Tunkattu
Re: [Helsinki] Lauttasaari
Viititkö laittaa avausviestiin vähän kuvausta toiminnasta, sijainnista, käytännöistä jne. Toimii siten infona uusille pelureille.
Itse asiassa vois olla kyllä hyvä, jos mulla tai Terolla ois mahis päivittää avausviestiä tarvittaessa, kun ollaan kuitenkin isäntinä lähtökohtaisesti.
Itse asiassa vois olla kyllä hyvä, jos mulla tai Terolla ois mahis päivittää avausviestiä tarvittaessa, kun ollaan kuitenkin isäntinä lähtökohtaisesti.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo, jahka kerkeen jaksan ja viittin. Ei sitä kuitenkaan kukaan lue kun sivuja on joku 10+. Tehdään ennemmin uusi lanka "[Helsinki] Lauttasaaren esittely"Celebdae kirjoitti:Viititkö laittaa avausviestiin vähän kuvausta toiminnasta, sijainnista, käytännöistä jne. Toimii siten infona uusille pelureille.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mä tein nyt oman topicin, joten jospa pidetään keskustelu lähtökohtaisesti siellä. Ainakin joten kuten ajantasainen ykkösviesti on kuitenkin ihan hyvä toiminnasta vielä tietämättömille.Celebdae kirjoitti:Itse asiassa vois olla kyllä hyvä, jos mulla tai Terolla ois mahis päivittää avausviestiä tarvittaessa, kun ollaan kuitenkin isäntinä lähtökohtaisesti.
viewtopic.php?f=157&t=106948
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Re: [Helsinki] Lauttasaaren pelaajat torstaisin
Tänään tulossa ihmettelemään meininkiä. Pelaamaan en vielä kykene, kun napit vasta putsattu ja arvon mitä mä aion tehdä niille, jotta niillä kehtaa jonain päivänä jopa pelatakin.