Eikös toi ole melkein Jaakon lista, jossa on boomisten tilalla Nyssit? Näyttää aika pinkeältä. ARM 21 peikkospammi voi olla vähän nihkeä vastus.GreenMeanie kirjoitti:Sit toinen juttu, oon metaillu pääasiassa alottelevaa kaveria varten Cygnaria, mut mun meta pyörii 50 pinnassa niin kysytään teiltä:
GreenMeanien vanha ja huono metaketju
Re: Kuha palaa kotiin possuilla
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Re: Kuha palaa kotiin possuilla
Ei noi saa ees snipeä, ni ei oo ku 22" threat. Muutenkin cover ja blast immuunius ei oo musta mitenkän nyssien juttu. Trencherit on parempia.GreenMeanie kirjoitti:dead eye + assaultilla noi uhkaa ihan älyttömän kauas jopa cygnarilla ja kylhän nyssit ihan kivasti rikkoo jotain circle/legioona petojakin varsinkin kun pääsee takaapäin osumaan?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Re: Kuhan possutechit
Ei mun listassa boomiksia ole, vaan Defender, eEiryss ja Strangewayes.
Nysseissä (ja Rhupertissa!) ei varsinaisesti mitään vikaa ole ja ovat hyvä yksikkö ehdottomasti. Se on sit tietysti kyssäri tartteeko lisää pow10 ampumista gun magejen lisäksi. Välillä varmasti kyllä, välillä ei. Nysseillä toki on merkittävä kyky tappaa jotain meleessäkin. Murdochia mä en mitenkään erityisen oleellisena näkisi, koska Deceleration toimii ilmankin, mutta voi siitä blast damagelta suojautumisesta välillä iloa olla. Jos siihen mun listaan sit vertaa, niin Defenderillä taas on niin älytön kantama, että sillä pystyy poistamaan oikeastaan mitä ei-stealhattua tahansa kentältä ja uhkaamaan vihollisen casteria jatkuvasti. Comboaa myös erityisen kivasti Temporal Accelerationin kanssa. Siksi oonkin sen pitänyt. Ja joo eEiryss on todella hyödyllinen nappi kans.
Nysseissä (ja Rhupertissa!) ei varsinaisesti mitään vikaa ole ja ovat hyvä yksikkö ehdottomasti. Se on sit tietysti kyssäri tartteeko lisää pow10 ampumista gun magejen lisäksi. Välillä varmasti kyllä, välillä ei. Nysseillä toki on merkittävä kyky tappaa jotain meleessäkin. Murdochia mä en mitenkään erityisen oleellisena näkisi, koska Deceleration toimii ilmankin, mutta voi siitä blast damagelta suojautumisesta välillä iloa olla. Jos siihen mun listaan sit vertaa, niin Defenderillä taas on niin älytön kantama, että sillä pystyy poistamaan oikeastaan mitä ei-stealhattua tahansa kentältä ja uhkaamaan vihollisen casteria jatkuvasti. Comboaa myös erityisen kivasti Temporal Accelerationin kanssa. Siksi oonkin sen pitänyt. Ja joo eEiryss on todella hyödyllinen nappi kans.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
POW 9 weapon master charge? (+harmi)Celebdae kirjoitti:Se on sit tietysti kyssäri tartteeko lisää pow10 ampumista gun magejen lisäksi.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Mä ottaisin ennemmin ehkä boomikset ku nyssit. Tai kuulostaa niin ankeelta ett kahlaat boomiksis (deceleraatiol) ja sit vuoroon ett saa ees tehä mitään. Lisäks deadeye ja pow12 ampumista rng10llä dougalin kaa. Nysseilleki ottaisin ehkö ennemmin dougalin ku murdokkii. Tai no assault on tietty iha söpö.
Ja arkadiushan oli iha selkee juttu, eiks olluki. Tohtori, 7 warhogii ja minimiyksiköt.
Ja arkadiushan oli iha selkee juttu, eiks olluki. Tohtori, 7 warhogii ja minimiyksiköt.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Onhan boomikset tietty hyviä siinä vaiheessa ku ne osuukin juttuihin.TheEmu kirjoitti:Mä ottaisin ennemmin ehkä boomikset ku nyssit...deadeye ja pow12 ampumista rng10llä dougalin kaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Joo, niinku eräs viisas mies mommissa (en oo fanboy, en) sano, boomikset on hyvä yksikkö yksikseenki, mut heti ku saa tuettuu niitten ampumista jollain, ne alkaa tosissaan loistaa
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Assault on itse asiassa aika huono (myös) nysseillä. Ne on harvoja tilanteita, jolloin siitä oikeasti olisi hyötyä ja threatin lisääjänä omat ukot vaan päätyy huonoihin paikkoihin, koska chargelinjan pitäisi kuitenkin päätyä meleeseen sen kohteen kanssa. Sit jos chargaat kahella nyssillä samaan kohteeseen meleeseen asti, niin sulla on turhan hyvä potentiaali tappaakin se oma kaveri. Been there, done that jne.
