"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kharon
Viesti:

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Niinjoo, sellainen asia vielä että mielelläni näkisin että jos figut on maaleissa saisi jonkunlaisen bonuksen. Mutta minkälaisen bonuksen, sitä en tiedä.

Vaan on tuostakin asiasta taidettu ennenkin vääntää... :)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Hetkonen, pelaako halffis nyt edes samaa peliä? Tottakai sä pelin jossain määrin häviät noppiin. Mun muna korissa on 10 ld, stubborn ja re-roll ld testeihin, ei varmana lähe mihinkään, yksi vuoro pelattu, 11 re-roll 12 ja yksikkö ulos kentältä, tai heittää 15 noppaa tarvii 3+ tuloksen, vain 5 onnistuu. Tää on noppa peli, nopat rataisee enemmistön, taktikoimalla voidaan maksimoida tilannetta ja joskus jopa pelastaa se, mutta loppujen lopuksi se on ne nopat. Ja nyt mä painun takas sorvin ääreen.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Tälläistä kokoonpanoa nyt sitten itse ajattelisin, en kyllä saa 'oikeita' modeleita niin paljoa mitä tämäkin lista vaatisi, mutta ei kait se niin kauheaa ole. :D

Lord:
Great Unclean One: Lv 4 Nurgle. 480p

Hero:
Herald of Nurgle: Lv 1 Nurgle, Daemonic Gift's, LLoV. 215p
Herald of Nurgle: Lv 1 Death, LLoV. 165p

Core:
29x Plaguebearers: FC, Movement Banner. 422p
29x Plaguebearers: FC, Flame Banner. 417p

Special:
6x Flesh Hounds: 180p
6x Flesh Hounds: 180p
3x Bloodcrushers: Std. 205p
3x Beast of Nurgle: 180p
3x Beast of Nurgle: 180p
7x Furies: MoK. 98p

Rare:
Skullcannon: 135p
Skullcannon: 135p

2992p

notta sellasta. Eiköhän jotain aikaan saa. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

tomilta(man at arm) tuli asiaa ja ei sun halffis kannata keskittyy liigan sääntö jauhantaan jos et oo mukana liigassa =)
jaahas mitäs kivaa kaaokselta saikaan =)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Kharon kirjoitti:Niinjoo, sellainen asia vielä että mielelläni näkisin että jos figut on maaleissa saisi jonkunlaisen bonuksen. Mutta minkälaisen bonuksen, sitä en tiedä.

Vaan on tuostakin asiasta taidettu ennenkin vääntää... :)
Kyllä, tuota joskus ehdotin ja oli sellainen käytössäkin. Maalatulla armeijalla sai hurjan +1 aloitusheittoon(monesti meni kuitenkin tasan ja aloitus katsottii puhtaalla d6 heitolla). Mutta se oli jälleen kerran erään henkilön mielestä älytön pelinrikkoja sääntö. Sen sijaan kyseiselle henkilölle on ok että maalaamalla voit saada liigapisteitä...Jolla oli taas (täällä) muiden mielestä liian suuri merkitys. Haluamme kuitenkin ratkaista asiat pelaamalla. Turnauksissa maalauspisteet on eriasia. Ja tuossakin lähtökohtana nyt vaan oli et saatais jengii motivoitumaan maalaukseen. Ja mietittiin et miten. Mutta sekin nyt sitten meni totuttuun touhuun. Ja jälleen kerran suunnalta joka ei ollut edes mukana....
Et hankala asia, ehkä. Mutta jos hyvää ideaa on heittää niin kerro pois.

Mutta tuli ajatus tuohon jäähyväiset kasille liigaan. Pelataan se ns turnaustyyppisesti. 6 kierrosta, arvotaan aina parit tai mennään jonkun swiss:in mukaan tms. Mutta pelataan kaikki sääntökirja skenut. Aloitetaan battlelinellä sitten dawn attack jne ja lopetaan watchtoweriin. Sopivalla väljällä aikataululla. Ja tietty muuten puhtaasti kasin säännöillä mysteereineen päivineen.

Arkkiterror. Mukavalta näyttää ja aiheuttaa monille päänsärkyä. Ei tietty kaikille :D Sulta puuttuu sieltä vaan parhaat elementit eli slaanesh...joka on ainoa oikea suunta. Slaanesh on voittajan valinta se on jo nähty :D
Joo oon katkera vieläkin siitä meen kohtaamisesta. Ja varsinkin furrelle....:D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ArkkiError

syrja kirjoitti:Arkkiterror. Mukavalta näyttää ja aiheuttaa monille päänsärkyä. Ei tietty kaikille :D Sulta puuttuu sieltä vaan parhaat elementit eli slaanesh...joka on ainoa oikea suunta. Slaanesh on voittajan valinta se on jo nähty :D
Joo oon katkera vieläkin siitä meen kohtaamisesta. Ja varsinkin furrelle....:D
Slaanesh olis varmaankin ihan jees, mitä olen kirjaa tutkinut, mutta en oikein koe sitä minun porukaksi. (Paitsi jos olis vanhoja Daemonettes modeleita, niin HV, muulla pelaiskaa. ;DD) Ja nurgle nyt on all-rounder ja korni taas on hyvä iskujoukko.

Vai katkera..noh, katsotaa miten käy. :DD Tällä kertaa no Furre dreams thank you. :D
-ArkkiError
syrja

No joo, tuo nyt olikin lähinnä pöyhistelyä. Mä olen ollut allapäin siitä asti kun vanha demonilegioona loppu. Silloin vielä netit oli jotain. Nyt vaan menny kökömmäksi. Vaikka edellisen kirjan slaanesh listalla "pärjäsinkin" niin ihan paskoja ne oli :D Nykyistä kirjaa en edes omista. Mutta mitä sitä selaillut niin tuskin tulee edes tarve hommatakkaan. Menivät vielä huonommiksi ja nykyloitsuistakaan en tykkää. Edellisessä ld kikkailussa oli sentään oma hupinsa. Siksipä olenkin muuttamassa slaaneshini tuonne 40k puolelle (koska, se on eriasia). Eivät sielläkään varmaan ole "kovis" mutta ehkä mielenkiintoisempi pelata.

Mutta kommentteja aiheeseen. Mitä mieltä tuosta 6 kierroksen jutusta?
ArkkiError

syrja kirjoitti:No joo, tuo nyt olikin lähinnä pöyhistelyä. Mä olen ollut allapäin siitä asti kun vanha demonilegioona loppu. Silloin vielä netit oli jotain. Nyt vaan menny kökömmäksi. Vaikka edellisen kirjan slaanesh listalla "pärjäsinkin" niin ihan paskoja ne oli :D Nykyistä kirjaa en edes omista. Mutta mitä sitä selaillut niin tuskin tulee edes tarve hommatakkaan. Menivät vielä huonommiksi ja nykyloitsuistakaan en tykkää. Edellisessä ld kikkailussa oli sentään oma hupinsa. Siksipä olenkin muuttamassa slaaneshini tuonne 40k puolelle (koska, se on eriasia). Eivät sielläkään varmaan ole "kovis" mutta ehkä mielenkiintoisempi pelata.

Mutta kommentteja aiheeseen. Mitä mieltä tuosta 6 kierroksen jutusta?
6 kierrosta kelpaa minulle, kuten myös se että kaikki skenaariot ja randomilla vastustajat..ainut ongelma ilmenee itsellä vain pelaamis paikoissa, kun autoa ei ole niin täytyy jotenkin sovitella sitten aina missä pelata ja milloin. :p

Slaanesh on saanut kovaa hammeria päähän mitä tässä olen katsellut, taas sitten Keeper of Secrets on aika kovis mitä olen lukenut ympäriinsä, mutta nykyään näkee vain mono khrone / nurgle listoja, tai sekoitusta jossa nurgle yleensä pää asiallinen osapuoli.
40k Demonit on...*paljon kirosanoja tähän*..ainakaan ei sovi minulle, koittanut niil pelata mutta turpaan tulee ja lujaa, varmaankin vaikein armeija mitä on 40k:ssa, paitsi jos osaa niillä pelata ja tuntee vihollisensa.. :pp
-ArkkiError
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

käy kanssa että pelataan kaikki skenut... siinä tapaukses tarvii melkein rukata listaa.. koska battle for glory:ssa lippuja tarvitaan :D

koska breaking point on 3000 pisteessä 3... ja omaan 2x lipun + kenun on fortitudeni 4... joten heti kun esim zombi poppoo kuolee foldaan pelin... joten voi olla että tulee legendaarinen BSB kuolleille... (tai yksi zombo lippu unitti lisää)

syrjankin listassa riittää että focusaa toisen unitin tai kenun pois niin voittaa pelin... ja näköjään errorinkin listassa sama "vajaavuus"
ArkkiError

