Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleinen keskustelu
Lupauksistasi en tiedä tuon taivaallista, ellei se sitten ole että maalaat kaiken omistamasi ennen kuin ostat uusia nappeja.
Eikös kuitenkin olisi järkevää myydä muutama armeijan alku pois ja sijoittaa niistä saadut rahat yhteen armeijaan, jolloin saisit vaikkapa sen kilpailukykyisen 2400.pts listan?
En nyt oikein kyllä käsitä mihin liskoilla tarvitset Kroxigoreja, no onhan ne nykyisellä kirjalla ihan pelattavia mutteivat missään nimessä pakollisia siellä listassa. Listasi ovat kyllä olleet juuri sinun näköisiäsi joten toisaalta en ihmettele mihin niitä tarvitset. Mutta jos nyt kiinnostus liskoistani herää jollain aikaa niin laittele viestiä niin katsotaan kattava setti sopivaan hintaan.
Eikös kuitenkin olisi järkevää myydä muutama armeijan alku pois ja sijoittaa niistä saadut rahat yhteen armeijaan, jolloin saisit vaikkapa sen kilpailukykyisen 2400.pts listan?
En nyt oikein kyllä käsitä mihin liskoilla tarvitset Kroxigoreja, no onhan ne nykyisellä kirjalla ihan pelattavia mutteivat missään nimessä pakollisia siellä listassa. Listasi ovat kyllä olleet juuri sinun näköisiäsi joten toisaalta en ihmettele mihin niitä tarvitset. Mutta jos nyt kiinnostus liskoistani herää jollain aikaa niin laittele viestiä niin katsotaan kattava setti sopivaan hintaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kaupan käynti on vilkasta ja pakkausmateriaali ongelmat ovat arkipäivää. Nyt on armeijan alku matkalla uuteen kotiin, mielipiteitä saa kertoa onko tuo setti mistäään kotoisin ja miten sitä kannattaisi lähteä kehittämään.
-Land Raider Crusader variantti, katolla irroitettava multimelta
-Dreadnought multimeltalla ja nyrkillä
-kapteeni power miekalla ja boltgunilla, reppu
-4 command squad ukkoa
-kaksi täyttä Tactical Squadia, kessuilla ihan vakiovarustus ja erikoisaseena flamer ja heavy aseina missile launcher ja multimelta
-9 vanhan mallinTerminaattoreita, storm boltereilla ja fisteillä/chainfisteillä.
Harkkarilta aikoinaan ostetusta mariini conffista ajattelin että uudelleen confaan/stuffaan viidennen command squadin. Lisä terminaattoreita saan myös tarvittaessa.
Mitä sitten seuraavaksi? Figut tietty nopeasti maaleihin =D
-Land Raider Crusader variantti, katolla irroitettava multimelta
-Dreadnought multimeltalla ja nyrkillä
-kapteeni power miekalla ja boltgunilla, reppu
-4 command squad ukkoa
-kaksi täyttä Tactical Squadia, kessuilla ihan vakiovarustus ja erikoisaseena flamer ja heavy aseina missile launcher ja multimelta
-9 vanhan mallinTerminaattoreita, storm boltereilla ja fisteillä/chainfisteillä.
Harkkarilta aikoinaan ostetusta mariini conffista ajattelin että uudelleen confaan/stuffaan viidennen command squadin. Lisä terminaattoreita saan myös tarvittaessa.
Mitä sitten seuraavaksi? Figut tietty nopeasti maaleihin =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Kardinaali
- Viesti:
-Crusader on erittäin hyvä taksi terminaattoreille, niin ampuville kuin assault versioillekin. Toki Assault terminaattorit kaipaa tätä paljon useammin.
- Dreadnoughtit nyt ei ole mitään ihme suorittajia, varsinkin kun joudut luottamaan melta-ammukseen joka on tehokas vain todella läheltä (12"). Toimii drop podin kanssa tai jos vaihdat aseistuksen ja kävelet.
- Kapteenit on itsessään ihan hyviä HQ:ita mutta, noi mainitsemasi aseet ei ole mitään mahdottoman erikoisia, varsinkin jos noi kaksi yhdistää niin menetät attackinkin. Ei muuta kuin tonkimaan meidän bitsilaatikoita ja katsomaan parempia bitsejä jos haluat.
- Noista muista ei oo silleen mitään mainittavaa. Termarit haluu ehdottomasti myös erikoisaseita itselleen. Chainfistejä tarvitaan tosi harvoin sillä perus powerfisti löytyy kuitenkin joka jampalta ja ne suorittaa kyllä lähes tulkoon kaikki tankkiuhat jota lähärissä on paloiksi laitettava. Chainfistit on oikeastaan tärkeitä vain kun on vastassa jotain jossa on myös takapelti tosi korkea (Lantikat, Monolithit yms.) Muulloin niitä ei tartte.
Itsellä jos olisi maksimi terminaattoriryhmä niin se kulkisi jalkaisin ja siinä olisi 2 cyclonemissile launcheria tai assault cannonia (kuitenkin samaa) ja pari chainfistiä ihan varmuuden vuoksi, mutta chainit ovat aina ensimmäinen asia josta on mahdollista tinkiä pisteissä. Perusfistilyöntejä on kuitenkin jo niin mahdottomasti. Noille kavereiksi sitten vaikka libby avustamaan psyykkisillä tai sitten chaplain.
- Dreadnoughtit nyt ei ole mitään ihme suorittajia, varsinkin kun joudut luottamaan melta-ammukseen joka on tehokas vain todella läheltä (12"). Toimii drop podin kanssa tai jos vaihdat aseistuksen ja kävelet.
- Kapteenit on itsessään ihan hyviä HQ:ita mutta, noi mainitsemasi aseet ei ole mitään mahdottoman erikoisia, varsinkin jos noi kaksi yhdistää niin menetät attackinkin. Ei muuta kuin tonkimaan meidän bitsilaatikoita ja katsomaan parempia bitsejä jos haluat.
- Noista muista ei oo silleen mitään mainittavaa. Termarit haluu ehdottomasti myös erikoisaseita itselleen. Chainfistejä tarvitaan tosi harvoin sillä perus powerfisti löytyy kuitenkin joka jampalta ja ne suorittaa kyllä lähes tulkoon kaikki tankkiuhat jota lähärissä on paloiksi laitettava. Chainfistit on oikeastaan tärkeitä vain kun on vastassa jotain jossa on myös takapelti tosi korkea (Lantikat, Monolithit yms.) Muulloin niitä ei tartte.
Itsellä jos olisi maksimi terminaattoriryhmä niin se kulkisi jalkaisin ja siinä olisi 2 cyclonemissile launcheria tai assault cannonia (kuitenkin samaa) ja pari chainfistiä ihan varmuuden vuoksi, mutta chainit ovat aina ensimmäinen asia josta on mahdollista tinkiä pisteissä. Perusfistilyöntejä on kuitenkin jo niin mahdottomasti. Noille kavereiksi sitten vaikka libby avustamaan psyykkisillä tai sitten chaplain.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minun lupaukseni on hieman suuntaa-antava vain. Uutta armeijaa en lähde ostelemaan suin päin vaan yritän pitää ostokset nykyisiinkin kurissa. On minulla rotat ja ögret, joilla voin sitten isoja pelejä pelata kun mieli tekee. Tarkoitus olisi maalata kaikki edes kyseisestä armeijasta ennen kuin ostan täydennyksiä. Mielellään kuitenkin kaikki muovi ja metalli ennen kuin yhtään uutta tulee pöytään.Runt kirjoitti:Lupauksistasi en tiedä tuon taivaallista, ellei se sitten ole että maalaat kaiken omistamasi ennen kuin ostat uusia nappeja.
Myyntiä olenkin harjoittanut jo vuodenpäivät. Jossain vaiheessa minulla oli liikaa rahaa ja tuhlasin sitten osan palkasta milloin mihinkin kivaan kun täältä Sotusta bongasin halvalla. Sitten päätin, että näitä en ala työstämään kuin vasta tuohikuussa, niin pienellä voitolla eteenpäin vain. Vähän harmittaa toisaaltaan myydä Empiren alkuni, mutta toistaiseksi viisi armeijaa tulee pitämään minut vähän kiireisenä. Uudistuksia en Brittien saarilta kuitenkaan vuosiin ole ostamassa, niin jos joku haluaa ne itselleen, niin olkoot tarjolla. Ostan sitten uudestaan vaikka Manticilta kun mokomat tekivät oikein mallikkaat ihmiset. Pidän.