EDIT: Sitten kannattaa toki miettiä myös sitä, että turnaukseen pitäisi se toinenkin lista saada kasaan. Tämä alkaa olla sen verta täynnä charruja, että toisessa tulee jo äitiä ikävä. Tämäkin on tuttua =)
EDIT2:
EDIT: Sitten kannattaa toki miettiä myös sitä, että turnaukseen pitäisi se toinenkin lista saada kasaan. Tämä alkaa olla sen verta täynnä charruja, että toisessa tulee jo äitiä ikävä. Tämäkin on tuttua =)
EDIT2:
Jos weapon mastereiden takia nuo listaan ensisijaisesti haluaa, niin joku Forge guard kovemmalla lyönnillä ja paremmalla MATilla on ihan vaihtoehto... Tai sit jos haluaa olla yksi joukon jatkona, joka yrittää saada Stormbladet toimimaan. eHaley ja Stormclad on jo ihan suht hyvä pohja yritykselle.Merimetsä kirjoitti:POW 9 weapon master charge? (+harmi)Celebdae kirjoitti:Se on sit tietysti kyssäri tartteeko lisää pow10 ampumista gun magejen lisäksi.
Toinen suunta mihin tota halelistaa vois viedä ois se gustavin setti: pari stormcladii, swordknightit, min stormbladet, gunmaget, b13 ja joku soolokopla.
Mä tykkäilin tost aika paljonki. Puoltoist meleeyksikköö antaa kivasti ruumiita meleeseen, kaks hevii on kiva ja samal kuitenki gunmaget pyssyttelee nätisti. Lisäks ku toinen hevi on marshaloitu ni pystyy heittää molemmat meleeseen samal vuorol jos mieli tekee (fiittivuorolla varmaan ainaki haluis)
Mä tykkäilin tost aika paljonki. Puoltoist meleeyksikköö antaa kivasti ruumiita meleeseen, kaks hevii on kiva ja samal kuitenki gunmaget pyssyttelee nätisti. Lisäks ku toinen hevi on marshaloitu ni pystyy heittää molemmat meleeseen samal vuorol jos mieli tekee (fiittivuorolla varmaan ainaki haluis)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Pelailitiin tossa kaverin kanssa (ja toki possut oli koko aika aivan suvereeneja haleyta vastaan) ja metailtiin lisää halea. Onks avenger ihan tyhmä jakki marhaloitavaks gunmageille? Se löis kovempaa ku defenderi loppupelissä ja toi knockdown blasti ei toki oo aivan huono techi kai sekään, vaikka rangessa jäädäänkin aika pahasti jälkeen? Kuin paljon haley tarvii oikeesti infantrynpoistoa gunmagejen lisäks?
Sit erikseen vois olla viel ihan cryxinpoistolista mihin sais viel b13 ja A&H?Major Victoria Haley (*5pts)
* Thorn (8pts)
* Stormclad (10pts)
* Squire (2pts)
Arcane Tempest Gun Mages (Leader and 5 Grunts) (6pts)
* Arcane Tempest Gun Mage Officer (2pts)
* * Avenger (9pts)
Horgenhold Forge Guard (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Captain Arlan Strangewayes (2pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Journeyman Warcaster (3pts)
Rhupert Carvolo, Piper of Ord (2pts)
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kyl mua ainaki houkuttaa idea avengerista gunmageilla aika paljon. Kaks aoe4 lättyy rng14llä ja quakellaois aika makee. Kahella thunderboltillaki vois saada aoella aika viihdyttäviä juttuja tapahtumaan (sikälimikäli hiffaan sen oikein näin keskellä yötä).
MAT6 RAT4 SPD4 on sit se ankeempi puoli. Mut en tiiä sit onks varsinaisesti halen heikkouksii saada joku liikkumaan tai osumaan. Deadeyella osuu jo aika pitkälle, ja onhan siellä aina optiona artilleristikin... (rat6 ja rerollaa ohi menevät lätyt mitkä voi olla just niit pushilättyi).
Eikä cygnarlistaa ikinä voi haitata että saa vähän lisää lyöntivoima...
MAT6 RAT4 SPD4 on sit se ankeempi puoli. Mut en tiiä sit onks varsinaisesti halen heikkouksii saada joku liikkumaan tai osumaan. Deadeyella osuu jo aika pitkälle, ja onhan siellä aina optiona artilleristikin... (rat6 ja rerollaa ohi menevät lätyt mitkä voi olla just niit pushilättyi).
