"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Half-breed kirjoitti:
Hapid kirjoitti:anton näki tosiaan paljon vaivaa noiden komppien tekemiseen ja hienoiltahan ne näyttävätkin. mutta niinku villeki sanoi niin pelit tulevat olemaan julmetun pitkiä koska joka asias on sääntömuutoksia, sitten niitä unohtuu ja sitte jo tapellaan ja niin eespäin.[/size]
Voi ristus oikeasti. Pari komppiako on vaikea oppia ja pidentää pelin kestoa helvetisti?! Kultakalojako ihmiset on, sillä koskaan kuullu tollasta paskaa suollettavan kompeista. Turneissa on monesti komppeja tai omia sääntöjä, mutta ei niissä väki valita, että säännöt olisi vaikea muistaa. Jätetään se viina vähemmälle jos pelatessa ei muisti kulje.
Jos katsotaan minun komppejani, niin pistin nokkani todella moneen asiaan. Tuokin kasa on vasta WIPpiä kun niin moni asia pääsi unohtumaan. Kyllä se pidentää peliä kun joutuu sääntöjä tarkistelemaan. Oli komppeja käytössä tai ei.

Myöskin, näitä sotuviestejä, etenkään täällä peliporukoissa, ei lueta RAWina vaan RAIna. Muutenhan minua pidettäisiin tr0llina ja sinua ääliönä.
Half-breed kirjoitti:Ja svedukompit oli tosiaankin hyvät. Jos ei ETC kelpaa porilaisille, niin sitten luulis niiden käyvän. Jos ei nekään, niin pitäkää tunkkinne.
Runt kirjoitti:Näkemyksiä toki on monia ja tämä on yksi niistä...
Däin. Ennen kuin kattila poksahtaa ja kisu herää, otetaan mallia Jarkosta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Ai, me halutaan palata tähän? Mikäs siinä. Sopivasti 1k tuli täyteen viestejä tällä alueella. Vihanlietsontaa ja typerä youtube-linkki poistettu.

Kuva
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

hei capitan laita mulle yv:nä että mitä siihen mun kommenttiin vastattiin jonka sä poistit, mun mielestä se mun kommentti oli kyl aika asiallinen?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Tou84 kirjoitti:..jotkut ETC:n tyyliset compit sopisivat mieletäni isompaan liigaan, kuitenkin tulevassa 1200 pisteen liigassa esim border patrollin sääntöpaketti on mielestäni enemmän kuin hyvä, koska 7 edikan tai 6 edikan armeijakirjan omaaavat armeijat hyötyvät suhteellisen paljon tästä 50 pisteen magic item slotista, ja onhan tossa compattu pois multakin redfury ja eteeriset yksiköt yhteen kappaleeseen jne..
Vaikka uusi täällä olenkin, niin ajattelin tähän 1200p osallistua ja mielestäni tämä Border Patrol sääntöpaketti kuullostaa tähän mennessä kaikista parhaimmalta. (se onkin oma mielipiteeni)
Perus säännöt kaikille, sitten armeija / rotu kohtaiset rajoitukset. Fair and Square.. :/
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Vähäksi aikaa käännän katseet posi tästä aiheesta ja heti räjähtää.

Mutta jos seuraava on 1200 pistettä niin tiedän jo millaisella listalla lähden liikkeelle(vihje: screw magic!)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Koska turnee meni pipariksi ja 9th puskee kesällä, olisiko mikkään hyvästit (Jee!(?)) 8th:lle liiga paikallaan?
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Oho, nyt tuli liigaehdotus ihan puskista ja todella yllättävältä taholta :D Epäilen et Anzku on nyt todellakin opetellut alkoholin käytön ja hulluna humalassa huutelee tommosia ehdotuksia. Ohhoh :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

olishan se kiva viedä potti tällä kertaa =)
syrja

Unelmiahan saa ja pitääkin olla....
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Musta olisi siistiä, jos Antti tulisi ja koppaisi voiton. Kyllä se menestys sieltä 40k:n puolelta joskus Fabaankin pitää valua.
- Sinitähti
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

mun puolesta voidaan vetästä fabaliiga 5 "swan song for 8th"

pistekoko ja skaala aina 3K:n asti sopii... (toki isommatkin mutta alkaa viemään aikaa... feat. viime 10kuukauden liiga)

ainoa komppi joka puolestani voidaan tehdä rare valinnat max 1 kpl sama (rare sotakoneet 2kpl samaa) ei sorsi ketään julmetusti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tou84 kirjoitti:ainoa komppi joka puolestani voidaan tehdä rare valinnat max 1 kpl sama (rare sotakoneet 2kpl samaa) ei sorsi ketään julmetusti
Teknisesti suht riittävä komppi, mutta ei vielä korjaa monia pelissä olevia vikoja. Slavelautat ja muut Steadfast tervahaudat olisi hyvä komppia edes jotenkin järkeviksi, ja ne muutamat spellit (Tiedätte kyllä mitkä.) on ainakin pakko kompata järkevästi, ellette sitten tykkää pelata "Kumpi saa ensin Dwellerin läpi ja vastustajan noppa kusee"-hammeria.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Here we go again.

