"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figutori

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kharon
Viesti:

Re: Figutori

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Kharon kirjoitti:OSTETAAN:

-Käärmeitä. Ensisijaisesti haen Lizardmanien Ark of Sotekin mukana tulevia käärmeitä, eli pieniä ja beissin piristeeksi sopivia. Mutta myös muita voi tarjota, esim. Lizardmanien jungle swarmien käärmeitä ja myös isompia luikeroita.
-Night Goblin fanaatikkoja. Oikeastaan kaikki käy - tosivanhat metalliset, vanhat metalliset, Blood Bowl metalliset, uudet muoviset jne.

Lisäystä ylläolevaan ostoslistaan:

-Squiggeja. Ainakin nyt neljälle kappaleelle olisi tarve.

EDIT: Gobbot on jo OK, mutta käärmeitä tarvin edelleen.
Viimeksi muokannut Kharon, Ke 15.01.2014 08:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Hou. Oliskos jollain ylimääräisenä yhtä tai kahta mariinimopoa (kuskeineen tietty). Myös vengeance boxin mopot käy. Tuputa mulle
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

moro kaikki! tarvitsen konvertointia varten:

2x saurus cold one rider

ja pitää olla näitä uusimpia muovisia eikä niitä rumia 6. editionin.
ei haittaa vaikka olisikin maalattu ja vaikka puuttuis molemmat kädet. mullon jokunen ylimääräinen.

jos saisin edes yhdenkin niin ois kova sana. käteismaksu ja noudan itse porin seudulta.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Lääkityksessä taas jotain vikaa mutta onko kellään Ratlingeja? 40k:n hobittisnipereita siis. Ei väliä onko uusia vai vanhoja. En tarvis kuin kolme, mutta kaikki kai neuvoteltavissa.
karumon

Viesti Kirjoittaja karumon »

noni, tyrkyt lähti ja IG tilal, et kauppa tehty
Viimeksi muokannut karumon, Ti 21.01.2014 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EI?
Hapid

eikö kellään tosiaan oo myydä mulle paria cold one rideria? myllynen? iltanen? kumpikaan ette edes pelaa liskoilla, myykää ny helkkari mulle pari ratsastajaa!

tarvii varmaan alkaa tekemään omista figukamoista inventaarioo mitä on vuosien aikana tullu haalittua että jos jostain ylimääräsistä luopuis tai ehkä jopa kokonaisesta armeijasta. raastavaa on kyllä luopua, vaakakupissa on vähän niinku liskot ja kääpiöt ja kääpiöillekin on tulossa 2 viikon päästä uus kirja ja liskot sai just syksyllä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Onko kellään tarvetta Hordesin 2:n pelaajan startterin Legioona-puoliskolle? Mieleen ei ole tullut mitään suurta ja massiivista ideaa, mihin niitä käyttäisin. Tarpeeksi kauan lojuneet toimeettomina laatikossa.

Ps. Hapid ajattelee parranajoa? Mitä on tapahtunut?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Omia cold oneja en viitsisi myydä pois, jos/kun saan aloitettua tuon oman lisko projektin niin cold onet ovat yksi armeijan perus pilareista. Toisin sanoen haluan sen 2400pts maaleihin suht nopeasti, eli cold onet ovat juuri hyviä tähän hommaan. Lisäähän noita pitäisi toki viellä ostella että saa sen pari unittia sinne kentälle, joten tässä vaiheessa en lähde myymään, koko armeijan voin myydä toki kerralla mutta tuskimpa tarvitset noin julmettua määrää liskoja.
Vai että toinen armeija myyntiin, pyh. Et malta kuitenkaan luopua kun kerran olet ne saanut maalattua, en itsekkään tuosta empirestäni malttaisi luopua enään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Päivitin hiukan myyntilistaa. Voidaan vaihtaa myös Mordheimiin tai hauskoihin kääpiöihin.

viewtopic.php?f=42&t=106705
Hapid

mitkä on hauskoja kääpiöitä?
syrja

Kaikki kääpiöthän on hauskoja. Pieniä iloisia veitikoita...
Mut edelleen olis mariini mopoja hakusessa 1-2 kpl. vaikka yhden kyllä olen jo tavallaan saamassa. Hiukan taivuttelu viel kesken :D

Edit: Ja tosiaan jos sattuu olemaan joku kolmen ryhmä tai isompi niin sitäkin voi sit tarjota. Ettei jää itelle jotain yksittäistä nurkkiin. Mä tiedän kyllä mitä niille kaikille teen :D
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Hakusessa:

Uusien VC luurankojen keihäskäsiä. Myös pelkät keihäänkärjet käy. Ihan yksittäiskappalekkin huomioidaan - voin vähän sovitella että miten istuu vanhoihin lurkkeihin.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

syrja kirjoitti:Mut edelleen olis mariini mopoja hakusessa 1-2 kpl. vaikka yhden kyllä olen jo tavallaan saamassa. Hiukan taivuttelu viel kesken :D
Hahaa! Löysinpäs. Hyvään talteen olin kyllä laittanut, mutta tästä taloudesta ei olekkaan kaikki SM:t vielä menneet. Löysin 2 maalaamatonta nappulaa. Haluatko omaksesi 12e? Voidaan tehdä bisnestä joskus Fabaliigapelin merkeissä.
- Sinitähti
syrja

Hienoo. Aattelinkin et pakko joltain löytyy kätköistä. No Lassi saa olla sit toistaseks rauhassa. Tinkailen niistä sitten kun kattellaan peliä :D Et hukkaa sit niitä mopoja tässä välissä.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

faban puolelta löytyy turhakkeina lootallinen lurkkeja, brettien ratsastajia, vampirecountsien black coatch, kaikki kasaamattomia. Rattlingejä yhden blisterin verran osittain maalattuna
tarvittavien listalla olis ainakin sentinel/pelkät koivet, daemonprince, IG tankkeja/osia.
Ostakkee poes kuleksimasta!
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mää niin kadun tätä joku päivä, mutta kokeillaan luoti kakkosen suutarisuutta. Onko se edes oikea sana, kirjoitetaanko se noin?

Onko kellään tallessa vielä Dark Vengeancen DA-puolta? Onko kukaan kiinnostunut ostamaan tuon boksin puokkiin ja ottamaan CMS-puolen?
- Sinitähti
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Mahdollisesti, kunhan budjettipuoli vaan itellä antais myöden.
olis oiva lisä kasvavaan kultistien joukkoon
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hei, hienoa.

Petterin kanssa juteltiin jo, mutta jos siellä liikkuu muitakin hörhöjä, jotka eivät tykkää Gregorian Marsuista, niin otakee yhteytettä. Mielelläni näitä puoliskoja toisenkin otan itselleni. WH_Freak tulee sitten miun puheille 4:s päivä kun Kelalta tulee tuet.

Ps. Apua, mihin sitä taas nokkani pistin...
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kiinnostaisiko jotakuta täysin iskemätön 40k:n minisääntis?

No sen verran isketty, että aloituslaatikko purettu ympäriltä pois, mutta enpä ole tainnut edes avata tuota. Jos joku tahtoo ostaa, niin hintaneuvotteluja voi lähettää yv-boxiin.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kauppaappa tuo henkalle! Voin toki kysäistäkkin kunhan se tuolta pihalta tulee sisälle.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”