Battle Wizard !!!!!petskules kirjoitti:30 mäkkärin pitää kävellä se vuoro
Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Ja oli sillä joku disbinding bonuksena. Mäkkärit ja bilet kumminkin luultavasti kiittävät eniten CMD8:sta. Reachillinen taikamelakin saattaa extreme-tapauksissa tulla käyttöön. On sillä kumminkin pinnan UA:ksi työkaluja. Ja Cryxillä on tähän asti ollut vähänlaisesti 1 pisteen optioita (Machine wraith ja brutet?). Paremmin toteutettu halvan yksikön UA tämä minusta on kuin Khadorin mekaanikko-UA, joka tuplaa yksikkönsä hinnan ja antaa melko vähän, jos ei sitten rupea rakentamaan strategiaansa sen varaan (eli joko manowareja tai Konquestin heittämä Butcher3-pommi, joista kumpikin lienee edelleen vähän marginaalinen kuriositeetti validin strategian sijasta).Merimetsä kirjoitti:1 pinnan rng 10 pow 12 ja saa sieluja jolla buustata. Sitten viel joku battle wizard ja bilet onkin yhtäkkii 16" bublessa. Ihan kuraa. No, ei se bane ole.Celebdae kirjoitti:No toisaalta maksaa vaan pinnan. Ei kovin kummoinen model kuitenkaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo no voidaan sanoa, että ei toi ihan täysin tunkki ole, mutta ei nyt mikään supernappi. Onko joku nähnyt ikinä mitään upkeeppia missään mäkkäri/bileyksikössä? No rehellisesti sanottuna vilkasin alkuun vaan statit ja oletin päässäni ton olevan luonnollisesti 2 pojoa. No mutta cryx...
Soolona ois oikeesti hyvä, nyt enempi kysymysmerkki. Mäkkärit ja bilet kun molemmat vielä hyötyy kikoista, joissa unit leader tapetaan ite ja tehdään optimaalisimmasta ukosta uusi johtaja. Tän kanssa sekään ei toimi kovin optimaalisesti. Ja myös tän tappaminen viholliselle on kuitenkin suht (pitäiskö sanoa hyvin) helppoa, eli jos yrittää sitä isoa commandia käyttää eduksi, niin voipi helposti olla puolet yksiköstä ulkona commandilta seuraavalla vuorolla. Tääkin sit toki taas selviää osin tappamalla se uusi oma johtaja. =)
Soolona ois oikeesti hyvä, nyt enempi kysymysmerkki. Mäkkärit ja bilet kun molemmat vielä hyötyy kikoista, joissa unit leader tapetaan ite ja tehdään optimaalisimmasta ukosta uusi johtaja. Tän kanssa sekään ei toimi kovin optimaalisesti. Ja myös tän tappaminen viholliselle on kuitenkin suht (pitäiskö sanoa hyvin) helppoa, eli jos yrittää sitä isoa commandia käyttää eduksi, niin voipi helposti olla puolet yksiköstä ulkona commandilta seuraavalla vuorolla. Tääkin sit toki taas selviää osin tappamalla se uusi oma johtaja. =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Baneritarit, tai ainakin se mitä niiden nyt sanotaan olevan:
In keeping with the stat obfuscation here on the PP boards:
Cost - same as all other heavy cav
SPD = Bane Thrall SPD +2
MAT = Bane Thrall MAT
DEF = Bane Thrall DEF
ARM = Bane Thrall ARM +3
CMD = standard Bane CMD
Mount P+S = bane knight P+S+1
Sword - no weaponmaster, but brutal charge and reach on P+S = bane knight P+S+2
Also have Curse(bane rider) and Ghostly
5 wounds
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
IRiaD kirjoitti:no weaponmaster

Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Yaaaap.TheEmu kirjoitti:dafuq

edit: ARM 18 alkaa olla jo ihan poikaisa, saispa mun Vengeritkin... :)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Everything went better than expected. Voin sanoo et pelotti ajatus bane cavalrystä. Mut ei enää... Hirveesti. Joutuuhan noi ottamaan naamaan, mut 11 pinnaa täydestä unitista ilman tuffia tai steatlhia?
