Minusta sotuun mahtuu monenmallista kisaa. Itse olen järkkäillyt tämmöisiä "rennompia" afäärejä aina silloin tällöin. Useammin pikamaalausta, mutta nyt ajattelin tämmöistä tiukan aktivoivaa. Mutta kyllä minusta perinteisille kisoille on ehdottomasti paikkansa ja on sääli jos niitä ei kukaan enää viitsi järkkäillä.Jarva kirjoitti:Hei, hienoa, että ootte saaneet tällaista kisaa vauhtiin! Koin, että se itse järkkäämäni Sotun maalauskisa (tm) ei oikein enää palvellut Sotun nykyistä käyttäjäkaartia, niin jätin sitten järjestämättä tänä vuonna. Mutta tämän mallinen kisailu passaa varmasti hyvin sotavasaralaisille. Osaanottokin näyttää varsin lupaavalta tähän mennessä.
Onnea kisailijoille!
Sotun joulunajan maalauskisa
- Hammerheart
Re: Sotun joulunajan maalauskisa
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Kdownunder
Tästä lähdetään liikkeelle; typykät putsattu ja basetkin löyty. Seuraavalla kerralla vähän liimaa ja sen jälkeen alkaa maalaus.
Skuptit on aika kivan näköiset ja dynaamiset, lisäksi detaileita riittää kohtuullisen mukavasti ja ne ovat aika selvät joskin paikka-paikoin aika pienet (vaatii pienen-pienen pensselin). Pikkuisen vaikea putsata, mutta näitä hankkiessa ei metallisia ollut saatavilla. Metalliset oilisivat olleet varmasti mieluisampia. Kommandin osat sekä kädet että päät laitoin varmuudeksi pikku pusseihin etteivät mene hukkaan.

Ja se kidutuksen domina jää maalaamatta.
Skuptit on aika kivan näköiset ja dynaamiset, lisäksi detaileita riittää kohtuullisen mukavasti ja ne ovat aika selvät joskin paikka-paikoin aika pienet (vaatii pienen-pienen pensselin). Pikkuisen vaikea putsata, mutta näitä hankkiessa ei metallisia ollut saatavilla. Metalliset oilisivat olleet varmasti mieluisampia. Kommandin osat sekä kädet että päät laitoin varmuudeksi pikku pusseihin etteivät mene hukkaan.

Ja se kidutuksen domina jää maalaamatta.
Tavoitteena olisi saada kerrankin jotain tehdyksi, joten voisi hyvin ilmoittautua mukaan. Työnä olisi Warhammer kääpiöille tuleva Scratch buildattu Bolt Thrower ja miehistö.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hyi. Kdownunderilla on hirveä veitsi hallussaan. Katkeaa heti tuo terä kun vähänkin vääntää ja painaa. Olin puhkaista joskus silmäni, mutta onneksi kulmakarvat olivat tiellä.
Mie ossaan lukea taas tosi hyvin. Hirveällä kiireellä viikonloppuna maalailin kun hätäpäissäni katselin kalenteriani ja tulin todenneeksi, että en ole kykeneväinen maalaamaan seuraavina päivinä. Kuvat nettiin yöunien kustannuksella ja sitten tulenkin todenneeksi, että eihän silloin vielä olekkaan deadlineä. Noh, onpa ainakin nyt ukkelit valmiita. Kun palkkamaalausta ovt nappulat, niin kaippa sitten omistaja löytää aikaa myös niiden basetukseenkin. Ei tule ns. keskeneräistä työtä kisaan mukaan.
Oikeinhan sie Hammerheart merkkasit. Faban River Troll kuusikko täältä on saapumassa.
Mie ossaan lukea taas tosi hyvin. Hirveällä kiireellä viikonloppuna maalailin kun hätäpäissäni katselin kalenteriani ja tulin todenneeksi, että en ole kykeneväinen maalaamaan seuraavina päivinä. Kuvat nettiin yöunien kustannuksella ja sitten tulenkin todenneeksi, että eihän silloin vielä olekkaan deadlineä. Noh, onpa ainakin nyt ukkelit valmiita. Kun palkkamaalausta ovt nappulat, niin kaippa sitten omistaja löytää aikaa myös niiden basetukseenkin. Ei tule ns. keskeneräistä työtä kisaan mukaan.
Oikeinhan sie Hammerheart merkkasit. Faban River Troll kuusikko täältä on saapumassa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kdownunder
Joo toi puukko on pieniin hommiin isommat isompiin... Ja noi siskot ei kovin isoa puukkoa kestäneet.El Capitan kirjoitti:Hyi. Kdownunderilla on hirveä veitsi hallussaan. Katkeaa heti tuo terä kun vähänkin vääntää ja painaa. Olin puhkaista joskus silmäni, mutta onneksi kulmakarvat olivat tiellä.
@Hammerheart
Nuo ovat hermolepoa Tohaa-teemani jälkeen.
Nuo ovat hermolepoa Tohaa-teemani jälkeen.
Tulen mukaan Necromundan Van Saar jengillä. Figut ovat space marine scoutteja count as meningillä. Figut on ostettu varmaan vuosi, kaksi sitten. JOspa nyt maalaisi ne.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Voisin tulla mukaan Warmachinen Reductors-yksiköllä (Convergence of Cyriss).
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Joo, huomioraidat on senverran Necromundaa että ei epäilyttänyt vetää niitä beisseihin. Ja värit itse figuissa jää kuitenkin hieman enemmän hillityn puolelle.Hammerheart kirjoitti: @kharon, hatut on kyllä hauskoja! Ja eri hyvän näköisiä vielä. Tykkään myös jalustoistasi tosi paljon. Nuo huomioraidat on aika rohkea veto alustaan, mutta toisaalta ne on kyllä vähän semmoinen Necromundan tavaramerkki, että pisteet siitä kyllä =)
Aika hidasta on, tässä mennään nyt:

