Porin figuttajien miitit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figuseuran miitit
FIGUSEURAN SEURAAVA MIITTI ENSI SUNNUNTAINA 13.10. KLO 16 HAVANASSA
Muistutus: Niinku tänää ja niinku neljält ja niinku habanas
Voihan kehvelis, olin sitten tuonkin unohtanut. Ihan liikaa menoja näemmä nykyään. Katsotaan josko sitä sais aikataulua venytettyä ja ehtis paikanpäällä piipahtamaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
mitään menoja sulla ollu....munki piti tulla kans sinne sikailemaan mutta sattu kans tupla buukkaus
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Hyvin hyvin hyvin hyvin alustava huuteluna onko väelle mahdollisuuksia mittiin sunnuntaina 3.11. ?
- Kardinaali
- Viesti:
Enpä noin pitkälle tiedä. Ehdoton ehkä.
Näemmä tosin noin klo 15.30-18.30 on siinä sillain, että tarvisi ottaa muksut mukaan miittiin :)
EDIT: Eiku ei kai tarvikkaan. Kyllähän toi kai passaakin ihan jees. Ehkä jopa ihan tosi jees.
EDIT: Eiku ei kai tarvikkaan. Kyllähän toi kai passaakin ihan jees. Ehkä jopa ihan tosi jees.
Kalat meni kotio...
3.11 pitäis kans luonata
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Ei, pitää ajaa pitkin poikin raumaa ja kerätä sunnuntai lisät :P
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Noh otetaas käytännöllisista syistä siis seuraava miitti sunnuntaina 3.11. klo 16.00 Havanassa
Käydään läpi luonnollisesti seuraava viikko eli kirjastotapahtuman säädöt, mutta juttua riittää muistakin aiheista väännettäväksi toki. Lisäinfoa löytyisi ainakin turnauksista ja kilpailuista ja vihjeitä fabailijoille, jos sellaisia sattuu löytymään.
Vielä mahtuu mukaan auttamaan kirjaston figubileisiin, joten kannattaa tulla miittiin kuulemaan mitä tehtävää on tarjolla. Jos et pääse miittiin, niin kantsii ensi tilassa viskoa mulle yv:llä käden huitomista, että haluat auttaa.
Käydään läpi luonnollisesti seuraava viikko eli kirjastotapahtuman säädöt, mutta juttua riittää muistakin aiheista väännettäväksi toki. Lisäinfoa löytyisi ainakin turnauksista ja kilpailuista ja vihjeitä fabailijoille, jos sellaisia sattuu löytymään.
Vielä mahtuu mukaan auttamaan kirjaston figubileisiin, joten kannattaa tulla miittiin kuulemaan mitä tehtävää on tarjolla. Jos et pääse miittiin, niin kantsii ensi tilassa viskoa mulle yv:llä käden huitomista, että haluat auttaa.
Kiva miitti. En tiedä johtuko se irish coffeesta vai ihmisistä mut kiva miitti.
vai ihmisten puutteesta?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jaha oisko se viel yksi miitti tälle vuodelle, että Harri pääsee vaahtoamaan piraateista? ;)
Varmaan heti nyt alkukuuhun ennen kuin ihmiset vajoaa lopullisesti sikiöasentoon tärisemään ja kiljumaan joulustressiä? Eeeeeli mitä se meinais perinteisellä kaavalla ensi sunnuntaita 8.12. ? Saattaa olla niitä harvoja vaihtoehtoja viikonloppujen suhteen ellei jollain sitten ole hyvää ideaa arki-iltojen suhteen? jne jne
Varmaan heti nyt alkukuuhun ennen kuin ihmiset vajoaa lopullisesti sikiöasentoon tärisemään ja kiljumaan joulustressiä? Eeeeeli mitä se meinais perinteisellä kaavalla ensi sunnuntaita 8.12. ? Saattaa olla niitä harvoja vaihtoehtoja viikonloppujen suhteen ellei jollain sitten ole hyvää ideaa arki-iltojen suhteen? jne jne
Mulle näyttäs tuo 8.12 olevan ainoo mahollisuus
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Mää oon tietty duunissa taas silloin 8.12. Tottakai :)
Mulle kävisi iltapäivä mikä tahansa ajalla Ma 9.12 - to 13.12.
Jos sunnuntaita haetaan niin ei oikein taida olla sopivaa ennen joulua. Ehkä 22.12.
Mulle kävisi iltapäivä mikä tahansa ajalla Ma 9.12 - to 13.12.
Jos sunnuntaita haetaan niin ei oikein taida olla sopivaa ennen joulua. Ehkä 22.12.
Kalat meni kotio...
En kyl kerkee ennen 20. päivää ite.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
No ei nyt ihan helpolla taas selvitä näköjään :D Meinaatteks oikeesti että olis toivoo miitille pari päivää ennen aattoakin?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Sitä paremmat ne pikkujoulut ovat, jos juominen alkaa aattona 23.59.
Mie tuun taas piipahtamaan. Päivä kuin päivä käy, jos viikonloppu kyseessä. Toistaiseksi...
Mie tuun taas piipahtamaan. Päivä kuin päivä käy, jos viikonloppu kyseessä. Toistaiseksi...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti