Mun mielestä tää vähän riippuu siitä mitä casteri haluaa tehdä. Monesti vastustajalta löytyy kikkoja jotka vaikeuttavat väliin parkkeeraamista, kuten mm. flight, acrobatics, circlen teleportit ja Testamentin/Rhyaksen fiitit. Pikkujakit voi myös slämmätä/heittää/telekinesoida pois tieltä. Jos casterin saa buffattua koviin statteihin niin tarvitaan debuffeja, joita on vähemmän ja vaikeampi saada perille jos toisella on pöljän korkea defense. Ainoat "helpot" debuffit heittää kovan defensen casteriin on vastustajan casterin arcatut debuffit, kun näihin saa boostit toisin kuin Kiss of Lyliksiin tms.Mun henkilökohtainen mielipide on myös se, että oman casterin stattien buffaaminen siten, että se voi ottaa vastaan heavychargen on vähän fail. Paljon parempi vaihtoehto on ottaa yksi ylimääräinen kevytjaska ja parkkeerata se heavyn ja casterin väliin.
Jos casterilla voi ottaa hevinkin naamaan suht hyvällä omallatunnolla, niin voidaan mennä yleensä pari tuumaa pidemmälle kuin muuten. Esim. Feoran featin kanssa on aika massiivinen ero sillä kahdella tuumalla. On vaikea myös chargeta meleeseen casterilla ja saada sitten ne jackit vielä kätevästi vastustajan ja oman casterin väliin. :)
Summa summarum, tykkään arm/def buffeista casterille jos halutaan mennä meleeseen tai muuten vaan lähelle. Lihamuuri parempi castereille joiden ei ihan sinne etulinjaan tarvi mennä.
Itse tykkäsin Reckoner+Feorassa siitä, että kuudella focuksella saadaan ensin täysin boostattu Reckoner laaki joka vähentää vastustaja defenseä, sitten Feoralta kaksi täysin boostattua Sprayta jotka nyt saattavat jopa osua. Simppeli ja yllättävän kauas yltävä assassinaatiouhka.