Toisaalta. On noi kyl nopeita baneiks... Ja chargessa cursattuun kohteeseen mat 10. Mut niinku kaikki cryx, niin lyö tosi kovaa, niil on kikkoi. Mutta. Nää voi ampua pois!!!! Ei se helppoo oo, mut esim oikeet ampuvat casterit juhlii nyt. Tai ne jakit/ pedot jotka saa boostatun pow 14+
Toisaalta. On noi kyl nopeita baneiks... Ja chargessa cursattuun kohteeseen mat 10. Mut niinku kaikki cryx, niin lyö tosi kovaa, niil on kikkoi. Mutta. Nää voi ampua pois!!!! Ei se helppoo oo, mut esim oikeet ampuvat casterit juhlii nyt. Tai ne jakit/ pedot jotka saa boostatun pow 14+
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Ja sit kun noi on ottanut naamalle, niin ne lyökin enää yhden pow 13 lyönnin. Okei, pääsee ne toki meleestä pois ghostlyn turvin, mutta jos saa chargelinjat blokattua omalla jalkaväellä...
pAspy vois diggaa noista. Sil on just kaikkee paitsi nopeus ja osumabuffia. Scything+parasiitti, niin noiden immuuni free strikeille charge alkaa jo jännättämään.
Ostaisin.
Ostaisin.
Rats keep running!
Brutal charge, PS 15.
Kyl noi ihan käytettäviä on, ohan niillä kuitenkin darraghin kanssa käytännössä joku speed 8 + curse = ne on aina kiinni jossian.
Mut tosiaan, joku damabuffii on noille hyvä, et PAspy... tjsp.. dunno ..
Kyl noi ihan käytettäviä on, ohan niillä kuitenkin darraghin kanssa käytännössä joku speed 8 + curse = ne on aina kiinni jossian.
Mut tosiaan, joku damabuffii on noille hyvä, et PAspy... tjsp.. dunno ..
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Riderit on aivan sairaita nappuloita, koska
- MAT8, POW12 impact attackit
- Impact attackin saa triggeröityöä hyvään paikkaan koska Ghostly ja Tall in the saddle
- Impact attackin failaaminen kesken ei lopeta aktivaatiota, koska Ghostly
- Ride-by-Attackin failaaminen reach-nappulaa ei haittaa, koska Ghostly
Miten muuten tuo curse toimii eGaspyn featin kanssa? Onko joku peliin palautetuista raidereista leaderi?
- Impact attackin saa triggeröityöä hyvään paikkaan koska Ghostly ja Tall in the saddle
Miten muuten tuo curse toimii eGaspyn featin kanssa? Onko joku peliin palautetuista raidereista leaderi?
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Ei saa enää palauttaa ku gruntteja, eli täydestä yksiköstä saa palauttaa vaan neljä. Kukaan ei ole leader.Tanan kirjoitti:Riderit on aivan sairaita nappuloita, koska
ghostlyllä ei saa mennä nappuloiden läpi, free striket toki voi ignoroida. Lähinnä toi sun kolmoskohta mietityttää, et ootko metannu ghostlyn väärin.
Siis onhan noi ihan hyviä, mut aika moni tosi rikkinäinen juttu (tai lähinnä joku defensiivinen sääntö, weaponmaster ja dark shroud) jäi toteutumatta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ghostly ei mene modelien läpi, joten impactin feilaus usein pysäyttää napin.
Rats keep running!
Ääh, pitäs lukea tarkemmin. Sekotin sen jotenkin inkorporaaliin. :( Kyllähän tuolla edelleen pääsee ihan kivasti hyviin paikkoihin ja eikös joltain Witch Covenilta löydy joku Veil of Mists yms, jolla tuo temppu edelleen onnistuu?Charad kirjoitti:Ghostly ei mene modelien läpi, joten impactin feilaus usein pysäyttää napin.
