Nolla pistettä? O-okei. Noh, kyllähän tuolle löytyy perustelujakin, ryhmä oli liian pieni ja homogeeninen ja kuvaukset oli tehty kiireessä vähän miten sattuu ja tylsästi. Joku Nomadipoppoon tyylinen sekapoppoo olisi varmaan tämän kilpailun rajoissa menestynyt paremmin, mutta nyt huvitti maalata noita. Eikun vain seuraava setti uunista ulos ja pelaamaan.
Mutta joo, ettei menisi vain itsestä paasaukseksi, niin kisassa oli yllättävän paljon töitä ja kaikkiin oli selvästi panostettu. Pisteytys oli aika hankalaa, kun löytyi niin erilaista joukkiota. Esimerkiksi ainokainen 15mm skaalalainen vähän hukkui isompien töiden alle. Mutta se on lähestulkoon aina ongelma näissä, liian löysät rajoitukset ja tuloksia onvaikea verrata, liian tiukat ja ei löydy osallistujia, joten kompromissiksi menee.
Nyt kun päästiin seuraavan kisan aiheeseen, niin sekin voisi olla pelipöydälle tarkoitettu, kuten vaikka jättimörkö. Sinne sitten voisi laittaa lohikäärmetta ja tankkia, tai sitten vaikka isoimman avaruusaluksen, minkä löytää.
Sotun joulunajan maalauskisan tulokset ja loppufiilistelyt
Re: Sotun joulunajan maalauskisan tulokset ja loppufiilistel
Ehdotan seuraavaksi maalauskilpailun aiheeksi kuusimilliset amerikan sisällissodan etelävaltioiden armeijat. Hitsiläinen, taidan perustaa itse sellaisen kisan... Sitten on mahikset ainakin kolmen parhaan joukkoon.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Kyllä! Itsekkin äänestän että seuraava juttu olisi joku Jättimöhkö. Saisin hyvän tekosyyn aloittaa tuon mun Salaisuuksien hamstraajan maalaamisen.Morze kirjoitti:Nyt kun päästiin seuraavan kisan aiheeseen, niin sekin voisi olla pelipöydälle tarkoitettu, kuten vaikka jättimörkö. Sinne sitten voisi laittaa lohikäärmetta ja tankkia, tai sitten vaikka isoimman avaruusaluksen, minkä löytää.
- Blind faith, and unreasonable hatred! -
Kiitos kuluu kaikille osallistujille. Tahdon ehdottomasti nähdä toisten figuja galleriassa oli ne sitten miten tahansa maalattu. Ne ovat olleet yksi suurin innostuksen aihe omille maaluksille ja kokeiluille. Annan kaikille myös vielä palautetta kunhan kerkiän.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
- Kdownunder
Nytkin kilpailussa oli kuitenkin mukana ihan normi kaurasta, jonkin sortin sotakoneisiin ja 15 millisiin asti (kai ne heppa ukot oli 15mm skaalaa). Ja ison mörön maalauskin on aika joustava, kattaa periaatteessa kaikki väliltä pieni ruipelo belakor aina Forgen war mammothiin asti.
Omasta mielestäni tällainen väljähkö rajaus mikä nyt oli käytössä on ihan kiva. tällä tavoin voi aikalailla itse säätää maalailunsa tarpeen mukaan kuten esim. itse tein.
Omasta mielestäni tällainen väljähkö rajaus mikä nyt oli käytössä on ihan kiva. tällä tavoin voi aikalailla itse säätää maalailunsa tarpeen mukaan kuten esim. itse tein.
- Half-breed
No niin. Kuka meni äänestään El kapua? Kestä kuulla tän kisan tuloksista naurua seuraavat puol vuotta.
Mutta kisa meni ja mikäs tässä sit. Nollatauluosastoon jäin ja enpä ihmettele. Pisteytys oli armoton ja siispä vain ne parhaimmat työt saivat ääniä, eli ihan oikealla menolla mentiin. Silti olisi se ollut kiva katsella myös sitä keskikastin kisaamista eikä vain kärkikastin. Silti hyvä näinkin ja saatiinpahan hyvä osallistujamäärä kisaan, vaikka yleensä näyttänyt siltä ettei sotun maalauskisoihin oikein osallistuta.
Sitten vain jonkun ajan päästä uusiksi. Saisi maalattua ne loput tuosta skelluboksista.
Mutta kisa meni ja mikäs tässä sit. Nollatauluosastoon jäin ja enpä ihmettele. Pisteytys oli armoton ja siispä vain ne parhaimmat työt saivat ääniä, eli ihan oikealla menolla mentiin. Silti olisi se ollut kiva katsella myös sitä keskikastin kisaamista eikä vain kärkikastin. Silti hyvä näinkin ja saatiinpahan hyvä osallistujamäärä kisaan, vaikka yleensä näyttänyt siltä ettei sotun maalauskisoihin oikein osallistuta.
Sitten vain jonkun ajan päästä uusiksi. Saisi maalattua ne loput tuosta skelluboksista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.