Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Tulossa, en viel tiiä et missä vaiheessa, todennäkösesti mahd. aikasin.
Rautetientorin nurkilla on kanssa yhdet.Celebdae kirjoitti:Jos avaimen kanssa on ongelmia, niin saa noutaa täältä Ruoholahdesta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
Mä tuun kans mahd aikasin ,mun pitää lähtee yöksi vielä töihin, joten oon heti paikalla kun joku saa avaimet sinne, mutta koska julkiset ja figusalkku, en jaksa alkaa niitä eysimään mistään...
Jos herny haet ne, niin lähden matkaan nopiastikin...
Jos herny haet ne, niin lähden matkaan nopiastikin...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Lähen vaikka nyt. Haen avaimet ja siitä kertsille->
H-P ja pahisposse tuli ja vei mun avaimen. Ovat kertsillä ~ vartin päästä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Niin siis ollaan edelleen bussissa, Kamppi on jotenkin rikki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Journeyman-liigan tähänastiset tulokset päivitettynä osoitteessa:
http://www.nopat.fi/2013/fantasia-ja-sc ... 2-12-2013/
Mulla on tulokset vain kahdeksalta tyypiltä, Sampo päässee Keravalla käsiksi osaan lomakkeista. Ensi viikolla voi myös tuoda kerholle tai Sampolle lomakkeensa raportoitavaksi, jos ei ole näissä tuloksissa. (ei tietty vaikuta mihinkään palkintoihin eikä mihinkään, jotka jaetaan lopputilanteen mukaan.)
http://www.nopat.fi/2013/fantasia-ja-sc ... 2-12-2013/
Mulla on tulokset vain kahdeksalta tyypiltä, Sampo päässee Keravalla käsiksi osaan lomakkeista. Ensi viikolla voi myös tuoda kerholle tai Sampolle lomakkeensa raportoitavaksi, jos ei ole näissä tuloksissa. (ei tietty vaikuta mihinkään palkintoihin eikä mihinkään, jotka jaetaan lopputilanteen mukaan.)
Keravalaiset myös päivitetty.
- Ihme_apina
Pakko palata mun lempiaiheeseen mun voisko teille tehä oman peliporukat osion ja tän siirtää sinne :>Celebdae kirjoitti:Pakko palata mun lempiaiheeseen, mut eikö tästä ois voinu tehä (taas) uuden otsikon??
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mitä jos perustettaisiin masiinan alle erillinen peliporukat osio? Sinne jokaiselle paikkakunnalle oma lanka. Saisi vähän kuvaa kuka pelaa ja missä on aktiviteettia. Nytten tuo on jossain tuolla ylhäällä piilossa.Ihme_apina kirjoitti:Pakko palata mun lempiaiheeseen mun voisko teille tehä oman peliporukat osion ja tän siirtää sinne :>
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Jos joku on yhteydessä ylläpitoon tohon liittyen, niin toinen alue mitä oon himoinnu ois WTC tänne masiinapuolelle. Joo, tuolla on toi salaosio, mutta mieluummin pitäis suuren osan WTC-keskustelusta avoimena, ja nyt noita topicceja saa kaivella muun keskustelun seasta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tätä mä oon kannattanut jo pitkään. Samaan paikkaan mahtuisi kaikkien peliporukoiden keskustelut ja vaikka turnausraportit. Kivahan niitä ois lukea.Merimetsä kirjoitti:Mitä jos perustettaisiin masiinan alle erillinen peliporukat osio? Sinne jokaiselle paikkakunnalle oma lanka. Saisi vähän kuvaa kuka pelaa ja missä on aktiviteettia. Nytten tuo on jossain tuolla ylhäällä piilossa.Ihme_apina kirjoitti:Pakko palata mun lempiaiheeseen mun voisko teille tehä oman peliporukat osion ja tän siirtää sinne :>
WTC-osiolle mä en niin paljon tarvetta näe. Menee täällä muunkin keskustelun joukossa ihan hyvin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Asiasta vähän kukkaruukkuun, mutta moneltakos avaimet saapuvat paikalle huomenissa Lauttasaareen? HP lusmuilee ja jättää väliin joten tarvitsee uskaltautua yksin paikalle.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Puoli viiden ja viiden välissä on hyvä arvio. Tarkentelen huomenna kun lähden töistä.Inexis kirjoitti:Asiasta vähän kukkaruukkuun, mutta moneltakos avaimet saapuvat paikalle huomenissa Lauttasaareen? HP lusmuilee ja jättää väliin joten tarvitsee uskaltautua yksin paikalle.
Henryllä on mun avaimet, joten saattaapi aueta putiikki aiemminkin...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Joo. Oon päivällä Porvoossa, ja pääsen lähtemään sieltä arviolta kahen aikoihin. Uskallan väittää, että viimeistään neljäks ehin mestoille, jollen jopa aikasemmin.
-
Der Dexter
oon kyllä mestoilla jahka ovet aukeaa, koska yövuoro...
onko meillä tälläkin viikola vielä 25 pelejä liigassa, koska originaali ohjelma sanoo niin, mutta kaikki on sillä mielellä liikkeellä, että ne ois 35?
ei mua haittaa sinällään, Butch3 on ihan kiva alle 50 pts peleissä...
onko meillä tälläkin viikola vielä 25 pelejä liigassa, koska originaali ohjelma sanoo niin, mutta kaikki on sillä mielellä liikkeellä, että ne ois 35?
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eka peli 25 niin kuin ohjelmassa lukee. Sen jälkeen voi pisteidenkin toivossa pelata mitä kokoa haluaa, niin kuin ohjelmassa lukee.Der Dexter kirjoitti:oon kyllä mestoilla jahka ovet aukeaa, koska yövuoro...
Kyllä mä oon ainakin ihan kiltisti ajatellu pelaavani niitä 25p pelejä. Että en sitten tiedä miten muut... Normi aikaan, jossain puoli kuuden ja kuuden välillä taas paikalla
25p on ihan hyvä...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience