"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

eldar warlock & guardians

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
puce

Viesti Kirjoittaja puce »

Värivalinnat ovat loistavat ja toi sininen sopii noiden naamoihin..
They don't call me stupid for nothing!
DranoeL

Viesti Kirjoittaja DranoeL »

erittäin hienoja! Maali on tasainen ja kivat värit! :wink:
Viimeksi muokannut DranoeL, Ti 18.02.2003 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Kuolema on deathia!
Musta Setä

Noh...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

...tod näyttäviä miniatyyrejä. Nyt jopa viitsin OIKEASTI kehua jonkun minejä...joskin olen tainnut nähdä väriskaalan ennekin. Onko mahdollisesti EldarOnlinesta otettu? Siellä muistaakseni näin tällaisen...jos ei sitten ollu sun armeija :)
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Hei oikeesti noin hienosta maalauksesta pitäis antaa sakkoja ettei ne kato masenna meitä huonompi(kuten minä). Mut siis joo mä tykkäsin kyll noist. Mun mielestä just sellassia kuin eldareitten pitää olla erottuvia ja erikoisia :)
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
ushabti

Viesti Kirjoittaja ushabti »

siis.... siiis,..... ......siiiisssss..... TODELLA HIENOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aivan kuin gv:n sivuilla!!!!!!!!!
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

kivan näköinen
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Sairaan hienoja !!! Ja hienoin warlockfigu mitä löytyy...
Work out, in case future happens.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Hienoimmat guardianit mitä mää oon nähny... ja voin sanoo et oon nähny figuja (lue: monia öitä coolminiornotissa (liian monia :D ) Mut Katotaanpa vähän tarkemmin...

Yleis vaikutelma ennenkaikkea siisti mutta myös hillitty ja viilee eli sopivat hyvin jopa pelikentällekkin joskaan en usko et kannattaa noin hartaudella maalata koko armeijaa, usko pois. Väri schemestä plussat kotiin aina noi voittaa gw:een tutut ja turvalliset ruotsalaiset ja mustat Ulthwet :wink: Blendaukset noin kasin arvosii. kasin siks et niistä näkee värin vaihdon kun katsoo vähänkin tarkasti (esim. Warlockin Kaapu)

Baseista sen verran et ovat taistelu kenttä kelposii ja täytyy kyllä sanoo et oon ite static grassin kannalla mut noihin sopii hyvin toi flock jotenkin ehkä synkempi.

Mut ei noissa yleisesti ottaen oo mitään vikaa mutta detailia vois olla enemmän jos aikoo kilpailuihin osallistua (vinkkeinä esim kypäriin jonkunlaisia runeja ja warlockin miekkaan jotain efektiä) mut kauniita figujahan noi eli eikun coniin vaan kokonaisella squadilla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”