"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Siirrettävä rakentelu-/maalausalusta figuille haussa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Finet

Siirrettävä rakentelu-/maalausalusta figuille haussa

Viesti Kirjoittaja Finet »

Minulla on tarvetta helposti siirrettävissä olevalle figuilutyöpisteelle. En jaksa/ehdi askarrella sellaista alusta asti itse, joten haluan suht simppelin vaihtoehdon.

Tällaisia netistä löysin: http://gaming.byhayley.com/2012/12/hobb ... -stations/
Pätevimmältä kokonsa puolesta ja lisävarustelultaan (maalitelineet yms.) vaikuttaa HobbyZonen Large Paint Station. Ongelmana vain on postikulut Suomeen (15,70 €), jolloin hinta pompsahtaa suhteessa melko paljon.

Onko kellään kokemusta näistä tai muista vastaavista? Mahtaako näitä saada Suomesta? Myykö joku nettikauppa näiden valmistajien tuotteita?
Kaapelikala

Re: Siirrettävä rakentelu-/maalausalusta figuille haussa

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Hmmm... Vois opetella CADia ja piirtää pläänit tuommoiselle. Leikkaa sitten jostain sopivasta matskusta.

GW:n paint stationia saa GW:ltä (kai). Jos ei saa, kysy puolenkuunpelit ja fantsu.

Tietty fakta on, että tuo vempele ei ole edes kallis verrattuna moneen muuhun. Jos tilaat kaksi kaverin kanssa, ei postitkaan enää niin kauheasti kirpaise.
Sykerö

Re: Siirrettävä rakentelu-/maalausalusta figuille haussa

Viesti Kirjoittaja Sykerö »

Itse käytän GW:n paintstationia. Tykännyt kyllä siitä ja ehkäissytkin muutamat katastrofit maalipurkkien kaatumisien kanssa. Suosittelen myös maaleille omaa räkkiä, niin ei purnukat vie liikaa tilaa alustalta. Itse tilasin tuolta: http://www.miniaturicum.de/index.php?in ... &cPath=723
- Blind faith, and unreasonable hatred! -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”