyhmältä metaa AKt puolaan vaan siks et ne viehättää ajatuksena.
Toi nyssien kuoleminen ei mua stressaa ihan niin hirveesti osittain just noista vastustavista faktioista johtuen kun circlen salamat, stormfallit ja nyssit on vähän pakko kuluttaa doomisten poistamiseen jonka jälkeen saankin sit ammuttua takas mun seuraavalla vuorolla toivottavasti fiitattuihin vastustajiin. Ja tosiaan koska noi on tota tokaa aaltoa on toi teoreettinenkin ''kovaa'' lyöminen aika iso juttu.
Kärry ei ratkase just mitään, mut täs listas on mun mielestä aika hyvin noita ratkasuja jo muutenkin (paitsi hevien poistamiseen) ja kärry antaa kuitenkin assasinaatioon ton kivat 2 pov 14 pyssyä.

Oikeesti ratkasu ois myös Nallet, Dougal ja pEiryss mut pEiryss on metsässä Espoon Sipoossa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
MaSSacRe

Ei se jos nyssien kuoleminen ei haittaa ni onhan ne sit hyviä.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Nyssit. OOÄMGEE miten paljon oikee vastaus on nyssit.
MaSSacRe kirjoitti:Ei se jos nyssien kuoleminen ei haittaa ni onhan ne sit hyviä.
Mä en täysin nää miten nyssit kuolee tässä matsissa. Ootsä nähny ton kentällä ton listan. Mun mielestä toi on H-P:n paras lista ja ahdistaa pelata vastaan. Sehän menee niin, että vastus itkee doomisten kanssa, jotka syö sen alpha striken tai jos ei syö niin jakaa ihan törkeen alphan kakkosvuorolla. Siinä vaiheessa on ainoa tilaisuus saada vuoro damaa nysseihin, jonka jälkeen kolmosvuorolla tulee pSorchan featti nassuun ja kaiken maailman kurahyökkäykset syö koko listan paskaksi. Sit tulee vihun vuoro jolla kaikki hengissä oleva on stationary, eli pelkästään battlegroup saa käytännössä aktivoitua. Sen jälkeen nyssit aimaa ja ampuu. Sen jälkeen on niin endgame että nyssejä on enää vaikea tappaa ku ei oo resursseja.

Siksi siis oon ite nyssien kannalla et ne osallistuu peliin fiittivuorolla, ne on kovia endgamessa ja mun mielestä ton listan iso ongelma saattaa aidosti olla ARM-spam, mihin ne auttaa myös. Ne on myös tietty kovia siinä assassinaatiossa.

Dougal ois kans magee mut ei mahdu. Antais nysseillekin lisää threattia. Ja ampuu tietty ite neljä kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
MaSSacRe

En lähde spekuloimaan. Retrillä jos pelaisin niin omalla caster kombolla (EVyros / Rahn) voisin pelaa kyl. Evyroksella Sentinelit saakin kuolla ja Thane voi verottaa jotain. Rahnilla ku fiittaa vaan ennen niin Mittenit poistaa reaverit ja muu armeija leikkii sen jälkeen...Pitäis kokeilla HPtä vastaan

Onneks pelaan nyt skornella...EI hajuakaan miten pelaisin tota vastaan XD
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

MaSSacRe kirjoitti:Rahnilla ku fiittaa vaan ennen niin Mittenit poistaa reaverit ja muu armeija leikkii sen jälkeen..
Doomiksilla on vähän kovempi melee threat (vissiin vaikka laskisit TK:n tohon).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

petskules kirjoitti:
MaSSacRe kirjoitti:Rahnilla ku fiittaa vaan ennen niin Mittenit poistaa reaverit ja muu armeija leikkii sen jälkeen..
Doomiksien spell ward on vähän vaikea. Okei, chain blastilla voi yrittää pari napauttaa pois, mutta ennemmin yrittäisin ampua niitä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
MaSSacRe

Spell wardi kyl unohtu... Noooooooh. Kaipa en nyt jollain pyssyttelee ja fiitillä pyssyttelee jotain muuta.
GreenMeanie

