Porin Pelikaupan Blood Bowl 2. kausi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikaupan Blood Bowl 2. kausi
2. Semifinaali: Dark Liverbox vs. Beer King's: 3-1
Kohta alkaa pronssiottelu
Kohta alkaa pronssiottelu
Pronssiottelu jatkoajalla Shub-Niggurath Fistersseille 2-1
Onnittelut Harrille.
Janne pelasi tänään molemmat matsit todella hyvin ja kummassakin oli voitto aivan pienestä kiinni.
Onnittelut Harrille.
Janne pelasi tänään molemmat matsit todella hyvin ja kummassakin oli voitto aivan pienestä kiinni.
Post counttii post counttii triplapostaus
Huomenna on siis finaalimatsi 12.30 alkaen (Kauppa aukeaa klo 12) ja matsin jälkeen on tietysti palkintojen jako. Kaikkien palkintojen, joten vihj vihj jos vaikka uhkaa joku stattikuninkuus napsahtaa omalle kohdalle, niin tulkaa paikalle kyseinen figu mukana jännittämään. (Jos ei ehdi peliä katsomaan, niin palkintojenjakohan siis on suurinpiirtein joskus 14.30-15.00 kieppeillä) Ja Rauhishan jo aiemmin puheli, että palkintojen jakelun jälkeen keskusteltaisiin porukalla myös jo seuraavasta liigasta. Että sellaisia terveisiä.
Huomenna on siis finaalimatsi 12.30 alkaen (Kauppa aukeaa klo 12) ja matsin jälkeen on tietysti palkintojen jako. Kaikkien palkintojen, joten vihj vihj jos vaikka uhkaa joku stattikuninkuus napsahtaa omalle kohdalle, niin tulkaa paikalle kyseinen figu mukana jännittämään. (Jos ei ehdi peliä katsomaan, niin palkintojenjakohan siis on suurinpiirtein joskus 14.30-15.00 kieppeillä) Ja Rauhishan jo aiemmin puheli, että palkintojen jakelun jälkeen keskusteltaisiin porukalla myös jo seuraavasta liigasta. Että sellaisia terveisiä.
Heittäkääs nyt vielä linkkiä niihin stati listoihin niin saa pällistellä. Tosin tuskimpa siellä enään omat ukkelit kärjessä on kun 5 peliä jäi pelaamatta, tosin eipä taida terveyden tilakaan antaa mahdollisuutta saapua paikalle mutta ken tietää tapahtuuko ihmeparantuminen.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Löytyy tuolta ketjun ekasta viestistä ja itseasiassa taidat vielä keikkua kärjessä joissakin, mutta tässä on tietysti tänä viikonloppuna nämä kolme peliä, jotka saattavat ehtiä vielä muuttaa tilanteita. Olis se kamalaa, jos ei jännittää tarvis! ;)
Ai niin muuten...

Ai niin muuten...

Kiitos kiitos! Joo kyllä Jannen edistyminen liigan edetessä oli huikeaa. Ensi kaudella varmaan saadaan varoa vähän enemmän. Hyvä, että kunnon pelimiehiä löytyy!
Meitsi voinee pienen 4. Sijan lohdutuspalkinnonkin ehkä sponsoroida, kun tiedän kokemuksesta, että se on aika nihkeen tuntuinen sijoitus :)
Meitsi voinee pienen 4. Sijan lohdutuspalkinnonkin ehkä sponsoroida, kun tiedän kokemuksesta, että se on aika nihkeen tuntuinen sijoitus :)
Kalat meni kotio...
Näemmä kolmessa taulukossa kärjessä ollaan, tosin ei taida olla ihan hetkeen noita olla päivitetty (sen verran samalta näytti listat).
Varmistetaas nyt viellä kun luovutusvoiton annoin niin saanko heitellä MVP:tä? Ajattelin että jos osuu nuo spp:t kohdalleen niin ollaan varmaan aika lähellä ainakin kärkeä. Seuraavaan liigaan kun sai nykyisellä tiimillä käsittääkseni osallistua, tosin voipi hyvinkin mennä vaihtoon kun kehitys käyrät ovat melko tapissa ja pari liigaa örkeillä tahkottuna nyt.