Eikä cygnarlistaa ikinä voi haitata että saa vähän lisää lyöntivoima...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Toi Avenger on kyl sinänsä ihan kiva, mut Defenderin iiiiso etu on juurikin se range. Voit käytännössä aina ampua mitä haluat ja usein vielä aimaten. Parantaishan knockdown-techi Stormcladin varmuutta tappaa asioita ihan kivasti, joten puolensa toki silläkin...
hmm... rapiat neljä tuntia yöunia näköjään tiedossa ja mä metaan foorumilla.
hmm... rapiat neljä tuntia yöunia näköjään tiedossa ja mä metaan foorumilla.
Moro, Ville täs ny sit jolle toi eHaley ja pNemo lista ois tulos! Oli pakko liittyy foorumille et pääsee iteki huuteleen. Kiitos vinkeist, syyhyttää jo päästä pelaan kunnon matsei!
<3 Kuhan possutechit 4 life.
<3 Kuhan possutechit 4 life.
- GreenMeanie
Tässä eilisestä toipuessa vois vähän metailla vaikka possuja, kun tuli vähän alisuoritettua. Tai no, ei sinänsä, kaikki tappiot tuli pelaajille ja listoille jotka myönnän paremmiksi (Paitsi Olli joka Cryx) mut silti.
Midas... Huhhuh. En enää tiiä yhtään tosta listasta, vaikka vaikee sitä on parantaakkaan. Ollin eGore on varmasti voittanut kovempiakin listoja ja pelaajia mut Bone Grinderit muuttu vaan tasasesti baneiks mikä ei ollu mun mielestä kovinkaan siisti juttu. Fiitillä tulleet 2 road hogii sai sprayhinsa jotain 11-12 banee josta 4 kuoli. Jehna. Yllättäen baneilla ei ollu ongelmaa poistaa niitä. Bone Swarmi vois vaihtuu viel lisäraboks ja Targiks jos sitä ei tarvita muualla, niin kiva transferikohde kun se onki. Ruotsin puolella yks nimetön Minionpelaaja pelailee Midaksella pelkkiä gun boareja Road hogien sijaan mut ite en oo oikeen luottavainen siihen taktiikkaan kun baneja pitäis saada hengiltä, toisaalta toisenkin road hogin vaihtaminen gun boariin antais mulle ne targin ja rabon (tai viel yhet grinderit) luopumatta kovimmasta hevihitteristä (pow 15 swarmi). Fiitillä tulis kuitenkin 2 gun boarii ja 2 fleikkaa takas. Ei paha.
Vähän sad et en pelais ku yhtä road hogii (ja yhtä kuollutta) per lista, mut 9 pinnaa on vaan tosi paljon maksaa mat 6 pow 14 meleestä vaik sprei tosi kova onki.
Carver oli kokeilua, ihan kivaa oli mutta kyl noi soolot vaan siirtyy muualle. Turpaan tuli ekaks Mikon menotheilta mut ihan järkevä matsi oli kumminki. Def. Wardatut errantit vaan on liikaa, vaikka nekin ois varmaan kaatunu paremmin kun oisin uskaltanu fiittaa et bone grinderit pääsee armorista läpi, mut fiittiä odotteli takana judikaattori. Jos droppaisin targin, altenin ja pendraken voisin otta toiset slaughterhouserit jotka auttais taas high deffiä vastaan ja saisin pitää AD brigandit jotka on kyl tosi jees.Lord Carver (*6pts)
* Road Hog (9pts)
* War Hog (8pts)
* War Hog (8pts)
* Targ (2pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Farrow Brigands (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Farrow Brigands (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Farrow Slaughterhousers (Leader and 5 Grunt) (6pts)
Alten Ashley, Monster Hunter (2pts)
Professor Victor Pendrake (2pts)
Midas (*5pts)
* Bone Swarm (4pts)
* Gun Boar (5pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Road Hog (9pts)
* Road Hog (9pts)
Farrow Bone Grinders (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Midas... Huhhuh. En enää tiiä yhtään tosta listasta, vaikka vaikee sitä on parantaakkaan. Ollin eGore on varmasti voittanut kovempiakin listoja ja pelaajia mut Bone Grinderit muuttu vaan tasasesti baneiks mikä ei ollu mun mielestä kovinkaan siisti juttu. Fiitillä tulleet 2 road hogii sai sprayhinsa jotain 11-12 banee josta 4 kuoli. Jehna. Yllättäen baneilla ei ollu ongelmaa poistaa niitä. Bone Swarmi vois vaihtuu viel lisäraboks ja Targiks jos sitä ei tarvita muualla, niin kiva transferikohde kun se onki. Ruotsin puolella yks nimetön Minionpelaaja pelailee Midaksella pelkkiä gun boareja Road hogien sijaan mut ite en oo oikeen luottavainen siihen taktiikkaan kun baneja pitäis saada hengiltä, toisaalta toisenkin road hogin vaihtaminen gun boariin antais mulle ne targin ja rabon (tai viel yhet grinderit) luopumatta kovimmasta hevihitteristä (pow 15 swarmi). Fiitillä tulis kuitenkin 2 gun boarii ja 2 fleikkaa takas. Ei paha.
