Testattu kanssa täällä päässä. Ihan pelattava lista. Katsotaan jos sillä tulis talvisotaan.petskules kirjoitti:eDenny-matailut jatkuu, sekä Samunkin korttiin kirjoittamani pKruegerlistan testaus.
[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Se on testatusti hyvä eHaley-counter. Mulla ei oo wrath maaleissa, joten en voi ite tuoda vielä talvisotaan. Muuten kyl hotsittais.Sopuli kirjoitti:Testattu kanssa täällä päässä. Ihan pelattava lista. Katsotaan jos sillä tulis talvisotaan.petskules kirjoitti:eDenny-matailut jatkuu, sekä Samunkin korttiin kirjoittamani pKruegerlistan testaus.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä pääsen huomenna vasta kasin aikoihin. Mulla on kivana jätkänä Jaakon avaimet. Huomenna pitää pakata Talvisotaan meneviä maastoja ja muita, varmaan pärjään tän yksinkin.
Huomenna tulee uusi Aussipelaaja tutustumaan. On nyt kuukauden käymässä ja saattaa muuttaa Hesahan jos ette ammu sitä.
In English:
I will be at the club from 8. pm. If someone is opening the doors before that please give notice. You can also fetch the keys from me if you're not Henry...
Huomenna tulee uusi Aussipelaaja tutustumaan. On nyt kuukauden käymässä ja saattaa muuttaa Hesahan jos ette ammu sitä.
In English:
I will be at the club from 8. pm. If someone is opening the doors before that please give notice. You can also fetch the keys from me if you're not Henry...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Jos joku noutaa avaimet viideksi, niin voin tulla toiveesi mukaiseksi vastukseksi ts. pelata mitä vastaan ikinä haluatkin testata.
... muuten menen kotiin katsomaan yhdistettyä.
... muuten menen kotiin katsomaan yhdistettyä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä pääsen availemaan ovia viiden ja varttia yli viiden välillä kunhan julkiset rullaa edes noin ajallaan.
Ill be at the club around 5 pm. I promise that I behave.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Hyvin luultavasti joskus kuudelta paikalla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Kuin myös jossain vähän ennen kuutta
Millainen PKruugerlista on hyvä ehaley counteri? Tää on mennyt multa silmien ohi ja kiinnostaa pirusti, vaikka ei tää nyt Grayle olekaan.Terppa:
Se on testatusti hyvä eHaley-counter.
Rats keep running!
pKruegerCharad kirjoitti:Millainen PKruugerlista on hyvä ehaley counteri? Tää on mennyt multa silmien ohi ja kiinnostaa pirusti, vaikka ei tää nyt Grayle olekaan.Terppa:
Se on testatusti hyvä eHaley-counter.
Woldwrath
Woldwarden
Warpwolf Stalker
Feral Warpwolf
Shifting st x2
GG x 2
Gobber crew
Lista, jossa 7 modelia osaa ylipäänsä hyökätä (kahdella niistä on MAT 3 P+S 5). Ei se oikeesti oo välttämättä hyvä eHaley counter, mut on siinä ihan idea.
Juu tuun sit vaikka 5 maissa.
Ilari ja Sampo: Ette ole vielä maksaneet tilausta. Jos tänään on tullut saapumisilmoitus, niin käyn hakemassa templaatit matkalla.
Cool, if someone will be there from 5, I'll aim to get there at around 5:30 - 6. I can hang around for a couple of hours, too, before heading off to the concert. Will be good to meet you all and see what the warmahordes scene in Helsinki is like :-D
When you find the place, you can call +35841 48 26 195, which is the club number. Someone will come open the door for you. I will be there from around 8.
Welcome. There's the phone number Tero gave you at the door, but if you have any trouble finding the place or anything you can call also me +358 503739211. Cheers, Jaakko.Wolfram kirjoitti:Cool, if someone will be there from 5, I'll aim to get there at around 5:30 - 6. I can hang around for a couple of hours, too, before heading off to the concert. Will be good to meet you all and see what the warmahordes scene in Helsinki is like :-D
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ei kellään ois TorX 5 (T5) tap-bit tai ihan ruuvaria? Jos tois kertsille ni saan LGn kuntoon...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Kertsil on aika random työkaluja. Mikä on LG?MaSSacRe kirjoitti:Ei kellään ois TorX 5 (T5) tap-bit tai ihan ruuvaria? Jos tois kertsille ni saan LGn kuntoon...
- GreenMeanie
Mä en jaksa tulla kertsille enää koulun ja salin jälkee tänää, mut mul on tommonen mikroruuvarisarja mis on kyl toiki palikka. Tuu hakee sit illal jos kiinnostaa.
Sit jos joku avaimellinen vois ottaa avaimet messiin talvisotaan niin voisin availla ens tiistaina ja vaik torstainakin ovia jo aamusta et pääsen treenaa Arkadiusta ja S&D.
Sit jos joku avaimellinen vois ottaa avaimet messiin talvisotaan niin voisin availla ens tiistaina ja vaik torstainakin ovia jo aamusta et pääsen treenaa Arkadiusta ja S&D.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ostin biltemasta, LG=LG Nexus 4, mun kännykkä.
On se hiano! Sitten pitääkin enää luoda liiga ja silleen ni ollaankin melkeen jo pelaamassa... Liiganimiehdotuksia saa antaa. Lisäks jos joku juttu kusee ni kertokaa et osaan korjaa.
Onneks tääkin viesti liittyy masiinaan.
Onneks tääkin viesti liittyy masiinaan.