Eldar vs Tau

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
shiwan

Re: Eldar vs Tau

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Ok, ymmärrän ihan täysin että sinua korpeaa jokin minussa, mutta minua ei sinällään voisi vähempää kiinnostaa enkä usko että ketään muutakaan kiinnostaa itsesi lisäksi. Kaikille on helpointa jos vaan yrität löytää ne pointit sellaisenkin ihmisen jutuista josta et tykkää sen sijaan, että asennoidut niin että hän olisi perusoletuksena väärässä sanoipa mitä tahansa (paitsi tietenkin jos toistelee sanojasi).

Ehdotukseni on hyvinkin validi sellaisen silmissä, joka osaa päätellä asioita tiedosta josta puuttuu osia. Uskoakseni osaat laskea joten pystyt varmaan selvittämään miten paljon pisteitä jää jäljelle. Varmaan osaat myös päätellä miten ne loput pisteet voisi käyttää hyödyksi. Ehdotukseni ei myöskään sisältänyt mitään pisterajaan liittyvää tietoa, joten sen sovelluttaminen käytettäviin pisteisiin on jopa suotavaa. Se on totta, että jos ruvetaan pelaamaan kill pointeista niin eihän tuollaisen yksikön tulos ole kova, mutta aika simppana sitä pitää ampua jos meinaa saada sen nurin oikein toteutettuna. Se on sitten täysin asia erikseen jos käyttäjä ei osaa sellaista yksikköä pelata eikä haluta opetella pelaamaan, silloinhan se on huono valinta samoin kuin mikä tahansa muu yksikkö jota ei osata pelata eikä haluta opetella pelaamaan. Sen lisäksi me emme tiedä millainen määrä cooveria pöydällä on (tai ainakaan minä en tiedä) ja luonnollisesti katson tätä asiaa oman pelipöytäni näkökulmasta jossa coveria on riittävästi, lähtökohtaisesti vähintaan perus turnauspöydän edestä, sikäli kun minulle on turnauspöytien koristeista annettu ymmärtää.

Mutta joo, ymmärrän kyllä että uskot omaavasi ainoan totuuden enkä yritä tässä sitä kumota. Ehdotan kuitenkin että lakkaat ottamasta näitä asioita henkilökohtaisesti.

PS: Odottelen innolla sitä korjauspakettiasi. Olisi ihan hienoa nähdä miten meinaat korjailla nuo codexit. Ehdotan myös että otat kantaa infiltoivien yksiköiden, ajoneuvojen sisällä olevien yksiköiden ja reservistä tulevien yksiköiden kykyyn assaultoida.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

shiwan kirjoitti:Ok, ymmärrän ihan täysin että sinua korpeaa jokin minussa
Ei johdu sinusta, usko pois. Hukkaat vain aikaasi :)
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

shiwan kirjoitti:Ok, ymmärrän ihan täysin että sinua korpeaa jokin minussa, mutta minua ei sinällään voisi vähempää kiinnostaa enkä usko että ketään muutakaan kiinnostaa itsesi lisäksi. Kaikille on helpointa jos vaan yrität löytää ne pointit sellaisenkin ihmisen jutuista josta et tykkää sen sijaan, että asennoidut niin että hän olisi perusoletuksena väärässä sanoipa mitä tahansa (paitsi tietenkin jos toistelee sanojasi).

Ehdotukseni on hyvinkin validi sellaisen silmissä, joka osaa päätellä asioita tiedosta josta puuttuu osia. Uskoakseni osaat laskea joten pystyt varmaan selvittämään miten paljon pisteitä jää jäljelle. Varmaan osaat myös päätellä miten ne loput pisteet voisi käyttää hyödyksi. Ehdotukseni ei myöskään sisältänyt mitään pisterajaan liittyvää tietoa, joten sen sovelluttaminen käytettäviin pisteisiin on jopa suotavaa. Se on totta, että jos ruvetaan pelaamaan kill pointeista niin eihän tuollaisen yksikön tulos ole kova, mutta aika simppana sitä pitää ampua jos meinaa saada sen nurin oikein toteutettuna. Se on sitten täysin asia erikseen jos käyttäjä ei osaa sellaista yksikköä pelata eikä haluta opetella pelaamaan, silloinhan se on huono valinta samoin kuin mikä tahansa muu yksikkö jota ei osata pelata eikä haluta opetella pelaamaan. Sen lisäksi me emme tiedä millainen määrä cooveria pöydällä on (tai ainakaan minä en tiedä) ja luonnollisesti katson tätä asiaa oman pelipöytäni näkökulmasta jossa coveria on riittävästi, lähtökohtaisesti vähintaan perus turnauspöydän edestä, sikäli kun minulle on turnauspöytien koristeista annettu ymmärtää.