Ois sit kolmoslistana droppailtakas ainakin circlee ja legioonaa vastaan. Vähän harmittavia tietty bethayne ja emorvy, mut niinhän ne yleensä on ja ampuu toi nyt kuitenki 3 lättyä ja gudrunin kiusaamaan infantrya. Razorback crew on.. no, haluisin hirveesti pelaa niit ja voihan niil toivoo osuvansa esim. saerynin fiitin aikana?Sturm und Drang (*5pts) Koska miks ei?
* Gun Boar (5pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* War Hog (8pts)
Farrow Razorback Crew (Leader and 1 Grunt) (3pts)
Farrow Razorback Crew (Leader and 1 Grunt) (3pts)
Gudrun the Wanderer (3pts)
Rorsh & Brine (9pts)
Vähän sad et en pelais ku yhtä road hogii (ja yhtä kuollutta) per lista, mut 9 pinnaa on vaan tosi paljon maksaa mat 6 pow 14 meleestä vaik sprei tosi kova onki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- GreenMeanie
Koska mariner Ralukilla on ilmeisesti yks kovimpia techejä ikinä mietin sitäkin vähän sturm & drangilla. Sturm kävelee, telekinesoi itteään, telekinesoi vastustajan casteria (buustattuna), ampuu tuplabuustatulla spraylla selkään, mariner ampuu aimattuna selkään ja (buustaa mieluummin daman jos casterilla def 14 niin vitosella pitäis osua) ja sit vaik viel alten ja pendrakekin ampuu ihan huvikseen.
En vaan oo varma siitä, saako Pendrake ladata Marineria? Onko niin että pendrake on mercenary vaan mercenaryillä?
Alten Ashley ainakin sais joka tapauksessa.
Edit. Raluk & Mariner lähti tuleen kohti Suomea.
En vaan oo varma siitä, saako Pendrake ladata Marineria? Onko niin että pendrake on mercenary vaan mercenaryillä?
Voin lainata sulle noita torstaina, niin voit testata tota super-techiä.GreenMeanie kirjoitti: En vaan oo varma siitä, saako Pendrake ladata Marineria? Onko niin että pendrake on mercenary vaan mercenaryillä?
Käsittääkseni Pendrake on hordes factioille Cygnar Minion, eli ei mercenary. Ally sääntö sanoo, että pelattaessa mercenaryillä, allyt ovat faction, joten muilla factioilla eivät ole merc.
Kyllä mä suosittelen joo altenin ottamista, koska helpottaa aktivaatiojärjesteystä, jos on pari lataajaa.
Edit: ja Rorch voi myös ladata marinerin
- GreenMeanie
Pelailin tota tänään pNemoo vastaan (aika huono matsi S&Dlle, mut ei toi varmaan paras ollu Nemollakaan) ja takkiin tuli yllättävänki pahasti. Hyvät chainlightningit yms. ampuninen söi SHt sen verran et muutamat sisäänpäässeet ei paljoo jaksaneet riehua vaikka boomiksia siihen häviskin. Harkitsen pendraken droppaamista (varmat pinnat petoihin Shita varten altenilta on liian hyvät luovuttavaks), et sais pari raboo vaihdettuu gun boariin et ois transferitargetti viel kun war hogin menettääki. Ekan pelin perusteella arviot uusista jutuista:Sturm und Drang (*5pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* Razor Boar (2pts)
* War Hog (8pts)
Alten Ashley, Monster Hunter (2pts)
Raluk Moorclaw (2pts)
* Mariner (8pts)
Rorsh & Brine (9pts)
Raluk+Mariner = Ihan jees varmaan muillakin, possuilla kultaa. Pelkästään heviin parin pinnan heittäminen osumabuustatulla kudilla niin slaughterhouserit nuolee huuliaan. KD techi ois TOSI siisti (Pendrake valitettavasti menehtyi liian aikaisin hoitaakseen homman), mut telekineesillä kääntäminenkin riittää osumiseen buustailematta kun vuoron kaks on buustaillu osumia ja toivonu tulta damanopista.