Loppuun on pakko laittaa...
TheEmu kirjoitti:JOKU KERTO FOORUMILLA ETTÄ RIFLEMANIT SAA HYVÄN RATKASUN SHADOWPACKIIN TÄN ON PAKKO OLLA SE EIKS OOKKI JOOO!!!! EI TÄS KERKEE RAUHOTTUMAAN!!!
Ei kai eAspyllä fiitata heppoja ollenkaan takasin?petskules kirjoitti:Ei saa enää palauttaa ku gruntteja, eli täydestä yksiköstä saa palauttaa vaan neljä. Kukaan ei ole leader.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mistä mä tommosia tietäsin...TheEmu kirjoitti:Ei kai eAspyllä fiitata heppoja ollenkaan takasin?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Meitsi vaan levittelee väärää tietoja foorumeilla :). eGaspy voi palauttaa vaan small ja medium base gruntteja. Riderit taitaa olla large based.TheEmu kirjoitti:Ei kai eAspyllä fiitata heppoja ollenkaan takasin?
Vähän tullut huudeltua jo aiemmin, mutta koitan nyt kerätä vähän enemmän ajatuksiani yhteen noista uusista julkaisusta.
Skarlock UA tuntuu tosi hyvältä julkaisulta. Pisteen hintalapulla ei ihan hirveesti parempaa vois kuvitella saavan (ees cryx), ja +2 CMD on kuitenkin jo tosi kiva varmaan mäkkäreille. Totta kai tossa on huonona puolena että menettää unit commander -kikat, eikä toi oikein sovellu mäkkärien "kaikki on halpaa ja kierrätettävää" meininkiin, mutta pinna on kuitenki vaan pinna. Ja onhan tolla kuitenkin Soul Takerilla pseudo-berserkki livingejä vastaan, mikä sit taas esim. pSkarrella tarkoittaa osumaboostittuja MAT6 P+S15 -iskuja...
Bane Riderit yllätti tosiaan ettei niillä olekaan Weapon Masteria, mutta kyllähän ne silti aika kovaa lyö. Vähän pohdittuani oon tullut tulokseen, että toi oma Curse on tosi sopiva niille: Niitä pystyy hyvin pelaamaan itsenäisenä jenginä ilman BLTtä, tai toisaalta kahden Cursen abusoiminen kuulostaa myös aika muikealta. Vähän pelottaa, koska Cryxillä on aika monta casteriä, millä noilla on helppo rakentaa kaksi chargea (Denny, eGore, pSkarre ainakin), mutta toisaalta sitten se on sentään vähemmän normibaneja naamalle. Mielenkiinnolla odottelen miltä nää alkaa tuntua vastapuolella.
Houseguard Thanesta on fiilikset heitellyt ylös ja alas aikamoista tahtia, mutta tällä hetkellä tuntuu etten mä ainakaan innostu tosta. Desperate Pace on ihan sikahyvä Halberdiereille jos niistä sattuis tykkäämään (mä en), ja Firing Solution on ihan sikahyvä Riflemaneille jos niistä sattuis tykkäämään (mä en).
Oon nyt koittanut yhen illan pyöritellä listoja yhdellä tai kahdella Rifleman-yksiköllä+Thanella, mutta ei se vaan onnistu ainakaan multa. Musta Retri ei kuitenkaan ole semmonen faktio, että pystyisin ampumaan koko vastustajan armeijan matkalle, ja jos mulla on Stormfallien lisäksi 10 tai 20 äijää jotka ei tuu yhtään toimeen meleessä, niin ei se musta vaan toimi. Musta Retrin paras puoli on ollut, että kaikki (paitsi Sentinelit) ampuu, mutta melkeen kaikki rokkaa silti meleessä. Tai musta tuntuu jo kahdella yksiköllä Stormfalleja, että on liikaa äijiä jotka vihaa meleetä, saati sitten tosiaan jos on SFAitten lisäksi jengi tai kaksi Riflemaneja. Nykyinen Steamroller ei ainakaan auta asiaa, kun skenut on niin aktiivisia, eikä ihan pelkillä gunlineillä enää tunnu olevan asiaa peliin.