Mutta joo, ymmärrän kyllä että uskot omaavasi ainoan totuuden enkä yritä tässä sitä kumota. Ehdotan kuitenkin että lakkaat ottamasta näitä asioita henkilökohtaisesti.
Ongelma on edelleen siinä, ettei tuo sinun "neuvosi" toimi millään tasolla, vaikka miten osaisi pelata. Tämä ei ole "vain" minun mielipiteeni, vaan selvä lopputulos oikeassa maailmassa. Voit olla sitä vastaan ja selittää ummet ja lammet miten tuo voisi toimia, mutta ilman tosimaailman tuloksia olet vain unelmoimassa. Täten olet mielipiteesi kanssa samassa porukassa kuin kreationistit ja henkeen-ja-vereen kommarit/oikeistolaiset. Et yksinkertaisesti elä neuvoinesi samassa maailmassa kuin me.

Kuitenkin et voi yksinkertaisesti vain juosta eteenpäin ehkä codexin huonoimmalla yksiköllä ja olettaa voittavasi. Avoimella olet täysin vihollisen tulituksen armoilla, joten vihollinen ampuu joukkosi pois suht helposti. Jos taas juokset coverien kautta hidastat etenemistäsi, ja koska tarkoituksenasi on juosta lähikseen, niin et halua hidastella yhtään, sillä jokainen ylimääräinen vuoro kun et ole iholla on yksi vuoro lisää ammuntaa kestettävänä. Lisäksi "neuvosi" on eritoten surkea Tauta vastaan, sillä heidän perusaseillakin on tarpeeksi strenaa, ettei Wraithguardin iso T ole niin iso hyöty kuin joitakin muita armeijoita vastaan.

Rynnäkköjoukkojen ei pidä olla vain kestäviä, sillä kestävimmätkin joukot tulevat ottamaan hittiä matkalla, joten tappioihin on valmistauduttava ottamalla niitä joukkoja sen verta, että perille pääsee tarpeeksi väkeä. Wraithguardi on sen verta hintavaa, ettei sitä saa mitenkään tarpeeksi rynnäkköjoukoksi asti, vaan se vaatii muita mukaansa. Wraithguardin tarkoitus on olla kävelevä muuri muiden Eldarien edessä, sekä se hyökkäyksen kärki. Koko hyökkäyksen tekeminen niillä ei yksinkertaisesti toimi. Lisäksi hyökkäys vaatii tulitukea ja nopeita yksiköitä, joita ei saisi mukaan tuolla sinun setilläsi. Elikkä siis mahdollisuudet on joko ottaa tuo sun setti mukaan ja joutua pelaamaan täysin vastustajan ehdoilla peli, tai sitten ottaa mukaan tukielementtejä, mutta silloin hyökkäysketju kärsii ja se on entistä heikompi. Täten Wraithguardi ei toimi millään tasolla hyökkäyksessä (Tai muutoinkaan missään.) ja sen vuoksi se on ehkä kirjan surkein yksikkö.