Sturm+Drang = Superhauskaa mut ei millään tasolla oikeesti kilpailullinen casteri. Fiitti on kova (jos oli jo nyt jakkuleihin niin viel parempi petoheviin armeijaan), mut en tiedä mitä vastaan uskaltaisin pelaa niin et watcheri ois hyödyllinen ja visionissa vähän sama homma. Tosi siistei spellei toki, mut luulisin että siinä vaiheessa kun meleeosumaa rupee tulemaan niin käytän furyt mieluummin pariin telekineesiin threatin avustamiseks tai jos niitä ei tarvi niin vaihdan drangiks ja näytän kuin pekoni laittaa läskin tummumaan. Heh. Yks lisäfury (tai ilmanen upkeep tai geomancy tai mikä vaan) auttais varmaan tosi paljon, mutta rehellisesti seiskan furyllakin oli yllättävän kivaa pelailla controllin osalta kun on tottunut pelaamaan kaikkea 12 tuumassa. Deflection toimi just niinku oletinkin myös pw 12 ampumista vastaan, kun arm 15 nousee 17 ei pov 12 tapakkaan automaattisesti ja kun casterikin saa armorbuffin niin ihan kiva bonus. Mut edelleen väitän et ei ois OP vaik ois deceleraatio tai vaik AS.
Razor Boarit = Ei toki mitään uutta mut oon niihin vähän kyllästyny muissa listoissa. Vaikka viikonloppuna Ollin banet ei niitä saanutkaan rikki, luulen vasta nyt löytäneeni niille tarkoituksen. Oon jopa suht valmis uhraamaan suurimman osan slaughterhousereista siihen että pääsen näillä syömään Mat 7 ilmasilla chargeilla vihun infantrya. Ah kun ois vaan Rapid.
- GreenMeanie
En jaksa lukee kaikkia possuista innostuneiden vastauksia listasuunnitelmiini. **tuttaa myös noi kaikki ruotsalaiset minionpelaajat jotka luulee et krokot ois parempii ku possut vaan koska Maelok ja Rask pelaa kaikki matchupit paremmin ku possuil mikään. Urpo.
Sit halusin olla eka joka metaa Stryker3, oisko täs mitään ideaa?
Storm Lanceista ei varmaan tarvi sanoo mitään, Laddermore ja SB Captain on melee sooloja joita musta vois pela Stryykkerillä vaikkei ne auttais ees Stormlancei oleen vielä törkeempiä.
Precursorit ei valitettavasti pääse hyötymään furysta, mut jotenki luulen että fiitti (ja minifiitti) vuoron auto-osuva 12+5d6 riittää tappamaan kans juttui.
Sit halusin olla eka joka metaa Stryker3, oisko täs mitään ideaa?
Gallantti ja Rowdy on molemmat aika hyviä jakkeja, jotka juoksentelee kivasti ilmaseks/morrowan fokuksilla. Assault jää käyttämättä mut meh. B2B rowdyn kanssa Stryker on 17/18 escortilla ja Gallant antaa vielä shield guardin, joka on kiva erityisesti Precursor UAn suojelemiseen. Squire on squire.Lord General Coleman Stryker(*5pts)
* Gallant (9pts)
* Ol' Rowdy (9pts)
* Squire (2pts)
Precursor Knights (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Precursor Knight Officer & Standard (2pts)
Storm Lances (Leader and 4 Grunts) (11pts)
Harlan Versh (2pts)
Journeyman Warcaster (3pts)
Major Katherine Laddermore (5pts)
Rhupert Carvolo, Piper of Ord (2pts)
Stormblade Captain (2pts)
Storm Lanceista ei varmaan tarvi sanoo mitään, Laddermore ja SB Captain on melee sooloja joita musta vois pela Stryykkerillä vaikkei ne auttais ees Stormlancei oleen vielä törkeempiä.
Precursorit ei valitettavasti pääse hyötymään furysta, mut jotenki luulen että fiitti (ja minifiitti) vuoron auto-osuva 12+5d6 riittää tappamaan kans juttui.
- GreenMeanie
Kuhan possumeta
KUHA ON TULLUT KOTIIN. Aros14 oli kyl mahtava reissu vaik pelit meni yllättävän penkin alle. Rehellisesti sanottuna ekaa kertaa tuli semmonen fiilis et nyt possut ei oo vaan pelaamista vähän pienemmällä stäkillä vaan myös kädet sidottuna selän taakse. En mä nyt mielestäni kyl noista 42 pelaajast 4. huonoin vaik Tero ja tulokset niin sanookin.
Lyhyet raportit peleistä:
Laivamatka oli taas great success. Pääasiassa juteltiin Masiinasta asiaa jne jne ja sit varmaan saatiin joku mahattauti kun kaikil oli aamul paha olo.
Peli 1: Linus Wallin, Khador
Joo. Possut vastaan IF ja Iruskin fiitti. Jehna.