Emmä tiä. Ehkä jos tykkäisin Riflemaneista enemmän jo pohjilta ni innostuisin enemmän tästäkin, mutta ei tää nyt ihan vakuuta. Toisaalta tää on toki vaan 2p soolo, mikä auttaa paria yksikköä, eli varmasti tälle on käyttöä jos noita yksiköitä käyttää jo entuudestaan, mutta ei tää nyt ihan tän
Toisaalta, mitäpä mä Retristä tietäisin. Tuollahan ne vaahtoaa jo Retrifoorumilla kuinka Ossyanista vihdoin tuli competitive...
Skarlock UA tuntuu tosi hyvältä julkaisulta. Pisteen hintalapulla ei ihan hirveesti parempaa vois kuvitella saavan (ees cryx), ja +2 CMD on kuitenkin jo tosi kiva varmaan mäkkäreille. Totta kai tossa on huonona puolena että menettää unit commander -kikat, eikä toi oikein sovellu mäkkärien "kaikki on halpaa ja kierrätettävää" meininkiin, mutta pinna on kuitenki vaan pinna. Ja onhan tolla kuitenkin Soul Takerilla pseudo-berserkki livingejä vastaan, mikä sit taas esim. pSkarrella tarkoittaa osumaboostittuja MAT6 P+S15 -iskuja...
Bane Riderit yllätti tosiaan ettei niillä olekaan Weapon Masteria, mutta kyllähän ne silti aika kovaa lyö. Vähän pohdittuani oon tullut tulokseen, että toi oma Curse on tosi sopiva niille: Niitä pystyy hyvin pelaamaan itsenäisenä jenginä ilman BLTtä, tai toisaalta kahden Cursen abusoiminen kuulostaa myös aika muikealta. Vähän pelottaa, koska Cryxillä on aika monta casteriä, millä noilla on helppo rakentaa kaksi chargea (Denny, eGore, pSkarre ainakin), mutta toisaalta sitten se on sentään vähemmän normibaneja naamalle. Mielenkiinnolla odottelen miltä nää alkaa tuntua vastapuolella.
Houseguard Thanesta on fiilikset heitellyt ylös ja alas aikamoista tahtia, mutta tällä hetkellä tuntuu etten mä ainakaan innostu tosta. Desperate Pace on ihan sikahyvä Halberdiereille jos niistä sattuis tykkäämään (mä en), ja Firing Solution on ihan sikahyvä Riflemaneille jos niistä sattuis tykkäämään (mä en).
Oon nyt koittanut yhen illan pyöritellä listoja yhdellä tai kahdella Rifleman-yksiköllä+Thanella, mutta ei se vaan onnistu ainakaan multa. Musta Retri ei kuitenkaan ole semmonen faktio, että pystyisin ampumaan koko vastustajan armeijan matkalle, ja jos mulla on Stormfallien lisäksi 10 tai 20 äijää jotka ei tuu yhtään toimeen meleessä, niin ei se musta vaan toimi. Musta Retrin paras puoli on ollut, että kaikki (paitsi Sentinelit) ampuu, mutta melkeen kaikki rokkaa silti meleessä. Tai musta tuntuu jo kahdella yksiköllä Stormfalleja, että on liikaa äijiä jotka vihaa meleetä, saati sitten tosiaan jos on SFAitten lisäksi jengi tai kaksi Riflemaneja. Nykyinen Steamroller ei ainakaan auta asiaa, kun skenut on niin aktiivisia, eikä ihan pelkillä gunlineillä enää tunnu olevan asiaa peliin.