MaSSacRe kirjoitti:En lähde spekuloimaan. Retrillä jos pelaisin niin omalla caster kombolla (EVyros / Rahn) voisin pelaa kyl. Evyroksella Sentinelit saakin kuolla ja Thane voi verottaa jotain. Rahnilla ku fiittaa vaan ennen niin Mittenit poistaa reaverit ja muu armeija leikkii sen jälkeen...Pitäis kokeilla HPtä vastaan
Ota torstain retrit mukaa niin mielelläni todistan ettei hyvä lista pelasta mua.
Merimetsä kirjoitti:
petskules kirjoitti:
Doomiksien spell ward on vähän vaikea. Okei, chain blastilla voi yrittää pari napauttaa pois, mutta ennemmin yrittäisin ampua niitä.
Jos rahni käyttää fiittinsä chain blastien deviaatioiden buustaamiseen (koska pov 6 vs arm 14) niin oon ihan ok asian kanssa. Lisäks tavotteena on toki et yks sun ampumaunittis on jäässä kakkosvuorosta alkaen. eVyros/Rahnin oisin ajatellu et Rahnukka ei kyl varmaan haluu butcheria eikä sorschaa joten vyroksen voi turvassa kopata butserilla tai sit koittaa koittaa hakee sorsalla assasinaatiota.
petskules kirjoitti:Nyssit. OOÄMGEE miten paljon oikee vastaus on nyssit.
Dougal ois kans magee mut ei mahdu. Antais nysseillekin lisää threattia. Ja ampuu tietty ite neljä kertaa.
Joo, nyssit on aina nyssit. Toi Dougal/Valachev on kyl vähän valintakysymys mut tää lista tarvii sitä harmia niin paljon ja antaa mun derppaa enemmän aiyanan sijoittelua niin kyl mä sen joudun pitämään.

BTW, Fifty Shades of Grey leffan kässäriä hioo tällähetkellä Wolverine leffan käsikirjoittaja.
Merimetsä

MaSSacRe kirjoitti:Spell wardi kyl unohtu... Noooooooh. Kaipa en nyt jollain pyssyttelee ja fiitillä pyssyttelee jotain muuta.
MHSF toimii ihan hyvin, kun ne pääsevät fog of warista. 7 osuu ilman tähtäystä ja 4 tappaa. Molemmat ovat AD linjalla, joten välissä on vain 19". Jos doomikset juoksevat hulluna päälle, niin tähtäämäänkin pääsee. Pitää vain ottaa huomioon depossa, että toinen linja pääsee raoista.
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
GreenMeanie

Merimetsä kirjoitti:
MaSSacRe kirjoitti: 7 osuu ilman tähtäystä ja 4 tappaa.
Mä en tiedä miks mä ees kyseenalaistan sun matematiikkaa mut eiks 6 osu ja 5 tapa? 11x58%x83%?
Paitti et tota aimia on aika vaikee olla antamatta. Pitää vaan toivoo et vaik kaikki doomikset kuolis niin seuraaval vuorol sit tuleekin jäädytys ja rieseneit mage huntereihin.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Seiska osuu ja viitonen tappaa. Riskiä toi on, et jos jotku selviääkin, ni sattuu.
Rats keep running!
Merimetsä

GreenMeanie kirjoitti:Mä en tiedä miks mä ees kyseenalaistan sun matematiikkaa mut eiks 6 osu ja 5 tapa?
Kuulostaa pätevältä. Muistelin doomiksien statit vain jostain kainalosta. Mun moka.
MaSSacRe

H-P, katotaan viikon päästä Hermannilla sitten :D
-Emppu-
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja -Emppu- »

Nyt vasta tajusin, että Puolassahan on Kuhaa tarjolla. No, onneks mulla on Puolassa perinteisesti menny pelit tosi hyvin.
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Noob Q: Mikä ***** Kuha? Se lautanen joka tulee huonoimmalle suomalaiselle ?
GreenMeanie

Kauan kauan sitten joukko suomalaisia sankareita Väinämöinen joukossaan kerääntyivät pitämään kokousta."Totisesti on meidän löydettävä aarre palkkioksi sotureista karaistuneimmalle, ja jonka voi neuvoston päätöksellä vain kaukaisimmilla retkillä ansaita, sillä omat aarteemme eivät tähän sovellu." Niin Väinämöinen ja toverinsa valjastivat mahtavimmat soturit mahtavimpaan venhoonsa. Ja syvimmälle ulapalle he laivansa ohjasivat, ja mahtavin lauluin ja verkoin pyydystivät he kalan, jonka vertaista ei ollut nähty. Ja Väinämöinen lauloi koko mahdillaan, ja mahtava kala jähmettyi kuin lasiksi. Ja kaikki totesivat tuon olevan totisesti suurimman soturin arvoinen onnenkalu.

Tldr joo se on se lautanen.
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Dodiiii... Eli onx pakko ottaa se vastahan, jos oon kala-allerginen ? :)
Arctico

Viesti Kirjoittaja Arctico »

asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”