Varmistetaas nyt viellä kun luovutusvoiton annoin niin saanko heitellä MVP:tä? Ajattelin että jos osuu nuo spp:t kohdalleen niin ollaan varmaan aika lähellä ainakin kärkeä. Seuraavaan liigaan kun sai nykyisellä tiimillä käsittääkseni osallistua, tosin voipi hyvinkin mennä vaihtoon kun kehitys käyrät ovat melko tapissa ja pari liigaa örkeillä tahkottuna nyt.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Eipä saa mvp:tä kun ei pelaa. Ja ainakaan vielä seuraavaan liigaan ei ole kuulemma suunnitteilla vanhojen listojen käyttöä, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa vielä sitten.
Joo kyllä sun Runtti tarvii vaihtaa. Näyttää, että pärjäät muillakin kun örkeillä ;)
Ja tosiaan samalla ei saa jatkaa vielä ensi liigaan, ehkä joskus sitten. Muutenkin pelätään klassista örkkien ylikansoitusta tulevaan liigaan. Vissiin puolet tyyliin tulossa örkeillä. Kai sen nyt uusilta pelaajilta voi hyväksyä, mutta eipä sillä liikaa respectiä taida irrota :)
Näytä tietä parempaan tulevaisuuteen Runt! Hylkää laimea menneisyys örkkien parissa!... Tai sitten vaan pelaat millä haluat :) sekin käy.
EDIT: äläkä ota liian vakavasti mun pronssijuhlan kaljanhuuruisia kommentteja :) olisin vaan niin kovin mielelläni nujertanut sut vielä tän liigan yhteydessä. Ensi liigassa sitten taas katsomme.
Ja tosiaan samalla ei saa jatkaa vielä ensi liigaan, ehkä joskus sitten. Muutenkin pelätään klassista örkkien ylikansoitusta tulevaan liigaan. Vissiin puolet tyyliin tulossa örkeillä. Kai sen nyt uusilta pelaajilta voi hyväksyä, mutta eipä sillä liikaa respectiä taida irrota :)
Näytä tietä parempaan tulevaisuuteen Runt! Hylkää laimea menneisyys örkkien parissa!... Tai sitten vaan pelaat millä haluat :) sekin käy.
EDIT: äläkä ota liian vakavasti mun pronssijuhlan kaljanhuuruisia kommentteja :) olisin vaan niin kovin mielelläni nujertanut sut vielä tän liigan yhteydessä. Ensi liigassa sitten taas katsomme.
Kalat meni kotio...
Ei tuo oma taival örkkien kanssa nyt niin laimea ole ole ollut kuitenkaan ;)
Katsotaan nyt mitä seuraavan liigan kanssa teen jos sen heti perään päräytätte käyntiin, voi olla että jää siinä tapauksessa väliin kun ei oikein aika tahdo riittää kaikkeen.
Ihan hyvä kyllä jos vanhoilla rostereilla ei saa jatkaa, jää sitten stänsejä täysin uusille joukkueillekkin. Aikka tappo tiimejä tämän liigan muutama joukkue jos kohtaa ihan basic teamin ilman skillin skilliä.
Pakko kyllä sanoa että Harkkarin olisin mieluusti kohdannut mutta nyt kävi näin, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa arpaonni osuu kohdalle.
Katsotaan nyt mitä seuraavan liigan kanssa teen jos sen heti perään päräytätte käyntiin, voi olla että jää siinä tapauksessa väliin kun ei oikein aika tahdo riittää kaikkeen.
Ihan hyvä kyllä jos vanhoilla rostereilla ei saa jatkaa, jää sitten stänsejä täysin uusille joukkueillekkin. Aikka tappo tiimejä tämän liigan muutama joukkue jos kohtaa ihan basic teamin ilman skillin skilliä.
Pakko kyllä sanoa että Harkkarin olisin mieluusti kohdannut mutta nyt kävi näin, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa arpaonni osuu kohdalle.