Erikoista oli vastustajan tapa pelaa metsiä niin että jos metsä peitti losia ja olit tuuman päässä niin sait concealmentin. Olin aluks aika kovastiki et kyl sun vaan tarvii olla metäs mut sit se näytti War Roomist jotain kohtaa ja uskoin. Teemu nauro mulle myöhemmin.
Peli 2: Muffin, Skorne
Oli siistii päästä pelaan Muffinia vastaan, NOTissa viimeks voitin ja nytkin teki mieli pelaa Carveria mut otan nyt S&Dn ihan et saan sen pelattua pois. Teen tyhmyyksiä ja xerxis ei kuole assasinaatioon (koska halusin huitoo sen ainoon transfertaretin kuoliaaks vasta assasinaatioyrityksen jälkeen) ja riittää just ja just tappaan S&D:n (spoiler; oikeesti kuolin muistaakseni ekaan lyöntiin). Sturm&Drang ei ehkä ookkaan niin siisti ku toivoin mut hauskaa se oli pelata.
Peli 3: Niclas Ledin, Retribution
han siisti toi Dahlia taas kun pelaa possui. Milläs tapat kun brigandit on hävinny. No Ravyn tuleen pariks vuoroks ja oiskohan sil joku 8 tjsp boksia? Bone grinderit koittaa laaseria mut ei saa kutosta osumiseen. Kaks jäljel olevaa brigandia koittaa yhessä mut ei osu. Carver chargaa ja heittää boostattua riftiä joka ei osu ja lentää kauas. Hihhei oon 2 transferis ja mun war hogilla on jotain 10 hipaa jäljellä. Ravyn tulee vieree. Vastustaja ei kuulemma ollu varma et yltääkö chargaan carveriin (mä siis tosiaan heitin riftiä 10'' päästä...) upkeeppaa vortexia ja snipee antaa discordialla focukset ja juoksee carverin viereen. Discordia tappaa War Hogin ekalla transferilla ja sit Carverin vikalla lyönnillään mut toughaan ja lyön ravynin näppärästi damabuustattuna ja fiitattuna pois. Kauheeta pelaamista, oikeesti kumpikaan ei ois ansainnu voittaa tota.
Peli 4: Joku hamppari Turuust, Protectorate of Menoth
Kelaan et nyt tulee selkään ja otan Midaksen niin saan pelaa molemmat pelit huomenna millä haluun. Vastassa poniKreoss. Teen kaikkiin jakkuleihin ihan ok damagee ja pidän kamaa TFGn edessä toisella puolella, kunnes tää päättää rupee ampumaan mun possui jotka on melees sen jakkien kanssa. Tuplakutoset osumaan vanquisherilla tais tappaa kerralla 5 possua?
No eipä mitään, haen assasinaation sitte; charge, buustattu calamity ja buustattu hex blasti tekee ihan hyvin lämää, fiittaan, käyn puree razorboarilla ja spreijaan kaks kahella aimatulla road hogilla. Siinä vaiheessa kun toka osuu ja tarvin seiskaa tappamiseen alko kdet jo vähän hikoomaan, mut ei, heitän vitosen ja kreoss on kahessa pinnassa ja tulessa. Turkulainen kultatukka sanoo: ''Mä heitän kakkosen tuleen. En ees heitä ykköstä vaan kakkosen.'' Ja niinhän se tekee. Midas menee spläts. ''Oishan se ollu aika noloo jos oisin heittäny sen ykkösen.''
Tässä vaiheessa kuullaan et pelataan vaan yks peli aamulla ja lähetään metaan. Mun kännykästä on akku loppu ja mulle tullaan kertomaan et pelaan Circlee vastaan jos on Mohsar ja Grayle. MITÄ NE TEKEE? Ja kaikki muut voittanu 2-3 eli kuha ois tulossa. No ilta sit metataan ja jutellaan filosofiaa (erityisesti Henry ja Hugo hoiti homman). Käydään MAXburgeris sekä illal että aamul.
Peli 5: Peter Holmqvist, Retribution
Oon niin tyytyväinen ettei mun tarvi pelaa Circlee vastaan. On taas pakko ottaa Carver koska S&D on liian S&D ja Midas pelkää liikaa ossy+Eiryss3 yhdistelmää. Ossy tulee vastaan ja voittaa alotusrollin. Otan ekalla vähän varovasti, toiset brigandit juoksee ja toughaa kun toiset jää taaemmas ja kaivautuu suojaan. Tiedän et joudun menettään osan napeista mut emmä voi oikeen jäädä ottaan ampumaskabaa retrin kans varsinkaan kun quickenatut halberdit tulee ''aika'' pitkälle. No vastustaja heittää kaikki 5-6 tarviivat heitot oikein ja mä en oikeen osaa toughaa.