Siispä koska neuvosi on surkea, eikä yhtään kiinni tässä maailmassa, niin siksi olen kysynyt koko ajan mitä vedät. En siksi että minulla olisi jotain sinua vastaan, vaan koska neuvosi näyttää siltä kuin se olisi tullut humalaiselta.
shiwan kirjoitti:PS: Odottelen innolla sitä korjauspakettiasi. Olisi ihan hienoa nähdä miten meinaat korjailla nuo codexit. Ehdotan myös että otat kantaa infiltoivien yksiköiden, ajoneuvojen sisällä olevien yksiköiden ja reservistä tulevien yksiköiden kykyyn assaultoida.
Rhino rush oli ehkä paskinta shittiä ikinä, nykyisillä rynnäkkösäännöillä rynnäköinti infiltratessa on liian hullua, kuten myös Outflankätessä. Lisäksi puhe on kompeista, eikä sääntöjen overhaulista (Vaikka ne säännöt pitäisikin korjata).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Mitäs jos kirjoittajat lisäisivät [metaus]-tägin (tjms) tekstin eteen jos ajatuksia ei ole testattu tai nähty käytännössä?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
shiwan

Half-breed kirjoitti: Ongelma on edelleen siinä, ettei tuo sinun "neuvosi" toimi millään tasolla, vaikka miten osaisi pelata. Tämä ei ole "vain" minun mielipiteeni, vaan selvä lopputulos oikeassa maailmassa. Voit olla sitä vastaan ja selittää ummet ja lammet miten tuo voisi toimia, mutta ilman tosimaailman tuloksia olet vain unelmoimassa. Täten olet mielipiteesi kanssa samassa porukassa kuin kreationistit ja henkeen-ja-vereen kommarit/oikeistolaiset. Et yksinkertaisesti elä neuvoinesi samassa maailmassa kuin me.
Linkkiä tutkimukseen joka osoittaa väitteesi todeksi. Jos ei löydy, kyse on edelleen vain mielipiteestäsi samalla tavalla kuin ehdotukseni oli vain ehdotus, ei mikään automaattinen voiton tae. Luonnollisesti se tutkimuksen puuttuminen sijoittaa sen mielipiteesi siihen samaan sarjaan johon väität minun neuvoni kuuluvan. :)
Kuitenkin et voi yksinkertaisesti vain juosta eteenpäin ehkä codexin huonoimmalla yksiköllä ja olettaa voittavasi. Avoimella olet täysin vihollisen tulituksen armoilla, joten vihollinen ampuu joukkosi pois suht helposti. Jos taas juokset coverien kautta hidastat etenemistäsi, ja koska tarkoituksenasi on juosta lähikseen, niin et halua hidastella yhtään, sillä jokainen ylimääräinen vuoro kun et ole iholla on yksi vuoro lisää ammuntaa kestettävänä. Lisäksi "neuvosi" on eritoten surkea Tauta vastaan, sillä heidän perusaseillakin on tarpeeksi strenaa, ettei Wraithguardin iso T ole niin iso hyöty kuin joitakin muita armeijoita vastaan.
Osoitathan kohdan jossa olen suoraan väittänyt olevani tuosta eri mieltä. Itse en löytänyt joten olen taipuvainen pitämään todellisempana sitä, että keksit näkemykseni omasta päästäsi etkä siitä mitä olen kirjoittanut.
Rynnäkköjoukkojen ei pidä olla vain kestäviä, sillä kestävimmätkin joukot tulevat ottamaan hittiä matkalla, joten tappioihin on valmistauduttava ottamalla niitä joukkoja sen verta, että perille pääsee tarpeeksi väkeä. Wraithguardi on sen verta hintavaa, ettei sitä saa mitenkään tarpeeksi rynnäkköjoukoksi asti, vaan se vaatii muita mukaansa. Wraithguardin tarkoitus on olla kävelevä muuri muiden Eldarien edessä, sekä se hyökkäyksen kärki. Koko hyökkäyksen tekeminen niillä ei yksinkertaisesti toimi. Lisäksi hyökkäys vaatii tulitukea ja nopeita yksiköitä, joita ei saisi mukaan tuolla sinun setilläsi. Elikkä siis mahdollisuudet on joko ottaa tuo sun setti mukaan ja joutua pelaamaan täysin vastustajan ehdoilla peli, tai sitten ottaa mukaan tukielementtejä, mutta silloin hyökkäysketju kärsii ja se on entistä heikompi. Täten Wraithguardi ei toimi millään tasolla hyökkäyksessä (Tai muutoinkaan missään.) ja sen vuoksi se on ehkä kirjan surkein yksikkö.
Tähän otin jo tuolla aiemmin kantaa. Kun minä olin ala-asteella, muutama sata pistettä ja tuhat pistettä olivat eri asioita. En ole kuullut että matematiikan alkeiden tasolla olisi muuttunut mitään noin olennaisesti tai ylipäätään mitenkään. Tämä on nyt se kohta jossa kumpaa olet kahdesta ihmisryhmästä: Yksi niistä jotka osaavat päätellä asioita puuttuvasta tiedosta.
Siispä koska neuvosi on surkea, eikä yhtään kiinni tässä maailmassa, niin siksi olen kysynyt koko ajan mitä vedät. En siksi että minulla olisi jotain sinua vastaan, vaan koska neuvosi näyttää siltä kuin se olisi tullut humalaiselta.
Väitteesi on kuultu. Missä ovat todisteet sen tueksi? Jos niitä ei ole, ei väitteelläsi ole kestävää pohjaa ja sen arvo on samaa luokkaa seuraavan kanssa: 1+1=3