Nyt kun on puhetta siitä ensimmäisen armeijan luopumisesta niin emmää kyllä tii. Fabaörkit on nyt vanhempana todella rumia, jonka vuoksi niistä luovuin. Lotriörkit olivat komeita poikia, mutta kun tämä uusi kirja on niin paska. Pelasin viimeksi örkeillä silloin kun Villellä oli vielä supertankki. Mikä vuosi se edes oli? Fabaliiga 2? 2011? Vähän alkaisi mieli peluuttaa muutakin kuin ylikalliita eliittiä ja kun armeijan idea oli Waaghin huuto ja yllätyscharget koko armeijalla, ei varmaan ole paluuta menneisiin aikoihin. Ostin pirun halvalla Lotrit ja nyt myin monisatapäisen armeijan pirun halvalla. On muuten jännää omistaa 100e:n seteli. Viimeksi sellaisen omistin kun peruskoulusta valmistuin. Ehkä joskus sitten taas örkeillään kolmansilla fikuilla. Tai sitten ei. Ei ole yhtään inspistä siihen armeijaan. Ihan tuhnu. Nykyään ainakin.
Rotat, ögret, haltsut, käävät ja kaaoksen alku. Tästä ei enää lista kavene yhtään. Näillä mennään hamaan loppuun asti. Fabaliigan aikana en ota yhtään maalattavaa Henkalta, paitti jonkun monsun ehkä, niin toivon mukaan joku näistä viidestä on maaleissa kokonaan vuoden loppuun saakka. Galtsusta voi seurata miten edistyy meininki. Kun ei maalaa samalla tasolla kuin Henkalle, niin voin ehkä saada kaksikin armeijaa maaleihin.
Kroxeja tarvitsen, koska kukaan ei niitä peluuta. Vastarannan kiiski ftw, for real. Miehän aina voitan. Mielessä on käynyt, että pure skinkkiarmeija olisi tosi jees ja vaikka ei olisikaan, ainakin yhden sekarotuisen kroxskink-lootan haluan. Siihen menee jo 3 roskista. Mutta jos mennään tuohon pureskinkkiin, niin kaksi lootaa, 6 roskista, ja lopuista vaikka sitten itsenäinen ryhmänsä. 3 on todella pieni, koska 8th taistelusäännöt, jonka vuoksi se neljäskin boksi on tarpeellinen. Valitettavasti sekä omistajan että lompakon puolesta.Runt kirjoitti:En nyt oikein kyllä käsitä mihin liskoilla tarvitset Kroxigoreja, no onhan ne nykyisellä kirjalla ihan pelattavia mutteivat missään nimessä pakollisia siellä listassa. Listasi ovat kyllä olleet juuri sinun näköisiäsi joten toisaalta en ihmettele mihin niitä tarvitset. Mutta jos nyt kiinnostus liskoistani herää jollain aikaa niin laittele viestiä niin katsotaan kattava setti sopivaan hintaan.
Kiinnostus liskoja kohtaan on, suurikin. Mutta toistaiseksi en tee samaa virhettä kuin 2012, että ostan sängyn alle pölyttymään siksi ajaksi, kunnes kiinnostus armeijaa kohtaan on oikeasti. Oikea kiinnostus koskee sitä, että se nostetaan niin peli- kuin maalauspöydällekin. Sitten kun liskoni ostan, ne nousee heti maalattavaksi, mutta siellä pöydällä on tällä hetkellä haltiani kun vituttaa tuo kaaos. Käävät on next, koska niitä ei ole enää kuin... 40 maalattavaksi. Kai. Rotat sitten jossain hännillä, niitä on ihan liikaa! But thats why I like them <3
40k, aloitanko? Jaa-a, ainakin lisäpelit ovat kivoja. Mutta toistaiseksi nääh. Taun battleforce ei ole kyllä kallis kuitenkaan...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tuli harmittavan puskista Myllysen 40k aloittaminen, mikä sinällään on toki hyvä uutinen kyllä. Harmi, että ehdin ostaa noi siniset ruiskumaalit. Nyt täytyy puntaroida vielä. Toki jos termikset on se juttu niin ehkä crimson fistit voisi olla pop, kun ovat sinisiä, hanskoja lukuunottamatta. Toisaalta väliäkö sillä, että olisi samaa meininkiä armeijoissa. Se vaan aina hauskempaa mitä enemmän variaatioo lähiseudun armeijoista löytyy.