Tää kuva on otettu mun kakkosvuoron tasottavan aluks. Siis KAKKOSVUORON TASOTTAVAN. Saan sprintti carverilla poistettua road hogia engageevat kaverit mutta furya menee liikaa et saisin battenin ja pääsen spreijaamaan Ossya tehden taas ihan ok lämät. War Hog on mun mielestä suojassa kun siihen ei pääse halberdit eikä banshee chargaamaan kun se on vähän niiku road hogin takana. Ossy fiittaa ja vastustaja jatkaa rollailuaan, tuli toki sammuu myös. Mun 3. vuoron alussa mulla on yli puol tuntia enemmän aikaa jäljellä ku vastustajalla ja jäljellä 3 bone grinderia, 4 Slaughterhouseria ja Carver. Voisin teoriassa työntää jutut zonelle engageemaan ja toivoo et se kellottais ittensä (oisko 6 min ollu jäljellä et ei pitäis olla ongelma), mut lähen tekee rifticasterkilliä ja osaan jopa väistää bansheen mut en sit ihan pääse rangelle. Vastustaja pahoittelee jatkuvasti mun nauraessa. En siis vielä ikinä oo masiinapelissä saanu turpaani noin pahasti, army pointit oli kai 52-0 koska en saanut yhestäkään unitista puolia pois.
Kaikki muut Suomalaiset vetää tasaset 3-2 tulokset ja possut saa yhdellä tuurivoitollaan siis kuhan takaisin kotiin. Jeeee-e. Uhkailen et laitan banet tilaukseen saman tien mut meenki muutamaks tunniks tukholmaan rentoutumaan ja Rickardin kanssa junassa jutellessa totean et mun on kyl viel pakko yrittää todistaa possujen paremmuus, joten nyt vois alkaa treenaa;
Lyhyet raportit peleistä:
Laivamatka oli taas great success. Pääasiassa juteltiin Masiinasta asiaa jne jne ja sit varmaan saatiin joku mahattauti kun kaikil oli aamul paha olo.
Peli 1: Linus Wallin, Khador
Joo. Possut vastaan IF ja Iruskin fiitti. Jehna.
Erikoista oli vastustajan tapa pelaa metsiä niin että jos metsä peitti losia ja olit tuuman päässä niin sait concealmentin. Olin aluks aika kovastiki et kyl sun vaan tarvii olla metäs mut sit se näytti War Roomist jotain kohtaa ja uskoin. Teemu nauro mulle myöhemmin.
Peli 2: Muffin, Skorne
Oli siistii päästä pelaan Muffinia vastaan, NOTissa viimeks voitin ja nytkin teki mieli pelaa Carveria mut otan nyt S&Dn ihan et saan sen pelattua pois. Teen tyhmyyksiä ja xerxis ei kuole assasinaatioon (koska halusin huitoo sen ainoon transfertaretin kuoliaaks vasta assasinaatioyrityksen jälkeen) ja riittää just ja just tappaan S&D:n (spoiler; oikeesti kuolin muistaakseni ekaan lyöntiin). Sturm&Drang ei ehkä ookkaan niin siisti ku toivoin mut hauskaa se oli pelata.
Peli 3: Niclas Ledin, Retribution
han siisti toi Dahlia taas kun pelaa possui. Milläs tapat kun brigandit on hävinny. No Ravyn tuleen pariks vuoroks ja oiskohan sil joku 8 tjsp boksia? Bone grinderit koittaa laaseria mut ei saa kutosta osumiseen. Kaks jäljel olevaa brigandia koittaa yhessä mut ei osu. Carver chargaa ja heittää boostattua riftiä joka ei osu ja lentää kauas. Hihhei oon 2 transferis ja mun war hogilla on jotain 10 hipaa jäljellä. Ravyn tulee vieree. Vastustaja ei kuulemma ollu varma et yltääkö chargaan carveriin (mä siis tosiaan heitin riftiä 10'' päästä...) upkeeppaa vortexia ja snipee antaa discordialla focukset ja juoksee carverin viereen. Discordia tappaa War Hogin ekalla transferilla ja sit Carverin vikalla lyönnillään mut toughaan ja lyön ravynin näppärästi damabuustattuna ja fiitattuna pois. Kauheeta pelaamista, oikeesti kumpikaan ei ois ansainnu voittaa tota.
Peli 4: Joku hamppari Turuust, Protectorate of Menoth
Kelaan et nyt tulee selkään ja otan Midaksen niin saan pelaa molemmat pelit huomenna millä haluun. Vastassa poniKreoss. Teen kaikkiin jakkuleihin ihan ok damagee ja pidän kamaa TFGn edessä toisella puolella, kunnes tää päättää rupee ampumaan mun possui jotka on melees sen jakkien kanssa. Tuplakutoset osumaan vanquisherilla tais tappaa kerralla 5 possua?
