tyhmyys.
niin, mutta jos ensin zarzaa cold oneilla (tyhmiä)
siinä heitetään tollous testi, jos onnaa ne mylläköi, taas heitetään tollous testi, jos onnaa ja ne voitti mylläkän, ja pahikset pakenee, niin taas pitää heittää tyhmyys testi, kun taas liikutaan, pursuitissa, siis, eikö tyhmyys heitetä aina, kun tapellaan tai liikutaan?
Jo se heitettäisiin oman vuoron alussa, niin tajuaisin, että ei kannata tällä vuorolla liikkua cold oneilla, kun ne on kerran tyhmiä!
siinä heitetään tollous testi, jos onnaa ne mylläköi, taas heitetään tollous testi, jos onnaa ja ne voitti mylläkän, ja pahikset pakenee, niin taas pitää heittää tyhmyys testi, kun taas liikutaan, pursuitissa, siis, eikö tyhmyys heitetä aina, kun tapellaan tai liikutaan?
Jo se heitettäisiin oman vuoron alussa, niin tajuaisin, että ei kannata tällä vuorolla liikkua cold oneilla, kun ne on kerran tyhmiä!
-
Warped Creme
Jos mokaat tyhmyystestin vuoron alussa, niin tyhmyrit tepastelevat puolivauhtia eteenpäin (et voi siis itse ohjata niitä). Jos satut olemaan vuoron alussa häsyssä ja mokaat testin, niin puolet tyhmistä ötöistä lopettaa taistelemisen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Se, että että ei oo vieläkään tarpeeksi combat resultia tuhoamaan sitä isoa zombielaumaa, vaikka porukkaa on kyljessä ja vaikka missä. Mut sitte toisaalta ehkä mä en vaan tajua lopettaa Cold One unitin käyttöä sellasta tosi "horde" VC armeijaa vastaan. Muut kyllä juoksee kiltisti karkuun niinku mun käsikirjotuksessa sanotaan.jullevi kirjoitti:Jokin on jo mennyt pieleen jos ratsuväki on toista vuoroa samassa häsyssä.Chargen jälkeen elffeillä on S3
VC:tä vastaan ratsuväki on viimeinen asia jonka haluat ;-) Se on takuu varma yksikkö breakkaa tilanne(tosin cold one knightit on vähän parempia kun niit ei voi autobreakata mut ei ne niitäkään kyl tapa).Garoth kirjoitti:Se, että että ei oo vieläkään tarpeeksi combat resultia tuhoamaan sitä isoa zombielaumaa, vaikka porukkaa on kyljessä ja vaikka missä. Mut sitte toisaalta ehkä mä en vaan tajua lopettaa Cold One unitin käyttöä sellasta tosi "horde" VC armeijaa vastaan. Muut kyllä juoksee kiltisti karkuun niinku mun käsikirjotuksessa sanotaan.jullevi kirjoitti:Jokin on jo mennyt pieleen jos ratsuväki on toista vuoroa samassa häsyssä.Chargen jälkeen elffeillä on S3
Dark elffeil witch elffejä ja corsaireja kentälle ;-)
Reilun kokoinen empire knight uniitti (warbannerilla) ja warrior priestin (icon of magnus = immuuni pelolle) johtamana toimii jotenkuten. Hatred takaa enemmän hittejä, ja lancen voima riittää nätisti haavottaan.tneva82 kirjoitti: VC:tä vastaan ratsuväki on viimeinen asia jonka haluat ;-) Se on takuu varma yksikkö breakkaa tilanne
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kummatkin toimii vain ekalla kierroksella ja olen nähnyt HYVIN harvoin yksikön tuhoutuvan yhdellä kierroksella. Lähimmäs mihin itse olen päässy oli kun 20 skeletonia chargas 5 cencor bearerin kimppuun ja kun tulos oli laskettu vain 5 skeletonia oli jäljellä. Ja tämäkin vaati hävyttömän hyviä heittoja.jullevi kirjoitti:Reilun kokoinen empire knight uniitti (warbannerilla) ja warrior priestin (icon of magnus = immuuni pelolle) johtamana toimii jotenkuten. Hatred takaa enemmän hittejä, ja lancen voima riittää nätisti haavottaan.tneva82 kirjoitti: VC:tä vastaan ratsuväki on viimeinen asia jonka haluat ;-) Se on takuu varma yksikkö breakkaa tilanne
Kieltämättä pitää paikkansa. Siksi pitääkin yrittää iskeä uniitteihin joilla ei ole välitöntä flank supporttia. Mutta samahan se on meenkö knighteillä vai jollain hikisellä jalkaväellä jos ens vuorolla menee kuitenkin omat rankit ja unit strength. Knightit lyö lujempaa, mutta jalkaväellä on isommat aloitusboonukset. Ja jollainhan häsyyn on mentävä.tneva82 kirjoitti:Kummatkin toimii vain ekalla kierroksella ja olen nähnyt HYVIN harvoin yksikön tuhoutuvan yhdellä kierroksella.
Meni muuten vähän off-topic.
Mutta jos pystyt suojelemaan flankkejas jalkaväki voi pitää puoliansa ja jatkaa voittamista kun taas ratsuväellä on paha tapa lähteä litomaan. Siksipä suosin jalkaväkeä VC:tä vastaan(ja yleisestikin. Ratsuväki on mukavaa mut turhan one-shot tyylisiä. Jos et breikkaa/tuhoa vihollista ekall kierroksel olet pulassa).jullevi kirjoitti:Kieltämättä pitää paikkansa. Siksi pitääkin yrittää iskeä uniitteihin joilla ei ole välitöntä flank supporttia. Mutta samahan se on meenkö knighteillä vai jollain hikisellä jalkaväellä jos ens vuorolla menee kuitenkin omat rankit ja unit strength. Knightit lyö lujempaa, mutta jalkaväellä on isommat aloitusboonukset. Ja jollainhan häsyyn on mentävä.tneva82 kirjoitti:Kummatkin toimii vain ekalla kierroksella ja olen nähnyt HYVIN harvoin yksikön tuhoutuvan yhdellä kierroksella.
Meni muuten vähän off-topic.
-
Mad Larkin