Porin Pelikaupan Blood Bowl 2. kausi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ookami_Tez
Re: Porin Pelikaupan Blood Bowl 2. kausi
Ogret, check.
Pro Elfit, check.
Pro Elfit, check.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Amazoneilla hiukka virheitä. Team rating ihan oikein 1710 000. Mutta et päästään tuohon lukuun niin lisätkääs sinne yksi rerolli, yhteensä pitäisi olla siis 5 (250k). Samoin #10 Anna jolla on 7 spp:tä, niin puuttuu block skill ja hinta on siis 70k. Et sellaset puutokset, korjatkaa kiitos. Tässä ketjussa ole joukkuelistaus ja raportit pitää paikkaansa, et siitä voi kans vielä tarkistaa. Seuraavaan peliin tietty pitää huomioida parin linen missedit
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Maulerssien korjaus tarpeet laitettu eteenpäin.
Olikos kellään tietoa miten tää pleijarit lähti liikkeel? oliko kaikki mukana vai vaan tietty määrä joukkueita enään mukana?
Olikos kellään tietoa miten tää pleijarit lähti liikkeel? oliko kaikki mukana vai vaan tietty määrä joukkueita enään mukana?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mun mielest ajatus oli, et kaikil ois viel saumat jatkoon. Mut odotellaas nyt raukkiksen jatkoinffoa asiasta. Ja varsinkin pelipareista, niistäkin tainnut olla paria erilaista mielipidettä ja "huhua" liikkeellä.
- Ookami_Tez
Jos on SM liigan säälipleijarit tutut niin sitä tyyliä tässäkin, eli nuo pohjemmalla olevat tiimit käyvät ensin oman pudotus kierroksen, josta tiputetaan sitten joukkue määrä 16, josta tehdään se cup. Ihan varma siitä järjestelystä en ole, joten kuten Syrja tossa sanoi niin odotetaan Rauhista.
Great Teacher Ookami_Tez
Paraneeko meidän muiden Miss nextit siinä säälipleijarien yhteydessä?
Kalat meni kotio...
-
rauhanmies-
Se toimii niin, että on 20 hengen cup ja cupin ekalla kierroksella pelaa 8 joukkuetta, ja toisella kieroksella on enää 16 joukkuetta jäljellä.
Okei, eli ensin karsii molempien lohkojen 4 viimeisintä keskenään?
Kalat meni kotio...
Kalat meni kotio...
EIII! Jos mä jollain ihmeen kaupalla voitan Necromanticit niin saan syrjan vastaani... Hetkonen eikös PoP ja Manly Guys heittäneet pyyhkeen kehän?
En manlyistä tiedä heittikö, mutta ainakin POP on estynyt jatkamasta, joten heidän vastuksensa selviää suoraan jatkoon.
Mielenkiintoisia vastustajakandinaatteja omassa lohkojaossani, joka matsi on lähes 50/50 tuleeko vastaan mättö tiimi vai heiveröinen nopea tiimi. Molemmissa toki puolensa, eiköhän tuokin lohko tuosta saada läpi tahkottua.
Mitenkäs, pronssi peli ilmeisesti pelataan kuitenkin näissä karkeloissa?
Mitenkäs, pronssi peli ilmeisesti pelataan kuitenkin näissä karkeloissa?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Jaahans, että tommosella sit mennään. Ei mitään, kaikki käy ketä vaan uskaltaa vastapuolelle tulla.
Tuo missedien poistaminen onkin jännä juttu. Aina siis täysi porukka mukana, jos vaan hengissä säilyy. Sopii mulle....Ei muutakuin pelejä käyntiin
Tuo missedien poistaminen onkin jännä juttu. Aina siis täysi porukka mukana, jos vaan hengissä säilyy. Sopii mulle....Ei muutakuin pelejä käyntiin
Mistäs syrjä bongas tuollaisen missien poiston? Itselle kun ei osunut silmään lainkaa.
Eikös nuo loukkaantumiset kuitenkin ole osa tätä blood bowlin viehätystä ja niillä on suuri merkitys peliin muutenkin. Jos nyt näin on niin tässä voi heittää ihan övereitä yrityksiä pelin loppupuolella kun on varma voitto jo blakkarissa. Itse en kyllä lainkaan pidä tälläisistä muutoksista varsinkaan kesken liigan. Moni joukkue saa todella suurta hyötyä tuosta, itse kun olen ilman loukkaantumisia pystynyt vetämään tämän liigan hyvin.
Eikös nuo loukkaantumiset kuitenkin ole osa tätä blood bowlin viehätystä ja niillä on suuri merkitys peliin muutenkin. Jos nyt näin on niin tässä voi heittää ihan övereitä yrityksiä pelin loppupuolella kun on varma voitto jo blakkarissa. Itse en kyllä lainkaan pidä tälläisistä muutoksista varsinkaan kesken liigan. Moni joukkue saa todella suurta hyötyä tuosta, itse kun olen ilman loukkaantumisia pystynyt vetämään tämän liigan hyvin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Musta tälläistä oli puheissa jo aluksi, että pudotuspeleissä homma muuttuu jotenkin tähän tyyliin. Jossain se luki tuolla.
Kalat meni kotio...
Siis väki kyllä kuolee ja ottaa stattimiinuksia sun muita edelleen, mutta ideana on, että loppupelien välillä on niin pitkät ajat, että Miss Next Game vaikutus ehtii parantua.
Kyllä tuosta jotain huhuja kuulin jossain välissä alkusarjaa mutta olin täysin siinä käsityksessä että jos tähän päädytään niin se koskisi vain finaali peliä ja toki myös prossipeliä. Näillä mennään joka tapauksessa, ei auta valittaa =)
Ha, voitto. Ja seuraavaksi jarkkoa vastaan... Ei lupaa hyvää.
No niin. Sinua hiukan enempi veikkasinkin. Kerros hiukan miten peli meni. Ja koskas ehdit ottamaan seuraavan. Heitellään siitä vaikka yv:tä
Kuuluu varoa mitä toivoo:
Porin Blood Bowl Sunday 2013 - Urheilutoimittajan matkakertomus
Muita tulossa viikonloppuna ihmettelemään pelejä?
Porin Blood Bowl Sunday 2013 - Urheilutoimittajan matkakertomus
Muita tulossa viikonloppuna ihmettelemään pelejä?
lunttilappu kirjoitti:Lauantai 21.12
Klo 10:00 Semi-finaali: Beer King's (Dwarf) vs Dark Liverbox (Dark Elf)
Klo 13:30 Pronssipeli: Semi-finaali häviäjä vs Shub-Niggurath Fisters (Chaos Dwarf)
Sunnuntai 22.12
Klo 12:00 Finaali: Semi-finaali voittaja vs Unrest in Peace (Undead)