WTC 2014 joukkueen valitsijamiesten äänestys
Re: WTC 2014 joukkueen valitsijamiesten äänestys
ei kahta kysymystä... Janne
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Janne
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Jos mä vaikka äänestän itseäni.
Ja valituksi tuli siis Janne. Nyt vaan tiukoilla perusteluilla WTC-komitealle kakkostiimikin mukaan Puolaan tai jotain... :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jee, thanks. Harmi, että kakkostiimin saanti näyttää heikomman puoleiselta. Jos yksijoukkeuisuus on päivän sana myös tulevina vuosina, voisi olla mielenkiintoista käydä keskustelua myös yksittäisen joukkueen pelaajamäärästä lisäpelaajien saamiseksi kisoihin (esim. faba & 40k: 8 pelaajaa).
Toi on muuten ihan hyvä pointti. Tässä laijissa joukkueen koon pitäisi kyllä olla pariton, koska pisteytys peleistä on enemmän mallia 1/0, kuin faban 0-20. Eli seuraava validi pelaajamäärä on 7. Kuinkakohan monelta joukkueelta putoaisi joukkue pois jos tarttisi seitsemän hengen tiimin? Se olis kyllä hyvä siinä mielessä, et maasta pitäisi löytyä laajempi porukka osaajia, että kisoista menestystä irtoaisi. Saksalaistenkin pitäisi löytää yli 4 hyvää pelaajaa :PCrescent kirjoitti:Jee, thanks. Harmi, että kakkostiimin saanti näyttää heikomman puoleiselta. Jos yksijoukkeuisuus on päivän sana myös tulevina vuosina, voisi olla mielenkiintoista käydä keskustelua myös yksittäisen joukkueen pelaajamäärästä lisäpelaajien saamiseksi kisoihin (esim. faba & 40k: 8 pelaajaa).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
Oon oikestaan jo sitä mieltä, että tulevana vuonna pitäisi joukkueiden koon olla jo sen seitsemän, koska kyllä oikeasti senkin määrän saa täyteen pelaajia kyllä, eikä sekään ole kuin 64 pelaajaa lisää, mutta tapahtuma on muutenkin jo sen mittakoon event, että pitää venuen olla iso.
Myös tulokset ja pelien varianssi kasvaisi kivasti, sekä jättäisi hyvin varaa monipuolisemmille casterijaoille, sekä uusille armeijoille.
Kait tätä pitäisi alkaa rummuttamaan pikkuhiljaa, niin 2016 kisoihin saisi tällasen lobattua sisään...
Myös tulokset ja pelien varianssi kasvaisi kivasti, sekä jättäisi hyvin varaa monipuolisemmille casterijaoille, sekä uusille armeijoille.
Kait tätä pitäisi alkaa rummuttamaan pikkuhiljaa, niin 2016 kisoihin saisi tällasen lobattua sisään...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Tänä vuonnahan komitella on selkeästi ollut yritys kasvattaa osallistuvien maiden lukumäärää ja pikkuvaltioita onkin tulossa mukaan. Varmasti siellä suunnassa on toiveita myös saada osallistujia Aasiasta ja/tai Afrikasta, jotta tapahtuma olisi todella maailmanlaajuinen. Tästä lähtökohdasta joukkuekoon suurentaminen tuskin tulee vielä kyseeseen, mutta olisi varsin hyvä vaihtoehto jo seuraavalle vuodelle. Jos joku maa saa viisi pelaajaa ensi vuonna kasaan, niin hyvin todennäköisesti seitsemän onnistuu seuraavana vuonna; olettaen toki, että tapahtuma on edelleen Euroopassa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
En jaksa uskoa, että ihan hirveen nopeesti tämä euroopasta poistuu, kun valtaosa joukkueista on kuitenkin euroopasta, ja esmes amerikka järjestysmaana pudottaisi osallistujia merkittävästi, koska matkustus ei ole ihan triviaalia...
Kierrosten tuloksista tulisi mielenkiintoisempia, sekä saisi paremman otoksen maan pelaajista, ja kyllä eri faktioita ja castereitakin näkyisi kivemmin, vaikka melkoisen hyvä jakauma oli tänä vuonnakin, tosin kärjessä oli hieman hillitympi variaatio...
Kierrosten tuloksista tulisi mielenkiintoisempia, sekä saisi paremman otoksen maan pelaajista, ja kyllä eri faktioita ja castereitakin näkyisi kivemmin, vaikka melkoisen hyvä jakauma oli tänä vuonnakin, tosin kärjessä oli hieman hillitympi variaatio...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ensi vuonna kärjessä on Fiona ja Darius. Koska kukaan ei voi enää pysäyttää mun ja Teemun hulluja techejä.
BUAHHAHHAAA!
BUAHHAHHAAA!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Maalaisit nyt ees ne piraatit eka!petskules kirjoitti:Ensi vuonna kärjessä on Fiona
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.