Tou84 kirjoitti:käy kanssa että pelataan kaikki skenut... siinä tapaukses tarvii melkein rukata listaa.. koska battle for glory:ssa lippuja tarvitaan :D

koska breaking point on 3000 pisteessä 3... ja omaan 2x lipun + kenun on fortitudeni 4... joten heti kun esim zombi poppoo kuolee foldaan pelin... joten voi olla että tulee legendaarinen BSB kuolleille... (tai yksi zombo lippu unitti lisää)

syrjankin listassa riittää että focusaa toisen unitin tai kenun pois niin voittaa pelin... ja näköjään errorinkin listassa sama "vajaavuus"
Juu'u..3 lippua. :Dd ei kauheasti juhlita kyllä tuossa skenessä. :D Noh, yks skene sinne tänne. ;DDD
-ArkkiError
Kharon
Viesti:

Kuusi skenua kuulostaa hyvältä. Muille tää on tietty "Jäähyväiset 8-edikalle" - mulle tämä on "Tutustuminen 8 edikkaan" ja miksei toimi siinäkin tarkoituksessa. :)

Pelottaa vaan nuo listat - vaikka en edes tiedä puolistakaan mitä ne tekee =D Pitää vissiin gobboillekkin haalia jotakin kovempaa lihaa.

Maalausasiaa täytyy miettiä - ei äkkiseltään tule hyvää ideaa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

smaxx kirjoitti:Tullaan nyt sörkkimään muiden asioita... En mä muuten, mutkun näitä teidän alueen viestejä on taas nostettu ilmoitetuiksi...
Hä? Miten tuo on mahdollista. Minä en sitä laittanut ja kaikki muut ovat Allun estäneet... What sorcery is this?
Antrax kirjoitti:Halffis, suksi nyt jo vittuun ja anna meidän Porilaisten olla Porilaisia jos se sinua niin paljon itkettää.
Siitä ei ole kauaa kun kuulin Boba Fettin ampuneen ensin, mutta kyllä tää on tämän syksyn paras mitä olen kuullut.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Juu tuo blood&gloory antaakin pientä lisä maustetta. Ja siinä onkin yllätysten mahdollisuutta. Ja tiedän et oma listani ei tuollaisenaan ole välttämättä kovinkaan hyvä. Kuten sanoin varmaan tuo mun listani vielä tuosta hiukan elää. Tuskin kuitenkaan kovin paljoa. Ja tosiaan se on vain yksi peli kuudesta...mutta voi myös ratkaista paljon.
Samoin mulle tulee ongelmia watchtowerissa. Ei sinne torniin tungeta cauldroneita :D

Ja Kharon vaikka nyt puhutaankin jäähyväisistä. Niin eihän tuon 9edikan tulo vielä 100% varmaa ole. Siis ensi vuodelle. Gobbo lista on kyllä varmasti altavastaaja. Mutta peikkoa ja jättiä mukaan sekoilemaan. Ja lisäksi sulle hyväksyisin esim skarsnik spessun johtamaan uljasta joukkoa. Vaikka eipä kai nyt ole vielä muutenkaan noita spessuja suoraan kielletty. Ite tuskin käyttäisin, edelleen delffeillä ovat turhan kalliita tehoon nähden. Ja sit menis muutenkin lista uusiks. Niillä sais kyllä rakennettua jotain kivaa teema listaa. Toisaalta enää en tarvi Cronea, et saan witch elffit coreen.

Laittelen sulle Kharon listaa goboistani, kunhan tästä joudan. Voit sit alkaa suunnittelemaan paremmin listaa.
Kharon
Viesti:

syrja kirjoitti: Laittelen sulle Kharon listaa goboistani, kunhan tästä joudan. Voit sit alkaa suunnittelemaan paremmin listaa.
Joo, pitäs vissiin se kirjakin tulla hakemaan lainaan jokupäivä. Sekin helpottaa :)

Ps. Trolleja väsäilin just, jätti seuraavaksi.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