Juvet työn alla, yksi valmis, yksi melkein valmis ja yhtä hädin tuskin aloitettu.
- Hammerheart
Hemmetin hyvää jälkeä! Onko vihreiden takkien varjoissa punaruskeaa? Toimii joka tapauksessa todella hyvin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ei varsinaisesti punaruskeaa mutta ruskeaa kuitenkin - mm. Agrax Earthshadella olen varjoja takkiin laittanut. Nämä menee vähän figu ja väri kerrallaan fiiliksen mukaan - esim. kaverusten takit on aika erisävyisiä ja ihan tarkoituksella. On tullut maalailtua aika eri tavalla mihin olen tottunut ja ajan kanssa. Esim. gobboissa olen aika paljon oikonut mutkia (tietty jo pelkästään projektin koon vuoksi) - mutta näissä ihan rehellisesti olen koittanut pistää parastani.Hammerheart kirjoitti:Hemmetin hyvää jälkeä! Onko vihreiden takkien varjoissa punaruskeaa? Toimii joka tapauksessa todella hyvin.
Hyvää harjoitusta - ja oikein mukavia nappeja maalata, yksityiskohtia on sopivasti mutta ei liikaa.
- Half-breed
Avataanpas vähän salaisuuden verhoa.

Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.

Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Valkonen sprei, ja sukellus dippikastikkeeseen => ukot on maaleissa :)Half-breed kirjoitti:Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Half-breed
Sittenhän minulle nauraisivat apinatkin. Ei nuo pitää maalata ihan kunnolla.smaxx kirjoitti:Valkonen sprei, ja sukellus dippikastikkeeseen => ukot on maaleissa :)Half-breed kirjoitti:Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.
Nopeaa esimulkaisua täältäkin, kellopelisoturit ovat pohjamaaleissa, huijasin taas tuttuun tapaani pohjamaalaamalla metallivärisellä spray:llä kuten olen muussakin armeijassa tehnyt :) Nämä lähtevät maalle mukaan joulun ajaksi iltapuhdetyöksi, lisää päivityksiä sitten vuodenvaihteessa paremmalla kamerakalustolla.

Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Työ vaihtuikin yllättäen täysin erilaiseen. Varastoa kaivellessani huomasin että olen joskus ostanut hasslefreen post-apocalyptisen Scooby Doo jengin, jota oli vain pakko alkaa maalaamaan. Kaipa nuo voisi läpällä heittää jonkun inkvisiittorin henchmeneiksikin :D... "Now lets see who this warmaster Horus really is!...Gosh It's Old farmer McDonald! - And I would have burned the galaxy, if it weren't for you meddling henchmen!"
- Blind faith, and unreasonable hatred! -
- Hammerheart
Ajattelitko käyttää näitä uusia GW:n technicaleja?Half-breed kirjoitti:Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.
Hohoo, nämä on vähintäänkin mielenkiintoisia! Vaikuttaa ainakin tosi erilaiselta lähestymistavalta kuin PP:n virallinen. Jännä nähdä mitä näistä kehkeytyy.Pariah kirjoitti:Nopeaa esimulkaisua täältäkin, kellopelisoturit ovat pohjamaaleissa
15 mm raskasta ratsuväkeä 1650-luvun Saksasta.
Saamassa värityksen jolla voi palvella Puolan ulkomaalaisrykmenteissä, keisarillisessa armeijassa tai ajoittain tanskalaisena.
Pelissä muodostavat kaksi heikohkoa lippuetta, jotka todennäköisesti kentällä yhdistetään eskadroonaksi.
- Half-breed
Nihilakh oxiden nappasin, niin saa vähän ikää lurkkien kamoihin. Ruosteen suhteen olen vielä kahden vaiheilla, koska joo metalli ruostuu maassa, mutta ruosteisella aseella on huono tapella, joten voisi sepittää sitä ihmetteleville jotain miten magia on teroittanut aseet jne. Pitää kuitenkin kattoa, kun ei ole edes teema mitenkään lukkoon lyöty vielä.Hammerheart kirjoitti:Ajattelitko käyttää näitä uusia GW:n technicaleja?Half-breed kirjoitti:Elikkä itse pyrin saamaan tällaiset figut maaleihin. Vähän uutta projektin tynkää pukkaa ja kun teemakin pitää tässä lyödä lukkoon, niin saattaa ikävästi aikataulut venyä ja paukkua. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahasti ja saan nämä valmiiksi aikarajaan mennessä. Jos ihan höpöksi menen, niin voisi loppupaketinkin maalata aikarajaan mennessä.
Figujen tilapäivitykseksi voisi sanoa, että pohjamaaliin menivät juuri ja juuri, kun Mastonista loppui yty just loppumilleillä.
- Hammerheart
Se Corrosion voisi olla yksi vaihtoehto - hapettuneet, muttei kuitenkaan vielä ruostuneet aseet. Lähinnä miekkojen lappeisiin ja sitten jättää terän kiiltäväksi.Half-breed kirjoitti:Nihilakh oxiden nappasin, niin saa vähän ikää lurkkien kamoihin. Ruosteen suhteen olen vielä kahden vaiheilla, koska joo metalli ruostuu maassa, mutta ruosteisella aseella on huono tapella, joten voisi sepittää sitä ihmetteleville jotain miten magia on teroittanut aseet jne. Pitää kuitenkin kattoa, kun ei ole edes teema mitenkään lukkoon lyöty vielä.