Järkyttävä peli
Dark Liverbox vs. Unrest in Peace: 2-1.
Ei pysty sen tarkempaa nyt tähän hätään edes kommentoimaan :D
Dark Liverbox vs. Unrest in Peace: 2-1.
Ei pysty sen tarkempaa nyt tähän hätään edes kommentoimaan :D
Tuuri haukat....
Ei vaan onnea voittajalle. Vaikka epäilenkin tuomaripeliä kun isäntä meni voittamaan :D
Harmi et työt esti finaalien live seurannan
Ei vaan onnea voittajalle. Vaikka epäilenkin tuomaripeliä kun isäntä meni voittamaan :D
Harmi et työt esti finaalien live seurannan
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Blood Bowl-liigan sijoitukset ja palkitut ovat seuraavat.
1. sija: Dark Liverbox - Mikko Rauhala
2. sija: Unrest in Peace - Harri Hursti
3. sija: Shub-Niggurath Fisters - Harri Hursti
4. sija: Beer King's - Janne Pietikäinen
SPP Hoarder: Ville Myllynen ja Harri Hursti (jaettu)
Touchdown King: Ville Myllynen ja Harri Hursti (jaettu)
Casualty-Monster: Tuomas Sallinen
Long Bomber: Tomi Tuomisto
Herrasmiespalkinto: Juha Mattila
Tjaah että minä kahdessa tilastossa kärjessä, harri on siis kakkonen kun suhteutetaan pelattuihin peleihin ;)
Mikolle onnittelut täältäkin suunnalta ja Harrille myös. Hienosti molemmat pelasivat omat joukkueensa niin pitkälle kuin pelisysteemi antoi myöden.
Mikolle onnittelut täältäkin suunnalta ja Harrille myös. Hienosti molemmat pelasivat omat joukkueensa niin pitkälle kuin pelisysteemi antoi myöden.
Vai herrasmiespalkinto. :D
Onnea voittajalle! Harmi ku en kerenny tulemaa kattelemaan finaalipeliä.
Onnea voittajalle! Harmi ku en kerenny tulemaa kattelemaan finaalipeliä.
Siellä odottas tosiaan Pelikaupalla figua Villelle ja Juhalle molemmille :D
Jaa niin ku tuosta jonku palkinnonki sai sitten... Pitää katsoa jos joku päivä kunto antaa periks niin vois piipahtaa.
Mites halusko furre jotain kuvaa näistä figuista jotka sijoittu tilastojen kärkeen, vai oliko tarkoitus ottaa joku yhteis potretti?
Mites halusko furre jotain kuvaa näistä figuista jotka sijoittu tilastojen kärkeen, vai oliko tarkoitus ottaa joku yhteis potretti?
Lähinnä palkintojenjaossa oltas räpsitty jos väki pääsee paikalle ei nyt tällä haavaa kai sen enempiä tarpeita.
Teille fabo-rajoittuneille muuten tiedoksi, että tuollahan on iso määrä kuvia Pelikaupan sivuilla odottamassa ihmettelijöitä:
2. semifinaali
Pronssiottelu
Finaali
Tämä on erityisen hieno otos:

Teille fabo-rajoittuneille muuten tiedoksi, että tuollahan on iso määrä kuvia Pelikaupan sivuilla odottamassa ihmettelijöitä:
2. semifinaali
Pronssiottelu
Finaali
Tämä on erityisen hieno otos:

Jees kiitos kaikille kanssapelaajille täälläkin! Nyt on pronssi ja hopea plakkarissa, vähän tuntuisi, että joku puuttuu kokoelmista :) ensi kauteen siis!
Pitäisikö kenties pitää joku liigan lopetus kaljoittelu tai vastaava tässä ennen ensi liigaa? Puida pelit ja uhota seuraavasta liigasta?
Pitäisikö kenties pitää joku liigan lopetus kaljoittelu tai vastaava tässä ennen ensi liigaa? Puida pelit ja uhota seuraavasta liigasta?
Kalat meni kotio...
Komia on kuva. Mites muuten pelikauppa on auki näin joulun tienoilla?