Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Oon kertsil availemas ovia puol neljä - varttia vaille neljä.
-
Der Dexter
Koolkool, oon mestoilla kohta myösen...
Aliquando Insanire Iucundum Est
mestoilla puol kuuden maissa...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Mä oon huomenna paikalla varmaan heti aamusta. Tai ainakin diapam-päissäni tuntuu siltä. Mua on moni ihmnen kattonu päästä varpaisiin ja ehdottanu sterilisaatiota ja nyt mä tein sen. Jos kelekset antaa huomenaamulla myöten niin meen ainakin maalaamaan piraattej ja boomiksii.
Terv,
mustelmilla ja turvonneet
Edit: + ystävänsä kouritut, leikatut, poltetut ja solmitut.
Edit2: Neljä naista touhus mun alapään kimpussa. Vähään aikaan ei oo ollut noin outoa kokemusta. Välillä tuntu et ne vaan läpsii niitä...
Edit3: Niin tökkihän ne niitä myös neuloilla..
Terv,
Edit2: Neljä naista touhus mun alapään kimpussa. Vähään aikaan ei oo ollut noin outoa kokemusta. Välillä tuntu et ne vaan läpsii niitä...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
P r k l: kiitos näistä tiedoista....
Tässä on tullu kuultua melkosia selityksiä tänään mitä Suomen masiinamaailmassa tapahtuu...
Mutta Tero saat kyllä lisää piraatteja huomiseksi paikalle!
Mutta Tero saat kyllä lisää piraatteja huomiseksi paikalle!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kassit wrackkiin! Ei sen kivalta pidäkään tuntua.:)
Rats keep running!
- GreenMeanie
Jos luulet että tommosel saa masiinaskenes respectii viel nykyään nii oot pahasti väärässä.petskules kirjoitti:Mä oon huomenna paikalla varmaan heti aamusta. Tai ainakin diapam-päissäni tuntuu siltä. Mua on moni ihmnen kattonu päästä varpaisiin ja ehdottanu sterilisaatiota ja nyt mä tein sen. Jos kelekset antaa huomenaamulla myöten niin meen ainakin maalaamaan piraattej ja boomiksii.
Terv,
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- Ihme_apina
V*ttu H-P, oltais jätetty väliin jos me oltais arvattu et sä rupeet lesoo tolla...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Jooh, ei tota kyl uusiks oteta...Perjantait on perseestä
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Viimeksi muokannut Merimetsä, To 14.11.2013 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Der Dexter
Ei perkele pojat, kyllä noi teiän perjantai-illat on... Shokeeraavia...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pelaatteko muuta kuin Journeyman liigaa tällä hetkellä siellä kerholla? Allekirjoittaneella olis ens tortaina oiva sauma tulla vierailemaan (ja samalla hakemaan omat tomut pois mitä PP online storen yhteistilauksesta tuli ostettua), mutta jos teillä on suljettu liiga meneillään niin ootan tyytyväisenä joulukuuhun :)
Hän on puhunut.
Ei oo suljettu, pelaamaan vaan. Mut tosiaan, keskustelu siirtynyt tonne Peliporukat osioon...
lukitaanko tää selvyyden vuoksi ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
joosmaxx kirjoitti:lukitaanko tää selvyyden vuoksi ?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Nopat ja Taktiikka Ry