Ymmärräthän ettei jatkuva henkilöön käymisesi ole minkään psykologisen normin mukaan osoitus siitä, ettei sinulla olisi mitään minua vastaan henkilönä vaan pikemminkin päin vastoin? Vihamielinen käytös on vihamielistä käytöstä vaikka sitä muuksi käyttäytyjä väittäisikin. Valitsen edelleen mennä sillä periaatteella, että kun puheet ja teot eivät kohtaa on totuus luettavissa teoista.
Rhino rush oli ehkä paskinta shittiä ikinä, nykyisillä rynnäkkösäännöillä rynnäköinti infiltratessa on liian hullua, kuten myös Outflankätessä. Lisäksi puhe on kompeista, eikä sääntöjen overhaulista (Vaikka ne säännöt pitäisikin korjata).
Voi olla, mutta tuokin on vain sinun mielipiteesi. Osa pelaajista olisi ihan kiitollinen siitä, että pelissä olisi lähitaisteluakin. Itse olen ollut tämän edikan peleissäni ehkä kahdesti sellaisessa lähitaistelussa johon en itse halunnut ja se on liian vähän minun mielestäni. Tällä hetkellä peli on käytännössä vain objektiven perässä juoksemista ja sinne lättyjen heittelyä + sitten ~16% todennäköisyydellä "tapa kaikki"-missio jolloin ei juosta edes objectiven perässä. Toki jos siitä tykkää niin eihän siinä mitään. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että peli on tällaisenaan liian yksinkertainen. Liian vähän huomioitavia asioita -> "facerollaaminen" on osalla codexeista paitsi mahdollista, myös hyvin pitkälle se miten niillä pelataan.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

Eipä Shiwan sullakaan taaskaan ollut mitään mikä sun ehdotusta(=väittämää tässä tapauksessa) tukisi, joten turhaan taas puhutte mistään todisteluista.

Halffis tässä kuitenkin siinä kärryillä, että Tau ampuu nykyisin niin paljon isoa strenaa, että ei niitä vastaan voi kävellä ja päästä perille.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
shiwan

Slooten kirjoitti:Eipä Shiwan sullakaan taaskaan ollut mitään mikä sun ehdotusta(=väittämää tässä tapauksessa) tukisi, joten turhaan taas puhutte mistään todisteluista.
Ei, mutta en mennyt esittämään sen ehdotuksen laadusta mitään ehdotonta väitettä. Se oli vain ehdotus. Jos on väitettä siitä etsittävä, niin se olisi se, että sellaisen ryhmän voi tuoda kentälle. Käsitykseni on se, että codex sen sallii.
Halffis tässä kuitenkin siinä kärryillä, että Tau ampuu nykyisin niin paljon isoa strenaa, että ei niitä vastaan voi kävellä ja päästä perille.
Totta, mikä tarkoittaa sitä että ne loput pisteet on aiheellista laittaa töihin.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