Itsekin tossa hankin parit mariinit. Tosiaan lähden kill teamista liikkeelle. Periaatteessa olisi varmaan pakolliset ukot hankittuna kunnon peleihinkin, mutta ei kovin paljon vielä pojoja.
Pitää tosiaan miettiä tota maalausteemaa nyt vielä. Kai se se ultramarines tulee oleen. Tai raven guardin scout landspeeder storm spämmi ja assault marinet kavereiksi. Perhana.
Koskas kill teamia?
Itsekin tossa hankin parit mariinit. Tosiaan lähden kill teamista liikkeelle. Periaatteessa olisi varmaan pakolliset ukot hankittuna kunnon peleihinkin, mutta ei kovin paljon vielä pojoja.
Pitää tosiaan miettiä tota maalausteemaa nyt vielä. Kai se se ultramarines tulee oleen. Tai raven guardin scout landspeeder storm spämmi ja assault marinet kavereiksi. Perhana.
Koskas kill teamia?
Kalat meni kotio...
Onkos ne siniset maalit esim gw:n maalien kanssa täsmääviä värisävyltään? Ajattelin että toki ainahan voimme neuvoitella jonkun diilin ruiskumaalauksesta jos väriä haluat vaihtaa, ei menisi sitten maalit hukkaan.
Hieman puskista tämä tuli myös itselleni, viikko sitten ei varmaan ollut aikomustakaan aloittaa koskaan pelaamaan 40k:ta. Lähinnä päädyin tähän ratkaisuun sen takia että projekteja liikaa laatikossa mille ei peliarvoa juurikaan ollut. 40k:n puolella löytynee hyvin taas pelaajia porin seudulta. Nuo welffien villit huhut lähinnä saivat itseni lähtemään liikkeelle figu markkinoille ja kun jostain luovun niin jotain uutta haluan tilalle ja nyt se sitten oli tämä 40k.
Eli onkos täällä nyt kolmella sitten space marineja? Minä, harkkari ja kardi?
Hieman puskista tämä tuli myös itselleni, viikko sitten ei varmaan ollut aikomustakaan aloittaa koskaan pelaamaan 40k:ta. Lähinnä päädyin tähän ratkaisuun sen takia että projekteja liikaa laatikossa mille ei peliarvoa juurikaan ollut. 40k:n puolella löytynee hyvin taas pelaajia porin seudulta. Nuo welffien villit huhut lähinnä saivat itseni lähtemään liikkeelle figu markkinoille ja kun jostain luovun niin jotain uutta haluan tilalle ja nyt se sitten oli tämä 40k.
Eli onkos täällä nyt kolmella sitten space marineja? Minä, harkkari ja kardi?
mulla on 4 muovista space marine terminaattoria. vuodelta 1999.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Kaikilla on mariineja pöytälaatikossa. Mutta joo pääarmeijana ei hirveän monella.
Josihan perus marsuista puhutaan niin taitaapi olla noin, sitten löytyy ainakin yksi dark angeli ja eikös antil vielä ole ne veri enkelinsä ja tietty syrjän avaruus sudet. Jaa täytyypi varmaan hankkia lisää destroyereitä, semmonen 10-15 per lista olis kova juttu marsuja vastaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Pidä vain ne siellä, tulen jokupäivä hakemaan ne pois.Hapid kirjoitti:mulla on 4 muovista space marine terminaattoria. vuodelta 1999.
Itsellä viellä totaalisesti auki mihin muottiin tuota armeijaa lähden kehittämään mutta ehkä sekin tästä selkiintyy kun pääsee hieman juonesta kiinni ja saa pientä selvyyttä listan tekoon yms. Pitänee selailla videoita ja tutkiskella kirjoja ja hankkia se sääntökirjakin nyt kun figuja on hivenen saatu menemään kaupaksi omista nurkista.
perhana yhdeltä puuttu toinen käsi enkä löydä sitä mistään. no sillehän ny voi käden konvertoida vaikka mistä.