ManAtArm kirjoitti:Hetkonen, pelaako halffis nyt edes samaa peliä? Tottakai sä pelin jossain määrin häviät noppiin. Mun muna korissa on 10 ld, stubborn ja re-roll ld testeihin, ei varmana lähe mihinkään, yksi vuoro pelattu, 11 re-roll 12 ja yksikkö ulos kentältä, tai heittää 15 noppaa tarvii 3+ tuloksen, vain 5 onnistuu. Tää on noppa peli, nopat rataisee enemmistön, taktikoimalla voidaan maksimoida tilannetta ja joskus jopa pelastaa se, mutta loppujen lopuksi se on ne nopat. Ja nyt mä painun takas sorvin ääreen.
Pelaan. Noppiin ei häviä peliä tyystin jos tietää mitä tekee ja hallitsee riskinottamisen. Tuo sun esimerkki on just hyvä esimerkki miksi en pelaa munakoreja, eli yhdellä paskalla heitolla homma menee täysin rikki. Jos hajautat armeijan tehot ympäriinsä, niin se yksi paska säkä ei tuhoa koko hommaa. Lisäksi tuossa mainitsemassasi tilanteessa yksikkösi asettelu jne. on voinut kusta. Pointti on kuitenkin siinä, että tuollaiseen panikointiin voi vaikuttaa, ja jokaisella armeijalla on vastavedot panikoimiselle.

Paskaspellien paskuus tulee taas siitä, ettei niihin voi varautua millään vastavedoilla. Ne ovat yksinkertaisesti niin rikki, että käytännössä ainoa keino on pysyä poissa niiden kantomatkalta, mutta koska niiden kantomatkat on niin hyviä, niin se ei ole mahdollista, ja tekisi omasta maagibunkkeristasi hyödyttömän. Täten sen maagibunkkerin on oltava kantomatkalla, jolloin kuka tahansa suun kautta hengittävä Jokeri-fani voi vain viskoa noppaa ja voittaa pelin. Fuck yeah.
Henkka1986 kirjoitti:tomilta(man at arm) tuli asiaa ja ei sun halffis kannata keskittyy liigan sääntö jauhantaan jos et oo mukana liigassa =)
Koska liiga pelataan Porissa, ja koska käyn Porissa kääntymässä säännöllisen epäsäännöllisesti, niin ei ole mahottomuus että osallistuisin liigaan. Lisäksi on pelille ja harrastajille hyväksi jos kaikenlaiset väärät ja vahingolliset mielipiteet pelistä tapetaan ennen kuin ne ehtivät juurtua.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tästä viestistä eteenpäin kaikki väärät kuin myös oikeatkin mielipiteet tullaan poistamaan, jotka liittyvät komppeihin, noppaheittoihin tai pelin laatutasoon.

Puhutaan mieluummin pisteistä. Vaikka 3k onkin ihan sika yber jees, niin siitä huolimatta minnuu hotsittaisi paljoo mieluummi jonkin lainen pienempi liiga. Alta 2k. Isoja pelataan niin paljon, niin tahtoo vaihtelua. Mitä mieltä väärien mielipiteiden antajat ovat?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Kharon
Viesti:

Niinkuin mainitsin niin kolmeentonniin ei taivu (paitsi syrjan anteliaalla figulainalla) - niin mieluiten pelaisin myös pienempiä pelejä. Esim. 2k olisi minulle passeli - siihenkin on maalattavaa mutta se olisi sentään tehtävissä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

itelle sopii kaikki piste määrät mut mieluiten 2000pst ylös päin =)
syrja

El Capitan kirjoitti:Tästä viestistä eteenpäin kaikki väärät kuin myös oikeatkin mielipiteet tullaan poistamaan, jotka liittyvät komppeihin, noppaheittoihin tai pelin laatutasoon.

Puhutaan mieluummin pisteistä. Vaikka 3k onkin ihan sika yber jees, niin siitä huolimatta minnuu hotsittaisi paljoo mieluummi jonkin lainen pienempi liiga. Alta 2k. Isoja pelataan niin paljon, niin tahtoo vaihtelua. Mitä mieltä väärien mielipiteiden antajat ovat?
Aamen.

Niin pistekoko. Kuten aiemmin sanoin kaikki käy
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

kaikki menee...

<1000 pisteen setit on aika give or take...
1000-1500 näihin saa jo jotakin panostusta
1500-2000 otanko loordia vai en ja rare pisteiden vapautuminen
2000-2500 näihin saa jo "kaiken" mitä kirja sisältää
2500-3000 extraa ja herkkuja
3000+ balls to the walls
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”