shiwan kirjoitti:Tuota, tähän on ihan naurettavan yksinkertainen vastaus. Wraithguardeja kirveillä ja hameveikko tarjoamaan fortunea. Kolme kymmenen squadia näitä voi ihan vailla mitään todellista tappioiden pelkoa marssittaa kentän yli syömään vastustajan elävältä. Mikään ei niitä tule hengiltä saamaan. Ok, maksaahan se sen 1100 pisteissä, noin, mutta voitto on joka kerta taattu.
Kyllä toi "...voitto on joka kerta taattu." on aika selkeästi mun mielestä väittämä samoin kuin "Mikään ei niitä tule hengiltä saamaan." :)
Mutta joo, hyvä että on erilaisia ideoita, toi nyt vaan ei ehkä oo se paras kuitenkaan. (ja ei, ei ole faktoja tai empiiristä tutkimusta tuon kombon peluuttamisesta, mutta samalla hinnalla saatavat 9 broadsideä droneilla ja pomo esim ovat aika kova kombo noita vastaan, eli sillä oletuksella tuo ei varmaan toimi)
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
shiwan

Hmm. Joo, minun virheeni. Esitin asiani huonosti ja viestini välittyi kärjistyksen takia väärin.

Ei se varmaan paras ole. Peilasin asiaa vain oman codexini näkökulmasta jonka puitteissa nuo kärjistyksenikin alkavat olemaan käytännössä faktoja. Tämäkin oli minulta virhe.
Half-breed

shiwan kirjoitti:Linkkiä tutkimukseen joka osoittaa väitteesi todeksi. Jos ei löydy, kyse on edelleen vain mielipiteestäsi samalla tavalla kuin ehdotukseni oli vain ehdotus, ei mikään automaattinen voiton tae. Luonnollisesti se tutkimuksen puuttuminen sijoittaa sen mielipiteesi siihen samaan sarjaan johon väität minun neuvoni kuuluvan. :)
Oliko itselläsi linkkiä mihinkään? Taut ampuu pirun kovaa on abaut kaikkien muiden paitsi sinun tiedossasi näköjään. Kaikki voivat siis laskea montako Wguardia Tau ampuu pois keskiarvoisesti, jos tarvitsevat enemmän todistelua kuin se minkä ihan järkikin sanoo turneemetan perusteella. Lisäksi edelleen koska väitteeni on tämänhetkisen metan mukainen, niin edelleen todistustaakka on sinulla joka väität, ettei nykyinen turnausmetan mukainen Tau muka onnistuisi tekemään mitään tolle läjällesi.
shiwan kirjoitti:Osoitathan kohdan jossa olen suoraan väittänyt olevani tuosta eri mieltä. Itse en löytänyt joten olen taipuvainen pitämään todellisempana sitä, että keksit näkemykseni omasta päästäsi etkä siitä mitä olen kirjoittanut.
Tämä ja vastauksesi siihen. Is answer question?
shiwan kirjoitti:Tähän otin jo tuolla aiemmin kantaa. Kun minä olin ala-asteella, muutama sata pistettä ja tuhat pistettä olivat eri asioita. En ole kuullut että matematiikan alkeiden tasolla olisi muuttunut mitään noin olennaisesti tai ylipäätään mitenkään. Tämä on nyt se kohta jossa kumpaa olet kahdesta ihmisryhmästä: Yksi niistä jotka osaavat päätellä asioita puuttuvasta tiedosta.
Eli kantasi on, että jos pelaaja pelaa susipaskaa yksikköä ilman mitään tukea ja failaa aina koska pelaa susipaskaa yksikköä ilman tukea ja heittää sen liian syvään päähän allasta, niin "Loll337! Opettele pelaamaan rofl XDXDXDXDXD!"? En ainakaan löytänyt mitään muuta kantaa tähän sinulta.