No niin Ville kohta oletkin uponnut sitten ja syvälle :D Kohta tuskailet kaikkien ihanien forge mariinikamojen kanssa....Ja taas menee rahaa lisää. Onneks siel ei ole kauheasti wuffeille sopivaa. Muuten olisin repinyt jo hiuksetkin päästäni :D
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
space wolffit on muuten semmonen mitä itte oon aina miettiny että toi olis mun armeija jos 40k:hon sekaantuisin. joku niis vaan kiehtoo. toinen on imperial guard ja niiden commandot :D
Itse myös suuresti harkitsin IG:tä ja SW:tä hyvännäköisiä figuja etenkin SW:llä ja IG:llä puolestaan viehättää niiden sotakone arsenaali, etenkkin basilisk on sellainen vehje mikä vielä joku päivä tulee hyllyä koristamaan.
Hapidin nyt sitten kiireellä 40k armeijaa ostamaan vain, olen kohta käännyttänyt kaikki muut fabailijat 40k:n pariin ja tiedän ettet samaa armeijaa tahtoisi mitä muilla ihmisillä on, joten tee sinä se ensinmäinen askel ja valitse omasi ensin ;)
Toki tärkein kriteeri armeijallasi on "se vetää 6-0 Runttia käkättimeen" joten nyt kun olen omani valinnut niin...
Hapidin nyt sitten kiireellä 40k armeijaa ostamaan vain, olen kohta käännyttänyt kaikki muut fabailijat 40k:n pariin ja tiedän ettet samaa armeijaa tahtoisi mitä muilla ihmisillä on, joten tee sinä se ensinmäinen askel ja valitse omasi ensin ;)
Toki tärkein kriteeri armeijallasi on "se vetää 6-0 Runttia käkättimeen" joten nyt kun olen omani valinnut niin...
Tämä http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... er_reset=1 on kaikin puolin Hapidin 40k armeija. Proksyjä ja halpatuotantoahan ei tueta
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Noi Kriegit on kyllä upeita figuja.
Näyttää Porin kentällä tällä hetkellä voiton vievän toi 40k ylitse muiden pelien, Minäkin olen vuosia vannonut sitä ikuisesti vastustavani, ja tässä sitä ollaan. Se on elävöittämisseuran syytä. Kun huomannut, että ihan mukavan oloisia tyyppejä sitä pelaa, eikä kaiken tarvi ehkä olla iänikuista juustotusta.
Mulla on Runt toi vallejon blue angels blue ja kevyempänä french blue. Olin ajatellut että vedän enkelisinisellä pohjan ja ranskalaisella sinisellä karkean ruiskuhighlightin. Sitten sinisen Washin ja pensselillä hienon highlightin siihen päälle. Voin opettaa sulle miten ruisku pelaa, mutta saat kyllä itse tulla ne ruiskiin. Ei siinä mene varmaan kun pari tuntia. Riippuen toki figumäärästä.
Saatanpa tässä vanhana fluffimiehenä alkaa miettiin omaakin chapteria. Jos ei tekisikään mitään valmista. Olisi sitten tosiaan optioita käyttää mitä vaan chapter tacticseja. Keltainen on tunnetusti lempivärini, että se saattaa jopa löytyä päävärinä meikän ukoista. Ehkäpä. Pitää miettiä nopsaan, koska nyt kun treellä ollaan tarvii hakea ruiskumaalit samalla kun hyllystä saa.
EDIT: saattoi olla myös azul blue se. Ranskalaisen tilalla.
Näyttää Porin kentällä tällä hetkellä voiton vievän toi 40k ylitse muiden pelien, Minäkin olen vuosia vannonut sitä ikuisesti vastustavani, ja tässä sitä ollaan. Se on elävöittämisseuran syytä. Kun huomannut, että ihan mukavan oloisia tyyppejä sitä pelaa, eikä kaiken tarvi ehkä olla iänikuista juustotusta.
Mulla on Runt toi vallejon blue angels blue ja kevyempänä french blue. Olin ajatellut että vedän enkelisinisellä pohjan ja ranskalaisella sinisellä karkean ruiskuhighlightin. Sitten sinisen Washin ja pensselillä hienon highlightin siihen päälle. Voin opettaa sulle miten ruisku pelaa, mutta saat kyllä itse tulla ne ruiskiin. Ei siinä mene varmaan kun pari tuntia. Riippuen toki figumäärästä.
Saatanpa tässä vanhana fluffimiehenä alkaa miettiin omaakin chapteria. Jos ei tekisikään mitään valmista. Olisi sitten tosiaan optioita käyttää mitä vaan chapter tacticseja. Keltainen on tunnetusti lempivärini, että se saattaa jopa löytyä päävärinä meikän ukoista. Ehkäpä. Pitää miettiä nopsaan, koska nyt kun treellä ollaan tarvii hakea ruiskumaalit samalla kun hyllystä saa.
