Dark Eldar Grotesque
- Molestor666
Dark Eldar Grotesque
Mistä olisi hyvä konvertoida 5 grotesqueta. Olen pyöritellyt ideoita päässä mutta tyhjää lyö. Siis ehdotuksia otetaan vastaan. Ja jos jollakin olisi talos pain engine setistä jämiä tai vastaavaa niin voi yv:tä laittaa.
- Pulautus Pallo
Re: Dark Eldar Grotesque
Rat ogre?
sutenööri kirjoitti: "Idioottien kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja lentää omien luokse kehumaan voitollaan"
Ite tein Rat Ogreista. Leikkasin päät pois, laitoin köntsän GS:ää väliin ja siihen Talosin naamarin, sitten sinne sun tänne kehoa ylimääräisiä huumesäiliöitä ja voila.
- Molestor666
Voitko laittaa kuvaa?Eduboy94 kirjoitti:Ite tein Rat Ogreista. Leikkasin päät pois, laitoin köntsän GS:ää väliin ja siihen Talosin naamarin, sitten sinne sun tänne kehoa ylimääräisiä huumesäiliöitä ja voila.
Itse olen katsellut sillä silmällä crypt horroreita yhdistettynä taloksen ylijäämäosiin, jahka joskus ehdin paneutumaan Haemonculus coveniin.
- Pulautus Pallo
Google on ystäväsiMolestor666 kirjoitti:Voitko laittaa kuvaa?Eduboy94 kirjoitti:Ite tein Rat Ogreista. Leikkasin päät pois, laitoin köntsän GS:ää väliin ja siihen Talosin naamarin, sitten sinne sun tänne kehoa ylimääräisiä huumesäiliöitä ja voila.
sutenööri kirjoitti: "Idioottien kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja lentää omien luokse kehumaan voitollaan"