Mä meen kolooni maalaa niitä ukkoja, katotaan kun saatte tämän erän sääntö väännöistä hoidettua että tulenko mukaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Ei me täällä kompeista vääntämällä aleta vääntämään, korkeintaan tuosta kahdesta rare valinnasta (tahtoo tankkeja).
Paras tapa näissä kompeissa on laittaa kompit pöytään jos niitä edes tulee ja that is it! Neuvoittelulla ei päästä mihinkään tuloksiin kuten monesti on huomattu (tai päästään kompromissiin mutta nekään eivät kaikille riitä).
Mutta katsotaan kuinka monella on intoa lähteä liigaan ja katsotaan pyöräytetäänkö homma sitten käyntiin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kokemukseni tästä edikasta on minimaalista - mutta olen kyllä sen kannalla että mitä vähemmän muutoksia niin sen parempi. itseä ainakin kyrsii osin keinotekoisetkin rajoitukset - varsinkin kun rakentelen armeijoita yleensä nurinkurisesti ensisijaisesti fiiliksen mukaan, ja vasta sitten pelitehokkuutta miettien. Plus että sivuutan armeijakirjastani yli puolet yksiköistä jokatapauksessa =D
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Itse olisin kiinnostunut liigapeleistä, 2.5k olis sopiva omasta mielestä. :) Rare komppiin nostan peukkua(itse nyt mitään erikoista niihin saisikaan suoraan sanone), muuta ei oikein tarvikkaan, koska eihän sodassa ketään reiluudesta välitä.
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mitä tuohon pelitehokkuuteen tulee niin viimevuosina nämä liiga listat ovat kyllä tähdänneet pelitehokkuuteen todella vahvasti, vaikkei siellä ehkä täysin optimoituja listoja ole.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Musta meidän pitäisi ottaa sellainen komppi käyttöön, että jokaisessa armeijassa pitäisi olla mukana vähintään yksi special character, tripla määrä jotain raremörköö vaikka muut säännöt sen kieltäisikin ja listan tulee olla kopipastettu ja linkitetty liigaketjuun Warseerista. Suositeltavaa myös, että kyseisellä listalla oltaisiin joku major takapajulan liiga (esim. Turku) voitettu.

Ei komppeja. Tää on hyvästit 8th:lle. Sen pitää olla mahdollisimman 8th siis.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Ei komppeja. Tää on hyvästit 8th:lle. Sen pitää olla mahdollisimman 8th siis.
Jaaha anzkulla känni jatkuu....en ois noita puheita kyl odottanu :D

Mutta joo, mun kantani on varmasti tiedossa. Paketti kehiin niin katotaan ketä lähtee liikkeelle. Sen verran lisäystä tuohon Antonin sanomaan. Et jos mahdollisimman 8 edikkaa niin sit myös mysteerimaastot messiin! Pisteytykset sääntökirjan mukaan. voitat pelin jos saat sen (oliko nyt)100p enemmän. Ja yksiköstä saat pisteet vain jos kokonaan tuhottu. Sitten voidaan miettiä et saako voitosta esim 2 ja tasurista 1 liigapisteen.

Muuten vetäydyn tästä aiheesta kuten Tomi. Ja täällä ei ole vielä kertaakaan voitettu liigaa dwellerillä....Ehkä nyt kun mäkin saisin delffeilleni Life loren. Toisaalta on olemassa paljon parempia vaihtoehtoja.
Niin pistekoko. Ihan sama, kaikki käy alkaen 1200p ja siitä ylöspäin.
syrja

Sen verran vielä, kun tuota pistekokoa aloin miettimään. Kannatan kunnon kekkereitä ja 3000p listat. Ja jos esim Kharon miettii ettei saa tuota määrää kasaan. Niin multa saat gobboa+hopperia+squikkia jne teemaan kuuluvaa lainaan.
Ja jos tuohon 3000p päädytään niin voin taas julkistaa listani heti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”