Emmä tiä. Ehkä jos tykkäisin Riflemaneista enemmän jo pohjilta ni innostuisin enemmän tästäkin, mutta ei tää nyt ihan vakuuta. Toisaalta tää on toki vaan 2p soolo, mikä auttaa paria yksikköä, eli varmasti tälle on käyttöä jos noita yksiköitä käyttää jo entuudestaan, mutta ei tää nyt ihan tän
arvonen ollut. :)TheEmu kirjoitti:JOKU KERTO FOORUMILLA ETTÄ RIFLEMANIT SAA HYVÄN RATKASUN SHADOWPACKIIN TÄN ON PAKKO OLLA SE EIKS OOKKI JOOO!!!! EI TÄS KERKEE RAUHOTTUMAAN!!!
Toisaalta, mitäpä mä Retristä tietäisin. Tuollahan ne vaahtoaa jo Retrifoorumilla kuinka Ossyanista vihdoin tuli competitive...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Houseguard Riflet ei tykkää meleestä, mutta jos UA on mukana niin ne pystyy kyllä pitämään puoliaan. Minifiitti päällä takana olevat aimaavat ja ampuvat aika monet jämmääjät pois, tarpeen vaatiessa kombineilla (koska voivat, koska UA).
Thanen firing solutionin ongelmaks tulee kuitenkin että se buffaa Riflejä, jotka on kummiskin vaan RAT 5 ja POW 10 paukkuja, jotka välittää kaikista muista pelin säännöistä. Aika monet stealth otukset on edelleen High DEF tai shadowpack petoja, jolloin ratkasuks tarvitaan isoi combinei tai isoi combinei ja silloin sitä tulivoimaa ei olekkaan enää kauheesti. Ärsyttävät solot ovat kyllä vaarassa, mutta sulla on silti aika iso satsaus (10-12 pinnaa riippuen otatko UAn vai et) että saan niitä napsittua pois.
Kyllä toi silti menee mun ostoslistalle koska pykkään riflemäneistä sen verran paljon :)
Toi uus banecavalry ahistaa mua kyllä aika paljon mutta mun listat nyt on mitä on niin se vaikuttaa toki. Toivottavast suuri maailma kattoo weapon masterin puuttumista ja jättää noi sen takia useammin hyllylle.
Thanen firing solutionin ongelmaks tulee kuitenkin että se buffaa Riflejä, jotka on kummiskin vaan RAT 5 ja POW 10 paukkuja, jotka välittää kaikista muista pelin säännöistä. Aika monet stealth otukset on edelleen High DEF tai shadowpack petoja, jolloin ratkasuks tarvitaan isoi combinei tai isoi combinei ja silloin sitä tulivoimaa ei olekkaan enää kauheesti. Ärsyttävät solot ovat kyllä vaarassa, mutta sulla on silti aika iso satsaus (10-12 pinnaa riippuen otatko UAn vai et) että saan niitä napsittua pois.
Kyllä toi silti menee mun ostoslistalle koska pykkään riflemäneistä sen verran paljon :)
Toi uus banecavalry ahistaa mua kyllä aika paljon mutta mun listat nyt on mitä on niin se vaikuttaa toki. Toivottavast suuri maailma kattoo weapon masterin puuttumista ja jättää noi sen takia useammin hyllylle.
Hän on puhunut.
- Ihme_apina
Eik riflet olla just päällikköi nii et sul on se hilparilinja siin edes mist ammuskelet läpi kunnes otat desperatella alfan niillä. Henkiinjääneitä voi sit vaikka paukutetta CRAlla tai ampuu vaan niitä joihin hilparit ei yltäny.
Tää kaikki perustuu mun muistikuvaan siitä että hilpareista näkis läpi mitä en jaksa tarkistaa :D
Tää kaikki perustuu mun muistikuvaan siitä että hilpareista näkis läpi mitä en jaksa tarkistaa :D
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.