EDIT: saattoi olla myös azul blue se. Ranskalaisen tilalla.
Kalat meni kotio...
joo mäki vihaan proxypaskaa.
tajusin muuten että mulla on noita vanhoja "40k trees" kans aika iso kasa ja ihan sprueissakin vielä....eli vanhoja muovisia viidakkopuita. sopivat kivasti liskoarmeijan maastoksi ja samoin nelkyt tonnisiin.
mutta jos nyt kumminkin keskityn vaan tuohon faba liigaan ja edes siihen että saan siihen edes armeijalistan kuntoon. helkkari ku ihminen osaa olla saamaton vätys.
tänäänki meni koko ehtoo kun otin vihdoin ne 50 skinkkiä pois maalinpoistosta jotka olivat 1½ vuotta likoomas. olivat vielä lakattuja. aika hieroin hammasharjalla kunnes otin järeet aseet käyttöön ja siirryin TERÄSHARJAAN!!! hahhahahahaah.....en voinu itekkään uskoa että hankaan muoviukkoja sillä mutta kyllä kyllä rupes lakka lähtemään että sai pintaa vähä rikki. yöks vielä likoomaan kiehuvaan veteen kera power sprayn ja aamulla sitte hammasharjan kanssa loput pois. sen jälkeen kuivaus. basetus ja pohjamaali päälle ja pääsee sitte kunnolla maalaileen. 50 skinkkiä jo maalasin muutama päivä sitten, cold oneista pitää vielä maalata ratsastajat sekä rakentaa ne characterit.
vois varmaa nukkuunki mennä?
tajusin muuten että mulla on noita vanhoja "40k trees" kans aika iso kasa ja ihan sprueissakin vielä....eli vanhoja muovisia viidakkopuita. sopivat kivasti liskoarmeijan maastoksi ja samoin nelkyt tonnisiin.
mutta jos nyt kumminkin keskityn vaan tuohon faba liigaan ja edes siihen että saan siihen edes armeijalistan kuntoon. helkkari ku ihminen osaa olla saamaton vätys.
tänäänki meni koko ehtoo kun otin vihdoin ne 50 skinkkiä pois maalinpoistosta jotka olivat 1½ vuotta likoomas. olivat vielä lakattuja. aika hieroin hammasharjalla kunnes otin järeet aseet käyttöön ja siirryin TERÄSHARJAAN!!! hahhahahahaah.....en voinu itekkään uskoa että hankaan muoviukkoja sillä mutta kyllä kyllä rupes lakka lähtemään että sai pintaa vähä rikki. yöks vielä likoomaan kiehuvaan veteen kera power sprayn ja aamulla sitte hammasharjan kanssa loput pois. sen jälkeen kuivaus. basetus ja pohjamaali päälle ja pääsee sitte kunnolla maalaileen. 50 skinkkiä jo maalasin muutama päivä sitten, cold oneista pitää vielä maalata ratsastajat sekä rakentaa ne characterit.
vois varmaa nukkuunki mennä?
Ihan ok värisävyt näyttäisi olevan (ehkä tuo tummempi on hivenen silti liian tumma omaan makuuni), mielessä kävi myös valko/sininen teema. Eli vaalean sininen pääväriksi ja sitten joitain kohtia koristelisi sieltä täältä valkoisella. Tosin dippaamiseksi menee varmaan tälläkin kertaa joten tuo valkoinen ei toimi laisinkaan, hmm... Toinen vaihtoehto olisi opetella maalaamaan...
Eiköhän me joku ratkaisu väriasiaan saada, toisaalta jos omani dippailen ja omalla tyylillä maalaan niin kyllähän noista kaksi täysin erinäköistä armeijaa tulee vaikka perus väri olisikin sama.
Eiköhän me joku ratkaisu väriasiaan saada, toisaalta jos omani dippailen ja omalla tyylillä maalaan niin kyllähän noista kaksi täysin erinäköistä armeijaa tulee vaikka perus väri olisikin sama.
En kyllä nyt kerta kaikkiaan pysty näkemään mitään ongelmaa vaikka aloittaisittekin kaksi sinistä armeijaa yhtä aikaa...