No eipä mitään, haen assasinaation sitte; charge, buustattu calamity ja buustattu hex blasti tekee ihan hyvin lämää, fiittaan, käyn puree razorboarilla ja spreijaan kaks kahella aimatulla road hogilla. Siinä vaiheessa kun toka osuu ja tarvin seiskaa tappamiseen alko kdet jo vähän hikoomaan, mut ei, heitän vitosen ja kreoss on kahessa pinnassa ja tulessa. Turkulainen kultatukka sanoo: ''Mä heitän kakkosen tuleen. En ees heitä ykköstä vaan kakkosen.'' Ja niinhän se tekee. Midas menee spläts. ''Oishan se ollu aika noloo jos oisin heittäny sen ykkösen.''
Tässä vaiheessa kuullaan et pelataan vaan yks peli aamulla ja lähetään metaan. Mun kännykästä on akku loppu ja mulle tullaan kertomaan et pelaan Circlee vastaan jos on Mohsar ja Grayle. MITÄ NE TEKEE? Ja kaikki muut voittanu 2-3 eli kuha ois tulossa. No ilta sit metataan ja jutellaan filosofiaa (erityisesti Henry ja Hugo hoiti homman). Käydään MAXburgeris sekä illal että aamul.
Peli 5: Peter Holmqvist, Retribution
Oon niin tyytyväinen ettei mun tarvi pelaa Circlee vastaan. On taas pakko ottaa Carver koska S&D on liian S&D ja Midas pelkää liikaa ossy+Eiryss3 yhdistelmää. Ossy tulee vastaan ja voittaa alotusrollin. Otan ekalla vähän varovasti, toiset brigandit juoksee ja toughaa kun toiset jää taaemmas ja kaivautuu suojaan. Tiedän et joudun menettään osan napeista mut emmä voi oikeen jäädä ottaan ampumaskabaa retrin kans varsinkaan kun quickenatut halberdit tulee ''aika'' pitkälle. No vastustaja heittää kaikki 5-6 tarviivat heitot oikein ja mä en oikeen osaa toughaa.

Tää kuva on otettu mun kakkosvuoron tasottavan aluks. Siis KAKKOSVUORON TASOTTAVAN. Saan sprintti carverilla poistettua road hogia engageevat kaverit mutta furya menee liikaa et saisin battenin ja pääsen spreijaamaan Ossya tehden taas ihan ok lämät. War Hog on mun mielestä suojassa kun siihen ei pääse halberdit eikä banshee chargaamaan kun se on vähän niiku road hogin takana. Ossy fiittaa ja vastustaja jatkaa rollailuaan, tuli toki sammuu myös. Mun 3. vuoron alussa mulla on yli puol tuntia enemmän aikaa jäljellä ku vastustajalla ja jäljellä 3 bone grinderia, 4 Slaughterhouseria ja Carver. Voisin teoriassa työntää jutut zonelle engageemaan ja toivoo et se kellottais ittensä (oisko 6 min ollu jäljellä et ei pitäis olla ongelma), mut lähen tekee rifticasterkilliä ja osaan jopa väistää bansheen mut en sit ihan pääse rangelle. Vastustaja pahoittelee jatkuvasti mun nauraessa. En siis vielä ikinä oo masiinapelissä saanu turpaani noin pahasti, army pointit oli kai 52-0 koska en saanut yhestäkään unitista puolia pois.
Kaikki muut Suomalaiset vetää tasaset 3-2 tulokset ja possut saa yhdellä tuurivoitollaan siis kuhan takaisin kotiin. Jeeee-e. Uhkailen et laitan banet tilaukseen saman tien mut meenki muutamaks tunniks tukholmaan rentoutumaan ja Rickardin kanssa junassa jutellessa totean et mun on kyl viel pakko yrittää todistaa possujen paremmuus, joten nyt vois alkaa treenaa;
Dr. Arkadius (*6pts)
* Gun Boar (5pts)
* Gun Boar (5pts)
* Road Hog (9pts)
* Road Hog (9pts)
* Targ (2pts)
Raluk Moorclaw (2pts)
* Buccaneer (3pts)
* Mariner (8pts)
Rorsh & Brine (9pts)
* Razor Boar (2pts)
Hyvä H-P tsemppasit ennätysajassa rapsan ulos!
Hienon näköistä meininkiä ja vissiin oli sit ihan lähelläkin pari peliä. Mut ei kai sille voi mitään jos ei turnauksessa oo mitään läppäcryxejä mukana mitä vois rollailla.
Hienon näköistä meininkiä ja vissiin oli sit ihan lähelläkin pari peliä. Mut ei kai sille voi mitään jos ei turnauksessa oo mitään läppäcryxejä mukana mitä vois rollailla.