shiwan kirjoitti:Väitteesi on kuultu. Missä ovat todisteet sen tueksi? Jos niitä ei ole, ei väitteelläsi ole kestävää pohjaa ja sen arvo on samaa luokkaa seuraavan kanssa: 1+1=3
Todisteet löytyy turnausmetasta, ihan Taun codexia lukemalla ja tietty matikasta kun lasket miten paljon Wguardia tippuu Taun tulitukseen keskimääräisesti vuorossa. Tau yksinkertaisesti ampuu sen verta paljon, ettei tuolla sinun kasallasi ole mitään jakoa niitä vastaan. Lisäksi edelleen missä omat todisteesi ovat, että tuo setti jotenkin toimisi?
shiwan kirjoitti:Ymmärräthän ettei jatkuva henkilöön käymisesi ole minkään psykologisen normin mukaan osoitus siitä, ettei sinulla olisi mitään minua vastaan henkilönä vaan pikemminkin päin vastoin? Vihamielinen käytös on vihamielistä käytöstä vaikka sitä muuksi käyttäytyjä väittäisikin. Valitsen edelleen mennä sillä periaatteella, että kun puheet ja teot eivät kohtaa on totuus luettavissa teoista.
Valitse mitä valitset, mutta pointti on edelleen se että jos ehdotat typerää menettelytapaa ja jatkat typerän menettelytavat lobbausta, vaikka sinulle on useaan otteeseen osoitettu, ettei menettelysi ole lähelläkään todellisuutta, niin teit ehdotuksesi kuvainnollisesti aineissa.

Tärkeää on myös huomata, että supernovauber on kaiketi aloittelija (Liittymispäivän perusteella. Voin toki olla väärässä.), joten paskojen taktiikoiden ja settien suosittelemisessa hänelle ei ole mitään mieltä. Jos kyseessä on taas "Tää voisi toimia, mutta pitää testailla ensin."-setti, niin olisiko se parempi jättää osaavien testattavaksi ja antaa aloittelijalle neuvoja jotka on todistetusti toimivia?
shiwan kirjoitti:Voi olla, mutta tuokin on vain sinun mielipiteesi. Osa pelaajista olisi ihan kiitollinen siitä, että pelissä olisi lähitaisteluakin. Itse olen ollut tämän edikan peleissäni ehkä kahdesti sellaisessa lähitaistelussa johon en itse halunnut ja se on liian vähän minun mielestäni. Tällä hetkellä peli on käytännössä vain objektiven perässä juoksemista ja sinne lättyjen heittelyä + sitten ~16% todennäköisyydellä "tapa kaikki"-missio jolloin ei juosta edes objectiven perässä. Toki jos siitä tykkää niin eihän siinä mitään. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että peli on tällaisenaan liian yksinkertainen. Liian vähän huomioitavia asioita -> "facerollaaminen" on osalla codexeista paitsi mahdollista, myös hyvin pitkälle se miten niillä pelataan.
Näköjään sinulla ei ole mitään hajua myöskään mikä ero on kompeilla ja sääntöuudistuksella. Toimivien komppien resepti on tehdä toimiva setti joka ei muuta pelin sääntöjä ja on yksinkertainen muistaa. Se mitä sinä haluat on sääntömuutos ja sen jätän GW:n apinalaumalle. Tässä ollaan nyt komppien parissa.
Half-breed

shiwan kirjoitti:Hmm. Joo, minun virheeni. Esitin asiani huonosti ja viestini välittyi kärjistyksen takia väärin.

Ei se varmaan paras ole. Peilasin asiaa vain oman codexini näkökulmasta jonka puitteissa nuo kärjistyksenikin alkavat olemaan käytännössä faktoja. Tämäkin oli minulta virhe.
Elikkä siis lähdit koko hommaan siitä oletuksesta, että koska tollanen setti on kaaoksellesi hankala vastus, niin sitten se olisi sellainen myös Taulle...oikeasti järki käteen.

