[Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori] Blood Bowl - pelien sopimisketju
Shub-Niggurath Fisters vs Brienne Narwahls
Perjantai 8.11.2013
Klo 11.00
Porin Pelikaupalla
Shub-Niggurathin maalilaulu:
http://youtu.be/4Uz8gLA6wbQ
Perjantai 8.11.2013
Klo 11.00
Porin Pelikaupalla
Shub-Niggurathin maalilaulu:
http://youtu.be/4Uz8gLA6wbQ
Kalat meni kotio...
Joutuu siirtämään tuota huomista Fisters vs Narwahls peliä. Jouduin yllättäen työvuoroon.
Kalat meni kotio...
Kolmas kerta toden sanoo!
Torstai 14.11.2013
Klo 13.00
Porin Pelikaupalla
Brienne Narwhals on julkaissut pleijarien kunniaksi uuden fanituotteen, joita on mahdollista ostaa ottelun myyntipisteestä. Tuotteita on rajattu määrä! Vain viisi kultarahaa!

Torstai 14.11.2013
Klo 13.00
Porin Pelikaupalla
Brienne Narwhals on julkaissut pleijarien kunniaksi uuden fanituotteen, joita on mahdollista ostaa ottelun myyntipisteestä. Tuotteita on rajattu määrä! Vain viisi kultarahaa!

Suky-FU vs Unrest In Peace tiistaina 3.12. Klo 11.00. Pelikaupalla.
Kalat meni kotio...
Ja heti perään...Lustria 69ers vs subbubbuuu subbari fisterssit. Tiistaina siis siinä 14 nurkilla alkaen....Nyt on suuren playoff juhlan tuntua.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
No voinut pentele hyvä putki pelejä just sille päivälle kun mulla on jotain typeriä iltapäiväseminaareja ja palavereja. ~tana
Kyllä nyt taitaa olla niin että minä lähden kohta suksimaan liigasta, vaikka rahkeita olisikin mahdollisesti voittaa koko roska. Ei vaan tunnu aikaa löytyvän tarpeeksi ja mielenkiintokin tökkii pikkaisen kun tämä homma vähän pääsi venähtämään (ajattelin että tän olis kesälomalla + 2kk tahkonnut nätisti alusta loppuun).
Mietin nyt kuitenkin pari päivää ja katson mitä nuo koulun lukkarit sanovat.
Mietin nyt kuitenkin pari päivää ja katson mitä nuo koulun lukkarit sanovat.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Pudotuspeli:
Rottaralli vs. Unrest in Peace pelikaupalla 12.12.2013 klo 11.00.
Rottaralli vs. Unrest in Peace pelikaupalla 12.12.2013 klo 11.00.
Kalat meni kotio...
Katotaas ehtiskös paikalle manaileen :D
Kyllä se nyt ottaa tappio koville Syrjällä :)
Tuu vaan. Jos tulee parempi mieli. Suotakoon mielenrauha sinulle.
Tuu vaan. Jos tulee parempi mieli. Suotakoon mielenrauha sinulle.
Kalat meni kotio...
Kyllä mä oon jo sinut asian kanssa. Sulla ne tais vaan enemmän kädet täristä :D . Mut joo se sitten taas tästä höpöjauhannasta
Pitäis kai ittekin yrittää päästä edes tuota höpöhöpöjen peliä sitten katsomaan. Tentti seuraavana päivänä ainakin, mutta jos ei muuta ilmaannu, niin ehkä sitä pääsisi aamupäivästä vähän ihmettelemään matsiakin.
Kyllä se maar jännää on, nää BB -pelit. Etenkin nää pudotuspelit. Silloin varsinkin, jos näyttää siltä, että on saumat voittaa. Jos on rehdisti häviöllä, niin silloin ei juuri jännitä. Taisi enemmän jännittää se eka peli oikeastaan Mikaa vastaan. Altavastaajana taisin olla kuitenkin sua vastaan, niin siinä vaan iloistesti yllättyy jos voittaa. Kyllä kai sitä pitää vähän fiilistä näissä peleissä olla :)syrja kirjoitti:Kyllä mä oon jo sinut asian kanssa. Sulla ne tais vaan enemmän kädet täristä :D . Mut joo se sitten taas tästä höpöjauhannasta
Kalat meni kotio...
Huikataan nyt tännekkin tuosta toisesta pallopelistä, DreddBall demotusta pääsee seuraamaan tulevilla viikoilla, kunhan ajat vaan saadaan sovittua
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Olisiko intoa tai mahdollisuuuksia ottaa tuota Blood Bowl/street bowl nelinpeliä lauantaina 4.1.14? Jos vaikka pelikaupalla joskus aamusella kun se aukeaa?
Kalat meni kotio...
Näillä näkymin teoriassa mahdollista :D
Jeps. Pitäis kyl kans onnistua...
Noniin! Yhtä vielä huutaisi mukaan!
Saapi nähdä, millä joukkueella sitä itse lähtisi testaileen. Skaveneilla tekisi mieli, mutta mahtaako olla mokomia tarpeeksi maaleissa tuohon päivämäärään mennessä. Eikä viitsisi maalaamattomilla pelailla. Voisi koittaa jotain ihan yllättävääkin, esim. Humaneita.
Saapi nähdä, millä joukkueella sitä itse lähtisi testaileen. Skaveneilla tekisi mieli, mutta mahtaako olla mokomia tarpeeksi maaleissa tuohon päivämäärään mennessä. Eikä viitsisi maalaamattomilla pelailla. Voisi koittaa jotain ihan yllättävääkin, esim. Humaneita.
Kalat meni kotio...
- Ookami_Tez
Mää voin tulla mukaan tottakai. Tarvii säännöt vaan tarkastaa ja keksiä joukkue siihen.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Noni, siinähän se olisi sitten! Säännöt ei kauheaasti eroa. Katso toi yleinen blood bowl keskustelu. Siellä on säännöt.Ookami_Tez kirjoitti:Mää voin tulla mukaan tottakai. Tarvii säännöt vaan tarkastaa ja keksiä joukkue siihen.
Sovitaanko vaikka klo 10 vai 11?
Kalat meni kotio...