Tästälähin voisit oikeasti katsoa vähän mitä selittelet ja edes tutustua tilanteeseen, eikä vain mutuilla. Tai sitten jätät taktiikkajutustelun meille aikuisille.
shiwan

Kuten sanoin, minun virheeni. Ei se, ettei yksi keskitasoinen codex pärjää juustolle tarkoita sitä etteikö toinen juusto pärjäisi.
Half-breed

shiwan kirjoitti:Kuten sanoin, minun virheeni. Ei se, ettei yksi keskitasoinen codex pärjää juustolle tarkoita sitä etteikö toinen juusto pärjäisi.
Hyvä että meni tämäkin päähän. Enhän sanonut tuosta sulle kuin abaut yli sivun.
shiwan

Half-breed kirjoitti:
shiwan kirjoitti:Kuten sanoin, minun virheeni. Ei se, ettei yksi keskitasoinen codex pärjää juustolle tarkoita sitä etteikö toinen juusto pärjäisi.
Hyvä että meni tämäkin päähän. Enhän sanonut tuosta sulle kuin abaut yli sivun.
Ei tullut mieleen, että luokattoman huonolla ulosannillasi saattaisi olla vaikutusta siihen miten vakavasti se otetaan? :) Monella on netissä ns. jumalakompleksi ja kuvitellaan että mikä tahansa perustelematon oma argumentti kantaa yhtä hyvin kuin vaikkapa tiede (joka ei sekään ole aina lopulta oikeassa). Siihen kun lisää vielä käytännössä kaikki viralliset argumentaatiovirheet niin ainakin minun silmissäni sen uskottavuus kärsii pahasti, vaikka ei tietenkään pitäisi koska asiasisällön laatuhan ei ole riippuvainen suuntaan tai toiseen siitä miten heikosti se esitetään.

Itse asiassa, kun väitit tuolla, että noiden esimerkkiyksiköitteni kaataminen olisi CSM codexilla hankalaa noissa olosuhteissa niin olisin ihan tosi kiinnostunut tietämään miten se on ylipäätään todennäköisyyksien valossa mahdollista vaikkapa kahdessa vuorossa.
JarkAira

Viesti Kirjoittaja JarkAira »

Tämä ketju on kyllä erittäin hieno esimerkki siitä, miten keskustelu sotussa nykyisin toimii, eikä varmasti tuoreelle jäsenelle, joka tämän ketjun aloitti, tule enää minkäänlaista intoa palata sotavasaran pariin.

Kiitokset tästä kaikille keskustelun osapuolille.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Halffikselle ja Shiwanille oma privaattiforumi niin uskaltaa taas muutkin keskustella täällä.
shiwan

On tähän olemassa ratkaisu: Ihmiset pysyvät asiallisina.
Diffes
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Diffes »

Jos threadi ei ole Shiwan vs maailma niin Shiwan vs Halffis.. Noh, ainakin oli jonkin asteen kiintoisaa luettavaa.
Satunnainen figuilija savosta
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Diffes kirjoitti:Jos threadi ei ole Shiwan vs maailma niin Shiwan vs Halffis.. Noh, ainakin oli jonkin asteen kiintoisaa luettavaa.
Tai Halffis vs maailma, niitäkin on nähty. Voisi melkein pitää oman osionsa sille, molemmat suoltavat sivukaupalla tekstiä päivässä jos pitää oikein kättä vääntää jossakin threadissa.

Ai niin ja niiden pathfindereiden tappaminen on tosiaan hyvä strategia, tau:n ampuminen on aika onnetonta sillä pelkällä bs3:laan ilman apuja.
Bep.
shiwan

Diffes kirjoitti:Jos threadi ei ole Shiwan vs maailma niin Shiwan vs Halffis.. Noh, ainakin oli jonkin asteen kiintoisaa luettavaa.
Olisi ihan kiva jos tätä ei pistettäisi minun syykseni kun se ei sitä kuitenkaan ole. Minä tarjosin ehdotuksen ja sain osakseni henkilökohtaisuuksia ihmiseltä jolle en ehdotustani edes suunnannut. Ei niin, etteikö olisi ollut sellaisiakin vääntöjä joissa itse olen ollut provokaattorina, mutta tämä ei ole sellainen joten en myöskään suostu ottamaan tästä vastuuta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”